GLS reviews

18-07-2020

NIET verzenden of ontvangen via GLS: werkt niet!

Op vrijdag 18 juli zou ik een pakketje ontvangen. Via track en trace zag ik ineens dat het al bezorgd was. Geen bezorger aan de deur geweest, geen briefje in de bus. Bij navragen bij de klantenservice (telefonisch) kwam ik erachter dat de chauffeur had aangegeven dat het bij de buren op nr. 23 was bezorgd. Ik naar die buren toe. Ze wisten nergens van. Weer teruggebeld naar GLS. Chauffeur niet bereikbaar. En nu is mijn pakketje spoorloos. Geen idee waar het is. In de depot? Of bij weet ik wie in mijn dorp?

Eén dringend advies: niet meer bestellen bij bedrijven die verzenden met GLS!

Ibrahim
18-07-2020

Slecht service ooit

Ik heb geen informatie ontvangen over de datum en tijd voor levering van de bestelling, zoals normaal gebruikelijk is. De chauffeur van GLS belt niet aan, en dat terwijl ik op dat moment gewoon thuis was. De chauffeur lieten het pakket achter de deur, zonder een bericht achter te laten in mijn brievenbus. Pakket lag bij deur is niet netjes want iedereen had het pakket zo mee kunnen nemen.

Aksel
07-07-2020

Pakket is niet geleverd.

Pakket is niet geleverd, wel mail ontvangen dat het wel geleverd is op adres. Ontving zelfs een mail met een ontvangst handtekening die niet van mij was. Tel. contact met klantenservice, werd niet serieus genomen, GLS verbrak zelfs de verbinding en nam de telefoon niet meer op. Via mail contact gezocht aangegeven dat ik aangifte zou gaan doen bij de politie. In de avond staat de bezorger van GLS opeens voor de deur met mijn pakket dat al geopend was ( maar gelukkig alles er nog in, wel rommelig erin gestopt). De bezorger wist zogenaamd nergens iets vanaf. Ik vraag me af hoe ik toch een pakket ontvang nadat er door iemand anders voor ontvangst in de ochtend is getekend!

Kim
02-07-2020

Getekend maar niet ontvangen

Ben niet de enige zie ik hier.

Op de site staat dat ik getekend heb.

Maar niemand gezien.

Philip
02-07-2020

Nooit op tijd en meestal Is pakket geopend

Ook vandaag weer wachten op glas ,wat een ongelooflijk kut bedrijf.

Moet volgende bestelling door een anderbedrijf laten bezorgen of helemaal niet.

Te veel ergernis.

Philip Roos.

Gitte
25-06-2020

Niet thuis

Tot mijn verbazing ontvang ik een email dat het pakket is bezorgd. Wij waren echter op dat moment niet thuis. Ook lag er geen briefje in de brievenbus. Na bellen met GLS werd gezegd dat het waarschijnlijk bij de buren was bezorgd. (Ja welke buren). Bij nakijken wordt me verteld dat er iemand met de naam Melis heeft getekend voor het pakketje. Nu ken ik de mensen in mijn straat en er woont niemand met die naam. Er zou navraag gedaan worden bij de chauffeur. Ik wacht nog steeds op terugbellen.

Toch maar bij alle buren aangebeld. En ja het pakket is aangenomen door de zorghulp van een van mijn buren.

Hoeveel moeite is het nou om even een huisnummer op zo'n standaard briefje te schrijven en het in mijn brievenbus te doen. En hoeveel moeite is het om even terug te bellen.

Als excuus wordt aangedragen dat het de laatste 2 maanden 2 x zo druk is als normaal. Tja als je bedrijf dat niet aankan moet je geen opdrachten meer aannemen.

Kim
24-06-2020

Drama

Postnl, dhl en dpd kunnen het wel, maar bij GLS Maken ze er een rotzooi van, wederom de melding dat het pakket is bezorgd, maar we hebben niks ontvangen. bel met camera is aanwezig, en daarop ook niks te zien.

Ongelooflijk vervelend en slecht.

Ik snap niet dat bedrijven nog gebruik willen maken van GLS.

Martien
17-06-2020

Vijf dagen onderweg en waarschijnlijk verdwenen

Ik wacht al drie dagen op een pakket wat verstuurd is op vrijdag omstreeks 17:00 12-6-2020.

Maandag15-6 zou het gebracht worden tussen 9:00 en 13:30 het werd gepresenteerd om 18:36 ik was niet thuis. Dinsdag 16-6 nieuwe poging het zou gebracht worden tussen 8:00en 12:30. Om 13:15 heb ik gebeld met de klantenservice voor info over dit pakket u moet weten dat dit pakket een verjaarcadeau is want ben morgen 17-6 jarig daar moet het nodige voor geregeld worden . Ik kreeg een vriendelijke man aan de lijn van de klantenservice die met het idee kwam om het pakket te laten bezorgen bij een afhaal punt van GLS in Adam.

Ik vond dat een goed idee hij heeft toen de bezorger gebeld (omstreeks 13:20) en die zou het uitvoeren. Prima nu kon ik wat boodschappen doen tbv verjaardag.

Ik ben omstreeks 18:30 naar het afhaal punt gegaan ondanks dat ik nog steeds geen bevestiging had van trac/trace. Men zei daar dat GLS daar in de loop van de middag 3 pakjes heeft afgeleverd maar niet mijn pakket. Omstreeks 20:00 weer gekeken naar trac/tres de chauffeur was nog steeds onder weg ben toen weer naar afhaal punt want zij gaan om 21:00 dicht. Geen resultaat. Ik kom zwaar teleurgesteld thuis en kijk weer naar trac/trace en ziet tot mijn stomme verbazing dat het bezorgt is om 10:00 en getekend is door mij zelf. Ik ben in alle staten het schuim staat op m’n kaken. Heb een klacht ingediend en in afwachting van het resultaat. Verjaardag volkomen verpest.

Perry
16-06-2020

Pakketje?

Pakketje 7 werkdagen geleden besteld. Gls had na 3 dagen een track en tracé voor me. Sindsdien staat er verwachte bezorgtijd vandaag. En dat dag na dag. Geen tijdvak.geen idee hoe laat deze mensen gaan komen. Krijg je uit het niet een bericht dat het terug is gegaan naar het depot. Wegens weigering van pakket. Niemand die het geweigerd heeft aangezien niemand aan de deur is geweest. Mag je zelf weer gaan bellen zodat het word afgeleverd op een ophaalpunt. Ook weer geen idee wanneer het daar zal aankomen.

Nooit meer gls.

14-06-2020

Toch nog

Vandaag ( 2 dagen nadat ik het zou hebben ontvangen) werd mijn bestelling alsnog afgeleverd, zonder dat er voor getekend moest worden.

Ik ben blij met de levering, maar zet wel vraagtekens bij de service van GLS.

12-06-2020

Een logistieke nachtmerrie.

Een logistieke nachtmerrie.

Daar is niets van gelogen. Als je een pakket moet bezorgen dan kijk je toch als je het pakket aanneemt of alle naw gegevens aanwezig zijn? Niet bij GLS. Die pakket het aan en komen dan bij het depot erachter dat ze info missen. Ze bellen dan niet de opdracht gever of de geadresseerde, nee ze zetten het gewoon in het magazijn.

Als klant moet je dan de opdracht geven contacteren die dan het adres moet laten aanpassen. En hup daar gaan weer een paar dagen voorbij. In het weekend bezorgen ze ook al niet.

Een telefoon nummer is niet te vinden.

Op email reageren ze ook niet.

De bezorg vensters zijn ook enorm ruim.

Dus let goed op als je iets koopt : zorg dat het niet met gls wordt geleverd anders heb je gegarandeerd problemen.

12-06-2020

Weer niet geleverd op afgesproken tijd

Zitten we de hele middag te wachten krijg je weer een berichtje dat ze het pakket niet konden afleveren.

Wij waren zelfs aan de voorkant aan het werk van het huis en hebben zelfs geen auto gezien van een bezorgdienst.

Leugens en ook nog eens niet bereikbaar door Corona, wat heeft dat er mee te maken, excuus voor de slechte service.

Uiteindelijk krijgen we ook het pakket vandaag niet want het is eerst weer onderweg naar het magazijn. nou ben benieuwd in welk jaar we het het gaan krijgen.

Zeer onbetrouwbare pakketdienst

Dirk
11-06-2020

Onbetrouwbaar en niet ggebruiken

Ik ben thuis, zit vooraan in de tuin, ik krijg een bericht dat het pakket geleverd is? Niets is dus minder waar, gewoon gelogen en begrogen. Vraag uw leverancier bij aankoop van je spullen om GLS niet te gebruiken of dat je anders NIETS aankoopt. Je moet dan eens proberen contact op te nemen met GLS : NIET te bereiken en reageren doen ze al helemaal niet.

Ik ben akkoord dat zelfs 1/2 te hoge score is, maar je moet hier nu eenmaal minimaal 1 invullen.

Joep
10-06-2020

Waardeloos!

Hele week gewacht op mijn pakket.

Elke dag een mailtje dat het de volgende dag zou komen!

Een hele week 2 uur eerder op de zaak.

Een hele week 2 uur extra parkeer kosten. (27 Euro)

Bestelling opnieuw moeten plaatsen omdat mijn klant het product dringend nodig had. (95 euro) Deze keer via postnl laten bezorgen. 1 Euro duurder, maar wel perfect op tijd!

4x Met GLS moeten bellen! 1 Euro per keer.

Uiteindelijk is het pakket er dan, en dan krijg ik als excuus dat de bezorger dacht dat het adres een kroeg was, en gesloten zou zijn wegens corona? Daarom zou hij het pakket terug naar het depot hebben gestuurd. Ik heb een normale winkel, en als hij gewoon op postcode en huisnummer had gekeken was er niks aan de hand geweest. 1e en laatste keer met GLS in zee gegaan.

Totale schade? 10 Uur extra voor niks op de zaak geweest, een ontevreden klant, en 126 euro aan onkosten. BEDANKT GLS!

Ferry
08-06-2020

1 ster is al teveel

GLS is één club van Gigantische Luie Slemielen met een getinte uiterlijk. Mijn moeder van 80 had iets besteld en zou geleverd worden met GLS. De bel ging en mijn moeder nam op met de intercom: doe de deur open en met de lift naar 2 hoog. Werd ze door de bezorger uitgescholden voor alles en nog wat, stapte weer in zijn busje en reedt weg. Middels telefoon kreeg ik een NIET THUIS melding. Ff bellen met die gasten (1 euro per gesprek), na 10 minuten wachten eindelijk contact, hele verhaal gedaan en mijnheer zou klacht voorleggen bij betreffende depot. Volgende dag staat weer die figuur bij mijn moeder aan de deur, wordt wederom scheldend te woord gestaan als mijn moeder vraagt het pakje te brengen met de lift en vetrok met piepende banden. Twee dagen later konden wij pakje afhalen bij een afleverpunt andere kant van de stad terwijl 400 meter verderop er ook één zat. Verleden veel gezeik al gehad met GLS, zelfs open gemaakte doos met hifi speakers waar een centerspeaker uit gejat was en weer netjes dicht geplakt. Aantal jaren geleden had ik een e-smoker, pakjes met onderdelen of juice via GLS kreeg ik nooit, kwam had via ander geen probleem. Die gasten kijken op labels van wat erin kan zitten of waar het vandaan komt, is het interessant houden ze het zelf.laaienlichters zijn het.

Hanny
08-06-2020

Waardeloos, zit al 5 dagen te wachten op een pakket uit Hengelo. Ze zouden vrijdag komen maar zijn volgens mij gewoon doorgereden. Geen mailtje of ander bericht ontvangen dat het later zou worden! Toen zou het vandaag komen, maar helaas komen ze nu morgen, zelf in track en trace opgezocht.

Kortom waardeloze bezorgdienst. Met DHL of Post NL nooit problemen. En je kunt alleen contact zoeken via een formulier?

Ni
05-06-2020

Pakket wordt niet aangeboden

Wij zijn van 8 tot 15.00 bereikbaar dit ingevuld op verzendopdracht. Pakket is om 13.30 als geweigerd door afzender op website gezet. (geen chauffeur of vrachtwagen gezien. Pakket heeft 2 dagen in depot gestaan. Terwijl ik gebeld had dat wij niets geweigerd hadden. Volgende middag zou pakket opnieuw worden aangeboden Tussen 12.30 en 16.30. Speciaal blijven wachten. Om 18.00uur de moed opgegeven. Na het weekend maar weer bellen. (zal wel weer 15 minuten in de wacht staan) Wordt vervolgd

05-06-2020

Na anderhalve week nog steeds niks

In de week ruim voor Pinksteren bij twee verschillende verzenders spullen besteld (kleding en verf); beiden verzonden via GLS; spullen zouden donderdag resp. vrijdag voor Pinksteren bezorgd worden. Dag na dag: geen bezorging; 's avonds de (automatische) melding, dat de bezorging naar de volgende (werkdag)middag is verschoven. Dag in - dag uit. Nu is de bezorging weer uitgesteld naar volgende week maandag. Ik geloof er inmiddels niks meer van. Wat een wanprestatie.

Covid19-crisis of niet, maar deze 'dienstverlener' kan zichzelf beter opheffen.

04-06-2020

Pakket gebroken

Er miste een pakket. Heb er achteraan gebeld en hij bleek kapot te zijn gegaan in hun magazijn. Geen bericht ervan gekregen en ook geen excuses. Echt de meest matige service die ik ooit heb ervaren

Geertje
03-06-2020

Niet afgeleverd bijzondere omstandigheden

Vandaag zou mijn pakketje geleverd worden tussen 8:30 en 11:30 ik ben de hele dag thuis gebleven. Om 18:01 staat er ineens pakket niet geleverd bijzondere omstandigheden.

Wat bedoelen ze daar mee bezorger een ongeval gehad? Ik was gewoon thuis mijn voordeur stond zelfs de hele dag open ivm de warmte dus hij had het zelfs gewoon naar binnen kunnen zetten. Belachelijk dit. En nu geen idee wanneer ik mijn pakket nu krijg.

Geertje