GLS reviews

Igor
27-05-2020

Twee keer verkeerd bezorgd

Mijn pakket is tot twee keer toe kwijt geraakt en uiteindelijk heb ik het maar opgegeven

Saskia
26-05-2020

Waardeloze website en klantenservice

Bezorger zou aan de deur geweest zijn terwijl ik thuis was. Probeer nieuw bezorgmoment in te plannen maar krijg alleen melding: Er is reeds een instructie ingevoerd voor de opgegeven zending. Ik heb niks ingevoerd en kan nergens iets traceren. Klantenservice gebeld, onvriendelijk te woord gestaan en nu telefonisch in de wacht staan bij de depot.

Cor
24-05-2020

Pakket nooit ontvangen

Bestelling via Praxis gedaan. Staat als geleverd en getekend via GLS track en trace. Maar dit pakket is nooit bij mij ontvangen. Doe geen zaken met deze amateurs. Stelletje oplichters zijn het.

Gerda
22-05-2020

Waardeloze vervoerder!

1 mei jl. schoenen besteld en betaald bij Crocs Nederland. Deze versturen via vervoersbedrijf GLS.

Helaas komt pakket nooit aan, ze sturen het gewoon terug naar het depot, in dit geval Crocs omdat mijn adres niet zou bestaan of omdat ik niet thuis was terwijl ik gewoon een adres heb en wel thuis was, quats dus.

Vervolgens reageert Crocs ook niet meer. Ik heb een bekende bij Crocs werken en die heeft de bestelling opnieuw verstuurd en je raadt het al: geen pakket of iedere keer wordt het doorgezet naar een andere datum. Gebeld naar GLS maar daar word je ook niet wijzer van maar euro's armer. Ik heb hier een slecht gevoel bij.

Kan niemand dat bedrijf eens goed aanpakken? Dit kan toch niet.

Mario
20-05-2020

Waardeloos bedrijf

Waardeloos bedrijf. Elke keer als er een pakket via GLS wordt geleverd gaat er wel wat fout. Tot een oplossing via de klantenservice komt het nauwelijks.

Jor
11-05-2020

Kunnen niet plannen

Ze leggen een afspraak op: ze zeggen te bezorgen binnen een tijdframe van 3 uur - toch genoeg om van Den Helder naar Maastricht te rijden. Ze komen vervolgens 4 uur later. Reden: het is druk. Duh! Dat kun je zien als je de rit inplant, het is hun werk, ze weten hoe lang het duurt per bezorging.

Het maakt mij niet uit als door drukte de bezorging langer duurt - maar maak afspraken die je na kan komen. Nu had ik een oppas geregeld die 7 uur heeft moeten wachten tot mijn pakketje werd afgeleverd.

09-05-2020

Waardeloos bedrijf

Wacht 2 dagen op mijn pakketje, wordt niet bezorgd, lees ik dat het weer terug naar het depot gebracht is.

geen mailtje van GLS, wat een slechte service

Ch
08-05-2020

Wat een slecht en klantonvriendelijk bedrijf!

Wat een SLECHT bedrijf is dit zeg! Twee dagen achter elkaar zitten wachten en nog steeds niks ontvangen. De track and tracé blijf nog steeds het tijdvak aangeven van de levering. Je kunt het bedrijf niet eens bellen. Moet je contact formulier invullen. Ze hebben dus niet eens een klantenservice! Super klantonvriendelijk! Helaas heb ik als ontvanger geen invloed op de bezorgdienst maar ik weet wel dat ik niks meer bestel bij bedrijven die zaken doen met GLS. Ik denk dat ik mijn vrije uren die ik heb op moeten nemen maar ga declareren!

Yasmin
07-05-2020

NIET DOEN

Bellen niet aan, zijn te lui om naar boven te lopen en bezorgen het pakket bij een willekeurige winkel zodat mijn omaatje in deze corona tijd in een drukke winkel haar pakket op moet gaan halen. Wat een slechte zaak

Judith
06-05-2020

Waardeloos bedrijf

5 dagen thuis gewacht op een pakketje. Elke middag staat er : wordt deze middag bezorgd tussen 13.30-16.30 om vervolgens weer niemand te zien. Uiteindelijk is het pakket bezorgd bij de buren. maar deze mensen wonen op nummer 24. en ik op 168. Echt te belachelijk voor woorden! plus ik had aangegeven dat ik niet wilde dat het bij de buren bezorgd zou worden. ( stond zelf op het logo op de doos)

Yuri
06-05-2020

Verkeerde depot

De mensen die hier werken hebben serieus maar 1 hersencel. Hoe krijg je het voor elkaar om het pakket naar het verkeede depot te sturen?

Rg
04-05-2020

Zit al 3 dagen op pakket te wachten

Zit al 3 dagen op pakket te wachten, maar er komt helemaal niets. Pakket ligt maar wat stof te happen op depot

Roger
01-05-2020

Liegen over aflever poging

Er zou gisteren een afleverpoging zijn geweest, maar ik was de hele dag thuis niemand gezien en ook geen bericht in brieven bus.

Vandaag ook weer niemand gezien.

30-04-2020

Onbetrouwbaar bezorg dienst

Verkeerd bezorgd

Chauffeur verstaat geen nederlands en geen engels,alleen pools?

Klantenserv ook waardeloos,

Chauffeur tekent gewoon zelf voor de zending

Als klant sta je machteloos

En geen pakket

Advies nooit gsl kiezen! ?

Daar ga ik nu expliciet naar vragen als ik wat bestel van een product.

Damian
28-04-2020

Pakket onder de olie!

We zitten al meerdere dagen met smart te wachten op een warmte pomp voor onze zwembad.

Komt hij aan en nu met deze corona maatregelen deden we de deur open en zetten hij het pakket op de mat. en liep weg

wij pakken de pomp doos op en onze hele handen zitten onder de olie we zijn net op tijd om de bestuurder terug te roepen en hij zegt ja dat is motor olie maar de inhoud is nog goed.

Maar de pomp sla je op in de originele doos zodat hij in de winterperiode goed blijft. maar hij was al weg gereden we bellen GLS op en die stuurt ons van het kassie naar de muur.

Na meerdere mensen aan de lijn gehad te hebben gaan ze de bestuurder een waarschuwing geven en wij? helemaal niks kapotte doos, terras onder de olie, mat onder de olie.

Nele
22-04-2020

Pakket zogezegd afgeleverd

Pakket werd zogezegd vandaag om 18 u 32 afgeleverd.

geen bel, geen pakket gekregen. ook geen briefje

zelf niet bij de buren.

Zou het kunnen dat het te laat was voor de chauffeur en dat die deze morgen dan zal bezorgen? en dit toch al als geleverd heeft aangeduid?

Michael
21-04-2020

Not @home

Kreeg een melding dat ik niet thuis was, terwijl ik de deur notabene nog open gelaten heb. Voor de zoveelste keer een slechte ervaring, wat een xxxbedrijf!

Tim C.
20-04-2020

Thuis, maar geen pakket

Kreeg een melding dat ik vandaag niet thuis was via sms. Echter ben ik de gehele dag thuis geweest en is er geen kans geweest dat ik de bezorger gemist heb.

20-04-2020

Perfect bezorgd

Ik las alle slechte recensies, en hield mijn hart vast, maar het pakket werd keurig op tijd en op de gevraagde plek bezorgd.

Super

EH
17-04-2020

Gls haalt pakketten niet op in magazijnen

8-4 kondig mijn leverancier de tracking code aan met bericht dat pakket aangemeld is bij GLS.

17-4 heeft GLS de zending nog steeds niet in het magazijn bij mijn leverancier opgehaald, hij staat bij GLS in de tracking&trace nog steeds alszijnde preadvice.

Leveranciers doen hun best, maar vervoerder zorgt ervoor dat je nu niet meer daar besteld ivm de vertraging door GLS