GLS reviews

Damian
28-04-2020

Pakket onder de olie!

We zitten al meerdere dagen met smart te wachten op een warmte pomp voor onze zwembad.

Komt hij aan en nu met deze corona maatregelen deden we de deur open en zetten hij het pakket op de mat. en liep weg

wij pakken de pomp doos op en onze hele handen zitten onder de olie we zijn net op tijd om de bestuurder terug te roepen en hij zegt ja dat is motor olie maar de inhoud is nog goed.

Maar de pomp sla je op in de originele doos zodat hij in de winterperiode goed blijft. maar hij was al weg gereden we bellen GLS op en die stuurt ons van het kassie naar de muur.

Na meerdere mensen aan de lijn gehad te hebben gaan ze de bestuurder een waarschuwing geven en wij? helemaal niks kapotte doos, terras onder de olie, mat onder de olie.

Nele
22-04-2020

Pakket zogezegd afgeleverd

Pakket werd zogezegd vandaag om 18 u 32 afgeleverd.

geen bel, geen pakket gekregen. ook geen briefje

zelf niet bij de buren.

Zou het kunnen dat het te laat was voor de chauffeur en dat die deze morgen dan zal bezorgen? en dit toch al als geleverd heeft aangeduid?

Michael
21-04-2020

Not @home

Kreeg een melding dat ik niet thuis was, terwijl ik de deur notabene nog open gelaten heb. Voor de zoveelste keer een slechte ervaring, wat een xxxbedrijf!

Tim C.
20-04-2020

Thuis, maar geen pakket

Kreeg een melding dat ik vandaag niet thuis was via sms. Echter ben ik de gehele dag thuis geweest en is er geen kans geweest dat ik de bezorger gemist heb.

20-04-2020

Perfect bezorgd

Ik las alle slechte recensies, en hield mijn hart vast, maar het pakket werd keurig op tijd en op de gevraagde plek bezorgd.

Super

EH
17-04-2020

Gls haalt pakketten niet op in magazijnen

8-4 kondig mijn leverancier de tracking code aan met bericht dat pakket aangemeld is bij GLS.

17-4 heeft GLS de zending nog steeds niet in het magazijn bij mijn leverancier opgehaald, hij staat bij GLS in de tracking&trace nog steeds alszijnde preadvice.

Leveranciers doen hun best, maar vervoerder zorgt ervoor dat je nu niet meer daar besteld ivm de vertraging door GLS

Jack
15-04-2020

Pakketje al 7 dagen onderweg

7 april besteld in Duitsland (Hamburg), 8 april ontvangen door GLS. en op 25 april nog steeds onderweg in Duitsland. Ik ga bedrijven die via GLS versturen mijden.

Rocky
10-04-2020

Slechte levering

Pakket vanuit Belgie naar Nederland maar is al 3 dagen onderweg naar depot en dus drie dagen al te laat ben bang dat deze gewoon niet meer komt slechte service

09-04-2020

Leveren niet meer bij de deur af

GLS werkelijk als enige pakketdienst belt beneden aan in het appartementen complex en laat de bewoners naar beneden komen om hun pakket op te halen. Ik vroeg ; ik dacht dat jullie altijd tot aan de voor deur brachtten? Nee door corona is het al 2 weken zo druk als black friday en daarom is dit! Okay dus als het druk is veranderen ineens de leveringsvoorwaarden?

06-04-2020

De afgelopen 2 maanden 25x iets met GLS laten versturen. Terwijl op de enveloppe staat: "Niet vouwen : of in brievenbus proppen". Kreeg ik van diverse ontvangers te horen dat de enveloppe is de brievenbus gepropt was en de inhoud (handgemaakte pentekening) gekreukeld was. Bezorgers zijn zelfs te belazerd om aan te bellen terwijl de ontvanger gewoon thuis is of het bij buren af te geven. Nee nooit meer iets versturen met GLS. (Gaat Langzaam Slechter)

Zhou
06-04-2020

Triest

Tijdens alle "pogingen" (5e keer) tot bezorgen netjes gewacht. Komt niet eens opdagen.

Gaat al 3 weken zo door.

Hennie
03-04-2020

Vrijdagavond kwamen ze een pakket brengen

Echter toen ik de brievenbus hoorde klapperen ging ik kijken een niet thuis briefje dus deed ik de deur open om de chauffeur te roepen kreeg ik het antwoord dat hij 5 keer aangebeld had terwijl er naast de bel een briefje hangt dat de bel stuk is toen ik dit vertelde zei hij dat ik de bel maar moest maken en dat het pakketje bij de buren lag. ik daarheen en die vertelde dat hij hem weer opgehaald had gewoon treiteren dus van die lapzwans. ga niet met deze waardeloze firma in zee

In
30-03-2020

Chauffeur leverd niet af

De chauffeur die werk voor/bij GLS leverd pakket niet af bij GLS maar ik krijg wel een mail dat het afgeleverd is. GLS gebeld, willen hier niets aan doen, u moet zelf maar contact opnemen met de afzender maar de chauffeur van GLS heeft toch een fout gemaakt?!

Heel RAAR dit.

28-03-2020

Wat een onprofesioneel bedrijf.

2x gebeld. Pakket zou klaar liggen voor te versturen vanuit depot. Niet verstuurd. Dan maar vragen of ze het de dag erna naar een afhaalpunt toesturen. Bericht en bevestiging gekregen maar weer niet verstuurd. Afhaal punt gebeld. Die vertelde bespottend dat gls zaterdags nooit komt en practisch nooit hun afspraken nakomen. Was hun rijkelijke ervaring met gls. Blijft nu over om de verzender te bellen en te vragen of ze nooit meer via gls paketten te zullen verzenden. Dit verhaal krijgt nog een staartje

Vincent
26-03-2020

Slechte contacttijden en waardeloze track&trace service

Ik zou vandaag in de vroege middag een pakketje bezorgd krijgen. Het is inmiddels avond en heb nog steeds niets ontvangen. De klantenservice is niet bereikbaar op dit soort tijden, wat lastig is aangezien je vaak pas contact op wilt nemen als je het idee hebt dat je pakketje niet meer bezorgd gaat worden die dag (wat overigens volgens de track & trace service nog steeds zou moeten gebeuren?). Je houdt er toch rekening mee dat je een pakketje ontvangt, en dan komt er niets en krijg je er verder ook geen informatie over. Erg jammer.

Hoe dan ook, ik zie dat ik niet de enige ben met dit soort ervaringen; het lijkt me eerder regel dan uitzondering. Ik zou dan ook absoluut afraden om je pakketvervoer via GLS te regelen.

Hennie
14-03-2020

Zeer slechte vervoerder

Mijn ervaring met dit bedrijf zijn beneden alle peil, Niets maar dan ook niets klopt. Wacht nu al WEER dagen op een pakketje dat ze al op een eerdere datum zouden afleveren. Dit is niet de eerste keer,

Loku
14-03-2020

Maakt neloften niet waar

Meest slechte koerier de je je maar kunt bedenken. Bij levering buren nooit geen briefje in de bus. Geven per mail een leverdatum op, moet echter nog steeds voor de eerste keer kloppen Passen deze verder ook niet aan, dus zoek het als geadresseerde zelf maar uit.

12-03-2020

Te laat geleverd.

Zal voor 6 uur geleverd worden, maar helaas is dat niet gebeurd. Dus dan maar en dag later. Iets beloven en niet nakomen. Lijkt me vriendin wel.

Corrie
12-03-2020

Pakje weer mee naar depot

Vandaag thuis gebleven en staat op computer adres niet bereikbaar de straat lig open maar kan er gewoon komen PostNL komt ook c v Aalst nemen ze het mee naar depot hoe komje dan aan het pakje ?

Lars
11-03-2020

Klopt niks van

Als je een email krijgt dat je pakketje geleverd word???zet dat maar uit je hoofd vooral niet voor thuis blijven??