GLS reviews

Catharina
08-12-2023

Slechte service. Pakket is verzonden op 6-12.

Ontvangen bij GLS 6-12. Mail ontvangen: verwachte levering 7-12.

Later op 7-12 opnieuw bericht GLS. Pakket wordt 8-12 bezorgt uiterlijk om 11.15 uur.

Vrijdag, 8-12, hele dag gewacht. Geen pakket. Om 15.00 GLS gebeld. Gaan het uitzoeken. U wordt per mail geïnformeerd. Om 16.00 nog niets. Weer gebeld. Nu: pakket wordt vandaag niet geleverd, eerstvolgende werkdag (maandag dus) pas.

Met de opmerking: het is momenteel erg druk.

Wat een bedrijf! Webside beloofd levering binnen 24 uur. niets is minder waar!

Rieka
08-12-2023

Ik ben thuis en woon in een flat en boven want je ik beneden dus ik hoef ook niet met lift dus en ik ben de hele dag thuis en dan krijg je een bericht dat je niet thuis ben ZEGT GLS Maar ik ben wel thuis.

Wouter
06-12-2023

Thuis gaan werken om pakket te ontvangen, vervolgens krijg ik bericht dat ik niet thuis zou zijn. Wat een k service.

Marvin
06-12-2023

Pakketje zou al 3 keer worden bezorgd. Krijg keurig een mail met ; uw pakket wordt vandaag bezorgd maar volgens wordt het al 3 keer een dag later. Heel vervelend. Zo wacht ik inmiddels al een week op mijn pakket terwijl ik elke dag " valse hoop" krijg dat hij geleverd wordt.

Jeffrey
02-12-2023

Bezorger rijdt voorbij en geeft niet thuis bericht. Ben er vroeg voor op gestaan en is niet eens gestopt.

Jackie
14-11-2023

De hele dag wacht ik op GLS. De tijden verschuiven naar later en later. Ik wacht uiteindelijk zie ik de bus langs rijden maar de chauffeur heeft geen zin in in de regen uit te stappen. Nu weer morgen afwachten. Wat een mentaliteit.

08-11-2023

Volgens de mail van het vervoersbedrijf GLS zou mijn pakje bij het GLS ophaalpunt zijn. Dus ik erheen tot 2x toe en nee de eigenaar van het ophaalpunt had mijn pakket niet.

Je zou haast wat gaan denken toch?

Dus geen idee wat ik nu moet. Het pakket van mij is kennelijk zoek. Wellicht gestolen cq achterover gedrukt?

Voor mij geen GLS meer!

Jeannette
08-11-2023

Pakketje met spoed besteld.

Volgende ochtend om 6:57u mail van bedrijf dat pakket is aangemeld bij GLS.

De ochtend erna via trach en trace is het pakket om 6:09u aangekomen op depot in 's-Hertogenbosch. Hierbij de verwachte levertijd "vandaag tussen 9:00 en 11:00u".

Niets geleverd, telefoniste weet dat dit zo vermeld staat en dit is acceptabel voor GLS.

Mijn pakket te laat ( had ik dit geweten dan had ik het zelf gehaald).

Mijn vakantiedag om pakket te ontvangen kwijt.

SCHANDALIG!

Otto
08-11-2023

Bestelling gedaan zo gisteren afgeleverd worden

Was al laat geen pakket kijk in het track en pray systeem van GLS

Tot mijn verbazing wordt het pakket morgen geleverd en niet de werkdag erna.

Schijtzooi ik noem het dictatuur net zoals Post NL

Jens
03-11-2023

Had met spoedlevering een pakket besteld, werd al vermeld dat het wellicht met GLS zou komen maar dat die kans zeer klein was, tot mijn grote spijt is het dus met GLS verstuurd. De heledag gewacht maar nooit een bel gehoord, denk even mijn mail te checken, toen kwam ik erachter dat ze het wel in hun systeem hadden afgevinkt (dat het dus geleverd zou zijn) maar er is nooit een bel ingedrukt, noch hebben ze het pakket op de aangegeven plaats gelegd.

Wat een kut bedrijf

Mik
02-11-2023

Wat een slechte organisatie en dienstverlening heeft GLS. Wij hadden met de grootste spoed iets nodig van een webshop; dit is direct opgepakt door de webshop (die snappen wel hoe een goede dienstverlening werkt) en vervolgens meteen verstuurd. Dus de volgende dag binnen! Gelukkig.

Maar het werd verzonden door de slechte pakketdienst / bezorgdienst van Nederland! Je raadt het al. GLS natuurlijk. Wat een miserabel bedrijf is dit zeg.

Dit is de email die wij kregen:

Je onlangs aangekondigde zending is nog niet door GLS verwerkt. Bezorging is hierdoor helaas vandaag nog niet mogelijk. Excuses daarvoor! Ook in onze sector is er momenteel een structureel tekort aan personeel waardoor 24-uurs levering niet altijd gegarandeerd is.

Als je een tekort aan personeel hebt, biedt dan gewoonweg je diensten niet aan! Je dupeert nu je klanten. Schandalig.

Anne
26-10-2023

Steeds wijzigende bezorgtijden in de mail.

Vervolgens word ik gebeld door een winkel in de buurt waar het zonder commentaar afgegeven is. Wat fijn dat hij mij opzocht en belde!

En vervolgens krijg ik opnieuw mail met aangepaste bezorgtijd?!

Schandalig!

24-10-2023

Waardeloze, misleidende, leugenachtige en dus onbetrouwbare informatie van een bedrijf, dat de naam postbezorger totaal niet verdient. Vandaag zou ik volgens GLS een pakketje krijgen. Even later ontving ik opnieuw een mail dat het pakket was bezorgd, maar er was helemaal niets geleverd. Ook de buren hadden niets. Ik ga nooit meer met dit postbedrijf in zee. Klanten klagen steen en been. De Consumentenbond of Ombudsman moeten ingrijpen en dit bedrijf opdoeken.

Iris
14-10-2023

Ze sturen elke dag mail dat ze komen, daarna dat het niet gelukt is, de volgende dag weer dat ze komen, en zo door, en uiteindelijk komen ze helemaal nooit. Op vraag van de opdrachtgever zeggen ze dat het adres niet klopt. Terwijl dat wel klopt. Kortom een bestelling bij GLS betekent dat het nooit aankomt.

05-10-2023

Bericht achterlaten 3x , niemand weet waar het pakket is. Hele dag aan het bellen met depot ea. niemand kan er wat aan doen.

Ik moet maar afwachten wanneer ik m’n pakket krijg. Schandalig!

Stijn
02-10-2023

Komen vaak niet afhalen (winkel). Houden zich niet aan afspraken en maken vaak pakketten kwijt of stuk.

Bep
30-09-2023

Slecht bedrijf pakje zou bezorgd worden ik was aan het wachten. Krijg ik een bericht je was niet thuis en briefje in de brievenbus gedaan. Dus nier zijn gewoon niet geweest ze liegen alles bij elkaar

Joan
08-09-2023

Vanmorgen kreeg ik een mail van GLS dat er een pakketje bezorgd zou worden. Ik wist niet meer wat ik besteld had en dacht dat het een foute mail was en heb hem verwijderd. Krijg ik later weer een mail dat het pakketje met succes is bezorg om iets voor half 10 vanmorgen.

Er was niet aangebeld en we zijn vandaag niet van huis geweest, dus snapten er niets van.

Vanmiddag werd ewn pakket bezorgd door PostNL.

Toen zag mijn moeder, die het aannam, dat dit recht op tegen de deurpost aan stond. Die man van PostNL zei, oh dat is zeker van GLS hé?

Dus die zetten wel vaker post bij de voordeur zonder aan te bellen 😡

Dus dit heeft vanaf 9:30 uur tot zeg maar 15:45 uur voor het huis gestaan.

En geen niemand belt even aan om te zeggen dat dit voor de deur stond. Ze hadden het zo mee kunnen nemen.

GLS doe hier wat aan!

Zo ga je niet met andermans post om!

Stom dat je niet 0 sterren kunt geven.

30-08-2023

Ik kreeg ook de melding niet in behandeling foute codering heb een mail gestuurd kreeg vrij vlot daarna bericht dat het een dag later bezorgd zou worden .Gls wat betekent deze opmerking precies

30-08-2023

Je kunt geen afspraak maken op dagdeel. Het liefst gooien ze het pakket in de tuin. Na een half uur in de wacht wel op dag. Helaas de volgende toch weer een andeer dag. Weer bellen. Uiteindelijk toch gelukt op de juiste dag.

De bezorger moet echt een ander vak kiezen. Wat is deze vent ontiegelijk onbeschoft!