GLS reviews

Anja
28-08-2023

Inmiddels 5 dagen aan het wachten op een (binnenlands) pakket. Zou op donderdag komen. Op vrijdag in de track&trace "Niet in levering - levering gepland". Nu ineens de melding "Niet in levering - foute codering etiket", wat dat ook moge betekenen. Staat niet in de veelgestelde vragen, google niet dus nu aan het bellen. Inmiddels 8 minuten een verschrikkelijk wachtmuziekje "het is erg druk op dit moment, blijf aan de lijn". Heel benieuwd wat dit gaat worden. Maar nooit meer ergens bestellen waar ze met GLS werken.

Gloria
26-08-2023

Mijn pakket is op 15 aug 2023 bij het depot in Rotterdam aangekomen, maar mijn pakket is nooit bij mij thuis geleverd en het pakket heeft nooit het depot verlaten en daar was het verloren (of misschien heeft iemand het gestolen).

1. Ik heb telefonisch contact geprobeerd met hun op te nemen en na 2 uur aan de lijn zitten, hebben ze niet beantwoordt;

2. Ik heb een bericht naar hun (zo-genoemde) klantenservice verzonden, maar ik heb geen antwoord ontvangen;

3. Mijn pakket was daar bij het depot in Rotterdam "gesorteerd" voor meer dan 10 dagen en niemand van hun heeft mij geinformeerd over de status van de verzending: waarom mijn pakket bij hun depot in Rotterdam meer dan 10 dagen aan het hangen was!

4. Op vrijdag 25 augustus was ik persoonlijk bij hun depot in Rotterdam gegaan om mijn pakket op te halen, maar een van hun magazijnmedewerkers heeft in hun systeem gecheckt enmijverteld dat mijnpakket verloren was

Laura
25-08-2023

Gisteren zou mijn pakket bezorgd worden. Niet gelukt, kan gebeuren. Vanmorgen kreeg ik een e-mail met daarin nieuwe verzendinformatie, waarin het adres foutief is aangepast. Inmiddels staat in de track en trace dat het pakket afgeleverd zou zijn, maar zowel ik als het door GLS ingevulde (foutieve) adres heeft niks gehad.

Bewoner
23-08-2023

Eigenlijk verdienen ze geen cijfer

Mijn pakket zou vandaag komen. Een airco.

Maar ineens was deze niet te vinden in de bus. Ze waren een groot pakket kwijt. Hoe verzinnen ze dit.

Ik zag ze overigens gewoon rijden in de verderop in de straat maar was net te laat naar ze toe te lopen.

Dan als smoes gebruiken pakket niet vindbaar

Ik bestel nooit meer wat via gls moet worden bezorgd.

Yara
21-08-2023

Er zou begin augustus een pakketje komen, maar ik krijg in de middag een melding dat deze om 11 uur in de ochtend geleverd zou zijn, wat heel gek is, want ik was toen gewoon thuis en heb geen bezorger gezien of gesproken. Ik krijg ook niemand te pakken als ik bel of mail

Tibeau
03-08-2023

Spijtig dat je geen 0 kan geven want ze verdienen zelfs geen 1. vorige week maandag een pakketje besteld, na 4 dagen wachten doen ze een leverpoging maar wordt niet aangenomen op de locatie. Ok niet hun fout dat is correct, ze vragen me om een ander adres wat ik ze geef maar sturen het gewoon direct retour de dag erna. Ik bestel opnieuw de dag zelf nog want heb het wel nodig. Nu zijn we weer een week verder, het pakketje heeft al 3 dagen in de bezorgwagen gezeten maar langstkomen doen ze niet, behalve gisteren: ze hebben het zelfs ingescant en aangegeven dat het geleverd zou zijn. Ik dolblij naar de persoon waar het geleverd wordt. Nougatbollen! niks geleverd. Kijk vanmorgen op de app dat het opnieuw in levering staat? Hoe kan dat nu? Die debielen hebben dus een pakketje gescanned, "afgeleverd" maar het niet geleverd dus. Hoe incapabel kan je zijn.

een waar flutbedrijf, en alles is de fout van de onderbemanning uiteraard als je een oorzaak vraagt.

Pietje
29-07-2023

Pakket zou vandaag bezorgd worden.

Vlg mail bericht dat pakket bezorgd was en getekend door mij terwijl ik aan t werk was! Op camera was te zien dat er niemand geweest was.

Geen pakket. Wel ervoor betaald!

Pure diefstal!

Sueda
29-07-2023

Op de bezorgdag, was ik de hele tijd thuis, wachtende op mijn pakket. Na een hele harde knal zag ik tot mijn verbazing dat het pakketje op mijn balkon lag, letterlijk over de reling gegooid! Er was geen enkele poging gedaan om aan te bellen of contact met mij op te nemen om te verifiëren of ik aanwezig was. Slordig, niet eens 1 ster waard.

21-07-2023

Zit al 2 weken te wachten op een pakket telefonisch niet te bereiken en op de mail reageren ze ook niet :( wat een but bedrijf!

Oukje
15-07-2023

WAARDELOOS.

We kregen een email dat het pakket afgegeven is en dat (mijn man) getekend heeft voor ontvangst.

Maar we waren helemaal niet thuis. Pakket was gewoon op de stoep voor de voordeur gegooid

We hadden het geluk dat onse buren het zagen liggen bij thuiskomst.

Marjo
13-07-2023

Pakket zou komen en hele middag gewacht. Geen GSL. Zie ik later op de track en trace dat het weer terug naar depot gaat omdat we niet thuis waren. Geen niet thuis bericht achter gelaten. Kan dus niets doen om het pakket alsnog te laten bezorgen of op te halen van een servicepunt, Bel niet gehoord? Nee want wij hebben een bel installatie voor iemand die doof is. Maakt enorm veel lawaai plus lichtflitsen en dit is op alle etages hier. Kan de besteller bij het verkeerde adres hebben aangbeld? Zou mogelijk kunnen zijn maar is dan zeer onzorgvuldig.

Intussen contact opgenomen met leverancier en GLS. Leverancier zendt een nieuwe bestelling en deze is al onderweg. GSL heeft mijn klacht ontvangen en wordt binnen 3 dagen afgehandeld zeggen ze. Ben benieuwd. Gewoon een zeer slecht en onzorgvuldig bedrijf dus.

Hoop nu maar dat het wel goed gaat en het pakket wel bij bezorgd wordt. Ik wacht het gelaten af.

An
11-07-2023

Hele dag thuis, ontvang een mail dat mijn pakket is geleverd, wat dus niet zo is. Ook niet bij de buren. Meer dan 1 uur in de wacht bij de klantenservice, volgens mij wordt je hier nooit doorverbonden naar een echt contactpersoon , enige wat je te horen krijgt is het hinderlijke wachtmuziekje. vanuit de site kan je verder ook geen melding maken/vragen en geen idee hoe ik nu contact kan krijgen en mijn pakket alsnog kan ontvangen. Helaas niet de eerste keer.

Raymond
11-07-2023

Herhaaldelijk krijg ik meldingen als er een pakker komt, de bezorger is nu onderweg naar u. Steeds kan ik op hun volgsysteem zien dat de bezorger naar tientallen andere klanten rijd om vervolgens zijn pauze te houden in de buurt van mijn adres.

Gls gebeld na een 31 min in de wacht gestaan te hebben krijg ik een dom verhaal dat hun volgsysteem niet precies is.

Hun volgsysteem is zo precies dat ik de bezorger een onlogische route zie rijden. Om vervolgens rond de middag zijn pauze te kunnen houden op zijn gewenste plek.

Mij maakt het niet uit hoelaat hij komt maar laat mij niet uren thuis wachten met verkeerde informatie.

10-07-2023

Dit bedrijf krijgt het klaar tot 2x toe hetzelfde pakket kwijt te maken. Nu de laatste x is het niet meer terug te vinden. Als je vraagt of ze contact op kunnen nemen met de koerier die 't heeft kwijt gemaakt volgens hun, word gezegd dat ze geen telefoonnummers van de chauffeurs hebben. En dus geen contact kunnen leggen.

Na diverse e mails met gewone vragen word je gewoon geblokkeerd.

Oftewel 'n waardeloze organisatie

Fee
09-07-2023

Wat een k*t firma is dit! Wegens staking bij B post hebben ze GLS aangewezen als koeriersdienst. Wat een klucht gewoon. Zit al een hele week te wachten op een pakje dat ik nodig heb om mee op reis te nemen. En nu kan dat niet! Zwaar telleurstellend!

Peter jan
01-07-2023

Hëb op vrijdag bericht ontvangen dat het op afhaalpunt aanwezig is nu ruim een week later nog niks op hetnafgaal punt en tel geen contactbtevkrijgen stacuren in de wacht, laat nout meer via hun wat leveren, mijn verbouwing ligt stel en heb nu achterstand door gls, moet over 2 weken verhuizen!

26-06-2023

Pakket besteld en zou volgens de mail in de ochtend op 26-6, geleverd worden op 27-6. Om 13:32 op 26-6 krijg ik vervolgens een mail dat het pakket vandaag bezorgd gaat worden. Klikkende op de track en trace code voor de nieuwe tijd, zie ik dat het pakket al om 11:17 bezorgd zou zijn en door mij ontvangen zou zijn. Op dit moment was er niemand thuis en heb ik het dus ook nooit kunnen aannemen. Inmiddels hang ik al meer dan een uur in de wacht bij de klantenservice van GLS, wat een waardeloze organisatie.

Pakketnummer: 50210057523994

Mouna
24-06-2023

Nooit iets bestellen als gls het levert!

Nooit meer iets bestellen als gls het levert! zelfs 1 ster is teveel! dag dat het geleverd zou worden, thuis heeldedag thuis gewacht en uiteindelijk rond 17u een update krijgen dat pakketje niet geleverd kon worden vanwege een staking? zou vervolgens volgende dag geleverd worden. Weer heeldedag thuis gebleven en zitten wachten voor mijn pakketje en weer niets ontvangen, weeral vanwege een zogezegde staking (er was niet eens sprake van een staking). Werd vervolgens volgende dag weer beloofd dat het geleverd zou worden gedurende de dag en dus weer heeldedag thuis gebleven uit angst dat ik pakketje zou missen, maar rond 17u liet gls weer weten dat het weer niet geleverd kon worden vanwege

Nienke
19-06-2023

Ze beweren 2 keer over een pakket te hebben bezorgd , maar er zou niemand thuis zijn . Klopt totaal niet . Beide momenten was er iemand thuis , er is gewoon niemand geweest!

We wachten nu al zo onnodig lang op dit pakket. Nu ligt het weer op het distributiecentrum?

16-06-2023

Hoelang moet je in hemelsnaam wachten op een pakketje? Als ik iets uit Timboektoe bestel heb ik t bijna dezelfde dag nog, wat een trage zooi daar👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻