GLS reviews

Karel
15-06-2023

Zou een pakket hebben afgehaald op het moment dat ik aan het werk was

Alfie
05-06-2023

Postbezorger van GLS kwakt pakket over deur van Carport op motorkap auto.

VD deze deur stond een splinternieuwe BMW, met flinke schade als gevolg.

(Alles staat op camera.)

03-06-2023

Thuis gebleven omdat we een pakket via GLS verwachtten. Rond 12 uur stopt een busje, zonder opschrift, bezorger stapt niet uit. Buurvrouw die de hond uitlaat ziet de man ook in zijn busje zitten. Busje rijdt weer weg zonder dat de man ook maar een milimeter uit de bus is geweest. Ik krijg dan een melding dat het pakket bij de buren is bezorgd. Conclusie, er is niemand bij ons aan de deur geweest en de buren hebben geen pakketje aangenomen, sterker nog, er is niet eens aangebeld. Het ergste komt nog: 2x met de 'klantenservice' van GLS gebeld (na 20 minuten wachttijd), 2x: we gaan direct met de bezorger contact opnemen en sturen u dan een email. Vervolgens 2x niets meer gehoord.

02-06-2023

Ik ben er onderhand wel klaar met dat bedrijf. Pakketjes worden vaak beschadigd afgeleverd. Dan heb ik nog niet gehad over hun gedrag. Er zou vandaag een pakketje worden bezorgd. Ik heb een tijdje geleden al speciaal een ring deurbel aangeschaft, omdat ik op zolder werkt en de gewone bel nooit hoorde. De ring deurbel ging, dus ik ren de trappen af. Ik zie de bezorger al weglopen, maar hij ziet mij nog op tijd. Ik steek mijn vinger op van een ogenblikje aub, want ik ging mijn sleutels even pakken. Gaat hij opeens agressief op de deur lopen kloppen en roepen. Hij zet het pakketje tegen de deur en loopt boos achteromkijkend weg. Het moet niet gekker worden. Ik heb soms het vermoeden dat de lui die voor GLS werken toch andere waarden en normen hebben. Ik heb veel verschillende bezorgers gehad van PostNL en DHL en allemaal vriendelijk.

Nina
31-05-2023

Pakket is "thuis" aangeboden terwijl ik aangegeven heb het op een pakketpunt af te willen halen. Pakket ligt niet in de brievenbus, niet bij de buren, nergens.

Na een "intern" onderzoek, zoek het maar uit, de bezorger zegt het te hebben geleverd. Ben nu voor 95 euro het schip in en geen cadeau voor mijn vader.

Jammer GLS, heel erg jammer.

Lorenzo
30-05-2023

Waardeloos, pakket zou vrijdag komen. Niet gekomen want was 8 minuten te laat op depot. Maandag niet. Dinsdag krijg ik mail dat het zou komen. Totale bullshit. Weer een dag verspeelt. Wat een schijt bedrijf. Kies a.u.b. Een ander bedrijf.

Jet
25-05-2023

Zeer waardeloos bedrijf, klantonvriendelijk! Gisteren zou mijn pakket afgeleverd zijn in de tuin op de tuintafel, met goed vinden van de ontvanger. Maar ik woon in een appartement, dus geen tuin, en geen pakjetje! Moet het zelf oplossen!

NOOIT MEER!

Fred
17-05-2023

Wat een waardeloos bedrijf. Ik heb de hele middag binnen zitten wachten op zending 68810010001409. Geen pakket gezien geen update helemaal niets. De klantenservice zal het natuurlijk wel heel vervelend vinden dat ik niet tevreden ben met hun dienstverlening, dat is hun standaard reactie. Maar er echt iets aan doen ho maar.

In het vervolg vraag ik aan de leverancier of ze niet via GLS willen sturen.

NIC
17-05-2023

Twee keer laat ik door hun een pakket bezorgen en komt gewoon niet aan. Krijg bericht dat ik niet thuis was. Dit is een grote leugen. Ik bestel veel online en met de andere bezorgers totaal geen probleem.

Als ik weer ergens een bestelling plaats en zie gls staan dan gaat de bestelling niet door.

Totaal geen vertrouwen in hun.

11-05-2023

Slechte service en niet te vertrouwen.

bezorger laat briefje achter dat pakketje is achter gelasten voor mijn deur onder een fiets hoes. Maar veranderd wel de status dat het PERSOONLIJK is afgegeven! Pakketjes is nu zoek.

MN
08-05-2023

Extreme slechte service, verkondigen onwaarheden en zin onbereikbaar. Slechtse bedrijf ooit.

Lodewijk
03-05-2023

Bestelling zou vandaag geleverd worden, maar helaas niets. Wel een mailtje dat er niemand thuis getroffen was. Mijn vrouw en ik waren beide gewoon thuis. Dat er vertraging is, ok, kunnen we begrip voor hebben, maar botweg liegen? En dit was niet de eerste wanprestatie van GLS! Bol.com zou er goed aan doen niet meer met GLS te werken! Dit bedrijf heeft geen bestaansrecht! Tijd dat "Kassa" of "Radar" hier eens aandacht aan bestyeden!

01-05-2023

Best een geoliede machine dat GLS.

De recensies liegen er niet om.

Dat krijg je als je met externe partijen werkt GLS.

Margreet
25-04-2023

Op 5 maart 2023 iets besteld en betaald bij Lareo. Krijg bericht dat dit pakketje op 27 maart 2023 zou worden bezorgd. Ik ben thuis (laat anderen niet voor mijn bestellingen opdraaien), heb een bel EN een hondje dat daarop reageert. Ik hoor op 27 maart 2023 omstreeks 12.25 uur het geluid van een bestelbus en ga naar buiten (mede om iets in de kliko weg te gooien). Ik zie een grote witte bestelbus met daarin de letters GLS. Ik probeer buiten de chauffeur/bezorger aan te spreken, maar deze doet net alsof hij mij niet hoort, springt in zijn bus en scheurt weg.

Ik heb NIETS van hem ontvangen! S middags om 16.29 uur krijg ik een afleverbevestiging dat het pakketje om 12.28 uur is afgeleverd. Niets is minder waar. Bezorger beweert dat hij het aan mij persoonlijk heeft afgegeven = grote leugen! Later komt hij hierop terug en zegt het niet meer te weten aan wie het pakketje is afgegeven. IIG NIET waar het behoort te zijn! GLS reageert niet!

Janjaap
25-04-2023

Voor de zoveelste keer, ben gewoon thuis op de gegeven tijd(eigenlijk de hele dag) en ze verdommen het om aan te bellen,. Krijg niet thuis briefje en kan het ergens anders ophalen! En dit gebeurt iedere keer. Dit bedrijf zou niet door bedrijven gekozen moeten worden voor bezorging

Dan
24-04-2023

Zo slecht heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Niet leveren, want je bent zogenaamd niet thuis. Veel te laat leveren. Wel communiceren dat het op bepaalde data en tijden komt, maar dit zonder reden zelf wijzigen. Wat moet het daar een zooitje gaan. Ik raad iedereen af met hen te werken, belabberd.

24-04-2023

Kon niet lager dan 1 kiezen. Verdienen een 0. Doen maar een dotje.

Chantal
17-04-2023

Gls vertikt het om aan te komen bellen of om naar ons huis te komen! wat een belachelijke firma is me dat zeg!

Gls is de enige vervoerder die blijkbaar ons huis niet kan vinden of de moeite niet wil nemen om onze straat in te rijden. Bagger service! ze gooien gewoon een briefje in de brievenbus, terwijl hier altijd iemand aanwezig is. Op dat briefje staat dan iets in de trant van 'u was er niet toen we uw pakket kwamen aanbieden'. Wat een onzin! bpost, dpd, fedex, postnl. Allemaal komen ze gewoon tot aan de deur, maar dat stomme gls vertikt het dus! wij zullen daarom niets meer kopen van bedrijven die met gls samenwerken voor de verzending! pakketten zijn soms zwaar en wij hebben niet altijd tijd en zin om iets ergens in een (vaag) afhaalpunt af te gaan halen, want dan konden we net zo goed naar de winkel rijden in plaats van online te bestellen! gls is mega-belabberd!

Hilly
14-04-2023

Krijg 2 keer een track en trace code.

Donderdag 13 april en vrijdag 14 april.

Beide keren zie ik bij de status staan.ADRES ONBEREIKBAAR.huh hoe kan dat?

Woon toch echt niet in een onbegaanbaar gebied.

Contact zoeken om te vragen hoe dat kan .nou dat is ONBEREIKBAAR

Nieuwe bezorgdag gekregen maandag 17 april.

Ben thuis hoor(alweer) kom maar op.breng mijn pakketje maar

04-04-2023

Heb groot pakket verstuur 30 kg zwaar ruim 60x40x40 voor duitsland

Klant mail 2 weken naar verzending nog niet aan gekomen

Langs gls geweest denbosch pakje kwijt naar 2 dagen bericht gehad dat hij in magazijn duitsland is ,dan moet in gls bellen mail met evt foto beschrijving wat is 1 week later bericht dat ze iets gevonden hebben kun u adres mailen naar gls contact persoon 3 x door gemaild

Bericht ja we hebben u mailtje ontvangen voor nieuw label te maken nou denk dat is geregel

1.5 week later weer mail bericht van zo’n pino van gls kunt u het adres mailen voor nieuw label te print voor verzending

Nog niet geregeld 😡😡😡

Nee voor mijn geen gls meer met kun 1000 excuses waardeloos kop in het zand bedrijf