GLS reviews

Sam
03-04-2023

De levering kwam te laat door sorteer fout. Volgende dag niet geleverd, heb het weekend moeten wachten. 7dagen verder, maandag dus moest er een bezorger voor de deur staan. NIET GEBEURD. Geen briefje door de bus, niet bij de buren, niet aangebeld. Weg van werk gegaan hiervoor. Kantoor gebeld kreeg ik vage opmerkingen ook, zij kunnen de chauffeur niet bereiken en dat hij zag dat hij een pakket op onze parkeerplaats heeft gescand? Hoe kan dat nou, alsof de kantoor medewerker wilde zeggen dat ik sta te liegen. Geloof er overigens niks van. Moet morgen nu geleverd worden, weer een middag hiervoor vanuit huis werken. Belachelijk, alsof ik niks beters te doen heb moet ik de hele tijd kantoor bellen om niet geholpen te worden. Het pakket is een maandsalaris waard en als ik het niet binnen 24 u open mag het terug verstuurd worden, want dan val ik buiten de garantie. Mag ik dit nu weer gaan uitzoeken en oplossen. Niemand staat erop te wachten weer minimaal een maand te wachten op een nieuw prod

Marianne
16-03-2023

Pakket is vandaag in de (vieze) grijze container gelegd. Dit vind ik echt niet kunnen.

Drie maanden geleden is het pakket in de papierbak gelegd. Een betere keuze dan een grijze container. Ware het niet dat de papierbak bij de weg stond en is geleegd met pakket en al.

Mala
01-03-2023

GLS zou tussen 1330 en 1730 uur mijn pakket komen brengen.

Om1055 krijg ik een mail dat ik niet thuis ben!

Natuurlijk niet als ik jullie later verwacht!

Ook de buren die op de hoogte waren van het pakket hebben niemand gezien!

Marianne
23-02-2023

Pakket ontvangen, mooi op tijd zoals is aangegeven.

Vriendelijke chauffeur.

Top 👍

16-02-2023

Mijn bestelling zou vorige maand bezorgd worden.

Na raadplegen van track&trace bleek dat ik niet thuis geweest zou zijn. Maar ik had geen bericht gehad, geen email en ook geen briefje in de brievenbus. Na contact kreeg ik een link waarop ik aan kon geven bij welk afhaalpunt ik mijn pakket bezorgd wilde hebben. Ik had dat aangegeven.

Helaas krijg ik nu bericht dat mijn pakket retour gestuurd is. Kan ik het dus opnieuw gaan bestellen.

Mijn pakket heeft een maand bij GLS gelegen, zonder dat ze er wat mee gedaan hebben.

Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf is dit.

Fatima
10-02-2023

Schandalig! 1 ster is veel te veel. Er staat dat mijn pakketje geleverd is terwijl dit gewoon NIET het geval is. En een handtekening dat ik NIET heb getekend.

Cor
07-02-2023

Gewoon te gek voor woorden, ben in de voortuin bezig kom binnen kijk op pc staat bericht chauffeur heeft u niet thuis aangetroffen, nu breekt mijn klomp bel met gls die zeggen chauffeur kan niet terug komen want die is alweer in denbosch 10min na bericht vanuit Eindhoven knap ik haal dat niet, gls medewerker was zeer beleeft en meegaand en heeft beloofd het pakketje morgen te leveren ben benieuwd.

Deveney
02-02-2023

Eerst zou ik mijn pakketje gister ontvangen en kreeg ik een niet thuis bericht, terwijl mijn man speciaal thuis was gebleven. Gebeld, volgende dag komt dan uw pakketje binnen. Prima.

Vandaag komt mijn pakketje binnen, niets vermoedend maak ik het open, alles klopt. maar ik ruik iets vreemd…

Ik ruik aan de doos en ik ging bijna over mijn nek… dit pakket heeft volgens mij bij de bestuurder gelegen, want heel de doos ruikt helemaal naar rook! En het is niet van heel even, nee de doos die heeft er denk ik al vanaf gister gelegen nadat hij/zij geen zin had om naar boven te komen en het pakketje terug heeft gestopt in de bus.

Schandalig! Het gaat om spullen van iemand anders! Nu heb ik een redelijke sterke maag. maar je zal maar iemand hebben die het gelijk ruikt, en letterlijk alles onder spuugt! Ik vind dit echt niet kunnen! Eerst komt m’n pakketje niet aan…. Dan komt die aan en dan ruikt de doos gewoon heel erg.

Oscar
27-01-2023

Paket verdwenen. Na het maken van een klacht bij gls krijg ik als reactie dat ik heb getekend. Wat helaas niet waar is. En vind het ook raar dat ze eerst zeggen dat ik heb getekend. Toen ik aantoonde dat ik op vakantie was veranderde het verhaal in de buurman heeft getekend en we zijn het briefje vergeten.

Schandalig oudere mensen beschuldigen als je iets jat.

Helaas geld weg en nu nooit meer bestellen via gls

Pietje
25-01-2023

Buiten dat ik vanochtend voor de derde keer 'niet thuis zou zijn geweest' (er was de hele ochtend iemand aanwezig), heb ik per e-mail (customerservice @gls), het klachtenformulier van GLS, via trustpilot@gls en zelfs de afzender (meerdere keren) hierover een klacht ingediend. En er geen reactie op gehad, dus is de service van GLS net zo betrouwbaar als diegene die bij mij drie keer 'aan de deur zou zijn geweest'.

21-01-2023

Pakketjes worden steeds bij de buren bezorgd terwijl ik gewoon thuis ben, en de deur heb opengezet voor ze, blijkbaar erg lastig om op de juiste deurbel te drukken.

Volkan
20-01-2023

Zogezegt langsgeweest en dat er niemand thuis was . Ma die weten niet da k een deurbel met camera heb ;)

Govert
09-01-2023

Bestel geen goederen die worden bezorgd door gls

Gls heeft een pakket weggemaakt en weigert daar verantwoordelijkheid voor te nemen.

De bezorging is ondermaats (geen bericht over het tijdstip van bezorging, een foutief niet-thuisbericht, een code op dat bericht die niet werkt en de bezorging van het pakket op een onbekend adres bij een onbekend persoon).

En de service is ondermaats omdat gls geen verantwoordelijkheid neemt voor het oplossen hiervan maar de ontvanger het bos instuurt met de mededeling dat die de afzender van het pakket maar om een leveringsonderzoek te vragen in plaats van gewoon zo'n onderzoek in te stellen danwel zo dat nodig is, zelf de afzender daarvoor om toestemming te vragen.

Mariam
07-01-2023

Prima levering. Vriendelijke Chauffer. Customer service ook heel vriendelijk

Diana
06-01-2023

Zit je heel de dag te wachten. Pakket zou tussen 12:30-15:30 komen. Nou mooi niet. Om iets voor 18:00 springt hij ineens op afgeleverd en IK zou getekend hebben. WTF en dat zou ook nog eens om 15:00 gedaan zijn. Ik was zelfs buiten in de voortuin rond die tijd.

Mooi dus mijn pakket weg en alleen een je pakket is geleverd veel plezier ermee mailtje. ZOO VET boos nu. Wat een oplichters!

Antonia
30-12-2022

1 ster is nog te veel!

4 dagen achter elkaar zeggen ze dat ze een medisch! Ook nog pakje komen afleveren.

Het wordt volgend jaar!

10 dagen onderweg.!

En dan nog maar eens zien of het de 5 de! keer gelevetd gaat worden.

Ik ga voortaan eerst informeren of de verzending met GLS verstuurd gaat worden.

Wat een bagger bedrijf zeg!

Emilie
29-12-2022

Schriftvervalsing, diefstal. Mijn pakket is spoorloos.

Harry
14-12-2022

Pakketje verstuurd met GLS. Aan de tracking te zien was het bijna bij de geadresseerde, daarna is om een of andere reden de afzender als geadresseerde gezien en is het pakket afgeleverd bij mijn buren. Ik krijg een niet thuis bericht (waar je de eerste uren niets mee kunt). Mijn klant belt GLS hoezo afgeleverd? Daar wordt verteld dat het bij de buren is afgeleverd. Hij alle buren langs, niets natuurlijk. En bij GLS zijn ze te onnozel om dit probleem te begrijpen. "Hoezo, het is toch afgeleverd"!?!

2 jaar geleden exact hetzelfde gebeurt met een zending naar Luxemburg. Die werd trots door een koerier 2 dagen na verzending bij mij zelf thuis afgeleverd.

Helemaal klaar met dit bedrijf. Een weekdier heeft meer IQ.

Ad
05-12-2022

Van 3 pakketten is er eentje normaal geleverd.

De ander was zoek en de derde verkeerd gesorteerd om weken op depot te blijven.

Birgit
02-12-2022

Krijg mail op mijn werk dat pakket bezorgd is en dat ik getekend heb voor aflevering.

Hoezo?!? ik ben op mijn werk.

Als ik 5 uur uur later thuis kom nergens n pakketje te vinden. Als ik dan ga reageren moet ik maar de buurt even door lopen om t pakketje te zoeken en ik heb toch echt mijn handtekening gezet, (zie screenshot.) Wat dus niet mijn handtekening is.

Of ze hebben t zelf weer mee genomen of t is ergens neergezet en gejat

Ben zooo boos!