GLS reviews

Eddy
30-11-2022

3 pakjes besteld twee pakjes verloren niet te doen

nooit meer iets bestellen waar gls mee werkt

Sarina
24-11-2022

Wat een drama, deze transportdienst. Ik wacht al meer dan een week op een pakket waarvan elke dag in de track and trace staat dat het 'vandaag wordt bezorgd'. Als je belt, zijn ze niet vriendelijk en elke dag is er wel een andere reden waarom het pakket niet arriveert. Op één of andere manier hebben ze ook een verkeerd adres. Heb intussen al twee keer gebeld en gemaild om dat door te geven, maar toch blijven ze ook dat opgeven als reden waarom deze levering steeds niet lukt. Ze zeggen dan dat dat de schuld is van de winkel waarbij ik besteld heb, maar de winkel gebruikt wel het juiste adres. Of het is de schuld van de vorige medewerker die ik sprak en blablabla. Nog nooit zoiets meegemaakt.

23-11-2022

Gls in top 2 samen met dhl - de slechtste bezorger ter wereld. Waardeloos service . Pakket zal binnen 1-4 dagen bezorgen te worden, maar all 5 dagen zit er nog in Spanje. Track&tracé elke dag zegt wat anders. Onderweg, dan is in Nederland, daarna is overgebracht naar andere depot in Spanje. Drama

Romke
18-11-2022

Ben de hele dag thuis, wordt niet een keer aangebeld. Krijg ik via mail: "Als GLS je pakket niet kan afleveren, kun je het ophalen bij hun locatie. Zorg dat je je ID en dit traceringsnummer meeneemt: xxxxxxxxxxxx. Je kunt ook kijken of je een bezorgbericht hebt ontvangen van GLS of rechtstreeks contact met hen opnemen voor de volgende stappen." Geen bezorgbericht ontvangen! Telefoon contact opnemen kost 110 cent PER MINUUT! Traceringnummer vertelt me fucking niks over waar mijn pakket is. En moet binnen 5 dagen allemaal anders ben ik helemaal mijn pakket kwijt. Wat een oplichterij. Nog nooit zo een slechte service gehad met een afhaalbedrijf.

Wilhelmina
15-11-2022

Ik kreeg een mail 14 nov. 2022 in de ochtend, het pakketje wordt bezorgd tussen 11.30.uur en 15.30 uur. Heel de dag thuis geweest. niemand gezien.

dinsdag 15.nov via de mail bericht in de ochtend, vandaag wordt het pakketje afgeleverd tussen 12.30 uur en 15.30 uur geen enkel bericht gezien dat de levering vertraagd is. Geen bezorger gezien. heel de dag thuis geweest. Staat er een tel. nummer die je kan bellen tot 21 uur over de bezorging. Nee is gesloten. 2x is het pakket geladen in het busje voor aflevering en s.middags wordt het weer afgeleverd bij het depot.

Hele slechte service van het bedrijf. De logistiek van het bedrijf is niet op orde. Stuur geen mail naar de klant als je het pakket, niet op die dag kan afleveren. Morgen proberen te bellen naar GLS en de webshop bellen over deze gang van zaken. En komt er helemaal geen pakket de politie melden i.v.m. oplichting. Wanneer het pakket wordt afgeleverd is mij nu geheel onduidelijk.

Yvonne
11-11-2022

Track en Trace laat ontvangen. Bezorger komt niet in het aangegeven tijdvak. Na drie uur wachten gebeld met service-team. Vreemd dat dit 1 euro per gesprek kost en je gebruikelijke belkosten.

Wordt vriendelijk te woord gestaan door de medewerkster, zij neemt contact op met de chauffeur, hij was nog nooit naar mijn woonplaats gereden en wist niet waar hij was. Hij hoopt vandaag te komen. Dus ook de middag vrij nemen.

Om 16:00 uur nogmaals gebeld. Chauffeur bleek inmiddels in mijn woonplaats te zijn gearriveerd, hoopt voor 17:00 uur te komen.

Iets voor 17:00 uur arriveert hij dan, spreekt amper Nederlands en is verre van vriendelijk.

Dit is de derde keer dat het niet soepel verloopt met GLS.

Voor mij geen GLS meer.

Joke
10-11-2022

Buitengewoon SLECHT! Je krijgt bericht dat iets bezorgd wordt, blijft ervoor thuis en vervolgens ontvang je per e-mail een niet-thuis bericht. Geen incident, dit gebeurt herhaaldelijk. LEVERANCIERS: Maak geen gebruik meer van GLS als je je klanten wilt behouden!

Lydia
09-11-2022

Ze komen nooit, bellen niet aan en zeggen dat ik niet thuis ben. Ik heb een deurbel camera, dus ik mis ze ook niet per ongeluk. Kan ik naar het depot voor mijn pakket. Handig als je geen vervoer hebt. Elke keer weer, leugenaars zijn het!

Edje
08-11-2022

Zeer goed geholpen met het door mij veroorzaakte probleem met de verkeerde postcode.

Dankzij de rustige en bekwame hulp van de meneer bij GLS.

Google Maps is niet altijd te vertrouwen en huispedia klopte gelukkig wel.

Ik moest even 5 sec langer geduld hebben en toen kwam de plaatsbepaling wel.

Misschien wel het systeem aanpassen zodat ook de straatnaam gescand wordt en niet alleen postcode en huisnummer.

Dat had mij veel stress ( mijn stomme schuld) gescheeld en jullie weer tijd.

Een tien voor de klanten service.

Gerda
07-11-2022

Voor de vierde keer op een pakketje zitten wachten en niemand gezien

Morgen mag ik WEER naar een ophaalpunt, ja als ik dat kan dan kan ik ook naar een winkel

Ik bestel niet voor niets online

26-10-2022

Voor de zoveelste keer voor niks thuisgezeten krijg nu al 3 dagen achter elkaar e-mail dat het vandaag geleverd wordt maar nu voor de derde dag op rij niks geleverd gekregen.

Waardeloos bedrijf

Bo
24-10-2022

Waardeloos, 'niet thuis bericht' maar was natuurlijk gewoon thuis.

Code om nieuwe afspraak te maken werkt niet.

Heb een 1 gegeven omdat 0 er niet bij stond

Tim
18-10-2022

Nog slechter dan PostNL, meer hoef ik niet te zeggen.

17-10-2022

Niet thuis briefje maar code werkt niet pakket kwijt wat een waardeloos bedrijf

14-10-2022

Ik dacht dat het met postnl niet erger kon. Nou wel dus, wat een waardeloos bedrijf is GLS. Geen idee waar mijn pakket nu is. Geen contact niks. 600 euro in de put

Anja
12-10-2022

Superslecht. Drie weken op mijn pakket moeten wachten, wat in 3 dagen geleverd had moeten worden. Eergisteren is het na eindeloos bellen (en steeds heel lang in de wacht, wat een beroerde klantenservice!) dan eindelijk bezorgd. De bezorger was verdorie uitermate onbeschoft. Hij belde wel 12 keer aan, de eerste keer extreem lang, onze baby is daardoor wakker geschrokken en was volledig in paniek. Ik zelf schrok me ook rot, dacht dat er iets ernstigs was. Ik was gewoon thuis, 1 belletje was afdoende geweest. Hem erop aangesproken, maar hij reageerde ook heel onbeschoft en liep geagiteerd weg! Schandalig gewoon! Nooit meer GLS. Hoop dat ze gauw failliet gaan, waardeloos!

Tony
08-10-2022

Super onduidelijk, geen communicatie en laten niks van zich weten wanneer nodig. Dhl, postnl en dpd zitten mijlen ver boven GLS qua klantvriendelijkheid

Yara
05-10-2022

Kreeg een brief in de brievenbus waarop stond dat het pakket achter de poort ligt , de poort was dicht en is niet open geweest hebben ze hem eroverheen gegooid terwijl op de doos groot staat niet gooien en breekbaar

Esther
30-09-2022

Na ontvangst email dat er een pakket aankomt, (van wie en wat staat er al niet bij!), keek ik naar de status. Staat deze op bezorgd, zogenaamd afgeleverd vandaag (30-09-2022) om 12:45 uur terwijl ik thuis was, niemand gezien, geen bel gehoord en wonder boven wonder is het pakket afgeleverd en zelfs getekend voor ontvangst op een wijze zoals ik nooit afteken. Helaas de zoveelste miskleun van gls. Doe hier geen zaken mee!

Abdullah
24-09-2022

Veel te lang wachten,geen overzicht met de track & tracee code bij gls ,geen avance met die firma,ik heb 2 stukken besteld bij autodoc met 2 verschillende leveringsadressen, en 2 verschillende datum,waarvan bijna 1 week tussen zat ,wat ik het laatste besteld heb is ondertussen al geleverd door dpd en het 1ste zou worden geleverd met gls maar nog steeds niet aangekomen want een ramp met hun.jammer dat je niet kan kiezen welke firma u levering doet!