GLS reviews

Grzegorz
22-09-2022

Na 3 weken te wachten, mijn pakket is kwijt.Nooit meer GLS!

Ed
21-09-2022

Krijg geen melding waneer ze komen en als je dan niet thuis bent ligt het gewoon in je voortuin waar iedereen bij kan zeer zeer slechte zaak stuur een bericht waneer jullie komen kan er rekening mee gehouden worden

21-09-2022

Ze liegen door hun tanden heen en acteren dat ze doen of ze aanbellen. De buren stonden er naar te kijken. En dan glashard liegen dat er niemand thuis is. Wakker worden GLS, mensen zijn wel thuis, die werken nl. steeds vaker thuis. Dit is niet de eerste keer, maar wat mij betreft wel de laatste keer. Ik koop niet meer online als ze GLS gebruiken.

20-09-2022

Altijd zeer slechte tot dramatisch slechte ervaringen met GLS, ik zal er zelf nooit beroep op doen! Ik probeer er ook op te letten dat ik zo weinig mogelijk bestel online dat door hen wordt geleverd, toch weer in de val gelokt en iets besteld dat door GLS wordt geleverd, en zoals iedere keer weer dikke miserie, kreeg een week geleden een bericht dat het pakket is verzonden, nu 8 dagen later nog steeds niets aangekomen, track & tracé op hun site is waardeloos, onbegrijpelijk dat er nog bedrijven samenwerken met deze klote firma, hopelijk gaan ze snel failliet!

Suzan
16-09-2022

Ik zit nu voor de derde dag te wachten op mijn pakket , drie dagen een mail gekregen dat het die dag zou komen met gls .Als ik dan belt waar of hoe met mijn pakket ,zit ik ongeveer 1 uur in de wacht .Dus nu op dag drie nog steeds niets ,Wat een waardeloos bedrijf en wat een waardeloos personeel .

Liesbeth
15-09-2022

Pakket zou vandaag geleverd worden. Krijg ik via de site te zien dat het pakket is geleverd en ervoor is getekend. Door wie dan? Ik was de hele dag thuis, niemand gezien, niet getekend, geen pakket. Klantenservice onbereikbaar en mailadres is niet werkend.

Adem Tutumlu
14-09-2022

2 weken geleden zou een pakket bezorgd worden tussen 08:00 uur en 18:00. Dus ik was tot 13:30 thuis daarna moest ik naar mijn werk. Om 14:30 komt mijn vrouw thuis van haar werk dus er was 1 uurtje niemand thuis. Ja precies om 14:00 uur komen ze pakketje brengen, dus niemand thuis en ook geen briefje achtergelaten. İk ben daarna 3 dagen naar een ophaalpunt geweest maar pakketje was er niet. İk heb de leverantier op de hoogte gesteld dat ik niets ontvangen heb, en dat het pakketje ook niet bij ophaalpunt ligt. Tot vandaag niets meer gehoort van het pakketje. Dus met andere woorden een kut koeriersbedrijf waar je niets aan hebt.

Corne
09-09-2022

Email niet thuis waren gewoon thuis met 2 personen

Niet eens aan de deur geweest

Heel slechte service

Was nu al 3e keer

Gerald
07-09-2022

Briefje "niet thuis" in de bus maar verder geen enkele info, en de code op het briefje werkt niet.

Pakket opgegeten? Of gewoon weer "verloren geraakt, hè wat jammer voor u"?.

Waardeloze club.

R.yildirim
05-09-2022

Gadver! Belachelijke service je kan ze niet eens normaal bereiken bahhhhh

MW van Asperen
05-09-2022

Vandaag pakketje via gls. Was niet snel genoeg bij de deur(10seconden) waarna het pakketje bij de buren is afgeleverd. Terwijl er toch echt een bordje bij de bel hangt geen pakketje bij de buren. Toen ik de bezorger hierop aansprak zei hij dat ik maar thuis moest zijn voor de bezorging. Het ging over een pakketje met 2 artikelen. 1 ervan was vorige week geleverd en deze was onaangekondigd vandaag.

(en ik ben overigens een van de weinige die altijd thuis is en anders een neerzet toestemming geef. Als het is aangekondigd!

Rudolf
02-09-2022

Vandaag zou er een pakket af worden geleverd tussen 13 en 16 uur. Heb er afspraken voor verzet. De gehele dag thuis zitten wachten, krijg ik een e-mail met u was niet thuis pakket kon niet worden afgeleverd, notitie in de bus gegooid voor het maken van een nieuwe afspraak, ook dat lag niet in de bus.

GLS gebeld a 1 euro per minuut, wordt nu as Maandag afgeleverd.

Excuus van GLS kan gebeuren.

En dat is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

Als het aan mij ligt, geen enkele zending meer per GLS.

Wolter
30-08-2022

Track and trace werkt bijna nooit. Wordt niet bijgewerkt!

Als je een bericht krijgt wanneer uw pakketje uiteindelijk dan geleverd wordt leveren ze gewoon niet.ben je heel de dag thuis voor niets en nadien een bericht dat je niet thuis was.dag Jan.voor mij de slechtste en traagste koeriersdienst zeer slechte klantenservice bellen 0900 nummer 10 a 20 min wachten kosten 1 euro per minuut

Laura
29-08-2022

Ze blijven bezorging uitstellen. Probeer al een week een pakket te krijgen. Hopelijk gebeurd het ooit. Ik zou nooit meer voor deze vervoerder kiezen. Andere pakketdiensten halen gewoon hun 1 a 2 dagen bezorging.

Brian
26-08-2022

Man man man, wat een drama!

Bezorgers die pakketten op random plekken dumpen, niet langs komen, grote bek hebben, etc etc.

Bellen om te klagen? Absoluut geen probleem, wel even heel lang in de wacht hangen. Blijkbaar ben ik niet de enige.

Mar
24-08-2022

Slechte ervaring over bezorgtiden

Tevreden klant
23-08-2022

Pakket wordt voor buren aangekomen. De buren krijgen geen bericht dat er een pakket voor ze bij ons ligt en weten dus van niets. Wij nemen nooit meer een pakket van GLS voor de buren aan.

Els
23-08-2022

Wat een slechte service! Mijn pakje zit al meer dan een week vast . Al meerdere malen contact gehad maar ‘ het is druk ‘

Echt een schande . Ik zal nooit nog ergens bestellen als het geleverd wordt door GLS

Chantal
18-08-2022

Pakketje zou afgeleverd zijn. Wij hebben nooit wat ontvangen, terwijl we de hele week thuis waren! Het bewuste apparaat stond 2 dagen later via een bedrijf op marktplaats te koop.

Aly
17-08-2022

Als ik van tevoren weet dat het pakketje bezorgd wordt door gls, bestel ik het product al niet meer, ze leveren niet of zette tig keer op de app dat ze langs geweest zijn(wat niet waar is) terwijl ik een neerzettoestemming getekend heb.

Waardeloos bedrijf, elk pakketje is drama.