GLS reviews

Lenie
17-08-2022

Gisteren voor niets zitten te wachten, ze zouden komen tussen 1030-1330.

1445 ben ik naar mijn werk gegaan. Ze zouden langs geweest zijn om 1455 maar niets afgegeven bij de buren.

Vandaag weer zitten wachten. Aangegeven tijdvak was weer 1030-1330.

Ben daarna ook thuisgebleven. Krijg ik een mail: u was niet thuis, bij iemand anders afgegeven.

Waardeloos, ik kon helaas geen vervoerder kiezen maar voor mij nóóit meer GLS!

15-08-2022

Pakketje proberen ze te bezorgen tijdens vakantie, krijg een "we hebben je gemist" briefje in de bus. Nadat ik na terugkomst ruim 45 minuten vergeefs aan de telefoon heb gehangen ga ik naar depot om pakje op te halen. Dat blijkt na 5 dagen al teruggestuurd te zijn "omdat ik niet online had gereageerd". Dat kan ook écht als je op vakantie bent en niet weet dat er een briefje thuis ligt te wachten. Van alle pakketdiensten met stip de allerslechtste service!

Geert
13-08-2022

Track code gekregen voor een pakket je neem dan een dag verlof en je denk dat je pakketje ga krijgen van gsl chauffeur rijd gewoon door tekent zelf op.de track code dat je niet thuis bent bel je naar gsl kan je niet bellen moet je een eimal sturen ze reageren twee dagen later met een antwoord je moet je richting tot je ontvanger van waar je pakket van daan komt sta zo op hun website dat hun chauffeur van gsl verplicht is een kaartje in de brievenbus moet steken wat nooit trouwens gebeurt de volgende dag moet terug komen met je pakket wat ook niet gebeurd wacht nu achter mijn pakket al drie maanden van gsl bestel nu met de post komt altijd nu toe postbode steek een kaartje in de brievenbus dat je 14 dagen tijd hebt om er achter te gaan naar het postkantoor denk ook eens contact op nemen met test aan koop .

Alex

Slechte service.

Wacht al 2 dagen, via de app “we zijn er tussen 0830 en 1130uur. Uiteraard niet het geval. Bellen naar de klantenservice 0900 nummer uiteraard. (Belachelijk geld vragen en zn slechte service hebben.

Na 10minuten eindelijk de telefoon opnemen, mega onvriendelijke man, kwam geen stukje beleefdheid van af. Man vertelde dat pakketje vanmiddag zou komen na bellen met chauffeur (niet eens even zeggen dat ik de wachtrij in moest). Pakketje niet gekomen. “Niet afgeleverd in de app”

Eerst normale nummer in Groningen gebeld, na half uur nog steeds in de wachtrij.

Voortaan als ik iets bestel bekijk ik eerst welke bezorgdienst het levert. Nooit meer GLS voor mij. Prutsers!

Sjing

Slechte service.

Chantal
11-08-2022

Volgens de tracking zou pakket zijn bezorgd, en getekend door mijzelf, knap want ik was op mijn werk. Ik kom thuis en geen enkele buurman/vrouw heeft het, geen briefje met waar het is, en de tracking geeft geen enkel huisnummer weer behalve de valse informatie dat ik getekend zou hebben.

Bel ik GLS, die met de chauffeur zou bellen dus ik was opgelucht, komt madam dan ineens aan: oh ik kan hem niet bereiken, contacteer de verzender maar. Ik: die zit in freaking china! GLS: Tough luck.

Fuckers!

Geef op zijn minst de mogelijkheid mensen hun dag te laten veranderen, net de enige freaking dag dat ik werk komen ze.

Arnelys
09-08-2022

Aangegeven pakket te willen weigeren aan deur, bezorger vertelt ons dat dit blijkbaar niet mogelijk is en we het pakketje MOETEN accepteren. Dit is overduidelijk niet het geval, heel vaag allemaal en levert mij als koper nu onnodig dubbel werk op, omdat hij de wet blijkbaar niet kent en zijn werk niet goed kan doen.

Elois
08-08-2022

1ste x zeggen ze dat je niet thuis bent, terwijl.je gewoon thuis bent.

2de x gooien ze het bij een ander in de bus afgetekent en wel door iemand anders. En sturen ze mij een bericht afgeleverd.huhhhhhh?

En als je dan belt met hun na paar dagen zeggen ze ja klopt heeft de koerier in verkeerde bus gegooit( flat) of ik even dan maar alle buren hier vd flat moet gaan voor me pakje.maarr week later.deze buren ergens in deze grote flat gaan dit pakje gewoon houden anders had ik het allang netjes terug gehad! zegt gls kunnen we niks aan doen. Kut bedrijf. Nooit door laten bezorgen. Randdebielen daar.

Nvt
02-08-2022

Zoals andere al aangaven hier het zelfde. Heb vaak genoeg dit gezeur gehad nooit gemeld maar ben er nu klaar mee.

Pakketjes liggen of in de prullenbak, of wordt getekend onder mijn naam terwijl ik dat nooit doe. Ook geen briefje of iets waar op te halen als bij buren ligt. Maar in de email staat wel geleverd op mijn adres.

Al met al 1 groot drama, zelfs keer ruzie gehad omdat hij ons pakket te zwaar vond en duote dat op straat en moest het zelf maar pakken.

Serieus mensen van gls. Neem eens geen zzp figuren aan of leidt het personeel goed op of nog beter doe je werk zoals het hoort.

Ik persoonlijk bestel niks meer als ik gls zie. Of ik vraag aan de webwinkel of ze aub een andere bezorgen kunnen regelen.zo niet dan bestel ik ook niet.

Pascal
01-08-2022

Zeggen dat je pakket is afgeleverd en je hier voor getekend hebt.

Geen paket in ontvangst genomen en niet getekend.

Zijn telfonisch niet te bereiken.

Zeer slechte leverancier

Angela
01-08-2022

Slechte service geven slechte informatie

Komen niet uitzichzelf met oplossingen

Geen goed woord ervoor over

Roos
28-07-2022

Hele goede ervaring ook ala ik niet thuis ben tijdens berzorg momenten worden mijn zendingen bij buren geleverd. Tja mijn straat is ook leuk want wij ala buren helpen elkaar. Enige min punt is de tijd van komst, die niet vaak overeenkomt maar ala de bezorger toch bij mij levert legt hij ook netjes uit wat de reden is van laat bezorgen en dit is prettig, want zo heb ik begrepen dat ze geen rijdende gps systemen hebben waardoor die aangegeven tijden eigenlijk een vermoedelijke doel is. Zou beter zijn geweest als ze dan maar alleen de dag aangeven ipv tijd. Zou de geklaag ook minder zijn vind ik. Sinds de digitale systemen eisen mensen meer terwijl jaren terug niet eens veel wist behalve dat het ooit zou aankomen☺️

Ria
21-07-2022

Nou goedemorgen .staat er een chauffeur aan de deur met pakketje.begint een riedeltje te geven 5 minuten. Ik verstond er niks van.over een code.ik dacht ho wacht is even.ik wist hier niks van.geen code en mails helemaal niks.Hij werd rustig en zei ik geloof u wel .word ik daar even voor leugenaar neer gezet.Nou GLS als je daar je personeel voor opleid.slechte zaak.

Cecilia
21-07-2022

Zouden langs geweest zijn, geen informatie hierover ontvangen van 2 pakketjes, worden vandaag opnieuw bezorgt?

2 andere pakketten zouden bij primera klaarliggen vlgs GLS, daar aangekomen lagen ze er niet maar bij een andere winkel.Dit gebeurt vaak vlgs de medewerker van Primera

Pamela
17-07-2022

Volgens track en trace website niet thuis bericht, maar er ligt niets in de brievenbus. Geen idee hoe ik nu aan mijn pakje kom, want om iets anders af te spreken heb je de code op het niet thuis bericht nodig. Dat ik dus niet heb. Sowieso is het hopeloos dat je niet vooraf een tijd of plaats kunt kiezen, zoals bij DHL of Postnl.

17-07-2022

Pakketje bij andere postcode (met zelfde huisnummer) achtergelaten. Die mensen waren dus op vakantie., maar hebben me na hun vakantie gebeld, zodat ik mijn pakje 1 week later kon ophalen. Gls heeft getekend in een vakje in mijn naam. Dit is in principe valsheid in geschrifte. Melding gedaan bij politie en klacht bij gls ingediend. Politie reageerde, gls niet.

Jose
16-07-2022

Pakket af te halen bij depot.Daar aangekomen bleek het pakketje er niet te liggen. De bezorger had geen zin meer en wilde naar huis. Slecht.

Annette
15-07-2022

Iedere keer hetzelfde verhaal, rijden niet eens de straat in en dan sturen ze een email dat je niet thuis was. Heel slechte pakketdienst. Als bedrijf verlies je zo klanten en als klant kots ik van zo een service. Onbetrouwbaar, liegen dat je niet thuis was en frustratie als je speciaal een snipperdag hebt genomen om een pakketje te ontvangen.

Sara
13-07-2022

Super slechte bezorging! je bent thuis de hele dag en dan krijg je email dat we hebben jou gemist!

Ze brengen de bestelling van bol.com en je krijg een email van amazon.nl dat je besteling is bezorgd! Gewoon puihoop!

Th
13-07-2022

We waren niet thuis.

Het pakket is gewoon voor de voordeur gezet.

Wel een briefje in de brievenbus met een niet thuiscode. Maar de niet thuiscode gaf verder geen informatie.

Gelukkig heeft de buurman het pakket meegenomen.

Schandalig van GLS en de chauffeur.