Goedkoper.nl reviews

Periode2021

Walter
14-02-2020

NOOIT KOPEN !

4 maand geleden goederen gekocht en betaald en wanneer je mailt beloven ze altijd volgende week te leveren wat ze niet doen. Telefonisch niet te bereiken.

03-02-2020

Niks kopen daar, je wordt opgelicht

Slechte ervaringen mee.

Iedereen moet aangifte doen, anders wordt er niks aan gedaan.

Maarten
01-02-2020

Oplichting

In oktober 2 MOA sfeerhaarden gekocht, maar niks ontvangen. Meerdere malen gereageerd en nooit antwoord ontvangen. Ze vragen steeds om reactie, maar beantwoorden nooit. Voor mij zijn het oplichters en vooralsnog ben ik mijn geld kwijt.

Ik hoop, dat weeen vuist kunnen maken om met meerderen ons geld terug te krijgen

29-01-2020

Bestelling gedaan niks ontvangen

Een bestelling gedaan en betaald maar tot op heden niks ontvangen

Bellen wordt gezegd dat ze gesloten zijn.

Dirk jan
27-01-2020

Leveren niet, reageren niet op emails, zijn onbereikbaar

Ik wacht al zes weken op mijn product. Ze reageren niet op emails. Iedere keer zeggen ze dat ze binnen twee werkdagen reageren, maar dat doen ze niet.

Bellen? Onbegonnen zaak. Geld ben ik kwijt vrees ik.

Kassa heeft een site geopend waar je je kLacht kunt kenbaar maken. Ze zitten goedkoper.nl achter hun vodden. Mail dus naar: (e-mailadres verwijderd)

Marcel .
20-01-2020

Reageren niet op vragen .

Reageren niet op vragen via email ,telefonisch niet te bereiken en het supportformulier op hun site is verwijderd ofzo , in ieder geval wordt het niet gevonden .

Ik zou op 13 januari bericht krijgen als het dan nog niet verzonden zou zijn maar tot op heden helemaal niets .

Wordt misschien wel tijd dat deze firma of hun zaakjes op orde brengt of dat ze gerechtelijk worden aangepakt .

Robin
18-01-2020

Wacht al maanden op levering van 550!

Pure oplichting. Telefoonnummer onbereikbaar of oplopende wachtrij. Geen reactie op mails. Politie doe hier iets aan! Oplichters!

15-01-2020

Bestelling nog steeds niet bezorgd

Na 5 E-mails over mijn te bezorgen bestelling heb ik genoemde bestelling nog steeds niet bezorgd gekregen en op mijn e-mails geen afdoende antwoord gekregen om maar te zwijgen over het telefonisch contact, dat lukt helemaal niet en dus is mijn vraag ook : Wat is er met dit bedrijf aan de hand?

Ik verwacht dat als je producten besteld en betaald dat die dan ook geleverd worden!

Marcnh
13-01-2020

De doos met het artikel werd door bezorger in de achtertuin geplaatst. daarvoor moest een afgesloten hek worden geopend. door stond dagenlang in weer en wind. Goedkoper gemaild met de klacht en vraag om te zeggen welk bedrijf bezorgd heeft. ondanks diverse herinneringen GEEN reactie.

Jerry
10-01-2020

Wel betaald niets ontvangen

Producten niet ontvangen

Telefonisch niet bereikbaar

OP email wordt niet gereageerd

02-01-2020

Niet bij bestellen!

Bestelling gedaan op 24-11 nu nog steeds niets geleverd .

Reageren niet op mail en telefonisch aan het lijntje houden tot dat het 17:30 is en dan de verbinding verbreken.

16 wachtende voor u en maar wachten ik geloof er niets van!

NIETS meer bestellen bij deze firma dat is het beste!

29-12-2019

Geen geld terug

Product niet leverbaar, beloofd om geld terug te storten, nou vergeet het maar! pure oplichting! gelukkig had ik betaald met paypal, en die hebben mijn geld terug gestort.

18-12-2019

Deze leverancier is absoluut volstrekt onbetrouwbaar!

Ga aangifte doen tegen deze oplichters: een schande dat ze gewoon nog adverteren op internet: ze leveren niet.

Helen
16-12-2019

Twee maanden op levering gewacht - nog steeds niets

4 dezelfde produkten besteld en betaald half oktober. Intussen 10 telefoontjes verder en nog steeds is het laatste produkt niet geleverd. Geen berichten, geen service. Contact met klantenservice onmogelijk. De personen aan de telefoon kunnen niets afhandelen en hebben het er steeds over dat ze met hun collega (die er altijd net niet is) moeten overleggen. Volkomen onbetrouwbaar. Aangifte van internetoplichting nodig.

Ben
04-12-2019

Dit is pure oplichting!

Maanden geleden producten besteld en betaald. Deze zijn nog steeds niet ontvangen. Op mijn mails wordt niet geantwoord. Als ik bel, zeggen ze dat ze het meteen zullen opsturen. Ik heb een terugbetaling gevraagd maar daar reageren ze ook niet op! Dit is je reinste oplichting! Iedereen zou bij EC een klacht moeten indienen om deze mensen te stoppen.

Ray
04-12-2019

Belachelijk! Wacht nu al maanden op mijn terugbetaling!

Waardeloze bedrijf wanneer je je aankoopbedrag terug wilt. Wacht nu inmiddels al 4 maanden op een restitutie van 28,85 euro!

Grace
03-12-2019

Wacht nog steeds op terugbetaling

Ik heb op 18 augustus een bestelling gedaan van €55,90. Op 21 augustus kreeg ik een mail dat het artikel niet op voorraad is. Binnen 5 werkdagen zou het bedrag teruggestort worden.

Op 9 sept een mail gestuurd dat het bedrag nog niet teruggestort is. Op 13 okt wederom een mail gestuurd en op 14 okt kreeg ik een mail van de klantenservice (Anouk) dat het bedrag binnen maximaal 14 werkdagen teruggestort wordt. Het is inmiddels 3 dec, net nog mijn rekening gecheckt, maar nog steeds geen €55,90 bijgeschreven. Vorige week poging gedaan te bellen, kreeg een kwartier lang te horen dat ik de eerst volgende wachtende ben.Gelukkig is het niet zo’n hoog bedrag, maar je voelt je belazerd. Geen Goedkoper.nl meer voor mij!

Vero
02-12-2019

Waardeloos bedrijf

Kant en klare gordijnen besteld en nu al 3 maanden mee bezig om te ontvangen. Levering wordt telkens met een maand verschoven en als ik er naar vraag krijg ik algemene mail terug dat ze het druk hebben maar me niet vergeten zijn. echt schandalig maar ik laat het er niet hij zitten blijf ze achter de vodden zitten en doe anders gewoon aangifte.

30-11-2019

Slecht bedrijf, komt levering niet na

Kan niet op tijd leveren. Geeft bijna of nooit een reactie,

Niets meer bestellen, zonde van geld en tijd.

De waarderen zou eerder onder een 0 moeten liggen

Harry
26-11-2019

Wacht al bijna een half jaar op product van 300 euro.

In juli 2019 airco besteld en betaald zo,n 300 euro er werd niets geleverd, heel veel gemaild en gechat er werd steeds vanalles beloofd dat er zou worden geleverd zelf datums en ik maar wachten, ik wilde mijn geld terug want het is nu ondertussen 26 november vele malen werd belooft dat het geld terug zou worden gestort , maar er word niets teruggestort, ik zal nu aangifte gaan doen van oplichting maar of het iets uithaald? ik ben bang dat ik echt voor het eerst van mijn leven door een webshop ben opgelicht en naar mijn geld kan fluiten. Harry van Zon Valkenswaard