Goldie Fashion Boutique 26 ervaringen

Hannie
20-10-2020

Lang wachten en hele slechte kwaliteit

Na weken wachten eindelijk geleverd wat een teleurstelling. Ik dacht een prachtig vest te hebben besteld maar het is een vod een slechte kwaliteit badjasje. En ik kan ook geen goed retouradres in Nederland vinden. terug sturen naar China kost 23 euro

Jolanda
07-09-2020

Bestelling niet ontvangen

Inmiddels ruim 3 weken geleden bestelling geplaatst. Tot op heden niets ontvangen. Omdat ik hier niet eerder had besteld heb ik aangegeven te willen betalen bij ontvangst. Zoals ik in de andere reviews lees, zal ik waarschijnlijk dus niets ontvangen maar gelukkig ben ik mijn geld niet kwijt.

Tamara
27-08-2020

Nooit wat gekregen

30 April besteld nog steeds niks ontvangen er wordt ook niet meer op mijn mails geandwoord

Larissa
Larissa
29-07-2020

Niet bestellen

Oplichters zijn het

Sharon
25-07-2020

Bestelling nooit gekregen en het geld terug ook niet

Nu al meer als 5 maanden bezig
Om elke dag Whatsapp berichten te sturen en te bellen
Nergens wordt op gereageerd
Zeer triest inmiddels bij de politie aangifte gedaan
Hopelijk lost dat iets op
Dus mensen bestel hier noooooit wat voor jullie eigen veiligheid

Jos
21-07-2020

WAARDELOOS

Schoenen besteld. Na weken wachten en mailen, krijg ik een totaal ander paar schoenen. Terugsturen is zeer omslachtig (naar China) en de kosten zijn voor mij. Ik heb toch niet gevraagd voor een ander paar schoenen. Kortom: nooit meer.

Lotte
Lotte
06-07-2020

Bestelling nooit ontvangen

In april een bestelling gedaan. Na vele weken wachten mail verstuurd. De bestelling zou ik binnen een week ontvangen. Helaas. Toen op deze site negatieve reactie gegeven en volgende dag had ik contact via app. Ze zouden mijn bestelling zo snel mogelijk versturen. Ook werd mij gevraagd de reactie te verwijderen. Dit heb ik ook gedaan. Was tenslotte toch geholpen. Helaas nu bijna half juli en nog steeds mijn bestelling niet. Aantal x belooft om de bestelling en anders het bedrag terug te storten. Tot op heden niks van beide. Erg vervelend! Bestel daar niks meer. Eerste x dat ik een negatieve ervaring heb met online shoppen.

Samantha
04-07-2020

Bestelling nooit geleverd

Heb op 28-4 een bestelling geplaatst voor een blouse en deze nooit ontvangen, na meerdere mails en Facebook berichten geen reactie. Een klacht op klacht.nl geschreven en ineens een dag later (3-6) reactie via whatsapp. Mijn huisnummer zou niet kloppen (en die reden lees ik hier verbazingwekkend veel) en het pakketje zou meteen verstuurd worden maar nog steeds niets ontvangen. Weer meerdere appjes verstuurd maar ook daar geen reactie meer op. Oplichters zijn het!

Vera
02-07-2020

NOOIT BIJ BESTELLEN

Ik heb een bestelling geplaatst en retour gestuurd #12468.
Tevens bij hun vorige bedrijf My Fashion Tresure een bestelling geplaatst in november #5326.

Door hier een bericht te plaatsen is er via Whatsapp contact mij mij opgenomen.

Ik zou het geld van mijn bestelling bij My Fashion Tresure retrour ontvangen. Ik mocht hiervoor een betaalverzoek sturen.

Tot op heden geen geld retour ontvangen niet van de jas en niet van mijn blouse. Herhaaldelijk contact gezocht, maar geen reactie meer.

Wat een belachelijk gedoe met dit bedrijf. Enorme oplichters.

Tim
01-07-2020

Oplichtbedrijf

Geen nummer of iets op hun site, echt schandalig, mijn vriendin had 11 april een bloesje besteld nooit gekregen. En nooit meer hadden ze gereageerd, zo veel mogelijk dit posten op alle sites die ik kan vinden want dit is gewoon een nep bedrijf!

Babette
28-06-2020

Niks binnen gekregen

Ik heb 23 mei een jurkje besteld en betaald en ik heb tot op heden nog steeds niks ontvangen en al wel gemaild en berichten gestuurd via Facebook Messenger maar krijg hier geen antwoord op.

Danielle
28-06-2020

30 mei bestelling geplaatst, nog niks ontvangen

Ik heb op 30 mei jl. een blouse besteld. 14 juni nog niks ontvangen dus mail richting Klantenservice. De dag daarna kreeg ik antwoord dat vanwege Covid 19 mijn bestelling enorme vertraging had, maar ik deze alsnog binnen 1 tot 7 werkdagen zou ontvangen. Tot nu toe nog niks gekregen, mails worden ook niet beantwoord. Fb pagina lijkt niet meer te bestaan. Jammer hoor dat het zo moet. Ik ga contact zoeken met mijn bank om bedrag te laten storneren en juridische stappen ondernemen en stel ze in gebreke. Dit lijkt op niks minder dan diefstal!

Sandra
Sandra
26-06-2020

Hier absoluut niks bestellen

De verhalen hieronder komen mij zo bekend voor. In april een jurkje besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Ook ik heb meerdere mails en apps gestuurd. Soms wordt hier op gereageerd met oh sorry de bestelling is zoek geraakt je ontvangt het binnen 7 werkdagen. En de andere keer we gaan ermee aan de slag. Ik ben hier zo klaar mee. Snap niet dat je mensen zo op kan lichten.

Nienke
Nienke
26-06-2020

Niets ontvangen.

Ik heb op 25 april 2020 een bestelling geplaatst, maar niets ontvangen. Toen ik ze een berichtje stuurde gaven ze aan dat het een fout was en dat ze het die week alsnog zouden versturen. Nog steeds heb ik niets binnen. Ook reageren ze niet meer op fb Messenger of op de mails.

Heel vervelend dit.

Celine
25-06-2020

Niks binnen gekregen

Ik heb een blousje besteld en zou hem 16 mei binnen krijgen. Helemaal niks dus.
Gemaild en ze zeiden dat ik het binnen een week zou krijgen. En nu? Nogsteeds niks.
Dikke vette oplichters dus

Mart
22-06-2020

Opgelicht

In april besteld, er is me al 3 keer beloofd dat het binnen zou komen. Nu wordt er nooit meer gereageerd! Heel slecht! Bestel hier niet!

Fabiënne
Fabiënne
17-06-2020

Nog steeds geen geld terug van bestelling

Eerder al hier een klacht ingediend kreeg ik een mail dat goldie fashion boutique dit zou oppakken wat ook gewoon niet gebeurt. Blijven beloven te antwoorden gebeurt ook niet. 1x nog een mail gehad dat ik een tegoed bon zou krijgen met nog extra geld aangegeven dat ik dat niet wil maar gewoon mijn geld terug wil ontvangen. Vervolgens via fb messenger een bericht gekregen dat ze op mijn mail zouden antwoorden binnen 24 uur nou ben alweer 2/3 weken verder en nog steeds geen antwoord. Zeer zeer frustrerend dit! Echt een hele slechte webshop met waardeloze mensen gatver!

Kayleigh
Kayleigh
15-06-2020

Bestelling komt niet aan

Paar maanden geleden kleding besteld. Na 3 weken had ik nog niks ontvangen. Na verschillende mailtjes te hebben gestuurd werd mij verteld dat de order niet goed was doorgekomen, kan gebeuren, ik nam het voordeel van de twijfel. Het zou binnen 2 weken geleverd worden. Na 2 weken nog steeds niks ontvangen, ik was er nu wel klaar mee en na wéér verschillende Facebook berichten en mailtjes, kreeg ik te horen dat DHL mijn pakketje was kwijtgeraakt. Ik kon kiezen of ik mijn geld terug wilde of dat mijn pakketje nog verstuurd zou worden. Ik koos voor mijn geld. Dit zou binnen 5 werkdagen op mijn rekening staan. Na weer 3 weken heb ik nog steeds niks ontvangen.
Weer heb ik verschillende mails gestuurd, waar ontzettend laat op wordt gereageerd. Ze proberen er steeds onderuit te komen of laten niks meer horen.
Niks bestellen dus op deze site! Waardeloos

Mandy
Mandy
10-06-2020

19 april besteld nu is het 10-06 en nog steeds niks

Ik wacht nog steeds 19-04 besteld, 30-04 mail gehad dat hij 16-05 bezorgt zou worden, nu 10-06 en nog steeds niks. gemaild, fb berichten gestuurd en contact formulier ingevuld en krijg geen reactie.

Kelly
Kelly
Deze klacht is opgelost
10-06-2020

Lange weg.

Na een geruime tijd, (19 april geplaatste bestelling) me geld retour gestort gekregen. Hiervoor eerdere slechte recensies moeten plaatsten. Pas daarna kreeg ik contact met Goldie. Hiermee heb ik een lange & frustrerende weg gehad, wat absoluut de klant geen goed doet!

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Goldie Fashion Boutique ?