Grandado28 ervaringen

Geta-Larry
Geta-Larry
07-07-2020

Nooit mijn bestelling gezien!

Nothing receive,30euros paid and not even answers from them only automatic email

Sj
05-07-2020

Erg slecht

Ik heb bij grandado een scherm voor mijn telefoon gekocht.
Bestelling geplaatst met track and trace.
Dit waren ze echter vergeten aan te zetten, dit bedrag van de track and trace zouden ze terug storen.
Nooit meer de €2,50 terug gezien.
Na een maand heb ik gevraagd waar mijn bestelling bleef. Dit was waarschijnlijk zoek geraakt onderweg (wat volgens hun vaker voorkomt).
Ze hebben opnieuw de bestelling verstuurd. Deze kwam na 4 weken eindelijk binnen.

Ik heb inmiddels omdat dit zo lang duurde al een andere telefoon gekocht, dus ik heb nu me oude kunnen repareren maar die kan dus de kast in.

Mijn gedachte over grandado is dat het een tussenpersoon is en het gewoon bij webshops als Ali besteld en hier geld mee probeert te verdienen.

Advies: gebruik geen grandado

Jeannet
03-07-2020

Slechte site

Bestelling gedaan, kreeg eerst een mail dat het onderweg was en daarna was het ineens niet leverbaar. Kreeg de vraag ik ik iets anders wilde bestellen, heb mijn geld teruggevraagd en ineens is de site niet meer te bereiken. Ze worden rijk van de bedragen die ze mensen afhandig maken. Ze gaan ervan uit dat mensen er geen werk van maken als het om ‘kleinere’ bedragen gaat. Oplichters dus!

Jeroen
01-07-2020

Oplichting

Een oplichting website Grandado ,
Ik besteld nooit meer bij grandado ,Ik heb 200 euro zo prullenbak in ge gooit Ik ben al 2maande en 10dagen wachten op mijn spullen elke keer krijg een email met een smoesje er in dat ik 30 dagen moet wachten en dan een bericht moet sturen
de meeste spullen die ik heb besteld zijn ook nog voor mijn Gezondheid ik heb een gebroken rugnaald En de gummi banden die heb ik hard nodig voor de training van mijn rug ik ben erg teleurgesteld

Willy
25-06-2020

Overheid, doe hier iets aan ! Jullie zijn even slecht als Grandado!

Meer dan een maand aan het wachten op een simpele velcro sluiting!
Man man man haal deze mensen gewoon off-line aub! Pure oplichters!

Herman
25-06-2020

Niet doen

Bestel maar rechtstreeks bij Aliexpress. Goedkoper, snell
er en veiliger. Uiteindelijk kwam mijn bij Grandado bestelde pakketje daar ook vandaan. Klantenservice telefonisch onbereikbaar, mail beantwoorden ze niet. Met smoesjes komen. Dat kunnen ze wel. Niet doen dus.

Frank
Frank
17-06-2020

Geen levering wel incasseren

Na 4 maanden nog geen levering besteld en betaalde product, slecht of geen reactie klantenservice als je eindelijk contact krijgt een excuus mail die je kunt beantwoorden om sneller geholpen te worden krijg je een oeps terug en begint de ellende weer opnieuw om in contact te komen. Smoes en corona om zich te verschuilen 4 maanden en nog niks dit is en was eens maar nooit meer GRANDADO geen garantie dat je product geleverd wordt.GRANDADO zeer slechte ervaring tijd dat er eens iets veranderd dit bedri juf klopt van geen kant.

Sabine
15-06-2020

Niet hier bestellen! geld kwijt! klantenservice is onbereikbaar!

Na maanden wachten heb ik wat ontvangen, echter niet wat ik had besteld. Klantenservice is niet te bereiken, op mail wordt niet gereageerd. Het retoursadres klopt niet. Dus mensen, let op, hier niet bestellen!

Martin
Martin
14-06-2020

NIET DOEN

Op 16 april iets besteld en betaald.
nog steeds niets ontvangen!
dit heeft niets te maken met corona maar is pure oplichting

Kim
13-06-2020

Zeer zeer slecht niet mee in zee gaan !

Niet geïnformeerd over de lange levertijd annuleren kon niet na maanden een verkeerd product geleverd en weer niemand te bereiken , opgepast!

Bregje
13-06-2020

Nooit meer iets bestellen

Ik bestel hier nooit meer iets. Ik had niet goed gekeken en snel besteld. Maar ik wacht nog steeds op mijn product. Voor een paar euro meer had ik het de volgende dag al binnen gehad. Mijn lesje geleerd. Eerst kijken bij wie ik bestel. Hoop dat ik het product nog binnen krijg.

11-06-2020

Na 34 werk dagen nog niets ontvangen .
Krijg eindelijk n sorry waar ik overigens niks mee kan .
Niet te bereiken waardeloos systeem .
Ben bang dat ik kan fluiten naar mijn bestelling.

Paizana
Paizana
11-06-2020

Opgelicht

Heb mijn bestelling gedaan op 8 mei 2020.ik wacht nog steeds op mijn bestelling.ik ga hier werk van maken via de ombudsman want pik ook ik niet.nooit meer bestel ik iets bij deze oplichters!🤬🤬🤬

Vero
04-06-2020

Geen levering en geen contact mogelijk

Begin januari bested, gelijk geannuleerd, was niet meer mogelijk. Geen tracking gegevens nog steeds niks ontvangen en nu ligt contactformulier, klantenservce en telefoon er ook uit. Op geen enkele manier is er nu nog mogelijk om contact te leggen (hoewel ze via telefonisch antwoordapparaat suggeren dat je nog wel via contactformulier contact kunt leggen). Super waardeloos, niet aan beginnen om hier iets te bestellen.

03-06-2020

Waar blijft mijn bestelling?

Begin mei bestelling gedaan. Volgens het volgsysteem van Grandado is mijn pakket twee weken geleden in China in het vliegtuig geladen. Zit na twee weken nog steeds in het vliegtuig. Misschien met zweefvliegtuig meegegeven?

Dennis
03-06-2020

Waardeloos!

Geen levering, geen geld terug en geen reactie op berichten. Boeven dus! Oplichters!

Meike
01-06-2020

Onbetrouwbaar!

Iets besteld maar nooit gearriveerd. Mail gestuurd naar de klantenservice maar daar komt nooit reactie op.

Jennifer
27-05-2020

Slechte zaak, doe het niet!

Bestelling van 23-3-2020 nog steeds niet binnen, geef de hoop op. Klantenservice ook niet behulpzaam. Lage prijzen zijn verklaarbaar, doe het niet!

25-05-2020

In alle opzichten slecht.

Dit 'bedrijf' reageert niet, niey op telefoon, niet op contactformulier en de chat waarnaar ze verwijzen bestaatnniet. Onfatsoenlijk. Triedl dat dit soort mensen geboren worden. Heb het fatsoen contact met je klanten te houden

Sulo
06-05-2020

Nog steeds wachtende

Bestelling geplaatst betaald
Zou binnen 15 dagen binnen zijn
En we zijn 20 dagen verder nog niks binnen
Staat nog steeds op de site als verwerken omschreven
Belachelijk
Nooit meer dus

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Grandado?