Hardloopkoning.nl4 ervaringen

Truus
17-05-2019

Geen garantie op Smartwatch Q8

6 weken na aanschaf klacht over haperende smartwatch (€59,95) ingediend. Accu moet na 3 dagen weer opgeladen worden, horloge loopt steeds vast, pols draaien om beeld te krijgen werkt vrijwel nooit. Reactie: alleen ontvankelijk voor klachten binnen 2 weken na aankoop. Prul voor veel geld! Service van Hardloopkoning is bedroevend! Mijn advies: niets kopen bij deze charlatans!

Ben
23-04-2019

Q8 smart watch

Slechte handleiding, ding is gewoonweg niet in te stellen. dan maar even aan Floris gevraagd of hij wil reageren op mijn vragen :
Hoe stel ik het horloge in
is er een nederlandse handleiding
en nog wat vragen

echter geen reactie

Anita
Anita
06-03-2019

Nooit meer bestel ik daar iets.

Aantal weken geleden een health bracelet M2 bestelt waarvan ik het al vreemd vond dat het zo lang duurde voordat hij binnen was, vandaag eindelijk binnen gekregen blijkt dat hij bij AliExpress bestelt is door de hardkoopkoning vandaar dat het zo lang duurde. Als ik dit geweten had dan had ik hem zelf bij AliExpres bestelt en was ik de helft goedkoper uit geweest voor de health bracelet. Dit is echt pure oplichterij koop hier nooit meer wat. Zo jammer dat dit zo moet gaan.

Bernard
30-01-2019

Prima

Laatst een smartwatch gekocht, prima service. levertijd was 13 dagen maar was goed gecommuniceerd.

Tevreden.

Welk cijfer geef jij Hardloopkoning.nl?