HelloFresh reviews

Age
14-10-2023

Wat een app. Zonder accoord toch lid, krijg je box en moet je betalen voor gerechten die je niet besteld hebt. Goed verdienmodel Hellofresh. Aanmelden is eenvoudiger dan afmelden. Geen aanrader

Gerbrich
11-10-2023

Zit vanaf 13 september te wachten op terugbetaling. 4 keer gebeld en iedere keer zeggen dat het geld eraan komt. Tot op heden (11 oktober) nog steeds geen geld gezien, wat een slecht bedrijf!

Victor
25-09-2023

Dwingen tot betalen van niet geleverde box. Klantenservice van niks. Producten zijn vaak over de datum.

Paula
21-09-2023

Maaltijd box komt altijd op tijd. Ervaring met de klantenservice is ook uitstekend. Als er iets niet goed is in de box krijg je daar een vergoeding voor. Nooit problemen. We gebruiken HelloFresh nu zo'n anderhalf jaar met wekelijks 3 maaltijden. Als er voldoende aanbod is uit de moestuin pauzeren we de box. Daar moet je dan wel bij nadenken, maar het kan een aantal weken vooruit, en het is simpel in de app te doen. We begrijpen de negatieve recensies dan ook niet zo goed.

18-09-2023

Omdat ik niet thuis kon zijn bij de levering van de box had ik contact opgenomen met de klantenservice en zou de box in mijn koelkast in de schuur gezet worden. Toen ik 24 uur later thuis kwam, de klantenservice wist dit, stond de doos niet in de koelkast maar voor de koelkast bij een temperatuur van 28 graden. Daarna weer contact opgenomen met de klantenservice maar die gaven niet thuis, wilden de box niet terug betalen en een nieuwe was ook niet bespreekbaar. Dit terwijl er in hun regels staat dat ze boven de 25 graden geen boxen achter laten. Dit was een probeersel, maar dus een keer en nooit weer.

Ns
17-09-2023

Een heel slecht bedrijf. Medewerkers die niet goed communiceren, werd zomaar lid en moest vervolgens betalen? Kreeg continu pakketten binnen waar ik niet om had gevraagd.

Liegen dat ze contact met je zullen opnemen (verschillende medewerkers) , maar komen hun woorden niet na.

Nog nooit zoiets slechts meegemaakt bij een bedrijf!

Eva
13-09-2023

Box besteld werd niet geleverd op het afgesproken tijdstip, gevraagd of het geannuleerd kon worden dit kan natuurlijk niet terwijl zij zelf niet kunnen bezorgen vanwege de hitte. Limaatschap opgezegd en aangegeven dat ik de box niet meer wil ontvangen. Meerdere keren geprobeerd te bellen en mijn verhaal uit te leggen maar er wordt niet geluisterd en geen geld terug. Klarna heeft netjes bemiddeld en vervolgens is het bedrag gecrediteerd en staat er geen factuur meer open. Wat denk je…. Per post een aanmaning met dreiging tot incassobureau. Gebeld en er staat volgens hun nog een bedrag open, nu niet bij klarna want die geven gewoon aan dat hello fresh dit zelf heeft gecrediteerd maar bij mijn hello fresh account die ik allang niet meer heb. Nu moet ik betalen voor een box die ik nooit heb ontvangen.

Fleur
12-09-2023

Adverteren met gratis box en eindstand alsnog moeten betalen en een incasso erop af sturen. Slechte klantenservice want je moet alsnog betalen.

Nooit bestellen echt vieze oplichters

Laila
07-09-2023

Oprecht een hele onvriendelijke klantenservice die schreeuwt over de lijn?! Ik wilde een bestelling annuleren omdat je dus blijkbaar dingen kan bestellen zonder te betalen. Site is heel onduidelijk. Met deze maaltijd service zeker niet in zee gaan! Blijkbaar was het annuleren een uitzondering🤨

Me
23-08-2023

Cadeaubonnen gekregen van werkgever om meerdere boxen te kunnen bestellen. Cadeaubonnen konden niet geactiveerd worden in een eerder bestaand account. Dit moest een nieuw account zijn. Na 1x een box te hebben besteld konden we niets meer bestellen ondanks dat er nog €35,- tegoed over was. Contact leggen met de klantenservice was een hele uitdaging (zacht uitgedrukt) Uiteindelijk gelukt en met een omweg toch de cadeaubon op kunnen maken. Maar toen hadden we nog een cadeaubon. Deze konden we opnieuw niet activeren en dus gebruiken. Na vele contactmomenten, irritaties en moeite is het uiteindelijk gelukt om de cadeaubon geactiveerd te krijgen. Na 1x een box te hebben besteld, en opnieuw €30,- over te hebben stond er op het account dat we €0,- tegoed hadden. De puf/zin niet om hier nog iets mee te doen omdat het de moeite niet waard is en het meer irritatie oplevert dan lekker eten dus het account opgezegd en nooit meer lid worden.

Antonio
16-08-2023

Wat een slechte service, eerste bestelling kwam niet aan. Daarna kortingen beloofd door de telefoniste van hello fresh, nooit gekregen. Na veel te veel heen en weer gebel werd mij beloofd dat het goed gemaakt zou worden. Helaas was dit niet het geval. Abonnement dan ook maar opgezegd waarna ik bestookt ben door betalingsherrinneringen en nu gedreigd word met incasso, ondanks dat ik alles heb betaald. Zal nooit meer met hello fresh in zee gaan, wat een slechte organisatie met zeer onprofessioneel personeel.

Wesam
14-08-2023

Oprecht een slecht bedrijf. Ik doe een bestelling met een kortingscode waardoor het gratis zou moeten zijn. Omdat ik ‘premium’ gerechten heb gekozen, is er toch geld in rekening gebracht. Zodra ik erachter kom neem ik contact op met mail en chat. Ik krijg geen reacties. Ik blijf mails ontvangen dus bel ik ze op. Niet alles kunnen ze me niet helpen maar zijn ze ook klantonvriendelijk. Ze denken totaal niet mee. Ik zou HelloFresh aan niemand aanbevelen alleen al vanwege de klantenservice.

Silke
25-07-2023

Mijn partner en ik waren benieuwd, dus we wilden even kijken. Hiervoor moest je meteen een account aanmaken, dus dat hebben we gedaan. Daarbij moet je dan ook meteen je bankrekening verifiëren, prima. We hebben even door de gerechten gekeken, maar er stond niks tussen waar we beide vrolijk van werden, ook ivm meerdere allergieën/intoleranties. Hierna hebben we de site gesloten. Tot onze grote verbazing werd er een paar dagen later toch ineens een box bezorgd, deze hebben we geweigerd (op aanraden van de bezorger). Het geld is wel afgeschreven en na contact op te hebben genomen met de klantenservice word je doodleuk verteld dat je nou eenmaal een lidmaatschap hebt, dus moet betalen.

Conclusie is dat je vastzit aan een lidmaatschap zonder dat daarover gecommuniceerd wordt. HelloFresh is al duur genoeg, maar het is pas echt extreem duur als je voor dat geld niet eens eten krijgt.

Ricardo
24-07-2023

Zou geen HelloFresh proberen. Duur en je zit er meteen aanvast!

Edwin
12-07-2023

Wat een administratieve puinhoop bij Hello Fresh.

Jarenlang zaken gedaan, moment van verhuizing ging het helemaal mis.

Bijna 2 jaar na dato, op oude adres boxen afgeleverd, terwijl ze al meer dan een jaar op het nieuwe adres geleverd habben.

Ze hebben een incasso ingeschakeld, de verantwoording ligt bij de klant, nooit bij Hello Fresh.

Uiteraard hebben wij ons nieuwe adres doorgegeven, anders hadden ze ons ook niet kunnen beleveren.

Zeer onprofessioneel en totaal niet klantvriendelijk.

Nooit geen Hello Fresh meer.

Anneke
08-07-2023

Snap niets van de kritiek. Al 5 jaar klant zonder problemen . Een keer een paar maanden gestopt maar dat ging zonder problemen. Hello fresh prima!

Suus
28-06-2023

Ik ben uit nieuwsgierigheid op de site gaan kijken. Ja, heb een lidmaatschap aangemaakt. Nee, het was niet duidelijk dat ik gelijk al een box zou krijgen. Heb bij de bezorg dagen gekeken en zag dat de dagen voor mij niet handig zijn. Dus niets besteld. Dacht ik. Vanmorgen mail dat er morgen een box komt. En met geen mogelijkheid is dit te veranderen en omdat ik niets wist van een bestelling en deadline komen er gerechten die ik normaal nooit zou kiezen. Rare gang van zaken daar. Lidmaatschap opgezegd en nu jopen dat het bij 1 box blijft.

Kathleen
27-06-2023

Een 1 omdat ik geen 0 kan geven!

Ze bezorgen een extra box, dus maken zelf ergens een fout. En als je die niet betaalt, sturen ze een incasso op je af.

Nooit meer HelloFresh voor ons!

Maurice
23-06-2023

Na 5 weken gestopt ivm korte houdbaarheid.

5 weken lang een box voor 4 dagen per week gehad .

Te vaak voortgekomen dat dinsdags al dingen over datum waren . Eerst alles moeten controleren . Als je de klantenservice er over wil bellen wens ik je vast sterkte , duurt een tijdje voor je iemand te pakken krijgt en ze zijn nog onvriendelijk ook nog .

Recepten waren trouwens best wel oke!

Daarom best jammer dat derest van het plaatje niet compleet is …

Teri
19-06-2023

Onvriendelijke klantenservice. Ze houden geen rekening met persoonlijke omstandigheden.