HelloFresh reviews

PeriodeLaatste 12 maanden202020192018
Leo
22-05-2021

Ongehoorde handelswijze

Let op: Bij het aanvaarden van gratis maaltijdbox wordt er automatisch een account voor je aangemaakt en ben je tevens lid van Hellofresh. Er wordt gevraagd een eurocent over te maken ter verificatie. Is alleen om je rekeningnummer te achterhalen. Wanneer je het lidmaatschap niet stopt, wordt er een week later een box afgeleverd waar je helemaal niet om gevraagd hebt en bedrag wordt automatisch van je rekening geboekt. Heb contact gehad met Hellofresh. Ik heb destijds die eurocent overgemaakt middels "ideal" Volgens hun is dit tevens de toestemming voor automatische incasso, wat m.i grote flauwekul is. Ik heb de 2e box geweigerd en wordt nu bestookt met emails over betalingsachterstand en dreiging incassobureau.

Daniel
21-05-2021

Neem nooit HelloFresh

Geen verse producten, duurt lang en waardeloze service. Gerechten zijn vaak ook niet lekker.

20-05-2021

Opzeggen bij Hello Fresh? Dat accepteren ze niet!

Ik uit niet snel mijn ongenoegen op social cq digitale media over bedrijven enz. Enz. Maar het gedrag van hello fresh slaat echt alles.

Een 'gratis' proefdoos. Dus niet, gewoon bijbetalen, want 4 personen i.p.v. 2. Bijbetaald via ideal. Bevalt ons niet, zeggen het dus op per e-mail (op tijd), krijgen we bericht dat dat niet kan!? gebeld, kan niet volgens de 'klantenservice'. Daarna schrijven ze ‘gewoon’ goed € 60,= af (zonder dat ze gemachtigd zijn) en laten pakket alsnog bezorgen (zonder dat we dus iets 'uitgezocht' hadden). Pakket direct mee teruggegeven. Geld terug laten boeken. Krijgen nu aanmaningen, 'want zij hebben de leverancier al betaald'. Ja en? wij hebben betaald voor een proefdoos en die is niet bevallen.

We willen dit niet hello fresh! en nu helemaal never nooit meer!

Boycot hello fresh. Inderdaad, wij zijn heeel boos. Dit is gedrag van die ouderwetse 'marketing' oplichters.

Timo
14-05-2021

Wet overtreding !

Na een korting op een box wordt je aan een abonnement gekoppeld dit staat niet duidelijk vermeld!

Na contact te hebben met het bedrijf blijkt dat je geen recht hebt op 14 dagen bedenktijd! Terwijl dit de wet is en je daar dus recht op hebt staat ook op de site van hello fresh dat je hier recht op hebt onder artikel 16.

De klanten service weet van niks en willen me niet uitschrijven wat een klote bedrijf.

KIm
14-05-2021

Waardeloze service

Klantenservice is waardeloos, automatisch incasso zonder box, echt bagger bedrijf!

Wim
11-05-2021

Miskoop.

Aangetekend opgezegd,kosten 13,95.Ruim binnen de opzegtermijn van 14 dagen, vervolgens wordt er weer geleverd en bij ons hek achtergelaten.

Judith
10-05-2021

Niet aan beginnen!

Dank aan het programma: mr visser "wordt u al geholpen" afl 176.

Trap er niet in mensen!

Problemen, incasso's, irritante werknemers, slechte waardeloze klantenservice.

Begin er niet aan, de mini-portie is het niet waard en méér is méér betalen.

NS
10-05-2021

Call2collect na heractiveren van account (niet door mijzelf)

Belachelijke gang van zaken bij HelloFresh.

Eind maart een proefbox besteld, hierna meteen stopgezet aangezien dit toch niet ons ding was. en ook hiervan een bevestiging gekregen. Echter kreeg ik op de dag van de volgende levering een sms dat er die dag weer geleverd zou worden door HelloFresh, hierna heb ik ook meteen contact gehad met de klantenservice. Zij hebben de bezorging/bestelling geannuleerd, ook contact gehad over het feit dat ik mijn account gedeactiveerd had. 'Wij kunnen deze zelf niet heractiveren mevrouw.' Nou, dit heb ik zelf dus ook zeker niet gedaan. Vervolgens krijg ik een aantal weken later ineens een brief met laatste aanmaning anders schakelen wij Call2collect in. Hierna weer gebeld dat dit een bizarre actie is en ik hier niet van gediend ben. 'Mevrouw er staat nog €72,43 op uw account.' Waarna ik heb gezegd; 'Dan kunnen jullie dat mooi verrekenen met hetgeen wat volgens jullie nog openstaat.' Maar dat was volgens HelloFresh niet de gang van zaken. Ik moest eerst maar de openstaande € 75,- overmaken, waarvan ik ook nog eens geen enkele herinnering heb gehad via mail of iets dergelijks. Daarna kon ik nogmaals voor het bedrag wat op mijn account stond een box bestellen. Maar helaas, ik hoef helemaal geen box meer van HelloFresh zeker niet na dit hele voorval wat tot op heden nog niet is opgelost.

Jan Peter
09-05-2021

Erste ervaring HelloFresh waardeloos!

Thuisgebleven, niets geleverd, geen contactmogelijkheden, kortom absolute AFRADER.

Wat een ongelofelijke charlatans.

07-05-2021

Incasso Collect2Collect BV

Ze sturen nu een incassomail via dit incassobureau. Een verwerpelijk bedrijf HelloFresh

Yvonne
07-05-2021

Heractiveren na opzegging

Op 4 mei mijn lidmaatschap opgezegd en daarvan een bevestiging gekregen “Jammer dat je gaat!”

Toch kreeg ik vanmiddag bericht dat ik morgenochtend een box krijg met drie maaltijden. Ik zou namelijk 48 seconden later mijn lidmaatschap geheractiveerd hebben! Waarom zou ik dat doen, terwijl mijn argument was dat ze veel te veel afval produceren! Dat zou 48 seconden later opeens niet meer gelden voor mij?

“Nee, we kunnen niets voor u doen, maar wel het geld op uw tegoed zetten.” Ik wil helemaal geen tegoed, want ik wil geen lid meer zijn.

Men zei dat ik met Klantenservice sprak, maar daar leek het niet op.

Ze bleven koud en geprogrammeerd antwoord geven, maar ze konden ook niet bewijzen wie het lidmaatschap geheractiveerd had.

Niet mee in zee gaan, tenzij u veel geld wilt betalen voor gemiddelde maaltijden en met ontzettend veel afval wilt komen te zitten. Karton, papier, plastic, elke week erg veel folders en andere rommel. Niet doen!

06-05-2021

Oneerlijke firma

Niks besteld en toch een rekening gekregen. Dreiging met incasso bureau.

04-05-2021

Zeer karige maaltijden voor een veel te hoge prijs.

De pakketten worden op wisselende tijden bezorgd. Soms na 20 uur. De maaltijden zijn zijn met de goedkoopste ingrediënten samengesteld die niet in verhouding staat tot de prijs die je er voor betaald. In veel gevallen moet je er zelf nog een salade, soep of toetje bij doen anders is 't te weinig voor een normale maaltijd. Toen we voor deze week voor 4 personen hadden besteld leverden ze voor 2. Vervolgens 45 minuten moeten speuren naar een telefoonnummer om van een medewerker te horen dat ze het probleem niet wilden oplossen. Ze promoten dat ze duurzaam zijn en weinig verpakking gebruiken. Ik heb nog nooit met zoveel papier en plastic te maken gehad. Slecht bedrijf dat geen lang leven beschoren is.

Mischa
03-05-2021

Zeer slechte service

Ik kreeg een bod cadeau, prima. Week later wordt er weer een box bezorgd, ik had niks besteld. Geld wordt vervolgens afgeschreven en daar kun je niks meer tegen doen. Retourneren kan niet, geld terug ook niet. Ongemerkt zit je vast aan een abonnement. Daarnaast, ik heb producten gekregen die ik uit principe niet eet. Abonnement lijkt nu wel opgezegd. Erg onduidelijk allemaal en bovendien belachelijk duur.

Greta
03-05-2021

Foutieve datum cadeaubon

Een leuke cadeaubon bestelt voor maandag 10 mei, zodat we dit op zondag 9 mei met moederdag kunnen geven. Krijg je een bevestiging dat de mail op 9 mei verstuurd wordt. Hele verrassing weg! Gebeld maar niemand kan iets wijzigen of annuleren. Je zit er meteen aan vast. Zelf zal ik dus hier nooit gebruik van maken en zal ik dit zeker NIET aanbevelen!

Glo
30-04-2021

Agressieve verkoop

Een proefbox cadeau gekregen (dus niet zelf besteld) en je zit voordat je het weet vast aan een abonnement. Ik heb verzocht alles weer mee terug te nemen maar dat 'kan niet' en vervolgens wordt het bedrag afgeschreven. Een zeer agressieve manier van verkoop.

Mirjam
28-04-2021

Boeven streek

Ook ik heb een slechte ervaring, bij het afsluiten van een éénmalige box zat ook ik vast aan een abonnement. Meerdere malen gekeken of ik niet vast ging zitten aan een abonnement; ik kon niks vinden, bij het afsluiten werd ik ook nergens op geattendeerd. Bij het afsluiten moet je” natuurlijk “ betalen en hier moest ik ook alleen de prijs betalen voor de éénmalige box , hiermee wekt hello fresh de suggestie dat je ook maar aan 1box vastzit. Toen de bezorger de 2e box wilde afgeven, gaf ik aan geen 2e box besteld te hebben , heb immers ook geen keuzes qua recepten doorgegeven. Dus de box niet aangenomen. Want ik dacht Hello fresh maakt een fout. Toen kwam de ellende qua stalken van hello fresh. Ik heb 5x gemaild, alleen op de 1e mail krijg je vaag antwoord, bij de reply op hun mail, krijg je een automatische mail terug dat ze niet reageren en dat je hun moet bellen, ook dat lukt niet, een bandje zegt te mailen naar info@hellofresh. Ook dat gedaan maar weer geen reactie. Vandaag een mail gehad dat ze het naar het incassobureau sturen. Ik vind het echt een boevenstreek, smerig en onder de gordel. Dus trap er niet in.

Karin
26-04-2021

Nooit doen

Het is pure oplichting. Na 1 gratis box te hebben ontvangen zat ik meteen vast aan een abonnement. Ik heb dit direct opgezegd maar kreeg maar geen bevestiging. Daarna bleven ze geld afschrijven. Uiteindelijk nog 1 box afgenomen en toen weer opgezegd. Nu blijven ze aanmaningen sturen voor de bezorgkosten terwijl ik die allang heb betaald. Dat blijft in je tegoed staan geven ze aan. Ik hoef geen tegoed want ik ben geen lid meer. Maar het zijn gewoon oplichters

Johanna
24-04-2021

Slechte ervaringen

Aanbieding besteld via Social deal. Inlogcodes werkte niet. Hello fresh niet bereikbaar via telefoonnummer of emailadres. Brief gestuurd, de codes werden gereset maar nog steeds werkte het niet. Nogmaals brief gestuurd nooit meer iets gehoord. Slechte ervaringen dus en nooit een maaltijd ontvangen voor de 80 euro.

Jacky
22-04-2021

Ver pest me leven

Ik krijg ruzie met me ouders omdat het zo vies is ik ben 11 en ik ben echt niet snel ordeel op eten maar dit is echt goor sorry maar dit is niks voor kinder wat er wel staat.