HelloFresh reviews

17-06-2023

Blijkbaar mijn account ongemerkt ge(her)activeerd. Daar krijg je dus geen bevestiging van.

Ze sturen alleen een factuur van de levering van een box die je dus niet besteld hebt en blijkbaar op mijn oude adres geleverd is.

Gebeld met Hellofresh maar die zeggen dat ik het besteld heb en gewoon moet betalen. Schandalig! Dit mag toch niet zomaar?!

Suze
15-06-2023

2 van de 3 boxen nooit geleverd en moet alsnog betalen.

Arie
13-06-2023

Maaltijden zijn gevarieerd, echter zijn er ‘logistieke problemen’ dan valt het contactcenter terug op haar script, te wete vanwege privacyregels kunnen wij geen info geven.

Net alsof iedereen 20-30 minuten in de wacht kan staan.

Nu na 36 uur nog steeds geen pakket voor 5 dagen en maar de vraag of er überhaupt iets komt.

Meer dan teleurstellend!

Calvin
11-06-2023

Elke keer veranderen de levertijden omdat het "te druk" is en als je dan effe 15min niet thuis bent heb je de hele week geen eten omdat de bezorger voor de deur stond en de buren het niet wilden aan nemen

Annemarie
05-06-2023

Op 6 mei jl. Zou er een box bezorgd worden, op onze camera beelden zie je een persoon het pad oplopen. Belt niet aan en verdwijnt weer met de box. Direct gebeld met Hello Fresh, zij gaven aan dat hij niet opnieuw kon langs komen. Ondanks dat wij thuis waren en de beste man niet aangebeld heeft. We worden nu iedere week gesommeerd via mail en berichtjes om de box van bijna €50,- te betalen. Die we nooit ontvang hebben!

Klantenservice van Hello Fresh zegt, wij begrijpen dat u het vervelend vind maar u moet gewoon betalen.

Shirley
26-05-2023

Ik ben al jaren een loyale klant en mijn deadline om de bezorging te wijzigen was net 1 dag voorbij. Omdat ik een weekend weg zou gaan nam ik contact op met de klantenservice met de vraag of ik toch de bezorging 1 dag kon verzetten, dit kon volgens hun niet. Lekker klantvriendelijk en service zeg, ik zeg mijn abonnement gelijk op en ik stap over naar greenchef!

Lis
24-05-2023

Waardeloze service. Het hoofdingrediënt werd niet geleverd bij mijn box. Dat kan natuurlijk gebeuren maar ik wilde mijn abonnement opzeggen. Ik kreeg nog wel de rekening van de laatste bestelling. Van het product wat toen niet geleverd werd, kreeg ik een tegoed op mijn Hellofresh account. Ik mocht dit bedrag niet van het te betalen bedrag afhalen. Terwijl ik aan het tegoed ook niks meer heb, want ik wilde daar sowieso niks meer bestellen. Geen flexibele en oplossingsgerichte mensen.

Will
09-05-2023

Ik krijg niet de goede informatie boven tafel wat de status is van mijn account. Ik krijg telefonisch geen medewerking. Er is een bedrag van de rekening geschreven waarvan ik geen idee heb wat dit betekent.

Ik heb er al veel moeite ingestoken maar kom niet verder.

Ik raad iedereen aan om niet met HelloFresh in zee te gaan.

Cieta
08-05-2023

Hebben HelloFresh al tijdje gepauzeerd.

Nu kreeg ik gisteren een berichtje dat we ineens wel een box krijgen?!

Dat komt (financieel) helemaal niet uit en ook geen maaltijden die we zelf hebben kunnen uitkiezen. Zelfs iets wat ik niet mag en iets wat ik helemaal niet lust!

Gebeld, kon niet meer geannuleerd. Geld kwijt.

Normaliter kreeg je altijd berichtje dat je voor de volgende maaltijdbox je recepten kon kiezen.

Ik heb daarop even goed moeten zoeken, maar die melding staat ook aan in ons account. Weer gebeld. Zegt medewerker dat ze niet verplicht zijn zulke service berichten te sturen….

Tsja, ze weten dondersgoed dat je dan vast wel eens vergeet om te pauzeren.

Nooit meer!

Carola
05-05-2023

Na 4 jaar weer eens het account geheractiveerd en 3 heerlijke gerechten mogen ontvangen. Vanaf toen ging het mis. Bij het bestellen kon ik 3 pizza’s voor 5€ bij bestellen en kwam ik op een bedrag van €32 uit. Zo stond het in het overzicht toen ik het bestelde.

In de tussentijd de tweede box (6 mei) gepauzeerd en gerechten gekozen voor de week erna, 13 mei. Nu blijkt dat dat niet mogelijk is, omdat ik de box om de week ontvang. Wel vreemd dat ik de gerechten kan bestellen in de app voor die week. Uiteindelijk wordt nu dus toch een box geleverd op 6 mei en krijgen we gerechten die we zelf niet gekozen hebben. Bij de klantenservice geen begrip voor het probleem en geen oplossing geboden.

Verder zie ik nu ook in de app twee facturen. Eentje voor de maaltijdenbox, en een aparte factuur van de pizza’s van €20! Schandalig dit soort communicatie. Mijn abonnement is opgezegd en ik kom dan ook niet snel meer terug.

02-05-2023

Hello fresh verzint een 'speciale editie' waar ze extra geld voor vragen. Nergens in de voorwaarden wordt dit aangegeven. Alleen over premium en bourgandische maaltijden waar extra geld voor gevraagd wordt. Totaal misleidend allemaal! Ik heb de 10 euro teruggeboekt en gemeld bij de klantenservice. Daar zeggen ze direct al een incassobureau op me af te sturen. Ik wens ze succes. Opdoeken die handel!

Ellen
25-04-2023

Door mijn account te her activeren krijg ik gewoon een box geleverd. Ik heb niet eens iets aangevinkt of een keuze gemaakt. Ik kreeg een bevestiging per mail een dag voor bezorging. Ik heb meteen contact opgenomen maar er was helaas niets meer aan te doen. Ik ben niet eens thuis. Schandalig! Dit mag toch niet zomaar?!

Eliza
20-04-2023

Heb een account aangemaakt en ik was plan voor de maaltijdbox te bestellen maar om de recepten kunnen zien moest ik gelijk mijn bank gegevens in vullen en de algemene voorwaarden accepteren heg gedaan maar wanneer ik zag de recepten heb ik mijn abbonoment meteen opgezegd omdat ik de recepten toch niet lust als ik inlog dan staat er op dat ik moet mijn account heractiveren en wordt niets in rekening gebracht dan neem ik aan ik heb geen abonnement maar toch kreeg ik een email dat mijn box komt er aan en na de mail binnen 10 minuten wordt er geld geïncasseerd van mij Bankrekening . Ik heb het terug geboekt en probeerde de klantenservice bereiken via telefoon is onmogelijk heb email gestuurd geen aantwoord gekregen maar ik betaal hun ook niets wat ik niet eens gehad box gelijk heb ik terug gestuurd. Vind ik echt niet normaal.

16-04-2023

Ik heb gelijk bij bezorging van mijn box gepauzeerd. Toch werd er weer geld van mijn rekening afgeschreven, wat ik gelijk terug gevorderd heb en alles heb stopgezet. Toch werd de box nog geleverd en wordt er verwacht dat ik betaal. Klantenservice komt op geen enkele manier mij tegemoet. Ik had volgens hen een screenshot moeten maken als bewijs dat ik gepauzeerd heb. Geen goed woord voor!

Marlies
12-04-2023

Wat een waardeloos bedrijf. Klantenservice is ruk en ze geven aan voor oplossing cobtact op te nemen maar nergens krijg je die aangeboden.

Kimberley
06-04-2023

Elke keer gaat daar van alles fout. Heb je alles netjes betaald, krijg je een factuur met verhoging. Oplichters!

Jerry
30-03-2023

Belazerd door koppelverkoop van Hello Fresh.

Een gratis box ontvangen via een relatie. Daarvoor moest ik mijn gegevens invoeren.Want anders kun je geen gebruik maken van de aanbieding voor een gratis boix

Wat ik netjes heb gedaan. Box in goede orde ontvangen . Tot ik tot mijn schrik zag dat er een bedrag werd afgeschreven van mijn rekening en ik zojuist box nummer 2 heb ontvangen. Deze mag niet terug want ik heb me volgens hen ingeschreven voor een flexibel account. Ik noem dit een koppelverkoop. Reactie servicedesk is; u heeft niet de kleine lettertjes gelezen?

Nathalie
29-03-2023

Door een systeem fout (inderdaad de zoveelste) was mijn box niet geannuleerd. De klantenservice heeft deze toen uiteindelijk alsnog geannuleerd en het bedrag was nog niet afgeschreven. 2 dagen later os het bedrag alsnog eraf geschreven en zeiden ze dat ik dit alleen kan gebruiken als te goed bij een volgende box. Maar die volgende box wilde ik niet.

Vervolgens heb ik ook via de rabobank mijn geld terug gekregen, maar krijg nu de ene na de andere mail om alsnog het bedrag te betalen.

Ik ga ook niks betalen voor iets wat ik nooit gehad heb! Stelletje oplichters zijn het!

Ik heb nu een aanmaningsbrief gekregen met een dreiging daarin, als ik niet betaal dat ze dan hem naar een incassobureau sturen!

Ye
28-03-2023

Account aangemaakt, ineens staat er al een box op de verzending(zonder dat ik dat wist), ruim optijd voor de deadline mijn account opgezegd dus ik was zeker ervan dat ik daar niet meer naar om hoef te kijken. Niet dus. Ik krijg ineens een mail dat de eerste box morgen bezorgd wordt. Ik contact opnemen met de klantenservice wat al heel bijdehand begint vanuit hun kant, ik doe mn verhaal, enige wat ik krijg is een screenshot van de algemene voorwaarden dat wanneer je je eerste box wilt annuleren je contact moet opnemen met de klantenservice? Nu krijg ik een box met weet ik het wat erin zit en voor hoeveel personen. Echt super

Chiitra
28-03-2023

Ik had een lange tijd niets meer besteld en wist niet eens of ik nog een account had of het wachtwoord. Na aanbieding van Social Deal moest ik het verkregen voucher verzilveren door in te loggen. Hiervoor moest ik een nieuw wachtwoord aanvragen. Ik heb toen nog niets bevestigd of besteld. Maar kreeg maandag in ene bericht dat ik dinsdag een box zou ontvangen. Echter ik zou die dag niet thuis zijn, dus als ik al een box had willen hebben zou ik nooit die dag of tijdstip gekozen hebben. Het blijkt dus dat wanneer je inlogt meteen een bestelling hebt gedaan zonder ook maar iets te bevestigen. Dit lijkt mij hoogst illegaal en is pure oplichting. Ik kon de bestelling niet afzeggen en bij de buren bezorgen was ook geen optie. Heb de box laten doneren aan de voedselbank, maar kostte mij dus € 14,99 + € 5,99 verzendkosten. Ook niet volgens de aanbieding trouwens. Daar staat namelijk dat je bij je tweede bestelling pas verzendkosten betaald, maar deze blijk je vooruit te moeten betalen.