HelloFresh reviews

Jacinta
26-03-2023

Ik ontving een kortingscode via de post. Ik heb de link geopend alleen om even te kijken. Ik vond het niks dus niks vesteld. Een paar dagen later krijg ik ineens mail dat er een box onderweg is. Hier gelijk op gereageerd dat ik niks vesteld heb en dat ze dua niet hoeven te komen. Paar dagen later komt er ineens een bezorger met box. Ik heb deze geweigerd aangezien ik niks had besteld. Nu krijg ik een rekwning van 60 euro. De klantenservice zegt ja je bent ingelogd dan krijg je automatisch een box. Hoe is het mogelijk dat dit zomaar kan. Klantenservice zeer slecht willen absoluut niet meedenken maar ik lees hier dat dit dus regelmatig voorkomt. Iemand ervaring hoe je dan toch onder betaling uit komt? Ik heb niks besteld en niks aangenomen maar vrees dat ze straks met incassobureau gaan komen.

21-03-2023

Verkopen maaltijden die geschikt zouden zijn voor 1 persoon.

Vevolgens krijg ik een box met de bestelde maaltijden echter per maaltijd genoeg ingrediënten voor drie… alleen het hoofdingredient is voor 1 persoon… blijf je dus zitten met een hoop ingrediënten waar je niets aan hebt.

Daarnaast belachelijk duur, 3 maaltijden voor €34 en dan nog €6 bezorgkosten.

Klantenservice uiterst onvriendelijk en onbeleefd.

Eens maar nooit weer!

Niels
20-03-2023

Waardeloos bedrijf!

Wij hebben ons account op pauze gezet en de dozen bleven maar komen! Uiteindelijk ons account volledig opgezegd en de bezorger met doos en al terug gestuurd. Maar dan ben je nog niet van deze lui af!

Gewoon doodleuk herinneringen sturen en bij telefonisch contact ontkennen dat er contact is geweest. Na het voorlezen van een e-mail die zij gestuurd hebben weten ze ineens wel dat er contact is geweest, maar betalen zul je…

Bodien
16-03-2023

Als je alleen maar 'inlogt' krijgt je meteen een box opgestuurd. Van tevoren gebeld dat ik die niet heb besteld en dus ook niet wil ontvangen, maar ik kon hem niet annuleren want dat deed ik te laat (voor een box die ik in eerste instantie nooit heb besteld?). Vervolgens klantenservice aan de lijn die blijft herhalen dat zijn collega aangeeft dat ik het moet betalen. Bij de vraag of ik zijn collega mag spreken krijg ik het antwoord dat dat niet mogelijk is. Bij de vraag of ik elk ander persoon van het bedrijf mag spreken krijg ik te horen dat ook dat niet mogelijk is? Kortom, je bent machteloos en kan niks doen want ze dreigen met een incassobureau. Een stelletje waardeloze oplichters die hun portie (haha) nog wel krijgen.

16-03-2023

Wij hebben ook even gekeken wat de recepten waren maar er zat niets voor ons bij dus account opgezegd, toen kregen we een mail met het volgende:

Wat jammer dat je gaat.

Het kan zijn dat er nog een box onderweg is*. Ga voor meer informatie over jouw laatste bestelling naar de instellingen in jouw account.

Onze missie is om van elke maaltijd een moment te maken om naar uit te kijken. Heb jij tips hoe we dat beter kunnen doen of kunnen we je nog ergens mee helpen? Laat het ons weten.

Hopelijk tot ziens, want we zien je graag terug in de keuken!

Dus ik kijk bij de instellingen en daar staat Geannuleerde boxen en daar staat de box maar tot mijn verbazing kreeg ik woensdag een mail we staat morgen voor je deur toch maar weer gekeken, nee hoor er staat geannuleerd dus zal wel een foutje zijn.

Staat die bezorger vandaag ineens voor de deur met een doos maar bij HelloFresh doen ze of ze gek zijn.

Sarah
15-03-2023

Het zijn oplichters! Verkoper komt aan de deur beloofd mij 4 boxen aan prijs van 79,99€ na 4 keer vragen of dat wel klopt .toch maar gedaan bestel mijn 2de box en mag nog eens 79,99€ betalen en nog eens 2 bedragen extra! Bel naar hellofrech zeggen ze dat het verkeerd is uitgelegd .mooi is dat! Dure maaltijden op deze manier .geen zaken mee doen!

Fleur
08-03-2023

Na het aangaan van een lidmaatschap zie ik pas de recepten. Ik mag het niet eten of ik lust het niet. Ik heb mijn lidmaatschap 5 minuten later geannuleerd. En wat denk je. Een week later een bezorger aan de deur. Ik heb het pakket op zijn advies niet aangenomen en contact opgenomen met Hellofresh. Ik heb mijn lidmaatschap inderdaad geannuleerd, 5minuten nadat ik deze had aangemaakt, maar ik heb de box niet stop gezet. Nergens staat dit. Het enige wat er staat is dat als de voorbereidingen nog niet zijn begonnen ook de 1e box wordt geannuleerd. Nou ik had nog geen mail dat voorbereidingen waren begonnen en dit lijkt me ook sterk in de avond binnen 5 minuten.

Kortom de man van de bezorging was erg vriendelijk en dacht mee. De klantenservice komen daarentegen alleen maar met de oplossing; ik kan de box een dag later laten naleveren.

Roy
07-03-2023

Gisteren voor JL op de box gewacht. Er kwam opeens een sms binnen dat wij niet thuis zouden zijn en ook de buren niet. Leugens van de bezorger, wij zien iedereen voorbijkomen. Vandaag kwam er een andere bezorger met excuses etc. Voor de volgende bestelling zouden wij een paar euro korting krijgen. Einde verhaal.

Anita
04-03-2023

Geen zaken meedoen!

Ze hebben de hele administratie niet op orde en de klantenservice medewerkers kunnen (of willen) je niet helpen. Goed in het sturen van onterechte betaalverzoeken. met zelfs het lef er een incassobureau erbij te betrekken. Je moet van goede huize komen er zonder kleerscheuren vanaf te komen. Ik ben klant af! Kom ook nooit weer terug. Ook mijn advies voor anderen, blijf er verre van!

Jelmer
01-03-2023

Zoals al heel vaak hier te lezen. HelloFresh bepaalt zelf of ze alsnog een pakket versturen, ookal heb je het account verwijderd of de bestelling geannuleerd. Dat verschuilen ze zich achter de algemene voorwaarden met 'annuleren tussen 3 en 6 dagen voor levering. Je weet alleen niet of de 3 of de 6 dagen voor jouw pakket van toepassing zijn. Kortom: een prachtig bedrijf waar je zo ver mogelijk vandaan wilt blijven

Dirk
23-02-2023

Kortingscode gebruikt omdat we HF een keer wilde proberen. We wilden per 1 maart maaltijden hebben, dus we hadden na registratie even op de website gekeken (maar nog niets besteld).

Het is nu 23 februari en we hebben willekeurige maaltijden binnengehad (geld wel afgeschreven), zonder dat wij die gekozen hebben. Zomaar voor de deur gezet ook, we waren niet thuis.

Eerste recept dat we probeerden zouden 2 rode paprika's in moeten zitten, maar er zit 1 groene in. Dit is echt niet voor herhaling vatbaar.

CD
27-01-2023

HelloFresh

Nog nooit zulke onbeschofte medewerkers van een klantenservice gehoord als bij Hello Fresh. Verbazingwekkend. Dat is niet best en zeker geen reclame voor zo een bedrijf. Praten continu door je heen, sommigen verheffen hun stem en 1 onverlaat presteert het zelfs om de verbinding onaangekondigd te verbreken. Bestellingen worden zonder toestemming geplaatst door "systeemfout". Als je belt en je vraagt je geld terug dan wordt er steevast door elke medewerker aan gegeven dat dat terug niet mogelijk is "door het systeem, wel een tegoed". Tegoed is vervolgens niet in 1 keer te gebruiken .Laat je niet in de maling nemen door ze: storneren van een incasso kun je zelf regelen, indien er is afgeschreven van je credit card, schakel dan de credit card geld terug service van je bank in. Ermee dreigen was voldoende om ineens toch geld terug te krijgen. Klachten via tel worden niet doorgezet, terugbellen doen ze ook niet aan na dat beloofd te hebben. Klacht via site/mail doen.

Sanjo
25-01-2023

Op de eerste box geen korting van 50% gekregen door een fout in hun systeem. Ik kreeg 25%. Met Hellofreh gebeld en gevraagd het verschil van het bedrag terug te storten. Dit kunnen ze niet doen. Een ontevreden klant.

Elaine
11-01-2023

Een eerste box aangevraagd bij hello fresh voor 27.99 krijgen we hem binnen word er 68 euro afgeschreven. Contact gezocht 35 min aan de lijn. Kunnen ze niks voor ons betekenen.

De reden er is al eerder op dit adres op een ander account een kortingscode gebruikt dus hebben we er geen recht op. Oke maar waarom staat er dan in het account 27.99? Ik krijg het verschil qua geld niet terug. Schandalig! En overigens ook maaltijden die we niet besteld hebben!

Joris
26-12-2022

Bevestigde en betaalde bestelling voor de Kerstdagen (kerst- en gourmetbox) niet geleverd gekregen op de afgesproken dag (za 24 dec). Na navraag vandaag blijkt de hele bestelling op vr 23 dec door een HF-medewerker uit het systeem gehaald te zijn. Wat voor een mensen werken daar? Tegemoetkoming: 50 euro op een toekomstig te bestellen box. Nou Hellofresh: die toekomstige box komt er niet. Onze kerst is naar de kloten! Hellofresh, ga je schamen!

Irene
23-12-2022

Gourmetbox ontvangen voor 2 personen ipv 4 personen. Wordt niet terug gebeld. Moet dus alsnog naar de supermarkt en heb ook nog geen geld terug. Hele slechte service

Marike
21-12-2022

Bestelde gourmetbox en aanvullende bestelling kan niet op tijd geleverd worden. Bezorgdatum is maandagmiddag zonder enige communicatie vooraf eenzijdig door HelloFresh aangepast van 24 december naar de 2e kerstdag wegens bezorgproblemen/capaciteitstekort. Kerstboxen hebben voorrang (een gourmetbox op de 24e is dus geen kerstbox klaarblijkelijk) en als trouwe klant staan wij volledig in de kou, let wel, 4 dagen voor de kerst!

Vriendelijke klantenservicemedewerker kan helemaal niets doen, manager is niet beschikbaar, afdeling klachten evenmin, kortom uitermate slecht georganiseerd en, los van de betreffende machteloze medewerker, zeer klantonvriendelijk.

Voor ons reden om ons jarenlang cont(r)act met HelloFresh per direct te beëindigen en over te stappen naar een betrouwbare leverancier van een maaltijdbox.

Nu eerst alsnog inkopen gaan doen voor de kerstmaaltijden. Volkomen belachelijke gang van zaken.

Petra
21-12-2022

Box besteld met kortingscode die dus niet werkte eerst met de melding omdat ik geen lidmaatschap zou hebben en later met de melding dat ik.buiten de deadline heb besteld , ik weet niet wat voor volk er op de klantenservice zit maar hij of zij spreekt zichzelf steeds tegen.

Wat een onprofessionele bende , kansloos dat zo,n typ de klanten te woord mag staan

19-12-2022

HF laat doodleuk 4 dagen voor de kerst s'avonds even terloops weten dat ze je bestelling voor de kerst, tegen nadrukkelijk eerdere afspraak en bevestiging in, niet op zaterdag 24, maar pas na de kerst savonds laat komen leveren. Zit je met al je gasten. Intussen kun je ook bij de lokake winkels geen bestelling meer opgeven. Volstrekt onbetrouwbaar bedrijf geworden. Al klant sinds begin.

Marcella
19-12-2022

Wat een waardeloos bedrijf.helemaal niks besteld.staat er doos voor de deur met 6 maaltijden! Dan denken ze dat ik t nog ga betalen ook.echt nooit maar dan ook nooit meer HelloFresh voor mij.waardeloze klantenservice