HelloFresh reviews

07-12-2022

Al 8 jaar trouwe klant… ondanks het feit dat ik zeker 30 x inferieure kwaliteit ontvangen heb.

Vandaag gebeld omdat ik de box wederom groente zit die bedorven is, 6 stuks! 3 gerechten kan ik niet maken & daar krijg ik 5 Euro voor terug. Dat is niet alleen raar maar ik word ook niet ontzorgd. De supermarkt is voor mij 30 minuten rijden en omdat Hellofesh de zaken niet op orde heeft moet ik een uurtje na werktijd weg om boodschappen te doen. Verder verbraken ze de verbinding. Onbeschoft, klantonvriendelijk & verre verre verre van FRESH. Van Hello naar goodbye!

Nf
03-12-2022

Oplichters

Misleidend over het verzilveren van code. Het geeft indicatie dat voor 3x bestelling gaat terwijl kom ik erachter dat het om een bestelling gaat. Dus ik heb voor 46 euro een waardeloos doos onvangen die niet eens 10 euro bij supermarkt waard . Schandalig dat zulke bedrijf nog bestaat terwijl zoveel klachten en slachtoffers er zijn. Waar is de inspectie in dit land?!

Zoë
01-12-2022

Een geannuleerde box (mijn tiende al) zorgde voor een tegoed van 41.78 euro op mijn account. Wanneer ik de volgende box bestel, gaat het tegoed er niet af. Hop, weer 41.78 euro van mijn rekening! Reden? Er was blijkbaar een korting actief (een hele kleine korting, en bovendien automatisch). Pech voor mij dus, want ik wist van niets! Wanneer ik naar de klantendienst bel, zegt de man aan de telefoon lacherig "Dat had mijn collega u moeten vertellen, de volgende keer beter!".

Dus voor een korting van 5 euro kan ik mijn tegoed van 41.78 euro niet gebruiken? Dat is waanzin. Na tien boxen kap ik ermee, en wees maar zeker dat ik het iedereen zal afraden. Ik eis mijn tegoed terug, want het is mijn geld en tegoed is een rechtsgeldig betaalmiddel.

Erika
28-11-2022

Waardeloos bedrijf. Geld verdienen op een slinkse wijze.

Manon
17-11-2022

Wat een slecht bedrijf!

Wij hadden de box geannuleerd maar het geld was wel afgeschreven. Contact opgenomen dat ik mijn geld terug wou.

Nu zeggen ze dat het bedrijf 2x het geld heeft terug gestort wat niet zo is.

Na het sturen van bewijs dat het bedrag maar 1x is teruggestort moet ik alsnog even €46 gaan betalen terwijl ik nooit iets ontvangen heb?!

Ik zou zeggen trap er niet in en bestel daar zeker je boxen niet want ze lichten je gewoon op!

Stan
15-11-2022

Wat een slechte klantenservice! Ze houden veel meer geld van mijn rekening af dan afgesproken. Eerste box zou ik 26 euro korting op krijgen. Deze box werd helaas niet bezorgd en wel van mijn rekening afgehaald. Ze belde op dat het verkeerd was gegaan, maar ik dit bedrag als tegoed op mijn account zou krijgen. Dit kreeg ik ook, maar de volgende box waar ik 10 euro korting op kreeg werd ook gewoon weer van mijn rekening afgehaald. 3de box kreeg ik 5 euro korting en ook deze wordt weer van mijn rekening afgehaald. Toen maar eens bellen en daar werd mij verteld dat ik mijn tegoed pas kan gebruiken als ik een box bestel zonder de korting. Nu heb ik 2 boxen gekregen met 1 keer een extra fruitbox, dit zou met verrekening van de korting op 89,94 komen. Van mijn rekening is in totaal 144,16 gehaald. Het tegoed wat nog openstaat op mijn account kan ik niet uit laten betalen op mijn rekening. Belachelijk! Ik heb nu gewoon bijna 50 euro teveel betaald en kan het niet terugkrijgen!

10-11-2022

Kreeg via Tefal actie een gratis proefbox, viel niet tegen maar was geen reden om door te gaan met Hello Fresh. Binnen week mailtje dat de volgende dag weer een box bezorgd zou worden. Direct terug gemaild dat ik geen boxen meer wilde en niet met Hello Fresh verder wilde. Andere dag toch een bezorger met een box, deze geweigerd met opgaaf van reden. Bezorger ging bellen en heeft de box mee terug genomen. Bleek er toch ruim 40 euro geïncasseerd te zijn. Dit dus gelijk gestorneerd.

Toen heb ik een medewerker gebeld, geen prettig gesprek maar zou het verder regelen dat ik niet meer lastig gevallen zou worden. Vandaag mailtje ontvangen dat de betaling niet gelukt was en of ik alsnog die ruim 40 euro wil betalen. Ze kunnen wat mij betreft aan het gas. Slechte zaak en een enorme chaos daar vermoed ik. Ik wil nooit meer wat met dat opdringerige bedrijf te maken hebben.

Ferry
01-11-2022

Was altijd tevreden met HF. Maar een doos leveren zonder menukaarten, noem ik niet een foutje maar een grote blunder. HF gelijk opgezegd.

En dan toch de menukaarten via de post opsturen, ondanks dat ik alles in kliko heb gegooid. Kreeg ook heen geld terug. Is toch bijna 50,00 euro. En nu even weekje zelf weer boodschappen doen. Gelukkig is er meer dan HF.

26-10-2022

Wat een verschrikkelijk bedrijf.en wat een chaos moet het daar zijn! Lijkt heel sterk op een bedrijf dat op omvallen staat, financiële chaos, helpdesk medewerkers die maar iets vertellen om van je af te zijn. Ik was geïnteresseerd en ben gaan rondkijken op hun site, moest gelijk inschrijven en een cent overmaken naar HalloFresh. Dan hebben ze je rekening. Maar ik vond niets wat ik wilde, ziet er leuk en lekker uit, maar het meeste kan ik zelf ook zonder veel moeite maken en zeker niet duurder. Na een uur afgemeld en het account weer opgezegd. Tot mijn verbazing krijg je een bericht dat ze een box komen brengen voor maar 24 euro. maar ik heb helemaal niets aangeklikt. Een paar dagen later staat er iemand voor de deur, met een box, neem maar weer mee heb ik gezegd. Daarna kreeg ik zeg maar om de twee dagen een sms met een betaalverzoek, ik heb 4 keer met iemand gesproken, 24 euro betaald, die zal ik terug krijgen! Zeggen ze. Nu om de dag een herinnering in de mail! Waardeloos bedrijf.

Manon
25-10-2022

Voor mij nooit meer HelloFresh! Pure oplichting. Slecht vlees en slechte service. Overigens mocht je je account op inactief zetten, ze bellen je helemaal plat en doen allerlei aanbiedingen. Hun nummer blokkeren zorgt bij mij voor veel rust. Bij mij komen die boxen er niet meer in ;)

Milou
24-10-2022

Met veel plezier gebruik ik al een jaar of 3 HelloFresh. Altijd nieuwe verrassende recepten. Onze producten zijn gelukkig wel altijd vers, van goede kwaliteit en nooit over de datum. De mensen die dat ervaren hebben óf veel pech óf plannen bij aankomst van de boodschappen hun week niet goed (niet alle producten zijn een hele week houdbaar, dat is ook niet gek toch?). Een enkele keer in alle 100 boxen die ik al heb gehad mist eens een keer een product. Dit wordt altijd snel opgelost. Binnen openingstijden zijn de medewerkers prima te bereiken, je moet je alleen een beetje qua planning aanpassen aan HelloFresh (dat kan klantvriendelijker). Verder is onze bezorging minimaal 95% op tijd, vervelend om te lezen dat dat door logistieke problemen niet altijd zo is. Dan zou ik ook vertrekken. Las minute aanpassingen kan niet: in de bezorging is HelloFresh niet flexibel en ook niet bereikbaar. Wat ik jammer vind is dat nu bovenaan de lijst altijd dure recepten staan ipv normale!

21-10-2022

Vlees heel slecht. Na paar dagen alles in de prullenbak.

Matthijs
18-10-2022

Waardeloos bedrijf! Met slechte service

Chani
13-10-2022

We wilde hello fresh ook eens proberen, kortingscode gevonden en maaltijden gekozen er stond op voorhand dat we 35 euro zouden moeten betalen. Uiteindelijk alles ontvangen. Wilde betalen stond er ineens 90 euro te betalen, klantenservice wist me toen te vertallen dat mijn bestelling te groot was voor de kortingscode. Pure oplichting dus!

03-10-2022

Zeer onduidelijke kostenopslag, zonder duidelijke aankondiging. Dat geldt voor zowel de bezorgkosten als voor de opslagkosten op bepaalde maaltijden. Een maaltijd kost nu al € 10 pp!

Renate
29-09-2022

Helaas krijg ik opeens een mail dat er een bedrag is afgeschreven. Ik krijg geen contact met HELLOFRESH. Je kunt ze niet bellen en via de chat lossen ze niets op. Erg jammer! Ik heb nu 30 euro betaald voor een box die nooit bezorgd kan worden

Michel
17-09-2022

Eerste box besteld gratis met rotte ui en taaie biefstuk ,dit gemeld . moest wel een betalende 2de box verplicht nemen .

Maria
12-09-2022

Ik heb mijn buik vol van die hele HF!

Administratief een puinhoop wat resulteert in: Nooit meer!

Anouschka
07-09-2022

Wat een baggerbedrijf

Smsjes dat je niks ontvangt om logistiek probleem, dat kan nog. Daarna niks noppes nada geen mogelijkheid contact te krijgen 45 min in de wacht en je word gewoon opgehangen, Messenger gewoon niet reageren. Pleuren het op eigen houtje ergens af bij buren waar je dan zelf maar achter moet komen. Account is dus nu gecanceld, als je na zoveel tijd als bedrijf zijnde nog steeds niet door hebt dat je klanten verliest door geen contact te hebben en te vragen wat een klant wilt , dan heb je het als bedrijf gewoon echt niet begrepen. Laks en slecht bedrijfsvoering om je over kapot te schamen.

Sentinel
07-09-2022

Ze hebben op dit moment blijkbaar grote logistieke problemen, de communicatie hierover is zeer slecht, we kregen een update dat de bezorger om 00:30 voor de deur zou staan, dat is dus half een ‘s nachts, dat gaat hem dus niet worden, ze zijn ook niet langs geweest, toen zou de box om 12:30 de volgende dag komen en in een volgend bericht werd er verteld dat er helemaal geen box kwam. Diverse malen contact gehad maar het interesseert de medewerkers allemaal bar weinig. Het geld teruggevraagd maar dat ging ook niet van harte, en tot nu toe nog geen geld ontvangen. Hoogmoed komt voor de val, als je zo met klanten omgaat dan lopen ze weg, dat gaan wij in ieder geval doen. Op zich wel jammer was vroeger best wel tevreden.