HelloFresh reviews

Heleen
07-09-2022

Ik had de afspraak dat ze de box onder de carport naast het huis zouden neerzetten als ik niet thuis ben. Op 11 mei deed een nieuwe bewoner van het pand de deur open voor de bezorger. Die zei dat ik niet thuis was. Bezorger heeft de box weer mee genomen. Er werd wel een bedrag van €36 afgeschreven. Dit heb ik terug geboekt. Krijg nu dreiging van Call2collect incasso dat er een vordering van €77 naar de kantonrechter gaat. Heb eerder mails van Call2collect gehad dacht dat het ransomware was.dus in de prullenbak. Call2collect.klinkt niet echt proffesioneel.iemand ervaring of ze werkelijk naar Kantonrechter gaan?

Sonja
06-09-2022

Tot voor kort ging het goed met hello fresh. Leveringen altijd op tijd. Gisteren een melding door logistieke problemen kunnen we niet op het gewenste tijdstip leveren. Kan gebeuren dan neem je aan dat ze er voor zorgen dat ze die dag erna in de loop van de dag de bestelling komen leveren. Nou niet dus. Willen ze gewoon tussen 23:10 en 23:20 uur de bestelling brengen. Ik gebeld 12 minuten in de wacht. Gezegd verwacht de bestelling wel de volgende dag op tijd binnen omdat het ons avond eten is. Nou tis nu 15:50 ben nog niet gebeld en heb nog niemand gezien. Dus helaas hello fresh laat het goed afweten. Ook in de app is het niet up to date. Gewoon nog steeds dat het de vorige avond net voor middernacht afgeleverd zou gaan worden. 😤😡

Lola
05-09-2022

Hier voor de deur staat een auto al ruim 20 minuten stationair te draaien. Moet, anders wordt er niet gekoeld, is het antwoord. En: ik kan niet te vroeg bij de volgende klant komen. De hele straat stinkt en geniet mee van het geluid.

Ronduit absurd en asociaal.

Ingrid
03-09-2022

Wat een verschrikkelijk bedrijf.

Mijn schoondochter had me aangemeld voor een gratis box.

Tot mijn verbazing moest ik toch 38 euro betalen waarop ik meteen heb geannuleerd.

Dat had heel wat voeten in de aarde maar werd uiteindelijk geaccepteerd.

1 dag later werd er 57 euro van mijn rekening afgeschreven. Meteen weer gebeld.

Er was niets bekend in het systeem dat ik geannuleerd had, wat een oplichters bah!

Nadat ik de belofte had gedaan dat ik alles in het werk zou stellen om mensen te waarschuwen voor deze oplichterij werd mijn geld terug gestort wel min 7 euro voor administratie kosten.

Ga NOOIT met Hello Fresh in zee.

Kel
30-08-2022

Eerste box niet bezorgd.

2e,3e,4e box miste er producten

5e box werd een half uur voor bezorging ineens geannuleerd. We konden een samengestelde box krijgen zonder zelf te kiezen. Ik uitgelegd dat het vanwege allergieën niet kan en toen werd het zomaar geannuleerd. Nu heb ik dus geen eten in huis voor een paar dagen terwijl ik in quarantaine zit. Hele slechte service

Yoeri
26-08-2022

Enkele maanden terug kregen we een box via vrienden. Toegegeven, de maaltijden zelf waren wel lekker. Daarover geen enkele opmerking, maar ik vond ze wel te duur. Daarom maar de leveringen gepauzeerd om het eventueel later nog eens te proberen. We gaan op reis naar Frankrijk en een week na terugkomst ontvang ik een mail van een openstaande factuur voor een box die zogezegd werd geleverd midden in onze vakantie. Bij thuiskomst geen box gezien. We hadden ook niets besteld. Ik ga ervan uit dat dit een vergissing betreft. De contactname met de klantendienst hierop blaast mij omver. Letterlijk de grofste dienst die ik ooit heb gecontacteerd. Ik geef de bovenstaande uitleg. De man zou overleg plegen met zijn collega. Tot daar geen probleem. Daarna zeggen ze, ja er staat nog een betaling open. Ik herhaal bovenstaande en dit dus vermoedelijk een vergissing moet zijn. 10min geen antwoord. Ik stuur een vraagteken. Antwoord: gewoon betalen of we schakelen incasso in. Daarna verlaten ze chat

07-08-2022

Na aanvankelijk enthousiast, de recepten zijn smakelijk, toch opgezegd. De derde box op rij weer niet goed. Artikelen missen, zijn beschimmeld of over datum. Daar sta je dan als je aan het koken bent, je kunt alles weggooien.

Een kleine vergoeding heb je weinig aan als je boterhammen staat te smeren 's avonds.

Opzeggen, niet aan beginnen!

Judith
28-07-2022

Daar waar ze oorspronkelijk erg klantvriendelijk waren schuiven de schuld nu af. Ook zijn de porties klein. Een volwassen man heeft daar echt niet genoeg aan. En als je een keer je keuze vergeet door te geven krijg je de meest simpele (lees goedkope) gerechten toegestuurd.

Je begrijpt het al, ook wij hebben ons lidmaatschap opgezegd.

Eduard
14-06-2022

Het lijkt wel of het met Hello Fresh bergafwaarts gaat. Nu, na een jaar klant te zijn geweest, nemen we afscheid. In het begin ging alles soepel, ze schreven het bedrag volgens afspraak af en leverden op tijd. Nu worden de pakketten steeds magerder er wordt met champignons en groene bonen gegooid, lijkt wel. Afgelopen maand is er met de automatische afschrijving ook iets mis gegaan; wij hebben onze bank geautoriseerd dat ze 5 keer per maand mogen afschrijven. Ze deden dat voor een 6e keer en werden geweigerd. Je krijgt dan een WhatsApp bericht met een Tikkie. Helaas werken Tikkies niet bij een zakelijk account, dus hebben we het handmatig overgemaakt op dezelfde rekening die ze gebruiken voor afschrijving. To mijn verbazing stortten ze het geld de volgende dag terug. En het gebeurde weer! Dat zag ik pas later en dus heeft Hello Fresh ons account beëindigd wegens wanbetaling. Geen enkele waarschuwing behalve de Tikkies. Nou, dan maar geen Hello Fresh meer.

Pirka
14-06-2022

Service ongelofelijk slecht. Cadeaubox besteld en betaald en nooit ontvangen. Via verschillende wegen contact moeten leggen (chat, bellen, app). Vervolgens zeggen ze: 'we kunnen uw gegevens niet vinden'. Maar ze hebben me wel bevestigingen gestuurd en ik ontvang ook hun reclame sinds ik de cadeaubox heb besteld. Nu moet ik zelf aantonen dat ik betaald heb, en retourneren ze het bedrag. Maar dus mooi geen cadeau voor de verjaardag van een belangrijke vriend van me. Geen enkel excuus van Hello Fresh. Koude kikkers!

Kristel
10-06-2022

Bijzonder slecht bedrijf. Misleiding ten top. Geen goede service. Het ging een tijdje goed, totdat er een box naar mijn oude adres was gestuurd terwijl het juist in mijn account was opgeslagen. Vervolgens een paar boxen te veel gekregen waar ik wél voor moest betalen. En als klap op de vuurpijl nog een box met vlees gekregen terwijl ik vegetariër ben. Er misten ook regelmatig groenten in de boxen. Vervolgens uit principe mijn geld teruggestort van hellofresh maar heb het helaas niet gewonnen en heb uiteindelijk 71 euro betaald omdat het naar een incassobureau is gestuurd. Ik ben echt zeer zeer ontevreden over dit bedrijf. Geen financiele tegemoetkoming na gebreken (en misleiding) in hun systeem.

Harry
23-05-2022

Toch en hele tijd plezier gehad van Hello fresh.

Allen de laatste maanden is het bal , de maaltijden werden erg mager. We hadden in het begin ruim voldoende aan de maaltijden , maar nu is het na een dag hard werken echt te weinig . Bijna elke keer missen er producten en als je contact met ze opneemt beloven ze beterschap en storten ze het vergeten product terug op je tegoeden en krijg je bij je volgende box een presentje, dit is 1 keer gebeurt en daarna niet meer en op de koop toe een dure telefoonrekening. Ook kwam het regelmatig voor dat alles door elkaar lag in de doos of ermee gevoetbald is heel jammer allemaal , heb het opgezegd en hoop dat dat goedkomt na het lezen van de recensies.

Harry

25-04-2022

Geen box besteld, maar wel ontvangen + een rekening van 78,00 voor 2 dagen eten. Klantenservice zegt kort samen gevat, pech gehad! we storten het geld niet terug. Schandalig en zeer teleurgesteld.

Anja
22-04-2022

Na afgesproken tehebben om de box bij de poort tezetten als we niet thuis zouden zijn hebben ze de box gewoon meegenomen en me gedwongen om tebetalen. Om problemen te voorkomen heb ik uiteindelijk betaald ondanks mijn uitleg en vele malen contact met hello fresh. Opeens kreeg ik een aanmaning. Ik heb toen weer eens contact opgenomen en een email gestuurd met bewijs van betaling. Toch kreeg ik een brief van een incasso bureau . Gelukkig heeft het incassobureau het uiteindelijk opgelost voor me maar wat een bedrijf ,zelf fouten maken en klanten laten betalen . 😡

Veerle
20-04-2022

Veel keuze en variatie

Gerrit
10-04-2022

Via VakantieVeilingen een aanbod gedaan voor HelloFresh aanbod.zHirtna alleen maar problemen.Kreeg geen gratis box maarmoest deze betalen ondanks dat ik deze had stopgezet volgens de aanwijzingenBox niet geaccepteerd Bezorger had contact opgenomen met Hello Fresh en mijn weigering was terecht Daarna toch een box moeten betalen.

Gerrit
03-04-2022

Weinig etenswaren voor veel geld, niet alles zit erbij. Abonnement opzeggen, DRAMA. Bezint eer ge begint.

Anke
31-03-2022

Op de site wordt geadverteerd met het zelf kunnen kiezen van gerechten en op ieder moment kunnen opzeggen. Mijn ervaring is anders; mijn eerste box zijn alle gerechten al vastgesteld, ik kan deze niet wijzigen. Om die reden wilde ik dus ook meteen mijn abonnement stopzetten; ook dit is niet mogelijk, ik kan de eerste box niet stopzetten/pauzeren.

22-03-2022

Je moet een account aanmaken, een betaalmethode instellen, een voorkeurstype box kiezen, zelfs een bezorgingsdag kiezen. Om er vervolgens pas achter te komen dat de het te kiezen aantal maaltijden wat mij betreft te klein is en er weinig keuze is naar mijn smaak. Ik heb voor mijn eerste box niet 1 smakelijke maaltijd kunnen vinden! Dus wil ik mijn account binnen een uur weer opzeggen, maar helaas. Ze nemen bij HelloFresh mijn herroepingsrecht niet zo serieus (en zijn daarmee in overtreding), want mijn eerste box wordt tegen wl en dank TOCH bezorgd aanstaande zaterdag EN is al in rekening gebracht! Dus dan krijg ik zaterdag een doos met spullen die ik niet lust?!

Absoluut onfatsoenlijk en belachelijk. Servicenummer niet bereikbaar, moet via Facebook een bericht achterlaten - hier begin ik niet aan. Zorg voor een fatsoenlijke helpdesk.

Martin Beek

Uysal
14-03-2022

Van mijn werkgever had ik een code gekregen om een pakket te bestellen bij Hello Fresh. Ik zag dat ik lid moest worden en een machtiging moest geven. Na mijn bestelling heb ik gebeld en de bestelling geannuleerd. Het bedrag wat ik had overgemaakt heb ik teruggeboekt via mijn bank. Later zag ik dat Hello Fresh een incassobureau had ingeschakeld. Ik heb dus nooit een pakket van hen gekregen maar moet nu het pakket + incassokosten betalen.

Afzetters van de bovenste plank. Als je ze belt zijn ze vriendelijk maar helpen absoluut niet. Afrader met een ster.