HelloFresh reviews

Tina
07-03-2022

Ik kreeg een cadeaubox van een kennis.

Mocht 1 gratis en 2 met € 10,- korting bestellen.

heel leuk, we hebben er van gesmuld.

niet meer doorgegaan, het is best gedoe.

maar bij de laatste box geen factuur ontvangen. Heel vreemd. Je kan ze niet bellen, alles loopt via chat. De chatbox snapt er niets van.

Ik denk dat wacht ik op de herinnering. Ook niet ontvangen.

Krijg ik maar zo ineens een aanmaning plus € 40,-.

Niet betaald, alleen het bedrag van de boxen.

En maar dreigen met gerechtelijke procedures.

Ik zie de deurwaarder met vertrouwen tegemoet.

Ik zal er goed over nadenken of je met hellofresh in zee wilt

Florian
28-02-2022

Goede en leuke recepten, maar een waardeloze klantenservice. Meerdere malen ingrediënten niet ontvangen en nu zelfs helemaal geen box. Na het misgaan van de bezorging werd er aangegeven dat er contact met mij zou worden opgenomen. Geen probleem, fouten gebeuren, zolang ik maar wel mijn box nog krijg. Na een hele dag gewerkt te hebben, heb ik 24 uur later nog niks gehoord. Hierop heb ik besloten om toch maar zelf contact op te nemen met de klantenservice. Tijdens het belletje werd ik mede gedeeld dat ik eerder had moeten bellen en dat mijn box al naar de voedselbank is verstuurd. Prima, dat je binnen een tijd moet bellen, maar geef dan niet aan dat jullie contact met mij gaan opnemen. Tot overmaat van ramp werd er gezegd dat ik tot volgende week moest wachten op een nieuwe box. Voorlopig hoef ik even niks meer bij jullie te bestellen. Tip: doe iets aan jullie bezorgers, maar vooral neem nieuwe mensen op de klantenservice aan. Je kan nooit de klant de schuld geven van je eigen fout.

Christine
11-02-2022

HelloFresh jullie maaltijden zijn heerlijk en alles is vers, echt super 👌🥦, maar doe alsjeblieft iets aan het opzegtermijn van het abonnement in combinatie met de verplaatsmogelijkheid van de leveringsdatum van de proefbox. De laatste is er namelijk niet, waardoor je verplicht wordt een tweede box af te nemen. Niet bepaald klantvriendelijk. 🥴

Margot
08-02-2022

Slechte website .duurde uren om gratis code te activeren.

Bestel ik een box met gratis maaltijden.

Krijg ik opeens een extra box die ik niet besteld heb voor 50 euro.

Na een telefoontje met klanten service wordt gratis box verwijderd en moet ik alsnog betalen.

Klacht wordt niet serieus op geregeerd.

Waardeloos bedrijf

Lianne
28-01-2022

Laatste maanden zeer matige producten geleverd gekregen, vaak korte houdbaarheid. Dat zou absoluut niet mogen met deze prijzen! Van de restitutie die je (op een zeer omslachtige manier) ergens op de site kunt aanvragen voor evt. verkeerde/bedorven producten heb ik nog nooit ergens overzichtelijk kunnen inzien of ik dit daadwerkelijk gekregen heb. Abonnement opzeggen ook zeer omslachtig, met feedback kon niks worden gedaan. Alles ligt 'buiten de macht van de zoveelste chatbot die zogenaamd een persoon is.

Letty
16-01-2022

Geheel chaotisch en onoverzichtelijk om te bestellen. Ik had mijn account geactiveerd maar het lukte wederom niet te bestellen. Gebeld met klantenservice en gevraagd mijn account geheel te verwijderen en eventuele bestelling te annuleren. Ja hoor is gelukt, uw account is verwijderd. Vriendelijke medewerker overigens. U krijgt een bevestiging in uw emailbox. Nee die heb ik niet, wel dat er donderdag een bestelling wordt geleverd. Nee mevrouw dat klopt niet. Maar waaromkrijg ik die email dan, waarom niet de bevestiging dat ik ben uitgeschreven? Dat ligt dan aan mij. Nu maar vertrouwen en hopen dat er niet wordt geleverd en afgeschreven.

TenR
11-01-2022

WAARSCHUWING!

Spook accounts en incasso buro's zijn ons ten deel gevallen in plaats HelloFresh boxen. Eenmaal gegevens gedeeld met HelloFresh en het blijkt onmogelijk om op te zeggen. Heb bevestiging email van opzegging maar HelloFresh bleef boxen bezorgen die we niet ontvangen hebben. Wij weten zeker dat we thuis waren op genoemde tijdstippen en toch werd dat aangevoerd.

Nu incasso buro op ons dak, het HelloFresh email adres in de incasso brieven krijgt automatisch reply dat het niet gemonitord wordt. Telefonisch kan ook niemand mij helpen. HelloFresh beweert dat ik meerdere accounts heb op hetzelfde adres, wat onmogelijk is volgens hun eigen regels.

Ik voel me vogelvrij verklaard door HelloFresh, wat psychische klachten geeft. Ik heb maar weer geld overgemaakt voor spook boxen en spook accounts maar ben bang dat het niet zal stoppen.

Wees dus gewaarschuwd voor de verleiding van de gratis HelloFresh boxen!

Iris
21-12-2021

4 jaar geleden klant geweest en dacht ik ga de app weer een downloaden. Week later kreeg ik een bericht dat ze een box komen leveren. Meteen gebeld met de klantenservice en door de app te downloaden werd ik zomaar ineens weer klant en nog erger ze gebruiken mijn SEPA van 4 jaar geleden om gewoonweg geld af te schrijven! Dit kan een mag niet ook geen mail ontvangen dat ik boxen besteld heb, het zijn boeven en moeten oppassen dat ik er geen zaak van ga maken. Mevrouw van klantenservice heeft mij prima geholpen. Het frustratie gevoel van 4 jaar geleden kwam meteen weer omhoog en wist ook weer waarom ik geen klant meer wilde zijn! Same on you Hellofresh!

14-12-2021

Box met slechte groente en taai vlees gehad.

Vlees in de blender gedaan om het eetbaar te krijgen.

Nu ze de Meilandjes koeienneren. Nooit meer hello( not) fresh.

Kris
11-12-2021

Matige service, star systeem, weinig ruimte voor oplossingen.

Marianne
07-12-2021

Zonder iets te bestellen, staan ze aan de deur om een pakket af te leveren. Niet aangenomen. Maar nu continu fakturen krijgen met boetes en incassokosten. 100 x gebeld, maar krijg het niet opgelost!

Om moedeloos van te worden.

Ilian
04-12-2021

Paar maanden geabonneerd op HelloFresh. Service is erg slecht. We zitten nu met een gourmetbox NA sinterklaas omdat ze hem niet op tijd kunnen bezorgen. Wij vragen heel netjes waarom dit niet kan, maar we krijgen geen duidelijk antwoord

Marcus
04-12-2021

Aantal jaren geabonneerd geweest, maar direct opgezegd nav stopzetting samenwerking Meilandjes. Zou HelloFresh dit besluit ook genomen ingeval het over het christelijke geloof was gegaan? Never. HelloFresh jullie hebben zo ontzettend afgedaan. Hypocriete bende!

Mart
02-12-2021

Go woke go broke is wel van toepassing op jullie, zal nooit meer iets bij julie bestellen.

Foad
30-11-2021

Verschrikkelijk bedrijf, haalt fatsoendelijke mensen helemaal onderuit.

Marijke
30-11-2021

Je komt er nooit meer van af, 1 maal besteld is blijven betalen!

Oplichters!

30-11-2021

Voedselvergiftiging door "verse" kip.

Deeey
18-11-2021

Echt niet aan te raden. Zodra je een proef pakket krijgt van een vriend denk je leuk. Deze levering was niet gelukt waardoor ik de 2e levering opnieuw een pakket kreeg aangeboden en meteen de volgende dag €50 van je rekening wordt afgeschreven. 2 pakketten ontvangen en €100 moeten betalen waardoor je uiteindelijk geen gratis pakket hebt maar wel een rekening van €100.

Iloon
15-11-2021

Zeeeeer slechte service!

Ga hier niet mee beginnen want je zit er aan vast en komt er bijna niet meer vanaf .

Zeer slechte klantenservice .

Dirk
13-11-2021

Jongens,

probeer gewoon eens te achterhalen welke dingen je gaat krijgen?