Hellogoodbuy reviews

1.6
Periode2022

Jp
11-11-2022

Is een echte oplichter! Levert niet en als er al geleverd wordt is het niet goed en kun je het niet retourneren! Contact is ook onmogelijk bij deze oplichter!

Ik heb aangifte gedaan bij de politie en toe ineens was er wel contact en kreeg ik uiteindelijk mijn geld terug!

Beau Monde
12-09-2022

Hello Baddest Buy Ever,

Helaas ondervind ik de grootste ergernis door het compleet amateuristische geleuter van jullie.

Als je niet kan leveren had je dat veeeeeel eerder kunnen vertellen, maar OK.

Terugbetaling reken ik niet meer op, waarmee jullie met stip op 1 in de floplijst van webwinkel-prutsers binnenkomen.

Namens het team van:

Bet
05-08-2022

Wat een aanfluiting deze webshop. Ze reageren nergens op, niet op Watts App, niet op de mail, de telefoon wordt niet opgenomen en de chatbot is .'oeps we zijn even niet beschikbaar'.

Ik voel nattigheid en gelukkig via Visa betaald, dus die centen komen wel terug.

Maar het zijn gewoon oplichters.

Wouter
29-07-2022

Na een week nog steeds niets mogen ontvangen. Antwoorden niet via telefoon/mail/chat/…

Hopelijk verzenden se het alsnog.

25-07-2022

Dom genoeg een bestelling gedaan, ze bedanken je wel voor de bestelling en dat was alles.

Ze reageren op niets email niet en bellen niet (waarom heeft hij een telefoon). Gelukkig mijn geld kunnen retourneren.

Maar mijn advies is koop daar niets, ik heb een 1 gegeven, maar het moet eigenlijk een 0 zijn, maar die staat er niet in.

Lucie
25-07-2022

Gereedschapsschuurtje gekocht ,maar miste 5 plankjes voor het dak.

verschillende mailtjes gestuurd daar reageren ze niet op, als je belt nemen ze niet op. Ze reageren dus nergens meer op. HEEL SLECHT

Garantie tot aan de deur

Els
20-07-2022

Nooit iets kopen want retouren is onmogelijk. 30 dagen lang geen exacte op e-mails behalve ontvangstbevestiging. Telefoon wordt niet opgenomen. Voicemail wordt niet beantwoord en de chat is niet beschikbaar. Ik heb een konijnenhok gekocht. Direct weer in de doos teruggedaan omdat het totaal niet aan mijn verwachtingen voldoet.

Wel geld innen maar teruggeven ho maa. Doe er dus geen zaken mee!

Hello gaat goed, maar na aflevering is het ook echt goodbuy