Hema Rhenen1 ervaring

Maria
30-08-2019

Gebak Hema Rhenen

Mijn dochter had gebak besteld met foto van zoontje voor z’n tweede verjaardag bij de Hema in Rhenen. We gingen dit samen ophalen ik had een linnen tas bij me waar de kleine doos precies in paste. Duurde wel even om dit netjes voor elkaar te krijgen maar het lukte. Het gevolg. en lange rij achter ons bij de kassa.bij thuiskomst bleek het gebak tegen de bovenkant van de doos geplakt. Bellen met de klanten service en de dame in kwestie zei dat mijn dochter terug moest gaan naar de winkel voor een gepaste oplossing. Dit zou zeker goed komen. Dus maar weer 30 min rijden naar Rhenen vanaf thuis. Bij aankomst in de winkel kon ze 50% retour krijgen en dat was het. Nou dit slaat echt nergens meer op. De reactie van de manager was: ze hadden de beelden na gekeken en het was mijn schuld want ik had het in de tas gedaan en scheef gehouden en ook van alles er bovenop gegooid. Nou echt . woedend 😡ben ik. Er zat zeker 5 cm ruimte boven het gebak en de bovenkant doos en er ging een heel dun tuniek boven op die de doos niet kan indrukken. Hema Rhenen je laat he jennen voor €10,00 dit kost jullie veel meer want wij kopen nooit niks meer bij jullie!

Welk cijfer geef jij Hema Rhenen?