HEMA reviews

3.1

Nicolette
03-05-2017

Afgewezen voor de hondenverzekering

Onze pup is nu 4 maand, digitaal wilden we een hondenverzekering afsluiten , er kregen elke keer een foutmelding. Berichtje gestuurd met onze gegevens, kregen we vandaag bericht dat we de afgelopen 5 jaar teveel gebruik hadden gemaakt van andere verzekeringen ( auto ed) en schademeldingen dat we geen verzekering mogen afsluiten bij de Hema.afgelopen 6 jaar 1 keer met mijn auto een busje geraakt .wist niet dat we nu in de categorie "risicovol" vielen haha. Wat slecht !

Rauf
01-05-2017

Het slechtste verzekering in hele Nederland

Geen contact service,geen telefoonnummer,je kan bijna nooit inloggen en als je problemen hebt met inloggen moet je weken lang op je gestuurde e-mail wachten en nog wachten en komt nooit een nuttige antwoord. Niet bij deze oplichterij je auto verzekeren.

Daan
31-03-2017

Tuig. Doet er alles aan om onder een vergoeding uit te komen.

Gooien bij een duidelijke poging tot diefstal alles op vandalisme waardoor ze niet hoeven uit te keren.

Susan
14-02-2017

Kadokaart

Ik kocht iets bij de hema met mijn nieuwe pas waar ik 5 euro korting op kreeg,helaas was het niet het goede artikel en moest ik het terugbrengen,en naar mijn 5 euro kon ik fluiten, jammer hoor hema,dit is belazeren, en ik heb mij al 10 keer afgemeld van de nieuwsbrief,maar ze blijven maar sturen,bedenk u twee keer voor u de nieuwsbrief accepteert,heel vervelend,

Eus
18-01-2017

Belazerd! BEGIN NOOIT AAN HEMA VERZEKRINGEN!

Ik had in goed vertrouwen alle verzekeringen bij Hema verzekeringen ondergebracht. woonhuis/inboedel/WA/reisverzekeringen en 2 scooterverzekeringen en de zorgverzekering. Om maar direct met de deur in huis te vallen, i.v.m. een lekkage in de badkamer, moest ik voor het eerst een schade melden. Om een lang verhaal kort te maken, ik had geen recht op hulp omdat ik niet verzekerd was voor de oorzaak en de gevolgschade en tevens noemde men het achterstallig onderhoud! Dit alles werd beoordeeld door een bedrijf dat samenwerkt met de Hema en heet: 123.klachten.nl en dit zijn een stel oplichters van eerste klasse! Ik zou 2 lekkages hebben, de douche was terecht, daar hoefde je geen expert voor te zijn! Maar ook onder het bad zou het lekken.nadat ik vandaag eindelijk voorzichtig de bad wand heb kunnen loskrijgen, blijkt hier helemaal niets van waar te zijn. De "specialist"heeft waarschijnlijk gewoon een filmpje afgedraaid van een ander bad met een lekkage, het afvoer zit er bij mij ook heel anders uit en is dus niet lek! Alle moeite voor niks.wat een schoften! Laat de Hema het maar gewoon bij rookworsten en gebak houden! Dus mensen begin niet aan Hema verzekeringen! Doe het niet!

Thijs Jan
06-01-2017

Let op uitsluitingen. ALLES is uiteindelijk uitgesloten! Nooit geen uitkering!

Lees de polis alsjeblieft goed door. Als er ook maar iets klein is gebeurt/mankeert aan je huisdier, wat helemaal niets te maken heeft met de klacht of kosten die je declareert, keert de Hema toch niks uit. Ze melden zelfs dat ze de verzekering niet eens accepteren. Maar ze innen wel maandelijks de premie, zonder je hier attent op te maken!

Emma
21-11-2016

De Hema zorg verzekering

Een goede verzekering, waarbij je prima geholpen wordt met vragen. Ook is het handig dat je met je pas korting krijgt bij de Hema. Hele handige actie!

Ester
29-10-2016

Zeer slechte ervaring met het schadeteam

Zeer slechte ervaring met schadeteam na annuleren van een reis ivm ernstige ziekte.

Sander Spierenburg
27-10-2016

Hema super slechte reis en annuleringsverzekering

Omdat ik mijn visum naar Australie niet op tijd binnen gekregen had moesten wij onze reis helaas annuleren. Mijn man en 2 kinderen hadden wel de visum meteen binnen. Hema verzekeringen wil de schade die mijn man heeft opgelopen niet vergoeden! Iedere keer komen ze met nieuwe onzin argumenten om er maar onderuit te komen. Moet je horen.

1. Je visum moest 4-6 weken van tevoren aangevraagd worden ( wij hebben de eVisitor op australische overheid en immigratie dienst rechtstreeks 4 weken voor ons vliegdatum aangevraagd, daar zeggen ze minstens 2 weken van tevoren). Normaal gesproken krijg je het onmiddelijk en automatich per email toegestuurd, ze geven aan binnen 1 werkdag. Ze beroepen zich op informatie van commerciele organisaties terwijl de website van de australische ambassade hebben! En dan durven ze nog te zeggen dat beter hadden moeten informeren. Hoe onbeschoft!

2. Uw man heeft wel een visum gekregen dus hij had wel kunnen gaan! Hahaha je boekt een reis met je gezin en ze zeggen dat mijn man gewoon alleen naar australie had moeten reizen!

3. De verzekering heb je alleen voor jezelf afgesloten dus jij hebt geen redenen om niet te reizen! Gelukkig ben ik met mijn kinderen bij een andere verzekering verzekerd, anders had ik mijn geld ook niet terug gekregen. Dus als 1 persoon van een gezin zijn been breekt of geopereerd moet worden dan kan de rest naar hun geld fluiten. Want dan zullen zeggen ja maar het is jouw been niet! Jij had de vakantie wel alleen kunnen maken!

Denk heel goed na voor je met hema verzekeringen een overeenkomst sluit! En lees vooral de vele slechte recensies. Dat hadden we nu juist wel moeten doen!

Tyger
12-10-2016

Uitstekende verzekering met prima en snelle service!

Al ruim 10 jaar deze doorlopende reis en annuleringsverzekering. Helaas door omstandigheden kon de reis niet doorgaan, alles ingediend en een snelle reactie terug van de Hema. Wat andere mensen ook zeggen, ik vindt de Hema super, snelle afhandeling, ik blijf zeker verzekerd bij de Hema, prima verzekering tegen een prima prijs.

08-10-2016

Zeer slechte schade afhandeling

Mijn ervaring met (hema) Achmea is zeer slecht te noemen. De niet door mij veroorzaakte schade aan mijn auto, bleek volgens het schade team, in mijn perseptie, alleen op zeer slechte wijze afgehandeld te worden. Voorts werd mij voorgesteld de schade zelf af te handelen, hetgeen ronduit belachelijk is, waarvoor dient dan mijn uitgebreide verzekering? Neen, ik zou een ieder adviseren de hema en of Achmea autoverzekering te mijden.

R.T. Borst te Boskoop

Annemieke
06-10-2016

Goede afhandeling gestolen fiets

Na het stelen van mijn fiets, opgegeven bij de verzekering. Ik kreeg direct mail over de status en werd gebeld om door te nemen wat er was gebeurd en hoe de afhandeling verder zou verlopen. De afhandeling is daadwerkelijk verlopen zoals verteld en ik kreeg daarna direct mijn geld. Blij dat ik daarmee en deel van mijn nieuwe fiets kon financieren.

Rina
22-08-2016

Hema is beter met stinkende worsten

Vreselijk! Niet te bereiken en bij schade moet je een onmogelijk keuze menu doorlopen met standaard antwoorden. Vervolgens wordt je schade afgewezen omdat je niet de juiste informatie hebt kunnen geven.

Hema kan beter rookworsten verkopen en zich niet bezig houden met verzekeren.

TLF
14-08-2016

Niet aan te bevelen.

De Hema rechtsbijstandsverzekering beveel ik zeker niet niet aan. Ze zijn telefonisch niet te bereiken. Ik heb via de Hema alarmservice uiteindelijk getracht de verzekering op te zeggen nadat ik ervoor 2 x via de mail had opgezegd. Ik heb nog geen enkele opzegbevestiging ontvangen en het is inmiddels al 3 weken geleden.

Patricia
14-08-2016

Waterschade

Flinke waterschade door lekke douchebak naaste buren. Schimmel 1,5 m hoog op de muur en onder tapijt. Behang verrot etc.keurig afgehandeld en de schadeexpert via skype mee laten kijken. Ditect actie ondernomen v een droogapparast voor 6 weken in huis tot het ontschimmelen vd muur erna. Keurig alles vergoed gekegen vd aanschaf v nieuw tapijt tot aan het behang. Dit betreft nieuwwaarde. Offerte's gemaild en direct door HEMA uitbetaald.

02-08-2016

Autoverzekering waardeloos slechte communicatie

na de verzekering te hebben gekozen

word de premie ineens 300% omhoog omdat

volgens hun de schadevrije jaren per polis moeten worden opgebouwd?

op mails word niet gereageerd binnen een normale termijn

samenvatting ze lokken je binnen met een voordelige premie

eenmaal binnen krijg je een herberekening

ze hebben geen telefoon?

als je geen ellende wil niet! doen!

Joop
22-07-2016

Goede afhandeling

Mijn vrouw en dochter namen de luchthavenbus van Londen naar Luton airport. De bus begaf het na verloop van tijd. Vervangend vervoer kwam pas na 2,5 uur. Gevolg was dat het vliegtuig net vertrokken was toen ze op de luchthaven kwamen. Het was al later op de avond en er ging geen vlucht meer. Ze konden voor ruim 200 euro een ticket kopen voor de volgende ochtend. Een mail met bijbehorende bewijsstukken naar de Hema reisverzekering was voldoende om binnen enkele dagen de geleden schade vergoed te krijgen. Prima service!

Rink
13-07-2016

Snelle afhandeling!

Onze dochter kon wegens gescheurde enkelbanden niet mee met een 3-daagse trip naar Engeland met haar school. De reeds gemaakte kosten van € 200,- na aanmelding bij de annuleringsverzekering van de Hema, binnen 10 dagen op de rekening gestort! Top service van Hema!

Harm
12-07-2016

Totaal kansloos

Telefonisch niet bereikbaar. Op mail wordt structureel niet gereageerd. Gaat al 1,5 jaar zo. Eens stond Hema garant voor goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Die filosofie hebben ze helaas losgelaten. Nu maar hopen dat ik nog een uitkering krijg voordat de boel definitief ter ziele is.

Petra
20-06-2016

Mondhygeniste

Vond het heel erg fijn dat dat ook vergoed wordt bij de tandartsverzekering.