HEMA reviews

3.1

Kees jansen
07-02-2020

Te duur

Tja Hema volgt trends zoals moorkop en dat voor Nederlands bedrijf? Ik kom er nooit meer. Prijzen zijn ook veel te hoog. Beter naar andere winkels

Lis
03-02-2020

Teleurstellend dat gespaarde punten zo snel vervallen!

In 2019 enthousiast punten gespaard met de Hema klanten kaart. Ik had al over de 100 punten (1 punt voor iedere euro). Bij 150 punten krijg je een kleine korting als je boven de 25€ koopt (ook al zo irritant). Nu zijn de punten vervallen in het nieuwe jaar. Is teleurstellend!

Mij was ook al opgevallen dat verschillende Hema winkels en de online shop verschillende prijzen hanteren. Ik krijg altijd de neiging om dan toch maar eerst online of bij een andere Hema te gaan checken of ik niet teveel betaal.

Anna
02-02-2020

De klantenservice van de Hema is een lachertje.ze reageren niet eens.arrogant.

Geen wonder dat het zo slecht gaat.

01-02-2020

Onbeschoft gedrag ass.manager

Schijnbaar moet de klant weten welke prints wel of niet in de aanbieding zijn bij herenondergoed. Het bordje 3 "print" ondergoed voor 10.00 geeft daar geen enkele duidelijkheid over. Bij navraag krijg je dan n ook nog als eerste antwoord, ik ga daar niet over in discussie. Zeer onvriendelijk en hooghartige jonge dame, moet duidelijk nog veel leren.

Misschien wat ervaren collega's aannemen en niet van dit soort hooghartige en onbeschofte dames.

DJ
01-02-2020

HEMA doet niet aan na-levering! wel betaald!

De bestelling is incompleet geleverd, fouten maken we allemaal. Maar de oplossing om telefonisch te zeggen dat HEMA online niet aan ‘na-levering’ doet gaat mij te ver. Je belt niet voor niets de klantenservice, ja ja ‘SERIVCE’ (zo heet toch de afdeling?). Over SERVICE is ver iets te zoeken. Jullie leveren iets niet, ik betaal ook nog verzendkosten voor de complete bestelling, maar jullie lossen het niet op om alsnog het artikel te leveren! Echt schande. De oplossing van HEMA is een tegoedbon toe te zenden via mail. Ik betaal jullie (geld is bij jullie binnen) en je scheept mij af met een tegoedbon van het aankoopbedrag terwijl ik er al voor heb betaald. Ik heb de tegoedbon telefonisch ook geweigerd! Lekker, wel geld vangen, maar niet de moeite nemen om er iets voor te leveren wat ik bestel en op voorraad is. Je denkt toch niet dat ik nog iets bestel bij HEMA online!

Tevreden ben ik als HEMA aangeeft 'sorry, wij leveren het gewoon na', dan verwacht en is ook zo bij andere webshops als zoiets dergelijks aan de hand is! Ik ben boos en teleurgesteld, niet om het bedrag, maar meer om het feit van de opmerking 'wij doen niet aan nalevering'. Heel erg jammer HEMA als dit jullie opmerking is van de klantenservice, SERVICE met hoofdletters? of moet de naam aangepast worden?

Renate
28-01-2020

Kansloze service!

Wat ben ik slecht geholpen door Hema! Ik bestel al 11 jaar (3 keer per jaar) een grote fototaart bij de Hema. zo ook afgelopen zondagavond. Ik heb het veld waar je de afhaaldatum en welke winkel je hem af wilt halen niet gehad. dat realiseerde ik me nadat ik de taart betaald had. Vervolgens steeds op mijn Hema.nl gekeken en daar verscheen mijn taart niet, er stond anderhalf uur lang; bestelling niet gevonden. ik zag op mijn bankrekening dat het bedrag wel afgeschreven was. Na anderhalf uur zag ik de taart verschijnen op mijnhema.nl en ik keek naar de datum, die stond op 28 januari. ik heb de taart 8 februari pas nodig. De klantenservice is uiteraard op zondagavond niet te bereiken, dus daar heb ik maandagochtend om half 9 gelijk naartoe gebeld, ik kreeg daar te horen dat ze niks meer konden doen en dat ik de taart maar gewoon op moest eten met wat vrienden ? we hebben het hier over een taart voor 32 personen! Dusss. ik vroeg die vrouw of ze dat normaal vond, maar ze zei; ik probeer alleen maar mee te denken ??‍♀️

Vervolgens opgehangen, maar bedacht me dat ik dit echt belachelijk vond. de status van de taart stond alleen nog op verzonden, hij was dus ws nog niet eens in de maak! Ik heb teruggebeld met een klacht, kreeg nu een meisje aan de telefoon die me béter hielp en ging proberen te doen wat ze kon. ze adviseerde me een klacht via de mail

In te dienen. heb ik uiteraard ook nog gedaan, alleen hoorde ik niks meer terug op mijn klacht. ‘S middags nog maar eens gebeld over de stand van zaken, kreeg ik weer iemand aan de telefoon die het me weeeeeer ging uitleggen, fototaart is niet te annuleren een dag van tevoren en nog een hoop superonaardig blabla waarna ze ineens zei, ik wens u een prettige dag mevrouw en ze hing op. vervolgensop fb richting Hema mijn klacht gedaan. Toen er een aantal mensen gingen reageren, reageerden ze ineens met; stuur maar even een pb met het ordernummer en mailadres. ik heb dat gedaan en ook dat wordt gewoon doodleuk genegeerd! Wat een baggerservice, ik ben er zoooo klaar mee! De taart ligt nu dus gewoon in de winkel, maar ik hoef hem niet, zoooo jammer, helemaal omdat ik er onderhand een dag mee bezig ben geweest en ik nog niet geholpen ben! Dit was mijn laatste taart daar iig.

Regilio
20-01-2020

Waardeloze verzekering

Ik kan nergens mijn verzekering online opzeggen en niemand van de Hema kan mij daarbij telefonisch helpen opzeggen, goedkoop is echt duurkoop waardeloos is dat.

Anna
20-01-2020

De handdoek net zo slecht als de afhandeling

Na veel digitaal contact over mijn klacht betreffende heel slechte handdoeken werd mij aangeraden naar de bedrijfsleider in Amersfoort te gaan. Die zou op de hoogte zijn en met mij naar het probleem kijken.

Op 16 december deze persoon bezocht, die nergens van op de hoogte was (zei hij). Met mij was hij het eens dat de ene meegebrachte handdoek echt slecht was; hij vroeg mij om via de mail door te geven om hoeveel handdoeken het ging en dan zou hij het probleem doorgeven aan het hoofdkantoor.

De volgende dag via de mail het aantal handdoeken doorgegeven. Hierop geen bevestiging ontvangen.

Omdat ik maar niets hoorde ruim een week geleden weer gemaild maar tot nu toe nog geen enkele reactie ontvangen.

Is dit HEMA beleid?

Lenie
19-01-2020

Hema alcoholvrije Rode wijn schoone gevel

Brrrr.dan kun je beter druivensap drinken.

Dit was echt niet te drinken ? 6 euro door de gootsteen.

Ik ben altijd blij met de Hema en krijgen ze van mij een dikke 10, maar bij dit product laat ik de 0 weg.

Osman
15-01-2020

Brommer Verzekering

Wil mijn brommer verzekeren bij hema, maar ik kan maar geen contact met ze opleggen.

Ze hebben geen telefonisch contactlijn alleen maar via email en wie weet hoelang je op een mail moet wachten en of je de juiste antwoorden zal krijgen die je nodig hebt?

Tot nu toe geen fijne ervaring gehad.

Ab
31-12-2019

Erwtensoep

Vorige week vrijdagmiddag (27/12) in het filiaal H'dorp-centrum samen met mijn vrouw, erwtensoep genomen in het restaurant.

Wat een teleurstelling, waterige soep en worst, sommige groenten niet gaar en het roggebrood met uitgedroogde randjes.

Was geen Hema kwaliteit.

Cees
24-12-2019

Koffie 4 uurtje was uitverkocht.

Geen klagen over de HEMA. Maar in Goes was het 4 uurtje koffie uitverkocht. : althans het gebakje was er niet meer. Kan voorkomen. Maar waarom dan geen gebakje geven uit het nog bestaande assortiment of eventueel een koek(je) erbij. Zeker wanneer na 15 minuten al het nog bestaande gebak werd afgevoerd.

Alle lof voor de HEMA in Valkenburg waar ze laten kiezen uit het bestaande assortiment gebak. Ik moet er wel bij vertellen dat ik 20 minuten voor sluitingstijd kwam. Maar toch. Het kan allemaal veel beter zonder dat het veel hoeft te kosten.

19-12-2019

Buitelands sprekende onvriendelijke klantenservice mevrouw

Dus ik heb een cadeaubon van hema van 35 euro en daarmee wil ik een cadeaubon kopen in de hema van bol.com. De vrouw van de klantenservice verteld eerst dat dit niet online kan. ok dan in de winkel, vervolgens verteld ze dat het wel in een winkel kan maar gaat dit nog navragen. komt ze terug dat het niet kan. dus ik wil weten waarom, vervolgs word mevrouw geheel agressief en vervolgens de telefoon erop pleurt. is dit de hema klantenservice? wat een aanfluiting!

A. te E.
07-12-2019

Zeer slechte service!

Vorige week zaterdag heb ik 2 hoeslakens gekocht bij de HEMA in Eelde. Per ongeluk een te kleine maat mee genomen (140 cm); het moest een maatje groter zijn zo bleek na thuiskomst. De producten zijn niet uit de verpakking gehaald maar ik ben vandaag (zaterdag) terug gegaan. Ik had helaas geen bonnetje bewaard maar kon WEL de bewuste betaling aan de HEMA op mijn bankrekening laten zien.

Het HEMA personeel WILDE mij niet terwille zijn en de 2 hoeslakens omruilen voor exact dezelfde hoeslakens, maar dan 1 maatje groter.

Het personeel verschool zich achter de REGELS en wees op een bordje waar op stond dat er zonder kassabon werd geruild enz.

Daarnaast refereerden zij fijntjes aan "fraude", "misbruik", etc.

Ik heb de hoeslakens (in de originele verpakking) maar achter gelaten op de toonbank.ik kan namelijk niets met te kleine hoeslakens.

Het is hier niet de kwestie van de klant niet KUNNEN helpen maar van niet WILLEN helpen. Zeer slechte service HEMA! Mij zien jullie voorlopig niet meer terug.

02-12-2019

Top winkel al jaren

Kom er paar keer per week en stelt bijna nooit teleur

Laan
25-10-2019

Waardeloze verzekeringsmaatschappij! NOOIT MEER

Wat een waardeloze verzekeringsmaatschappij! Nooooit meer! Er was ongevraagd gefraudeerd met mijn gegevens, heel vervelend en helaas ook ‘overmacht’. Er is een onderzoek geweest door bureau OVS uit eindhoven welke deze fraude ook bevestigde. Nu zetten ze mijn schadevrije jaren niet terug omdat ik als verzekernemer verantwoordelijk ben voor dit toedoen? Ze hebben zelfs een factuur van ruim €22000 gestuurd naar de persoon welke verantwoordelijk was voor de (vals) ingevulde documenten maar zetten mijn schadevrije jaren niet terug, oplichters!

Hilfra
25-10-2019

Agenda's 2020

Ik kocht vorige week mijn agenda bij de Hema,die koop ik al zo'n 15 jaar bij de Hema omdat ik het een makkelijke agenda vind,wat schept nu mijn verbazing dat de agenda niet meer alleen in het Nederlands is en waar ik me het meeste aan erger is dat de Nederlandse feestdagen er niet meer in staan,wel voorin een lijstje maar niet meer bij de dagen,ik word hier echt boos om,onze cultuur word zo langzamer hand helemaal verbannen en heel onhandig dat het niet meer bij de dagen staat,dit is dus de laatste keer dat ik deze agenda nog koop.

Greg
10-10-2019

Aanbieding markers uitgedroogd

Aanbieding markers uitgedroogd

Bea
06-10-2019

Heerlijke winkel

Heerlijke winkel en goede ervaringen.

Claudio
12-09-2019

Klassieker

Ik vind het altijd een genot naar de Hema te gaan