HEMA reviews

3.1

Judith
27-04-2019

Geen service

Matrassen besteld, te laat geleverd.

Na terug sturen van de matrassen, binnen drie werkdagen geen geld terug.

Klantenservice beloofd erachteraan te gaan en iets terug te laten horen. Dat gebeurd niet. Na volgende telefoontje kan de klantenservice niets doen.

En nu dan.? Wederom afwachten. Weinig behulpzaam, niemand kan iets beslissen en iedereen is afhankelijk van iedereen om het af te handelen, dus gebeurd er weinig

Jessika
27-04-2019

Retour hema

Na een aantal keer gebeld te hebben. Nog steeds geen geld retour. Gaat over een bedrag van meer dan 500 euro. Als je belt met de klantenservice kunnen ze niets voor je doen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ga nooit in zee, wat slecht bedrijf en wat zijn ze onvriendelijk aan de telefoon. Ik ga een incassobureau inschakelen.

17-04-2019

Appel gebak met een bij smaakje

Al 10 jaar haal ik een appeltaart op bij de HEMA.

Deze wordt even in twee halve dozen gedaan omdat

ik op de fiets ben, dan kunnen ze in de fietstas.

Tot mijn stomme verbazing mogen ze hem niet meer door snijden. (wel een slagroomtaart)

Zonder taart weer 5 km terug fietsen.

Onbegrijpelijk wat een service

Voor mij nooit meer HEMA

Steef
15-04-2019

Perfecte schadeafwikkeling

Glasschade aan mijn huis is zonder gedoe en heel netjes afgewikkeld. Wel een lange wachttijd bij de telefonische klantenservice, maar de digitale afhadeling ging razendsnel en heel duidelijk. Ik heb zulke goede ervaringen nog niet gehad bij ohra of achmea, waar ik eerder vezekerd was.

Kim
05-04-2019

Zorgverzekering

Polisvoorwaarden onduidelijk, declaratie zou binnen 2 weken afgehandeld worden, na 2.5 week gebeld en word je onvriendelijk te woord gestaan en declaratie afgewezen. Ondanks meest uitgebreide aanvullende verzekering word er nog amper wat vergoed, want je voldoet elke keer wel ergens niet aan de kleine lettertjes. Ben blij als ik in december weer kan overstappen!

Deborah
27-03-2019

Wat een slechte verzekeraar

Wat een slechte verzekeraar is dit. Hebben onze hond nu 9 jaar verzekerd, nog niet eerder een beroep op hoeven doen, gelukkig.

Nu had ze ineens een dikke neus, onderzoeken gehad, dachten aan een tumor. Verschillende röntgenfoto's gehad en seconde opion omdat ze het niet wisten. Torenhoge rekeningen. Uiteindelijk bleek ze een ontsteking te hebben aan de wortelpunt.

Wil deze verzekering niks uitkeren omdat het te maken heeft met het gebit.

Daarnaast zijn ze ook erg koud. Empathisch vermogen zeer beneden peil.

Raadt deze verzekering niemand aan. Je kan beter het geld maandelijks opzij zetten, dan houd je waarschijnlijk geld over.

Dick
19-03-2019

Snelle Service

Zaterdag kleding bestel Maandag middag al binnen.

Super snel en correct.

14-03-2019

PAS OP-PAS OP : Na retour zending geen geld terug !

Nadat Hema heeft bevestigd dat ze mijn retourzeding hadden ontvangen , heb ik na 3 weken nog steeds geen geld teruggekregen.

Ze hebben al 3 keer beloofd t terug te storten , eerst binnen 3 dagen , na gebeld te hebben was de terugbetaling geweigerd ( hebben ze geen geld op hun rekening staan? ) en dan schijn je zelf te moeten bellen anders gebeurd er niets.

Mail gekregen dat t binnen 5 dagen betaald zou worden.

Weer niets binnengekregen , weer gebeld, moest nu mijn bankgegevens mailen dan zou t handmatig worden overgemaakt.

Weer mail gekregen dat ze dit binnen 5 dagen zouden doen.

En U raad t al , ze betalen gewoon niet terug.

Geef t nu maar uithanden aan een incassobureau en bestel nooit meer iets bij de HEMA .

Hendrikus
12-03-2019

Onbetrouwbaar

Mijn dochter had 4 Winterberg tickets gekocht> totaal euro 95. via de site voor een bepaalde vertrekdatum. Ergens ver weg gestopt op de site van Hema stond dat de bus niet zou vertrekken van onze woonplaats op deze specifieke datum. Dezelfde dag nog gebeld met klantenservice. Na heel, heel lang wachten eindelijk een medewerker aan de lijn. Verhaal uitgelegd en zij gaf aan dat ik een herroepingsformulier moest invullen en dat het dan geregeld zou worden. Hoefde me geen zorgen te maken. Na weken niets vernomen te hebben, weer gebeld. Weer minutenlang in de wacht, en weer hetzelfde antwoord. Nog een keer het formulier opgestuurd en hoefde me geen zorgen te maken. Uiteindelijk ( na de voorjaarsvakantie) kreeg ik bericht. AFGEWEZEN. Hema erkende dat ze mij fout hadden geinformeerd, maar konden niets doen omdat dit in hun voorwaarden zat. Voel me zo verschrikkelijk belazerd door de HEMA. wat een slechte service

Petra
11-03-2019

Klacht over HEMA Lekker weg en de slechte service daarbij

Geen klachten over de winkel maar wel over HEMA Lekker Weg en dan vooral de slechte klantenservice daarvan. Bij het verzilveren van de bon ging iets mis, daardoor geen voucher ontvangen maar tegoed was wel verdwenen. Inmiddels zijn we enkele mails verder, waar niet of heel laat op gereageerd wordt. En ondanks dat ze kunnen traceren dat ik de voucher niet ontvangen heb (en hij ook niet geïnd door een deelnemend bedrijf), krijg ik hem niet alsnog opgestuurd. Zo jammer ook voor degene van wie ik de bon cadeau gekregen heb!

08-03-2019

Servicedesk is doorstuurdesk

Ik bestelde van een artikel 8 stuks.

Bij levering bleken er slechts 7 stuks in de doos te zitten.

De servicedesk vertelde mij dat ze niets voor mij konden doen en dat ik maar naar een lokale HEMA moest gaan om het probleem op te lossen.

De lokale HEMA vestiging begreep hier ook niets van maar heeft mij uit coulance het ontbrekende artikel gegeven

Beste HEMA. Mensen kopen online om niet naar een winkel te hoeven. Bovendien vind ik het onbegrijpelijk dat een lokale franchisenemer jullie fouten op moet lossen.

Collin
05-03-2019

Opgelicht door Hema

Had mijn motor verzekerd casco plus bij Hema, dat is inclusief verzekerd tegen diefstal. Maar toen deze gestolen werd, heeft hema verzekeringen me laten stikken.

R. van Aubel
13-02-2019

SIM kaart in het ongerede geraakt.,

Mijn tweede mobiel (HEMA SIM) had ik uitgeleend aan vriendin .Die kaart in de plastic map raakte zij kwijt. Gebeld en uitgelegd aan HEMA Klantenservice. Na checks werd een nieuwe SIM binnen korte termijn opgestuurd.Klasse!

Amanda
01-02-2019

Binnen in 1 werkdag in huis? NOT!

Dingen besteld en die wilde ik thuisbezorgd hebben, omdat ik met griep thuis zit. Zou binnen 1 werkdag bezorgd worden. volgende dag, niks in huis, dag erna, nog niks, krijg ik een mail: je bestelling heeft vertraging opgelopen. Sjoh, wat jammer zeg, voor die 3 prutsdingen die ik heb besteld. Kan het nou echt zo moeilijk zijn? Eindelijk op de 3e werkdag werd het bezorgd. Bravo.

Anyuta
19-01-2019

Taart gekocht bij Hema was bedorven!

Taart gekocht bij Hema. Gevraagd de verkoper of deze vers is. Zei dagelijks taart en gebak te krijgen voor verkoop. Over 15 min thuis geprobeerd. Dit was echter niet te eten: zuur, vulling appel smaakte naar schimmel. Weg moeten gooien. Schandalig!

Nellie
19-01-2019

Punten kwijt, slechte aktie

Ik had op de punten van mijn klantenkaart een voucher geactiveerd voor een gratis artikel.

Ik ben al drie weken bezig: artikel niet op voorraad, dus geen artikel en punten weg.

Ik voel me echt genomen, wat een slechte service.

Von
18-01-2019

Super slechte klantenservice on-line

Online bestelling gedaan.

Een deel zat er niet bij.

De wel geleverde chocolade lettertjes zagen er vies uit met witte uitslag.

Klantenservice gebeld.

Ruilen kon niet.

Geld terug storten ook niet.

Moest ik maar naar de winkel 7 km verderop om €2.75 terug te krijgen .

Belachelijk!

Uitgelegd dat ik zware griep heb gehad en doodmoe was en dat niet kon.

Ondanks die info stuurt dat tutmens mij toch naar de winkel.

Absurd!

Koop voor honderden €€ per jaar en dan voor €2,75 moeilijk doen?

Welnu, de vieze chocolade ligt in de groenbak.

Ik ben 2.75 kwijt maar de Hema is bij deze een vaste klant kwijt.

Geen wonder dat het slecht met de HEMA gaat met zo'n SUPER slechte service.

Ga zo door Hema! Vaste klanten lopen bij bosjes weg .

09-01-2019

Mok met punten.

Geen mok, komt ook niet, klanten servies reageerd niet. Punten weg! Voor de nieuwe eigenaar Geef die dure managers een schop onder zijn of haar achterwerk en verminder het salaris met 10 % . De meeste likken naar boven en trappen naar beneden.

Marius
26-12-2018

Zeer slechte afhandeling bij schade in huis

We hadden lekkage vanuit keuken toilet laminaat geheel na ze klotte krijg gewoon mail terug uw schade kan niet afgehandeld worden afgewezen heb het per direct stopgezet wat een schande dit

Mna
19-12-2018

Zuurkool met gehaktbal

Vandaag zuurkool met gehaktbal gekocht bij de Hema-Den Haag Grote Markt.

Het was niet te vreten. Balgehakt viel enigszins mee, maar de zuurkool helemaal niet, teveel zout. Gemeld bij het personeel maar kreeg geen reactie.