Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Ann1
02-12-2015

Oplichter

De premie van de Hema verzekering gaat elke jaar omhoog. Weer kreeg ik een e-mail met dit bericht Per 1 januari 2016 verhogen wij uw premie met 2%. Uw nieuwe maandbedrag vindt u terug op de factuur van januari. Alweer Hema! En ik heb nooit schade gemeld....... Ik ga snel opzeggen en naar andere verzekeringsmaatschappij.

Timo
05-11-2015

Onbeschofte, agressieve hufters

Kreeg uiteindelijk na een jaar een behandelaar van de schade, die nota bene op derde te verhalen is, aan de telefoon. Ik kwam bijna niet aan het woord en werd behandeld als een crimineel. De behandelaar wilde zijn achternaam niet zeggen en was zeer onbeschoft. Toen ik wilde weten met wie ik te maken had zei hij zijn achternaam niet met de mededeling dat ik hem dan zou kunnen bedreigen via Facebook. Ik heb het gesprek opgenomen want het begon echt hilarisch te worden. Wat een tuig bij de hema verrekeningen. Wij hadden er drie auto's in de verzekering maar die zijn gisteren allemaal naar centraal beheer Achmea waar je normaal kunt bellen en hele vriendelijke vrouwen aan de telefoon krijgt, dus een aanrader.

Ik zal nooit meer iets afsluiten bij de Hema en adviseer dat een ander ook niet te doen

Sander
25-08-2015

Zeer slecht

Ca 15 jaar lid van deze verzekering. Nooit aanspraak gemaakt behalve deze zomer op schade waar ik m.i. recht op had. Voorwaarde op internet stroken niet met recente voorwaarde, afijn allerlei slinkse grepen om onder betaling van schade uit te komen.

Alex
10-07-2015

Slechte communicatie wisselende premie

Ervaring van mij is dat de premie elke maand anders is , en als je erover belt dan zeggen ze , tja dat klopt niet we zoeken het uit en bellen u terug .... wanneer?

Gerard
Gerard
08-07-2015

Als je een autoverzekering afsluit kies dan geen hema verzekering

ik ben door een ander van achter aangereden formellier ingevuld de tegen partij wilde niet tekenen ter plekke hema opgebeld met de vraag wat nu krijg te horen maakt niet uit ze zijn niet verplicht te tekenen wat ik vreemd vind .de politie 6 x gebeld die kwamen ook niet ,na 4 maanden heb de tegen partij een ander verhaal ik zou ahteruit hebben gereden nu na 5 maanden het verhaal gekregen van de hema ja wij kunnen niets meer voor betekenen .en daar sta je dan na menig telefoontjes gepleegd want de hema neemt geen contacy met je op . Dus mensen neem alsjeblieft geen hema auto verzekering ze zijn daar niet kundig in .GOEDKOOP IS DUURKOOP (Hahaha ik moet ster kiezen dan maar een bruine ster voor baggerverzkering )

N Nieuwenhuis
14-04-2015

Geen klachten over de service, want die hebben ze niet

Meest beroerde verzekeringsmaatschappij, geen service, slechts beperkte uitbetaling bij schade, geen follow-up, ondoorzichtige premie berekening, enz, enz.

Bagger

Mark
07-04-2015

Slechter dan dit kan niet

Ondanks juiste gebruikersnaam/wachtwoord combinatie (zelfs beide opnieuw opgevraagd) lukt het niet om in mijn online polismap te geraken.

Telefonisch onbereikbaar, enkel contact te krijgen via email en twitter ... serieus, hoe slecht is dat?

Email duurt enkele dagen, twitter heb ik niet.

Een goede verzekeraar hoor je toch 24/7 te kunnen bereiken via telefoon?

Naast deze ellende is het zo dat je elk jaar voor dezelfde verzekering, zonder enige schademelding, steeds meer gaat betalen.

Ik begon met zo´n 26 euro, mijn laatste online factuur liet me weten dat er 37 euro werd afgeschreven.

Naast slechte service ook oplichterij.

Ik zou zeggen, stop die HEMA worst maar lekker in je **** !

Dris
31-03-2015

Waardeloze klantenservice; onbereikbaar en traag

Ik probeer bijna twee weken contact met ze te krijgen over mijn Hema-autoverzekering. Ze hebben geen telefoonnummer en over de mail gaat het heel traag allemaal, waardoor problemen niet opgelost kunnen worden. Wat een contrast met hun winkels; daar hebben ze een goede klantenservice, maar bij autoverzekeringen is het werkelijk waardeloos. Slechter kan gewoon niet. Hema als je niet de service behorend bij een product kunt bieden, houdt het dan bij rookworsten!

ADVIES AAN CONSUMENTEN: BEGIN ER NIET AAN

Alice
23-03-2015

Vreselijk

Ik kom niet eens bij onze polis! Geen telefonisch contact mogelijk! Van de ene loop in de andere. Echt frustrerend deze online verzekering. Ik raad een verzekering aan waarmee je kunt bellen (als bijvoorbeeld inloggen niet lukt)

S. Uiterwaarde
01-03-2015

Aantal schade vrije jaren niet elk jaar omhoog

Vorig jaar heb ik contact gezocht met Hema omdat het aantal schadevrije jaren niet automatisch met 1 jaar omhoog ging. Ze verontschuldigde zich hiervoor. Nu zijn we een schadevrij jaar verder. Ik kreeg een geautomatiseerde mail van Hema dat de premie niet omhoog ging wegens schadevrij rijden maar ook dit jaar is het aantal schadevrije jaren niet omhoog gegaan als ik inlog op de site. Voor een verzekeringsmaatschappij geeft dit weinig vertrouwen.

Jeroen
09-02-2015

Schade vrije jaren plotseling verdwenen

Ik heb onlangs een autoverzekering van de Hema afgesloten en heb hierbij ook de schade vrije jaren (7 jaar) meegenomen .. en betaalde hier €23,62 voor een All risk dekking.. een prima premie denk je zo...maar wat schets mijn verbazing na 3 maanden word er ineens €43,52 van mijn rekening afgeschreven.

Nadat ik mijn polis online had gecheckt zie ik dat mijn schade vrije jaren ineens op 0 jaar staat en betaal ik bijna het dubbele! Ik heb geen enkele schade gemeld of gereden. Is toch bizar! Wat is dit voor administratie bij de Hema... echt waardeloos.

Issy
09-02-2015

Geen hema verzekeringen meer voor mij

In 2010 t/m 2012 was ik verzekerd mij hema voor mijn auto, tot dat ik ern ongelukje kreeg, ik kon niemand bereiken via telefoon, onmogelijk, alkes moest via mail, duurde 5 maanden voordat ik mijn geld kreeg en na 2 jaar onving ik een brief van een deurwaarder dat ik mijn 2 premies in 2012 niet hebt betaald, april en mei, terwijl ik mijn auto in 2012 begin april hebt verkocht.. En ik in mei geen auto meer had moest ik alsnog betalen en niemand te bereiken en je mail word ook niet eens beantwoord.. Hema wilt mij niet meer spreken ik moet alles met de deurwaarder oplossen, heb maar mn advocaat ingeschakeld en even afwachten..Als je slim bent, blijf uit de buurt van hema cerzekeringen

Veronique
27-12-2014

Duidelijk en goede service

Ik ben verzekerd bij de Hema. Voor het huis, de auto, maar ook de zorgverzekering. Via internet is alles snel te regelen, van aanvraag tot wijzigen tot opzeggen. Ik heb een keer een schade moeten indienen en hiervoor kan je makkelijk een schadeformulier via internet invullen. Dit wordt snel en goed afgehandeld. Mijn ingediende declaraties bij de zorgverzekering worden altijd snel behandeld en vergoed. Ben zeer tevreden met de Hema als verzekeringsmaatschappij.

Fred
10-11-2014

Slechte internet side van de Hema

Ben nu al drie dagen bezig om een autoverzekering af te sluiten ,alles netjes ingevuld ,zegt de side elke keer met deze gegevens kunnen wij geen verzekering afsluiten ,mailtje gestuurd naar 3dagen nog geen bericht .Toen hoofdkantoor gebeld en werd mij verteld dat de side geen uitleg geeft waarom ik geen verzekering af kan sluiten .Volgens de telefoniste mischien ,strafblad of slechte betaler ,haha ik werk al 36 jaar bij de Ns ,ben Buiten gewoon opsporingsambtenaar ,en al 24 jaar schadevrij ,nu ikc dit allemaal leest ben ik blij dat ze me weigeren ,hahaha ,vrgr Fred

Roger Schaepkens
15-10-2014

Gratis bestaat niet!

Dit weekend heb ik voor een andere auto enkele berekeningen gedaan qua verzekering, o.a. bij Hema. Gisteren kreeg ik via Marktplaats de aanbieding van 4 gratis winterbanden bij het afsluiten van deze verzekering bij de Hema...wat blijkt, bij deze nieuwe berekening blijkt de premie ruim 20 euro duurder per maand voor exact dezelfde auto. Het contract voorziet in een verplichte periode van 24 maanden x 20 euro prijsverschil = bijna 500 euro meer premie...het premieverschil via een onafhankelijke website met Hema is nu bijna 45 euro x 20 maanden = 900 euro: voor dit verschil in premie koop ik niet 1 maar 2 sets winterbanden! Gratis bestaat niet, uiteindelijk betaal je er zelfs meer dan dubbel voor!

G. Oostervink
28-08-2014

Prima

Geen problemen met Hema autoverzekering All risks al 5 jaar. Schades keurig afgehandeld en toen in 2012 onze auto total loss werd gereden prima afwikkeling, taxi en direct € 1000,-- voorschot wegens letselschade. Klachten worden ook netjes afgehandeld. Ik ben tevreden.

Angela
12-08-2014

Nooooooit meeeeer

autoverzekering: inbraak......was nergens voor verzekerd! dit was niet en dat zat er niet.. blablabla....kortom alles zelf moeten laten make en nieuw moeten aanschaffen. dikke ruzie gehad aan de telefoon en hoppa daar ging mijn verzekering! ik kreeg een brief van het rdw dat mijn auto niet verzkerd was! WAT!

lang verhaal kort...ze hadden me gewoon zo uit de verzekering gezet en me aangemeld als wanbetaler!

meteen een andere verzekering gezocht....

3 weken geleden wordt mijn zoon aangehouden op de scooter... belt me op....ehhhh ... meneer agent zegt dat hij niet verzekerd is.... WTF>>>> des duivels..... kortom hadden ze me verzekering eruit geknikkert maar ook de scooter... ik kreeg meneer agent aan de telefoon..... ja mevrouw ik geloof u... wij kunnen zien dat de scooter in uw bezit is vanaf 17-12-2010, u een verzekering heeft afgesloten op 17-12-2010,maar de verzekering ook meteen is beeindigd op 17-12-2010....?!

ik heb alle bankafschriften tot mei 2014.. vieze !#@#@!

ik kon niet meer inloggen op mijn polismap, verdwenen! en uiteraard geeft hema niet thuis!

krijg ik ook nog eens een mail... beste mevrouw.. wij hebben u no claim aangepast naar .. blabla... wij kunnen uw schadevrije jaren niet opvragen bij rdw want die zijn niet bekend...

Nu druk bezig met mensen te zoeken die contact met ons willen opnemen en hun verhaal bij ons willen doen... dit kan toch niet zomaar.... kreeg wel een dikke 350 boete voor onverzekerd rondrijden...

Manfred
Manfred
23-07-2014

Als het groter is dan een rookworst, dan word het moeilijk

na een motorbrand van mijn auto totaal los heeft het 3 weken mogen duren voor er een expert erna gaat kijken, maar goed kwaliteit duurt wat langer, dus zover zo goed. die goede man zou mij dan aan het einde van de week op de hoogte brengen wat het schade bedrag is wat deze aan de verzekering door zou geven. dus niet, inmiddels 1.5 week later weet ik nog niks. vanmorgen nog even contact met de verzekering gehad en ik zou dan toch vandaag echt wat horen van de expert maar oei.... het is alweer 18:00 uur geweest. dus vandaag toch maar weer niet... misschien ergens in de toekomst. nu betaal ik nog steeds verzekering voor een uitgebrande auto, deze word namelijk mooi op tijd afgeschreven en de wegenbelasting tja die betalen wij ook maar door omdat ikzelf de auto niet kan afmelden en de rdw u raad het al rustig op de verzekering wacht. wat ze me wel adviseren is de auto zolang deze op naam staat ook te verzekeren anders riskeert u een boette

Cornelis
21-07-2014

Nooit slechte ervaringen meegehad

Nooit slechte ervaringen meegehad, ze betalen netjes uit waar je recht op hebt. Wij zijn al een aantal jaren bij de HEMA verzekerd.

Henk P
18-03-2014

Waardeloos en oplichters

Afgelopen jaren een All-risk verzekering gehad met no-claimbescherming, door 2 schades veroorzaakt door kinderen ben ik gezakt tot -5 schadevrije jaren. Hier kom je alleen achter als je overstapt naar een andere verzekeraar. Het zijn gewoon oplichters. Ik adviseer om iedereen om GEEN verzekering af te sluiten bij HEMA.