Susanne
18-09-2021

Ik ben diep teleurgesteld in jullie ten eerst 50 cent voor die kür wc waar ik naar het restaurantje moet met jullie overstag katje den 2 de hebben jullie geschapen karton als wc papier ik wil niet veel naar mij komt is geen hou jij hoeft niet geschuurd groetjes en vriendelijk groet Susanne

Etab
24-05-2019

Zeer slecht.

Aangereden door een auto, de auto gaf geen voorrang. Alles opgestuurd naar de Hema en binnen 3 dagen een mailtje terug. Erg vervelend maar u heeft geen rechtsbijstandsverzekering bij ons en kunnen verder niets voor u doen.

17-02-2014

hema verzekering mensen trap er niet in schade van juli 2013 word niet uit betaald jaren verzekert nog nooit ook maar 1 schade gemeld in 22 jaar nu breken ze bij ons in , en zouden wij bewust hogere bedragen opgegeven hebben . wij moeten nu de onderzoek kosten gaan betalen en krijgen daar een deurwaarder voor aan de deur . dit word dus een rechtzaak tegen de hema want dit slaat helemaal nergens op er staat in de aangifte alles eerlijk en er kwamen zelf 2 dingen bij waarvan de hema zei te laat staat niet in schade rapport u krijgt niks . dus mensen begin er nooit aan en de dekra mensen die zijn helemaal nog gekker dan dat ze eruit zien . dus wees gewaarschuwd ik zou alles onmiddellijk stokken en 1 of 2 euro meer uit geven dan als hond behandeld te worden zoals de hema doet ,

Ea
30-01-2014

WA verzekering van Hema.

Goedkoop, maar je krijgt ook niks.

Waardeloos hoor.

Kun je misschien toch beter iets meer betalen

Sarah
09-12-2013

ONBEREIKBAAR!!!! Ik ben gedupeerd door een bij Hema-verzekerde (lees; ik ben aangereden door iemand met een Hema verzekering). Ik probeer al 3 weken contact te krijgen, maar kan telefonisch niemand bereiken omdat alles per email gaat (DAAR HEB IK NIET VOOR GEKOZEN!!!!!). Ik vind het werkelijk onbeschoft hoe er met gedupeerden van Hema-verzekerden wordt omgesprongen. Daarin is NIETS zichtbaar van de Hema waarden waar ik bekend mee ben vanuit hun winkelconcept. Heel jammer en begint voor mij het winkelen bij Hema ook te beïnvloeden (lees: ik kom er zo min mogelijk en dat terwijl ik hoogzwanger ben en groot fan van de baby-afdeling was). Zelfs herhaaldelijke verzoeken tot contact leveren niets op. En via de telefoon wordt je naar een contactformulier op de website verwezen!

30-09-2013

ik heb nog nooit schade gehad en na 17 jaar heb ik een kleine schade

alles netjes doorgegeven,zit ik na 4 weken nog steeds te wachten op mijn geld ,als ik uberhaupt al wat krijg

je hoort niks meer van hun, wel goedkoop maar je moet niks opgeven

ook al tig mailtjkes gestuurd klachtenmailtjes niks helpt

25-06-2013

Potje aceton omgegooid over de antieke tafel van mijn dochter, erfstuk van opa. Binnen drie weken geregeld en zij krijgt alles vergoed via mijn aansprakelijkheidsver. Van hema. Geweldig. Al de derde keer dat ik in twee jasr tijd schade meldt en het wordt binnen zeer korte tijd opgelost en uitbetaald. Alle lof !