Hondenmagazijn.nl reviews

1.0

Robin
22-03-2023

Oplichters, loze beloftes, komen afspraken niet. Ik wacht nog steeds op mijn geld! Mensen wees gewaarschuwd!

Petra
12-03-2023

Levering heel laat. Eindelijk binnen. Wil het artikel terug sturen. Een mail gestuurd. Geen reactie. Zit met een artikel waar ik noks aan heb.

Coco
04-03-2023

Order 58245

Zoals ik overal nu teruglees. De cosy mand orthopedisch, is nep, kapot en de hond ligt op een harde ondergrond.

Klacht ingediend meerdere mails en telefoontjes gedaan, geen gehoor.

KVK op de hoogte gesteld van oplichting.

Ik wil mijn geld terug Janneke.

Femke
27-02-2023

Graag willen wij een product terugsturen. Meerdere malen gemaild zoals dit op het website vermeld staat. Echter komt er geen reactie sinds de eerste mail een maand geleden. Telefonisch zijn ze nooit bereikbaar.

Cindy
24-01-2023

Besteld en betaald en niet ontvangen.Telefonisch antwoorden ze nie want de lijnen zijn zogezegd steeds bezet.Hier zouden ze iets mee moeten doen.Schande gewoon

Bertina
20-01-2023

"orthopedische" cosy mand voor mijn golden retriever van 12 jaar besteld. Die omschrijving is niet juist: gewoon een fluffy, gevuld kussen. Moet het ook opschudden anders ligt ze alsnog op de harde ondergrond.

Had ik me beter georiënteerd, had ik niet bij Hondenmagazijn.nl besteld. Ik vroeg me af waar de mand bleef, kwam tenslotte uit Amsterdam. Dacht ik… tot ik het mailtje van verzenden ontving. Niet, dus. Uit China, eigenlijk gewoon AliExpres / Light in de box. Dit vertellen ze (als je in hun site duikt) zo ongeveer en dan als pluspunt dat je het wel makkelijk kan terugsturen etc. Maar als ik reviews hier zo lees, lees ik dat dus niet.

Ik ga ook maar niet kijken wat de mand op AliExpress me zou hebben gekost, dan zou ik nog buikpijn kunnen krijgen.

Goede les: ook een .nl site kan gewoon AliExpress zijn! Zag hun verhaaltje over hun hond, vraag me af of dat wel echt is.

En eerst reviews lezen!

26-02-2023

zelfs mwet datgeen dat ze in oplossing schrijven klopt niet. ze geven aan dat terugbetaling op 4 december geweest zou zijn, maar in werkelijkheid was dat op 22 januari. Ze kijken blijkbaar niet eens naar de bestelnummers, want op 4 december hebben ze een andere terugbetaling gedaan voor een artikel dat niet meer leverbaar was.

Ik lees hier tientallen keren mijn eigen verhaal.

Na ongeveer 15 mailtjes lukte het me eindelijk een retouradres te krijgen, dus alles netjes verpakt en opgestuurd. Paar dagen later kwam pakketje vrolijk terug, met mededeling dat adres niet klopte. Toen ik retouradres kreeg, kreeg ik ook een toezegging dat geld binnen 3 dagen op rekening zou terug krijgen. niet dus. Nu maar weer een mail gestuurd voor ander retouradres, maar weer geen antwoord. Ik had via paypall betaald en heb ondertussen het probleem aan hun gemeld. Gezien het aantal klachten dat ik lees(jammer genoeg te laat) overweeg ik toch aangifte te doen. Dit lijkt niks minder dan ordinaire oplichting.

Cv
18-01-2023

Schande echte oplichters lijkt nog ni half op het geen besteld was

Renate
26-02-2023

Ze hebben geld netjes terug geboekt

Heb pakketje teruggestuurd ord 55999, netjes met label , krijg ik deze teruggestuurd terwijl deze afgeleverd is? over het afleverdadres is een sticker geplakt met mijn adresgegevens! dus centen kwijt ben ik bang!

Tam
10-01-2023

Waardeloze levering en klantenservice. Maattabel advies opgevolgd en de maat is onjuist, sterker nog komt niet eens in de buurt. Wanneer je dan een andere maat wenst te ontvangen mag je zelf de kosten daarvoor dragen. Overigens was bij de levering een goede maatvoering informatie mee gezonden, die dus op de website had moeten staan zodat ik de juiste maat had kunnen bestellen. Levering duurde veel langer dan beloofd maar nog erger een reactie laat ook zeer lang op zich wachtenben waarschijnlijk worden problemen niet opgelost.

07-01-2023

Wat een waardeloze troep uit China. Weken en weken wachten en dan toch zo’n slecht product te ontvangen. Hier betreft het een honden mand. Nou ja, dat dacht ik. Het is gewoon een lap katoen zonder opstaande randen. En dat terwijl op de foto een heuse mand wordt getoond. Kortom, Amsterdamse oplichterij, zo’n tussenhandelaar!

Xxxxx
30-12-2022

Bestel hier nooit iets mensen.het zijn oplichters.

Je bent altijd je geld kwijt bij hondenmagazijn.nl

Lees altijd eerst de revieuws.jatte van je dat is wat ze doen. Koop hier niet

Es
08-01-2023

Zie review, een 2 ipv een 1 omdat ik uiteindelijk mijn geld terug heb ontvangen

4 weken levertijd ipv 3 dagen

Zeer slechte kwaliteit, of verkeerde maat

Telefonisch niet bereikbaar

E mail wordt niet of nauwelijks beantwoord

Absoluut niet duurzaam

Retour zenden zelf betalen

Niet goed, geen geld terug

Anke
04-12-2022

Zeer slecht

Super lange levering

Maten kloppen niet op tabel

Nu al meer dan 2 maanden bezig om de juiste bestelling te krijgen

Ardie
24-11-2022

Slecht heel erg lang op mijn bestelling moeten wachten. Dit terwijl het volgens hun 2 dagen zou duren. Komt dus uit china bij aankomst product moest ik ook nog bijbetalen omdat het uit china komt. Contact ze reageren niet koop dus niets bij deze oplichters 🤮

Fabiola
17-11-2022

Ik wil me geld terug 50890 en 50918

Colin
11-11-2022

Koop hier niets dit zijn oplichters lossen niks met je op vragen wel om je ordernummer eenmaal doorgeven doen ze er niks mee ik heb een hondenmand gekocht die zo slecht van kwaliteit was en niet de hondenmand die op de site stond erg misleidend was totaal andere hondenmand plus had een tandenborstel voor me hond gekocht maar omdat het pakketje vanuit china komt is dit mega straks ingepakt de tanden borstel was heelenmaal verbogen dus kapot nogmaals koop hier niet je bent je geld kwijt en je krijgt er troep voor terug lees eerste alle reviews

Laura
19-10-2022

Bestel hier niet.

Teleurstellend bedrijf. Helaas niet eerst op zoek gegaan naar ervaringen van andere klanten. Helaas geen 1 positieve ervaring kunnen vinden :(

Op de site staat 2-3 werkdagen levertijd. Dat is mooi want we hadden direct een nieuwe hondenmand nodig. Na een week pas een track en trace gekregen en er achter gekomen dat het uit china vandaan komt. Jammer dat dit niet duidelijk wordt gemaakt naar de klanten.

Dit een goed voorbeeld van een misleidende website.

Bestelling annuleren kan ook niet vanwege hun niet-annuleringsbeleid.

Geld kwijt, afvragen wanneer het pakket binnenkomt. (2 weken verder en nog steeds niks ontvangen) en dan pas kunnen retourneren. Als ik zo de eerdere ervaringen lees van andere klanten kan je alleen maar hopen dat het goed wordt afgehandeld.

M de
11-10-2022

Ik had een hondentuigje besteld via hondenmagazijn in China. Heb ik thuis gekregen maar was tegroot. Ordernum. 52524.Heb ik een retourformulier uitgeprint.

En netjes ingevuld en gestuurd naar1187ZR

Amstelveen maar niets meer gehoord.

Via postNL.NL tarief 7.25 betaald maar niets meer gehoord. Bellen nemen ze niet op.

Koop er niets meer. Kan je niet vertrouwen.

Lydia
19-09-2022

De artikelen zijn niet op voorraad maar worden vanuit China geleverd. Lange levertijd, wel voor een Nederlandse prijs. Tip: bestel zelf op Ali, is veel goedkoper.