Hotbath.nl reviews

7.7

Diana
19-07-2022

Het beweegbare gedeelte van onze glijstang was deels afgebroken. Na een zeer prettig gesprek met een van de medewerkers doorverwezen naar de service afdeling. De glijstang is 6 jaar oud, maar we krijgen onder garantie een nieuw onderdeel toegestuurd. Wat een supergoede service! Nogmaals dank!

19-07-2022

De Perlator van de beide wastafelkranen, de Hotbath Laddy L004, waren poreus en verweerd. Via klantenservice van Hotbath heb ik dit gemeld om zo het juiste type te achterhalen. Heb vervolgens gratis 2 perlatoren met bijbehorende sleutel, gratis toegestuurd gekregen.

Wat een supergoede service. Echte aanrader!

Natasja
07-07-2022

Onze kraan van Hotbath met stortdouche hebben wij nu een jaar hangen. Helaas enkele mankementen, maar na mailcontact met de klantenservice van Hotbath is er vandaag een monteur langgeweest. Eerst na mailcontact enkele onderdelen thuis gestuurd gekregen ,maar helaas kwamen we daar niet veel verder mee. De service is top! Daar kan ik echt niets anders over zeggen. Ook al had ie na een jaar mankementen dat zal ons er zeker niet van weerhouden om de volgende keer weer een kraan van Hotbath te nemen! En waar komt dat door. de uitstekende service! Waar een mens al niet blij van wordt!

02-04-2022

De douchekop van mijn bijna 25 jaar oude ingebouwde douche-unit lekte. Bleek dat het binnenwerk van de warmwaterkraan defect was. Googelen bracht geen oplossing, dus terug naar de aankoopwinkel. Helaas voerden zij het merk Ponsi niet meer, maar ik kreeg wel de naam Hotbath, de importeur van deze Italiaanse kranen. De lijn Pegaso wordt niet meer gefabriceerd, maar de vestiging in Schiedam had nog een binnenwerk op de plank liggen. Deze is geheel kosteloos naar mij opgestuurd en zodoende had ik na 4 dagen weer warm water. Geweldige service, leuk contact met de meedenkende klantenservice, kortom een 10+!

Sander
14-03-2022

Douchekraan was kapot, verlengstuk van temperatuurregeling was niet goed meer. Ik had een nieuwe besteld en betaald. Kwam er toen achter dat deze vier jaar oud was. Zonder problemen hebben zij het onderdeel geheel gratis geleverd.

Aernout
09-02-2022

Bijna 5 1/2 jaar geleden bij Sanisale Alphen a/d Rijn onze badkamer gekocht met Hotbath kranen. Net buiten de garantietermijn werkte de douchekraan niet goed meer. Contact opgenomen met Sanisale die ons een link stuurde naar Hotbath service. Via het serviceformulier contact opgenomen met Hotbath. Deze beloofde direct gratis een vervangend onderdeel te sturen. Dit ging niet helemaal goed en daarom stuurde Hotbath excuus én een monteur. Deze service verdient een 10+!

Nel
21-12-2021

Prima sevice. Ralph heeft ons probleem in een kwartier verholpen.Heel fijn.

30-11-2021

Naar 4 jaar werkte onze inbouw mengkraan niet meer goed. Steeds minder warm water. Contact gezocht met Hotbath. Online formulier ingevuld met de klacht. Twee uur later bericht terug dat het waarschijnlijk aan het binnen werk lag en ze hebben die dag meteen een nieuwe gestuurd. 2 dagen later in huis. Gemonteerd en alles is weer super.

Wat een geweldig goede service van Hotbath!

Iris
26-11-2021

De douchekraan van 6 jaar oud lekte in het binnenhuis. Na zowel mail als telefonisch contact kreeg ik een gratis binnenhuis ter vervanging. Er zijn filmpjes beschikbaar om je te helpen het onderdeel zelf te vervangen, nadat dit toch niet in 1x lukte heb ik opnieuw telefonisch contact opgenomen en is het toch gelukt. Bedankt voor de snelle, vriendelijke en professionele service!

Jacqueline
17-11-2021

De dag nadat ik afgebladderde lak had gemeld op verschillende onderdelen van de douche en douchekranen, waren nieuwe onderdelen al verstuurd. En via de mail kreeg ik een link naar video's over de installatie. Top service.

Masha Roe
02-11-2021

Zeer aangenaam verrast door de deskundigheid van monteur Ralf.

Heeft me uitgelegd hoe ik de kranen in de G.N moet bijhouden.

Angelique
13-10-2021

Wij hebben een hele goede service gekregen. De dag na de klacht werd een nieuw onderdeel met een hele goede beschrijving geleverd. Na 5 minuten was het probleem opgelost. Service met hoofdletter S!

Geert
17-09-2021

Kraan lekte na 3 jaar gebruik. "Geen probleem, we sturen de vervangende onderdelen gratis naar u toe."

Goede kwaliteit kranen, maar vooral uitzonderlijk goede en snelle service.

Xandra
12-08-2021

Glijstuk van douche kapot.zo verholpen!

Ik belde Hotbath met de vraag hoe ik aan een nieuw Glijstuk zou kunnen komen voor onze inloopdouche.

Antwoord: stuur even een mailtje met jullie adres, en of je glimmend of mat wilt. Ik vroeg nog of hij dan wel wist welke serie? Ja hoor! Als wij het adres hebben, weten we het precies. Zonder enige discussie ontvingen wij binnen twee dagen het nieuwe glijstuk! Precies de goede! Helemaal kosteloos! TOP SERVICE! Xandra

04-08-2021

SUPER SUPER SERVICE

Er was iets wat niet helemaal lekker werkte met de regendouche ,maakt krakend geluid en de handdouche piepend geluid.

Afspraak kunnen maken met Hotbath/service monteur Ralph, die keurig op tijd kwam.

euvel snel en heel vakkundig verholpen.

hierbij wil ik Ralph de technicus nog een keer hartelijk bedanken, over het geweldig snelle handelen en de voortreffelijke service.

Echt super super bedankt mannen.Tim en Ralph . van Hotbath.

Co
20-07-2021

Dure troep!

Voor duizenden euro's aan douchekranen gekocht. Materiaal kun je niet schoonmaken. Normaal gebruik ik azijn om kalk weg te krijgen. Deze kranen die ik heb gekocht als zijnde geborsteld RVS, bestaan uit een soort laagje, wat al snel verdwijnt na schoonmaken. Je houdt lelijke, streperige zwarte kranen over.

Binnen enkele maanden was de thermostaatkraan kapot. Hotbath geeft eerst niet thuis, dan een grote mond, maar service ho maar. Je kunt dan nogmaals betalen voor vervangende onderdelen. Garantie? Nou niet bij Hotbath hoor. Wat een troep!

Margo
16-07-2021

Super service

Thermostaat kraan lekte. Berichtje gestuurd naar de service afdeling en Bunnen een dag antwoord. Het defecte onderdeel is kosteloos naar me verzonden. Het lukte me niet om het zelf te vervangen dus alsnog een afspraak gemaakt met de service monteur.

Die had het binnen 10 gepiept. Alleen de voorrijdkosten en een beetje arbeid betaald. Kraan werkt weer super

AMANDA
15-07-2021

Uitstekende service

Na 2 jaar een stukje lak van onze mat zwarte thermostaat knop afgegaan. Melding gemaakt en een dag later antwoord dat er een nieuwe knop onder service toe zal worden gestuurd.

José
14-07-2021

Badkamerkramen

Helaas bladderde de coating van onze nieuwe badkamerkranen binnen een jaar al af.

Maar heel blij met de service van Hotbath, die deze kranen netjes kwamen vervangen met een nieuwere, verbeterde versie van deze kranen.

Top gedaan en bedankt Ralph voor de nette afhandeling.

23-06-2021

Uitstekende SERVICE

Er was iets wat niet helemaal lekker werkte met warm/koud mengen.

Duidelijke en goede afspraak kunnen maken met Hotbath / servicemonteur, die keurig op tijd kwam en direct ter zake doende aan de slag ging en het euvel snel en heel goed heeft verholpen.

En daarbij ook direct onze andere Hotbath kranen is langsgelopen, maar dat was allemaal dik voor elkaar.

Dus heel veel dank alles, echt super fijn, Frank