Huis en tuin deals88 ervaringen

Karin
14-07-2021

Nog steeds niks ontvangen

Volgens de track and tracé code is het product nog steeds onderweg. (Geeft door drukte nieuwe termijn aan 24 april-9 mei, nou dat is het 9ok.allang geweest) Besteld eind.maart.

MLL
13-07-2021

Retour geen reactie

Acht weken gewacht op de zonnenbril. echt enorm, veel te groot. Dus graag retour en dan geen antwoord meer. Website ook niet meer in de lucht?! Nooit bestellen.

Huis en tuin deals heeft MLL een privebericht gestuurd.
Joop
05-07-2021

Bestelling

Heb op 17 mei een bestelling gedaan en die nog steeds niet ontvangen.
ik probeer steeds een email naar hun te sturen om uitleg maar die komt om de een of andere reden niet aan.
heb het gevoel opgelicht te zijn

Huis en tuin deals heeft Joop een privebericht gestuurd.
Imke
Imke
25-06-2021

Wachten

Ik heb een maand geleden iets besteld en krijg al een maand lang dezelfde informatie : onderweg. hoe kan je ze bereiken?!

Huis en tuin deals heeft Imke een privebericht gestuurd.
Servie
22-06-2021

Onkruidtrimmer is alleen een losse kop waar je niks aan hebt.

Onkruidtrimmer besteld wat je binnen krijgt is een losse kop waar je niks mee kunt.
Dit is een misleidende organisatie. En zou strafrechtelijk vervolgd moeten worden.
Koop hier niks!

Huis en tuin deals heeft Servie een privebericht gestuurd.
Marga
Marga
12-06-2021

Tuinkabouters

Tuinkabouters besteld voor bijna 20 euro die op de website eruit ziet als een normaal formaat! Wel gekomen maar zo klein dat hij in een kinderhand past en bij het eerste beste zuchtje omwaait! Oplichters zijn het want zijn per mail niet te bereiken!

Huis en tuin deals heeft Marga een privebericht gestuurd.
Chezzie
11-06-2021

Absolute rubbish and scammers

Absoluut onzin glas in lood? bedrukt plastic, precies hetzelfde als Wish dat €2 kostte, waar ze het vandaan hebben. Echt boos!

Huis en tuin deals heeft Chezzie een privebericht gestuurd.
Therese
09-06-2021

Huis en Tuin concurrent reageert NIET!

Ik wil een zonnebril retourneren, heb al meerdere keren een retourformulier ingevuld en er wordt gewoon NIET gereageerd.

Onbetrouwbare winkel!

Huis en tuin deals heeft Therese een privebericht gestuurd.
Quirini
06-06-2021

Zeer ontevreden

Product besteld, is netjes door DHL geleverd. Ik wil het retour sturen, want ik er niet blij mee. Al heel vaak gemaild, maar krijg steeds dezelfde standaard mail terug en geen retourformulier.

Huis en tuin deals heeft Quirini een privebericht gestuurd.
John
John
05-06-2021

Koop hier niets je wordt opgelicht

Ook ik heb hier de vogel raam decoratie glas in lood gekocht , wat ik gekregen heb is een stukje plastiek met een gekleurde folie er over en daar bij was het op vier plaatsen gebroken ik heb via email gereageerd maar tot op heden nog geen reactie ontvangen. Dus mensen koop hier niks

Huis en tuin deals heeft John een privebericht gestuurd.
Andre
27-05-2021

Een raamdecoratie bestel een waardeloos product van plastic als je zoekt op aliexpres of wish daar kost het een paar centen dus ik vind dat oplichting maar eigen schuld.beter opletten maar.

Huis en tuin deals heeft Andre een privebericht gestuurd.
Judith
27-05-2021

Wel bestellen retourneren geen reactie!

Zoals veel gelezen had een raamhanger gekocht en na ontvangst was het kapot en ja geen glas maar plastic. Meerdere mails verstuurd voor retourformulier maar tot op heden nog niets van reactie of formulier gezien. Zou ook graag mijn geld terug willen om een echt glas in lood raamhanger te kopen, maar ben bang dat ook ik dat niet ga terug ontvangen. Jammer al die oplichters, kunnen alles blijven doen ten koste van goedgelovige kopers.

Huis en tuin deals heeft Judith een privebericht gestuurd.
Marja
26-05-2021

Ordinaire oplichting

Zogenaamd glas in lood raamhangers besteld, is gewoon een heel klein stukje plastic waar ik 25 euro voor betaald heb.
Heb al diverse mails gestuurd, maar geen reactie.
Bestel daar NIET!
Ik ga Radar en Kassa inschakelen. Het bedrag ben ik kwijt is gelukkig te overzien.
Maar ze doen dit bij heel veel mensen en iedereen denkt laat maar het is zo'n klein bedrag. Ik ga hier zeker werk van maken!

Huis en tuin deals heeft Marja een privebericht gestuurd.
Ria
25-05-2021

Glas in lood hanger NEP

Ik heb een glas-in-lood raamhanger besteld en een plastic nep ding gekregen.
Wil mijn geld terug, maar dat lukt niet. Krijg geen reacties op mijn e-mails.
Maar ik heb gezien dat ik niet de enige ben!

Huis en tuin deals heeft Ria een privebericht gestuurd.
Joep
18-05-2021

OPGELICHT!

Een leuk plaatje als lokkertje over vogels op een stokje, glas in lood? nog niet eens een gelijkenis! rotzooi van 2 euro verkopen en alleen maar 43 euro opstrijken door het uit china te laten overvliegen en er geen omkijken naar hebben is dus klinkklare oplichterij. Mensen blijf hier weg!

Huis en tuin deals heeft Joep een privebericht gestuurd.
Rosita
Rosita
17-05-2021

Een positief bericht.

Bij Huis en Tuin Concurrent een ultrasonische vouw wasmachine besteld en betaald. Helaas had ik niet door dat dit uit China moest komen via YunExpress. De bestelling werd geplaatst op 25 april 2021 en vandaag op 17 mei 2021 mocht ik het pakketje ontvangen. De levering werd 1x uitgesteld en ook keurig doorgegeven. Coronatijd en uit China. dat kan wel even duren. De vele slechte ervaringen deden me het ergste vrezen maar alles is toch correct verlopen. Dat mag ook vermeld worden.

Jo
16-05-2021

Bestelling van 20 april nog niet ontvangen

Oplichters zijn het, heb betaald voor een artikel, maar krijg niks geleverd. Hier nooit meer bestellen, slechtste van allemaal!

Huis en tuin deals heeft Jo een privebericht gestuurd.
Nico
14-05-2021

De huis en tuin geen fijn bedrijf om zaken mee te doen.

De Huisentuin is geen fijn bedrijf om zaken mee te doen. Het bestellen van een trimmer staat er op de website dat deze op alle trimmers past. Niet dus. Volgens de web site op voorraad. Niet dus. Levertijd Ruim 10 weken. Volgens de website binnen 14 dagen na ontvangst recht van retour. Nee dus. Kreeg het pakje gewoon weer retour. Communicatie met Sophie zeer slecht. Kortom dit lijkt bijna op oplichting. Niet kopen dus.
Nooit zo’n slechte ervaring gehad.

Huis en tuin deals heeft Nico een privebericht gestuurd.
Sylvia
10-05-2021

Retourzending

Ik heb 6 weken geleden een pakje terug gestuurd met Track en Trace (€ 7.25). Is door postNL de volgende dag keurig afgeleverd. Na 2 weken nog geen geld terug en nu 6 weken en diverse mails later nog steeds niets gezien. Oplichters.

Huis en tuin deals heeft Sylvia een privebericht gestuurd.
Yvonne
Yvonne
09-05-2021

Hou je geld in de zak

Hoe is het mogelijk dat dit nog steeds durft te adverteren

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Huis en tuin deals?