Huis en tuin deals reviews

1.3
Laatste 12 maanden202120202019
Lid

Recente Huis en tuin deals ervaringen

Paul
28-09-2022

Goedemiddag mevrouw/mijnheer,

Pakketje vanmiddag ontvangen incl. een inklaringsbedrag!

Jammer dat zo’n zending er zo buitensporig lang over doet.

Moet wel m’n woorden van oplichters terugnemen!

Vriendelijke groet,

Paul Kemp

(Dit mag geplaatst worden)

AH Verberne.
12-09-2022

Ik heb een buiktrainer besteld en betaald maar was na een dag al stuk terug gestuurd maar nog geen geld terug schijnbaar is dat hun werkwijze. stelletje oplichters. A Verberne

Helma
17-08-2022

Hele leuke oorbellen gekocht. Levertijd was een paar weken, maar dat werd ook meteen vermeld bij de bestelling. Goede service! Vind het bizar en erg jammer om te lezen dat zoveel mensen een negatieve ervaring bij dit bedrijf hebben. Ik ga hier zeker nog weleens iets bestellen!

Anja
27-07-2022

Als -10 mocht zou ik dit doen, leuke stickers dacht ik voor mijn kleindochter. Zojuist ontvangen kwaliteit ook -10 onduidelijke flutstickers ter waarde van 0.10 cent

Dat deze site nog mag blijven bestaan.

Weer geleerd eerst reviews lezen.

Christien
16-07-2022

Mijn bestelling 7 juni gedaan blijf op 15 en 3 juli hangen met kijken van de status ik bestel er nooit meer

Stephan
13-07-2022

Komen afspraken niet na.

Werken via dropshipping principe en zijn erg onprofessioneel in klantenservice. Mailen met een houtje-touwtje-mailprogramma of webmail ofzo

Claudia
11-07-2022

Bestel hier niets, ze beloven van alles maar heb na 6 weken! nog steeds niets ontvangen.

Katja
08-07-2022

In gestonken, bespelen hier NIET, inklaringskosten moeten betalen, belabberd item uit China op de mat! Je betaalt het zesdubbele! Oplichting, wel mee geleerd!

Miranda
29-06-2022

Iets besteld, moest inklaringskosten betalen😡 lange levertijd en schade

Dennis
22-06-2022

Ik ben er ook ingestonken. Zit al 6 weken te wachten op een autoruit reiniger& beschermer. Totaal geen reactie op telefoon en mail. Trap er niet in. Pure oplichters! Hoop dat ze me nog bellen/ mailen voor die inklaringskosten. Kan ik ze nog even verrot schelden.

Manon
19-06-2022

Zeer slecht bedrijf!

Oplichters leveren de producten niet!

Koop hier niks

Leonard
07-06-2022

Paar maanden geleden een gelaat beschermkap besteld bij Huis en Tuin deals, Herhaaldelijk gevraagd voor een track en trace. Kreeg per mail een nieuwe ordernummer om te tracen zonder resultaat.

Bedrijf is niet te bereiken per telefoon.

Erik
03-06-2022

Iets besteld ver na de verwachte leverdatum een bericht ontvangen dat ik inklaring moeten betalen bij post NL.

Negens staat dit op de site beschreven en als je per mail reageerde krijg je geen reactie.

Dinsdag zal ik aangifte doen van moedwillig mensen bedonderen.

Wat kan je in mensen/site vergissen

Elisabeth
29-05-2022

Vreselijk lang gewacht op het door mij bestelde artikel. Nog steeds niets binnen. Mailtjes van mij komen niet aan bij hen. Echt een afrader dus! Gezien de vele slechte reacties hier overweeg ik ze bij Radar aan te melden. Hopelijk doen meer mensen dat!

Maria
25-05-2022

Weken op een bestelling moeten wachten, een rolletje tape met een waarde van 2 euro,

Kosten 12 euro en moest inklaringskosten betalen van 7, 50 euro. Totaal 19,50.

Stelletje oplichters.

Die rommel komt uit China maar dat vermelden ze niet.

Schande!

Rob
23-05-2022

Erg veel moeite om in contact te komen met dit bedrijf , zending eigenlijk kunnen ophalen , had een grote stuiteren knuffel besteld ( duidelijk op hun web te zien ) , maar kreeg een miniatuur knuffel , en inklaring moest kosten betalen , wat niet vermeld staat bij bestellen , na veel moeite terug gekregen , maar nu zijn er hoge kosten om het terug te sturen , en gaat ook trouwens niet , elke keer smoesjes , wat een slecht bedrijf , hoop dat programma’s opgelicht en/of tros rader dit kenbaar gaan maken in een uitzending

Leny
22-05-2022

Zij bestellen bij aliexpress er komen inklaringskosten bij.reageren dan ook nog ohh sorry die hadden bij ons moeten komen.vragen dan rekening nr maar komt geen geld terug zoals beloofd.ik doe aangifte hierover stelletje oplichters

Stan
22-05-2022

Oplichters!

Voor doen als ern bedrijf in nl.

Maar in werkelijkheid een doze schuiverd van aliexpress.

Levertijd zeggen dat het op voorraad is en vervolgens na een maand nog niets ontvangen!

Op hun site staat:

"wij geloven sterk in een lange termijnrelatie met onze klant. Wanneer u vragen en/of opmerkingen aan ons heeft, twijfel dan niet om ons te contacteren. Wij zullen uw vraag of opmerking hierna zo spoedig mogelijk te beantwoorden."

Maar natuurlijk geen enkele reacties op de emails.

En niets ontvangen!

Oplichters, oplichting, scam, dieven, ripoff

Tros radar, misschien iets voor jullie programma

Koop er niet!

Patje
19-05-2022

Na 44 dagen is éindelijk de knoflookpers aangekomen.

Ik las op deze site dat velen ook inklaringskosten moesten betalen na het lange wachten, dat hoefde ik dan weer niet.

Knoflookpers op 5 april besteld en vandaar, 19 mei, ontvangen.

Ik had een superfijne knoflookpers van de Ikea maar tijdens de vakantie laten liggen in een vakantiehuisje. Toen kwam op fb de knoflookpers van huis en tuin deals als reclame langs en dacht, die lijkt me handig, dus kocht ik die op 5 april.

Uiteindelijk eind april naar Ikea en een nieuwe knoflookpers gekocht. Bestel niets meer bij Huis&TuinDeals.

Siebrich
19-05-2022

Ik heb op 14 april horreparatieband besteld. Het is nu 19 mei en het is nog steeds niet binnen. Wel twee juichende mailtjes van hun kant dat de levering zeer vlot verloopt. Pardon? Dit riekt naar oplichting. Als ik zo de andere reviews lees zijn er velen die er net zo over denken. Ik heb hun Facebookpagina gerapporteerd als neppagina wegens fraude. Dus tip voor wie deze review voorafgaand aan een bestelling leest: niet doen! Mijd Huis en Tuin Deals. Je wordt om de Tuin geleid!

Meer Huis en tuin deals reviews