Huis en tuin deals reviews

Carla
15-04-2023

Over de uitzending van 15 mei vangen ze nog levende rivierkreeftjes ui de sloot en gaan ze verwerken. Eerst onder een laag ijs leggen dan slapen ze zeggen ze en dan op de barbecue. Een heel goed voorbeeld. Walgelijk. Dit moeten ze verbieden en evt. Een boete.

Stefan
28-02-2023

Door alle zeer slechte reviews, sloeg mij de schrik om het hart toen ik een bestelling had geplaatst. Na 2 mailtjes werd order geannuleerd, en na nog 1 mail kreeg ik keurig het bedrag teruggestort.

Kortom. het is dus echt niet altijd kommer en kwel.

Danny
13-01-2023

12-01-2023 Per mail heb ik ook contact gezocht met huisentuindeals om mijn geld terug te krijgen. Ik heb netjes antwoord gehad en ook mijn geld terug gekregen inmiddels. Dat is dus wel goed opgelost moet ik dan ook zeggen. Helaas dat het op deze manier moet en je hier zelf achteraan moet gaan.

05-01-2023 Dit 'Nederlandse bedrijf' is dus eigenlijk niets meer dan een tussenschakel tussen consument en Aliexpress? Onverwachts dienen er nog inklaringskosten betaald te moeten worden. Bij kleine bedragen is dit toch ook helemaal niet van toepassing? Nu hoef ik het product ook helemaal niet meer en wordt het automatisch teruggestuurd. Dus huis en tuin deals heeft en het product terug en mijn aankoopbedrag. Fijn zaken doen zo. Achteraf lees je in vele reviews dat dit bij anderen ook zo is. Hoeveel reviews zijn er nodig voordat deze oplichting gedwongen gestopt wordt?!

Marja
11-01-2023

Oorbellen besteld begin december krijg wel mailtjes is onderweg maar nooit ontvangen op de mail reageren ze niet Kut zooi

Anja
11-01-2023

20 december een bestelling gemaakt voor een kerstgeschenk wij hebben nog steeds niks ontvangen,vandaag een brief ontvangen dat we Douanekosten moeten betalen en daarna krijgen we het artikel had beter zelf bij alieexpress besteld. Als je een mail stuurd naar huis en tuindeals krijg je bericht dat het e-mailadres niet bestaat. Pure oplichterij makkelijk verdiend zo mensen oplichten er zit hier een kind die nog steeds op haar kerstgeschenk wacht

Camisa
06-01-2023

1 is de laagste cijfer maar een 0 was meer gepast. Alle slechte reviews kloppen. Bedrijf is een tussen luik voor AliExpress. Bestelling geplaatst ruim 2 maanden geleden. Geen track en trace, geen communicatie. Vandaag een post nl bericht ontvangen dat er pakje klaar ligt en invoer rechten die ik nog moet betalen.

Miryam
06-01-2023

Heeeel erg slecht! Bestel hier niks!

Heb een maand geleden voor 80 euro besteld,kerstcadeau’s…maar niks binnen voor de kerst:-(

Vandaag kreeg ik een bericht van PostNL dat het pakket klaar ligt maar eerst inklaringskosten moet betalen!

Echt ongelofelijk wat een oplichterij!

Bestel hier svp niks!

04-01-2023

Dit bedrijf komt haar afspraak niet na.

Ondanks hun toezegging hebben wij de inklaringskosten niet teruggestort gekregen. Onze bij dit bedrijf bestelde leggings waren van Aliexpress afkomstig en blijken van zeer slechte kwaliteit te zijn. Kortom veel ergenis en € 40,00 euro armer.

Henny
15-12-2022

Oplichters. Annuleren kennen ze niet, herroepingsrecht evenmin en zaken fatsoenlijk afhandelen is er niet bij.

Ze impliceren een Nederlands bedrijf te zijn, maar je wordt geacht inclaringskosten voor je pakket te betalen.

Echte oplichters als je het mij vraagt.

Armand
12-12-2022

Bestelling geplaatst op 15 november , krijg steeds mail bestelling onderweg sorry voor vertraging ,wordt ten laatste besteld op 10 december ,dus ook gepaseerd net als kleindochter verjaardag waar bestelling voor bedoelt was , bedankt alvast voor snertservice!

Anoeska
08-12-2022

Mijn zoon had oorbellen besteld alleen hebben we deze nooit ontvangen ook niet na bevestiging Post.nl dat ze bezorgd zouden zijn. Vriendelijk via de mail geholpen en het bedrag van de oorbellen teruggstort gekregen. Lees veel negatieve reviews maar deze is POSITIEF!

Civ
06-12-2022

Proffesionele oplichters! Pas op bestel hier niet. Ik heb 4 maanden geleden een trui besteld die ik mooi kan vergeten. Ik kan geen contact met ze leggen en op de mail reageren ze laat of niet! Ik heb mijn les geleerd om voortaan altijd eerst de ervaringen van ander te lezen voor ik ergens iets bestel.

Katrin
24-11-2022

Iets besteld, nooit gekregen ondags inklaringskosten te betalen. Meestal gewoon geen antwoord op mails. In een mail zeggen ze de inklaringskosten terug te betalen, in een volgende dat ze dat niet doen. nog niets van mijn geld teruggezien!

Sylvia
28-10-2022

Een tochtstrip besteld na weken kwam hij binnen met 7.02 inklaringskosten. In de advertentie is daar niets over gezegd. Na een aantal mails te hebben gestuurd 0 reacties. Diep triest als je zo zaken moet doen

28-09-2022

Goedemiddag mevrouw/mijnheer,

Pakketje vanmiddag ontvangen incl. een inklaringsbedrag!

Jammer dat zo’n zending er zo buitensporig lang over doet.

Moet wel m’n woorden van oplichters terugnemen!

Vriendelijke groet,

Paul Kemp

(Dit mag geplaatst worden)

AH Verberne.
12-09-2022

Ik heb een buiktrainer besteld en betaald maar was na een dag al stuk terug gestuurd maar nog geen geld terug schijnbaar is dat hun werkwijze. stelletje oplichters. A Verberne

Helma
17-08-2022

Hele leuke oorbellen gekocht. Levertijd was een paar weken, maar dat werd ook meteen vermeld bij de bestelling. Goede service! Vind het bizar en erg jammer om te lezen dat zoveel mensen een negatieve ervaring bij dit bedrijf hebben. Ik ga hier zeker nog weleens iets bestellen!

Anja
27-07-2022

Als -10 mocht zou ik dit doen, leuke stickers dacht ik voor mijn kleindochter. Zojuist ontvangen kwaliteit ook -10 onduidelijke flutstickers ter waarde van 0.10 cent

Dat deze site nog mag blijven bestaan.

Weer geleerd eerst reviews lezen.

Christien
16-07-2022

Mijn bestelling 7 juni gedaan blijf op 15 en 3 juli hangen met kijken van de status ik bestel er nooit meer

Stephan
13-07-2022

Komen afspraken niet na.

Werken via dropshipping principe en zijn erg onprofessioneel in klantenservice. Mailen met een houtje-touwtje-mailprogramma of webmail ofzo

Meer Huis en tuin deals reviews