Huis en tuin deals61 ervaringen

Pat
16-04-2021

Pas op je wordt beduveld!

Pas op! je bestelt iets en je betaalt het artikel. Het wordt alleen niet geleverd. Je wordt weken aan het lijntje gehouden. Als je wilt bellen is er geen telefoonnummer en als je een mail stuurt dan wordt er niet op gereageerd. Wees verstandig ga hier niks bestellen dus!

Astrid
13-04-2021

CHINESE TROEP

Mensen wees gewaarschuwd!
Dit is geen bedrijf. Deze personen of persoon laat alles leveren van uit china. Alles wordt bij ali express besteld. Deze persoon rekent dus gewoon een bedrag bovenop de daadwerkelijke prijs en je krijg je producten direct geleverd uit china. Daarom kunnen ze niet leveren binnen 5 werkdagen, alles uit china duurt immers veeeeeeel langer.
Trap er niet in. Zij verdienen veel geld hiermee terwijl je het zelf veel goedkoper kan verkrijgen op bv ali express.
Wat een vreselijke oplichters. Zou eigenlijk albert stegeman moeten inschakelen of aangifte moeten doen.

Wilma
07-04-2021

Wacht al meer dan een maand op de levering

Heb betaald, maar wil het artikel niet meer.
Ze zouden het zo vlug mogelijk leveren,want geld terug kan alleen bij retourneren.
Ik heb op 1 maart besteld,maar geen levering!slecht bedrijf!

Klaas
Klaas
04-04-2021

Betaald en retour gestuurd geen geld terug ontvangen

Artikel retour gestuurd na 14 dagen geen geld terug ontvangen. voel mij belazerd

Els
02-04-2021

Besodemieterd

Voel me besodemieterd mail met uw bestelling is onderweg terwijl ik die al 2 dagen had nu wachten op m’n centen, stom dat ik 7,25 heb betaald om het terug te sturen ben benieuwd of ik het bedrag terugkrijg, flink balen nooit meer deze site gebruiken

Anneke
31-03-2021

Oplichting

Verdorie ,maken reclame op Facebook .
Zag iets wat ik leuk vind ,dus besteld .
Dom maar pas na besteld te hebben reviews gezocht .
Sturen mails met aanbiedingen ,helaas kun je niet terug mailen .
Nul contact te krijgen .
Oplichters ,ga werken voor je geld .

Lizette
30-03-2021

Bijna 2 maanden moeten wachten op artikel

Ik heb bijna 2 maanden moeten wachten op een artikel. € 16,- betaald voor iets wat gewoon bij Ali Express is gekocht. Pakketje kwam ook uit China. Niks mis mee, maar daar had ik het zelf ook wel kunnen bestellen. Is gewoon oplichterij

Bo
24-03-2021

Onbetrouwbaar!

Bestelling gedaan op 9 februari, ja dit jaar!
Tot op heden niets ontvangen.en geld wordt niet terug gestort.

Todi
22-03-2021

Oplichting

Zoals velen zijn er in deze gewetenloze fraudeur ingetrapt.

Ad
15-03-2021

Malafide bedrijf!

Bestelling van begin januari is 15 maart nog steeds niet geleverd.
Niet bereikbaar en geen reactie op mijn vragen per e-mail! Oplichters!

Bianca
11-02-2021

Niet ontvangen

Volgens tricky &trade is de bestelling afgeleverd. Dat is echter niet waar. Tientallen mailtjes gestuurd en natuurlijk geen reactie van ze. Had ik de review maar eerder gelezen dan had ik ze niet besteld. Nooit meer echt nooit meer bestel ik via deze webshop. Geld weg. Mensen trap er niet in deze leuke deals!

Fokke
03-02-2021

Malafide bedrijf

Dit is een malafide bedrijf. Heb in november iets besteld en kreeg het pas midden december geleverd. Had er niets meer aan. Heb het retour gestuurd en geen geld terug ontvangen.
Pas op. Bestel niets bij dit bedrijf.

Hes
31-01-2021

Dansmat besteld.

Ik heb bij dit bedrijf 20 december 2020 een dansmat besteld voor mijn kleindochter haar verjaardag .Het kwam aan in een dunnen plastic zak (het hoort in een doos) dus zonder doos opgevouwen. Er moesten ook nog kabels inzitten om in tv of laptop te steken. Wij hebben geen laptop dat kon dus niet maar ook geen kabel voor tv. Wij kwamen er ook achter dat het een oud systeem was ik heb diverse mails gestuurd maar geen antwoord. Ook geen adres om het op te sturen. Toen ging ik verder pluizen en ontdekte een adres via KVK. Het was terracotta laan in steyl. ik weer in mail vragen of dit het goede adres was. Geen reactie. Ik ben dat adres op gaan zoeken via Google daar woonde de eigenaar maar was wel een soort van bedrijf. Daar gingen ze uit. Volgens mij ook de bank of een dependance van mollie(bank) die bank deugd ook niet. Dit moet echt door een fraude politie uit gezocht worden. Ik ben er ook in gestonken maar er zijn meer frauduleuze bedrijven. Ik noteer namelijk alles wat ik bestel. Dan heb ik een goed overzicht. Wat ik heb gekregen streep ik af wat fout zit met rood potlood. Dit was mijn verhaal.

Marijke
20-01-2021

Waardeloos, dit mag geen bedrijf heten, pure OPLICHTING

Helaas ook ik ben er ingetrapt. Leuke aanbieding gezien op facebook, 22/12 besteld, een maand verder en niets, alleen aangepaste leverdatum, klantenservice is alleen per email te bereiken.
Nu ik de reviews lees denk ik dat ik naar mij bestelling, die ik beter zelf op AliExpress kan doen want daar staat het product idd vele malen goedkoper op, kan fluiten en ook naar mijn geld. Jammer dat als je dan toch gebruik maakt van Ali je dit niet gewoon erkent. Anyway mijn Ali bestellingen uit dezelfde periode zijn ondertussen al wel binnen :-) Dus PostNL de schuld geven is onzin.

Wies
19-01-2021

Product niet geleverd

Zoals zovelen, na ruim een maand niets ontvangen. Op mails wordt met nietszeggende antwoorden gereageerd. Naar je geld kun je natuurlijk fluiten. Pure oplichting dit bedrijf.

Anneke
14-01-2021

Geen aankopen doen, het is nep

Wat een spijt wat een spijt. dacht leuke kerstballen te hebben besteld, 3D, kerstman met mondkapje, voor mijn 2 dochters. Krijg ik, via Aliexpress, twee miniscule hangertjes, waarde nog geen 5 cent per hangertje. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik hier ben ingetuimd.
Mensen: het zijn oplichters, koop hier niets

Johnee
08-01-2021

Bedrog !

Dit valt onder oplichting.
Op de site doen ze voorkomen dat je een kerstbal kerstman met mondkapje koopt. Na ontvangst van de zogenaamde kerstbal ontvang je een plastic minuscuul kersthangertje van plastic. Ook pretenderen ze dat het een Nederlands bedrijf is maar het is gewoon AliExpress of Wish. NOOIT NOOIT iets kopen daar. Oplichting

Voornaam
29-12-2020

AliExpress troep met grote prijsverhoging

Zonder dat dit eerlijk vermeld wordt, levert dit bedrijf artikelen van AliExpress met een flinke prijsverhoging. Hierdoor heb ik een maand (!) op mijn bestelde artikel moeten wachten.
Aangezien de productie van artikelen die via AliExpress worden geleverd niet gereguleerd wordt, kan ik het bestelde product niet gebruiken aangezien je er eten mee bereid. Ik wilde het retourneren, maar omdat het bij mij al beschadigd aankwam (de verzendverpakking was een plastic zakje), durf ik de gok niet te wagen - op de website staat dat alleen bij nette verzending ze de retour zullen accepteren. Ook komen de verzendkosten sowieso voor rekening van de koper. Jammer, ongebruikt de prullenbak in en geld kwijt.

Judith
Judith
28-12-2020

Oplichting

Inmiddels wacht ik al twee maanden op mijn bestelling. Eline van de klantenservice typt braaf een reactie dat het de schuld van post NL is als ik weer eens vraag waar mijn bestelling blijft. Mocht de bestelling ooit aankomen (en dat betwijfel ik zeer) dan gaat deze uiteraard weer direct retour. Het bedrijf is op geen enkele manier van plan dit probleem op te lossen. Dit is gewoon oplichting. Jammer dat dit soort bedrijven hun gang kunnen gaan in Nederland.

Susanne
12-12-2020

Bestelling te laat

Ruim een maand geleden besteld, maar niets geleverd. Genoeg beloftes en levertijden op de site, hier niets kopen!

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Huis en tuin deals?