Huis en tuin deals36 ervaringen

Inesse
Inesse
25-09-2020

Oplichting

Meerdere mails gestuurd waar mijn bestelling blijft. Na 30 dagen Huis en tuin deals in gebreke gesteld en mijn betaalde bedrag terug gevraagd. Nu zeggen ze dat mijn bestelling op 10 september geleverd is en dat ik het niet opgehaald heb bij het depot. En dat mijn bestelling retour gezonden is. Raar, ik heb van hun een mailtje van 20 september dat mijn bestelling nog onderweg is! Als het geld niet retour komt dan zal ik aangifte doen en juridische stappen ondernemen. Oplichting maar gelukkig bewijsbaar!

Frans
22-09-2020

Rechtstreeks van Aliexpress

Meestal doe ik eerst wat onderzoek op het web voordat ik iets bij een voor mij nieuwe webwinkel koop. Nu helaas niet. Mijn vrouw had een leuk item gezien en wilde dat ik dat kocht. Levering wordt steeds uitgesteld. Kan ook niet anders, want moet uit China komen en daar is de gemiddelde levertijd zo'n 35 dagen. Heb een aantal artikelen bekeken en komen zo bij Aliexpress vandaan alleen tegen een veel hogere prijs dan wanneer je ze zelf daar besteld.
Aantal vragen natuurlijk; Hoe zit het met de veiligheid (en CE-keur) van deze producten en wie is daar voor verantwoordelijk. Draagt dit bedrijf BTW af over de door hen "Verkochte" producten?

Sharon
21-09-2020

Levertijd really sucks en bestelling nog niet gezien.

Helaas had ik niet de recensies opgezocht. Had ik het maar gedaan. Je krijgt eerst te zien tussen welke data je je pakketje kan verwachten. Dan moet je 2 weken wachten voordat je contact kan opnemen volgens de voorwaarden. Dan mail je ze, krijg je dezelfde soort mail met een link voor informatie levering en hebben ze de levertijd aangepast. Nu weer een week erbij. En dan zeker weer 2 weken wachten voordat je weer contact op kan nemen. Het gaat toch nog om een bestelling van €76. Ik ben benieuwd dus.

Update van 24/09/2020:
Pakket blijkt van AliExpress af te komen. Kan je beter via AliExpress zelf bestellen. Mag dat wel zo'n webshop in Nederland?

Richard
10-08-2020

We wachten al 2 maanden op onze bestelling

Deze webshop houd zich niet aan zijn afspraken, wij wachten al 2 maanden op onze bestelling, volgens Eline is het een week of 3 voor de 2e maal besteld voor ons. Wees verstandig en koop hier niet.

Eva
06-08-2020

Oplichting

Lange levertijd en je krijgt rotzooi van de AliExpress die ze voor veel meer geld te koop aanbieden

Danny
22-07-2020

Koop hier niet!

Op 25 mei een bestelling gedaan voor een product (Bubble ball). Gisteren (22-07-2020) eindelijk binnen gekomen. Wat blijkt, het product wijkt gigantisch af van wat er getoond wordt op de website. De bal zou volgens de website 80 cm moeten zijn, maar komt daar bij lange na niet aan!

Voor een zelfde product betaal je in een normale speelgoedwinkel ongeveer 2 euro per stuk voor, en niet 15 euro.

Dit bedrijf wordt gerund door een stel oplichters! Dus koop hier niets!

Marty
Marty
16-07-2020

Veel beloven maar niets leveren

Op vrijdag 12 juni een betaling gedaan betreffende speciale broekriemen, maar al wat ze beloven schuiven ze af op het COVID gebeuren waarbij ze blijven liegen en bedriegen over de levertijd van mijn bestelling. Helaas wist ik niets van deze pagina maar ik zie nu zelfs op hun facebook pagina dat tientallen mensen worden opgelicht door deze bedriegers!

Bregje
08-07-2020

Bestelling wordt niet geleverd

12 juni bestelling geplaatst, 8 juli nog niks ontvangen. Zit al over maximaal aantal dagen van 25 heen. Word ook niet op de hoogte gehouden van status bestelling. Bij knop “bestelling volgen” komt melding dat dit nummer niet wordt herkend. Misschien hoopt men dat je de bestelling “vergeet”.
Geeft me gevoel opgelicht te zijn

Michel
01-07-2020

Bedrij is onbekend bij de KVK

Ze doen net alsof ze geen mails hebben ontvangen, het beste is gezamenlijk aangifte doen.Koop hier niets.

Sylvia
29-06-2020

Slechte organisatie

12 mei wat besteld en nooit ontvangen en amper antwoord op mijn mail en als je antwoord krijgt zeggen ze als u t deze niet hebt moet u contact opnemen gedaan maar antwoord ho maar 😡😡😡😡

Willemijn
Willemijn
25-06-2020

Een leuk spel gekocht dacht ik

Een leuk spel gekocht dacht ik; afgeprijsd van €59,95 naar €27,95, een koopje dus.levertijd bleef maar opschuiven ondanks dat het product op voorraad zou zijn volgens de website. Contact gezocht via mail, deze werd wel netjes en snel beantwoord. Toch maar eens verder gaan speuren op het web & tot mijn verbazing is hetzelfde spel voor nog geen €10 euro te bestellen op Aliexpres. Uit interesse eens verder gaan vergelijken met producten van de website.zo ongeveer alles lijkt bij ome Ali (hun leveranciers) weg te komen & worden hier aangeboden voor schandalig hoge prijzen.

Bestelling retour gestuurd, waarvoor je de kosten zelf moet betalen & het spel zelf besteld.

Mijn advies zou zijn om hier niks te bestellen.

Letty
18-06-2020

Geven geen retouradres/reactie

Dit bedrijf is hetzelfde bedrijf als Lentezomerdeals.nl! Wees verstandig en bestel niet bij beide bedrijven aangezien ik een bestelling heb geplaatst en ze het retouradres weigeren te geven!
Ze (Eline of Mandy) reageren gewoon niet. Heb inmiddels een advocaat ingeschakeld, misschien dat ze dan wel een reactie geven. Ik wil mijn geld terug!

Tom
09-06-2020

Valt tegen

De bestelling duur erg lang
en heb het gelijk betaald

Marloes
04-06-2020

Waardeloos bedrijf

5 mei een bestelling geplaatst en betaald, 31 mei zou het uiterlijk geleverd worden. Nog steeds niks ontvangen en geen reactie op mail. Zojuist weer een mail gestuurd dat ze de bestelling mogen houden en m’n geld binnen 3 werkdagen terug storten, anders ga ik gerechtelijke stappen ondernemen.
Jammer dat ik de andere reviews over dit bedrijf te laat heb gelezen.

Marloes

Vincent
14-05-2020

Wacht 3,5 maand op levering trui, oplichting

Op 8-2-2020 een trui besteld, nu op 14-5-2020 nog geen trui gehad. Meerdere keren contact gezocht en flauwe smoezen dat er iets mis was gegaan. Op herhaaldelijke verzoeken om geld retour krijg ik geen reactie. Trap er niet in en koop er niets. Waardeloze levertijden en geen fysiek adres te vinden om verhaal te halen.

Zie alle andere reviews met dezelfde klacht en de waardeloze reactie van Eline van huisentuin. Die reactie hoef ik niet, ik wil mijn geld terug. Anders ga ik aangifte doen van oplichting. Alle reviews ondersteunen dit lijkt mij.

Rene
10-05-2020

Water dichte tape

Lieve mensen bestel op deze website nooit, heb 3 maanden geleden tape besteld en nooit gekregen.Ze blijven beloven maar je krijgt niets,zeer zeer slecht, ze houden je aan een lijntje

Wim
05-05-2020

Maart besteld nog niets binnen je kan via traceringsnummer je bestelling volgen ook hier klopt niets van gewoon niet meer bestellen je wordt opgeligt

Katrien
Katrien
02-05-2020

Slechte kwaliteit

Meer dan een maand moet wachten tot uiteindelijk mijn pakketje aankwam. de helft zat er niet bij en het zag er niet uit . veel te veel betaald en volgens mij als ik niet had blijven mailen en klagen had ik het nooit aangekregen. ze vragen veel te veel geld

Jolette
01-05-2020

Geen levering / reactie's

Ook ik heb de levering niet ontvangen, geen reactie op mail en link om pakket te volgen werkt niet.
Mij werd geadviseerd om aangifte te doen bij de politie, bij meer dan 3 meldingen wordt er een onderzoek gedaan naar het bedrijf en de rekening bevroren volgens de bank.
Ik heb nog een mail gestuurd vandaag geen reactie dan ga ik aangifte doen!

Harm
30-04-2020

Producten worden gewoon niet geleverd,

Producten worden niet geleverd, ook al woon ik om de hoek, contact verkrijgen blijkt is onmogelijk.

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Huis en tuin deals?