Huis en tuin deals reviews

1.0
Positief0%
Neutraal0%
Negatief100%
Laatste 12 maanden202120202019
Lid

Recente Huis en tuin deals ervaringen

Leny
22-05-2022

Zij bestellen bij aliexpress er komen inklaringskosten bij.reageren dan ook nog ohh sorry die hadden bij ons moeten komen.vragen dan rekening nr maar komt geen geld terug zoals beloofd.ik doe aangifte hierover stelletje oplichters

Stan
22-05-2022

Oplichters!

Voor doen als ern bedrijf in nl.

Maar in werkelijkheid een doze schuiverd van aliexpress.

Levertijd zeggen dat het op voorraad is en vervolgens na een maand nog niets ontvangen!

Op hun site staat:

"wij geloven sterk in een lange termijnrelatie met onze klant. Wanneer u vragen en/of opmerkingen aan ons heeft, twijfel dan niet om ons te contacteren. Wij zullen uw vraag of opmerking hierna zo spoedig mogelijk te beantwoorden."

Maar natuurlijk geen enkele reacties op de emails.

En niets ontvangen!

Oplichters, oplichting, scam, dieven, ripoff

Tros radar, misschien iets voor jullie programma

Koop er niet!

Patje
19-05-2022

Na 44 dagen is éindelijk de knoflookpers aangekomen.

Ik las op deze site dat velen ook inklaringskosten moesten betalen na het lange wachten, dat hoefde ik dan weer niet.

Knoflookpers op 5 april besteld en vandaar, 19 mei, ontvangen.

Ik had een superfijne knoflookpers van de Ikea maar tijdens de vakantie laten liggen in een vakantiehuisje. Toen kwam op fb de knoflookpers van huis en tuin deals als reclame langs en dacht, die lijkt me handig, dus kocht ik die op 5 april.

Uiteindelijk eind april naar Ikea en een nieuwe knoflookpers gekocht. Bestel niets meer bij Huis&TuinDeals.

Siebrich
19-05-2022

Ik heb op 14 april horreparatieband besteld. Het is nu 19 mei en het is nog steeds niet binnen. Wel twee juichende mailtjes van hun kant dat de levering zeer vlot verloopt. Pardon? Dit riekt naar oplichting. Als ik zo de andere reviews lees zijn er velen die er net zo over denken. Ik heb hun Facebookpagina gerapporteerd als neppagina wegens fraude. Dus tip voor wie deze review voorafgaand aan een bestelling leest: niet doen! Mijd Huis en Tuin Deals. Je wordt om de Tuin geleid!

Marcella
18-05-2022

10 april wat besteld en betaald. Op 18 mei nog steeds niets ontvangen. Mail naar klantenservice, maar ook niets gehoord…

Marja
14-05-2022

Waardeloze zaak betaald en nooit wat ontvangen , zie nu pas de recensies wordt wel duidelijk zo!

Wat een oplichters!

Rob
06-05-2022

Niets ontvangen, , vele smoesjes en geen geld terug .

Enkele antwoord van hun. :

Je bestelling staat op het punt geleverd te worden ,

Ik heb zojuist de status van je bestelling gecontroleerd en ik ben erg blij je te kunnen mededelen dat alles zeer vlot verloopt,

De gemiddelde verzendtijd bedraagt 5-10 werkdagen ,

Uw pakket ligt inderdaad in nederland en verwacht dat uw pakket deze week wordt bezorgd.

Doe aangifte , desnoods melden bij tros rader

Had ik maar eerder op internet gekeken , staan heel veel gedupeerden

Lynn
06-05-2022

Oplichters. Annuleren kennen ze niet, herroepingsrecht evenmin en zaken fatsoenlijk afhandelen is er niet bij.

Ze impliceren een Nederlands bedrijf te zijn, maar je wordt geacht inclaringskosten voor je pakket te betalen.

Echte oplichters als je het mij vraagt.

Ann
29-04-2022

Het product is niet het geld waard, geen goede kwaliteit. Ook moest ik inklaringskosten betalen, want het pakketje kwam uit China, let hierbij dus op bij bestellen. Terugsturen kost me meer dan de bestelling heeft gekost…. Kortom, ik voel me genept, en heb met deze miskoop weer wat geleerd!

John
19-04-2022

Heb ze wel 20 x gebeld en gemaild voor de inklaringskosten te vergoeden. Ik weet nu waar het bedrijf zit in Tilburg ga er wel even langs.

Klaas
15-04-2022

Een schande dat dit bedrijf nog bestaat, ik ga stappen ondernemen bij Radar om dit bedrijf eens onder de loep te nemen, 20 min aan telefoon wachtijd gehad en nog niemand aan de lijn gehad! 2x op de site een aanvraag gedaan of ze contact willen opnemen over 2 huis en tuin cadeau bonnen die niet werken! 0 komma 0 reaktie tot nu toe!

Simone
30-03-2022

Communicatie matig

Je denkt te bestellen bij een Nederlands bedrijf er staat bij dat product op voorraad is maar ze bestellen het bij Ali express

Waardoor je lang op je bestelling moet wachten ….en vervolgens ook nog inklarings kosten moet betalen omdat t anders niet bezorgd wordt Waarschijnlijk omdat het door t bedrijf besteld wordt en niet door een particulier

Als ik de recensie s eerder gelezen had had ik niet besteld!

Greet
10-03-2022

Na diverse mails te hebben gestuurd, eindelijk het flut artikel uit China ontvangen.

Tevens mocht ik inklaringskosten betalen.

Huis en tuin deals doet voorkomen, dat ze dat bedrag terugstorten, maar tot heden nog niets ontvangen.

Mensen, wees gewaarschuwd, bestel niets bij dit bedrijf. Je wordt zwaar opgelicht!

Lilian
02-03-2022

Ook ik ben erin getuind!

Site zelf doet vermoeden dat het om een Nederlandse website gaat.

Bij afrekening wordt bij verzendmethode zelfs vermeld "standaard verzending Nedereland".

Vorige week ontving ik van Post.nl een verzoek om inklaringskosten te betalen. Ik verwachtte helemaal niets uit het buitenland.

Echter in de app van Post.nl kan je de factuur bekijken en daarin stond dat het een pakketje is uit china met als onderwerp "insoles" dat de bestelde inlegzolen betreft.

Op de site staat hierover niets vermeld ook niet dat producten uit het buitenland komen.

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen maar een mail naar Huis en Tuin deals wordt niet beantwoord.

Cor
24-02-2022

Heb zelfde ervaring als iedereen.

Levertijd wordt steeds verlengd en uiteindelijk wordt het niet bezorgd, maar blijkt het ineens op een afhaalpunt te liggen en blijkt ook nog eens dat je inklaringskosten moet betalen.

Dit staat nergens op hun site vermeld!

Mailen naar klantenservice werkt niet omdat het een noreply-adres is.

Product blijkt ook nog eens de allergoedkoopste Chinese rommel te zijn.

WAARDELOOS BEDRIJF / OPLICHTERS!

(had helaas te laat de reviews gelezen, stom)

Sabrina
15-02-2022

Zoals velen hier. Slecht slechter slechtst. Doen zich voor als Nederlandse webshop maar in werkelijkheid is het chinese rommel. Bestel je het thuis kun je het ook nog eens ophalen op een ophaal punt. Oplichters

Ig
08-02-2022

Begin januari iets besteld voor mijn kleindochter, leveringstermijn al 2x overschreden, reageren nergens op stelletje kankeroplichters

Wilma
06-02-2022

Een haaraccesoire besteld voor mijn kleindochter.nog steeds niets ontvangen. Heel veel klachten hoe kan het dat dit bedrijf mag adverteren op Facebook!

Het ruikt heel sterk naar oplichting want je krijgt geen reactie en kunt nergens terecht!aldus niets meer bestellen😡

Frannie
29-01-2022

Ik heb op 26 december bij hun besteld en meteen betaald.

Krijg updates dat het onderweg is. Dus niet.

Schandalig dit bedrijf.

Niemand moet daar nog iets bestellen.

Krijg ook geen contact met hun. .

Marian
29-01-2022

Echte oplichters . Zelfs een 1 is nog te veel. Eerst moet ik lang wachten en dan moet ik nog inklaringskosten betalen.

Meer Huis en tuin deals reviews