Hulpmiddelenwereld.nl1 ervaring

Wim
04-01-2021

Volgende dag in huis vergeet het maar!

Op woensdag 30-12-2020 11.09 uur een douchekruk besteld. De website geeft aan: "Vandaag voor 15.00 besteld, morgen in huis". Deze is nodig omdat mijn 92 jarige moeder plotseling ernstig in gezondheid achteruit gaat en evenwichtsproblemen heeft. Daarom is dit hulpmiddel dringend noodzakelijk. Zondag 3-1-2021 per mail geïnformeerd waar de bestelling blijft. Hierop krijg ik het volgende antwoord: "Wij hebben de leverancier gevraagd om de tracking gegevens, zodat we deze aan u kunnen doorgeven.
Zodra deze beschikbaar zijn, krijgt u hiervan een automatische e-mail". Tegen het eind van de dag, daar ik nog steeds geen antwoord heb, gevraagd waar mijn bestelling blijft. Het volgende antwoord: "Op feestdagen en in het weekend zijn wij gesloten en zal de post niet bezorgen. We hopen u z.s.m. de tracking gegevens door te kunnen geven."
Het is algemeen bekend dat Post.nl ook op zaterdag bezorgd. Nu heb ik begrip dat het erg druk is, maar verwacht mijn pakket dan toch wel op maandag. Helaas!
Ik kan hier alleen de conclusie trekken dat dit bedrijf niet weet waar hun artikelen uithangen en vervolgens nog niet de moeite neemt e.e.a. naar behoren op te lossen. Voor mij nooit meer dit bedrijf en hoop via deze reactie andere mensen te waarschuwen voor een zelfde teleurstelling.
HULPMIDDELENWERELD.NL NOOIT MEER!

Welk cijfer geef jij Hulpmiddelenwereld.nl?