Hulpmiddelwereld.nl reviews

1.0
Periode2023
Kristine
20-10-2023

Onhygienische levering van een oorkussen. Buitenverpakking niet origineel dicht getaped, binnenverpakking open met verbroken zegel, en rode vieze vlek op kussen.

Klacht ingediend maar hulpmiddelwereld geeft geen gehoor noch op emails noch op telefoontjes.

05-01-2021

Wel beloven, niet leveren

Op woensdag 30-12-2020 11.09 uur een douchekruk besteld. De website geeft aan: vandaag voor 15.00 besteld, morgen in huis. Deze is nodig omdat mijn 92 jarige moeder plotseling ernstig in gezondheid achteruit gaat en evenwichtsproblemen heeft. Daarom is dit hulpmiddel dringend noodzakelijk. Volgende dag geen levering.

Zondag 3-1-2021 per mail geïnformeerd waar de bestelling blijft.

Hierop krijg ik het volgende antwoord: "wij hebben de leverancier gevraagd om de tracking gegevens, zodat we deze aan u kunnen doorgeven.

Zodra deze beschikbaar zijn, krijgt u hiervan een automatische e-mail".

Tegen het eind van de dag, daar ik nog steeds geen antwoord heb, wederom gevraagd waar mijn bestelling blijft.

Het volgende antwoord: "op feestdagen en in het weekend zijn wij gesloten en zal de post niet bezorgen. We hopen u z.s.m. De tracking gegevens door te kunnen geven".

Nu zijn 30 en 31 december geen weekend en ook post.nl bezorgd gewoon zijn pakketjes.

Het is algemeen bekend dat post.nl ook op zaterdag bezorgd, dus de hoop hier op gevestigd.

Ik kan hieruit alleen de conclusie trekken dat dit bedrijf niet weet waar hun artikelen uithangen en vervolgens nog eens niet de moeite neemt e.e.a. Naar behoren op te lossen.

Voor mij nooit meer dit bedrijf en hoop via deze reactie andere mensen te waarschuwen voor een zelfde teleurstelling. Je zal hier maar van afhankelijk zijn.

Hulpmiddelwereld.nl nooit meer!

Ik heb mijn les geleerd en ga in het vervolg wel naar een bedrijf dat zich wel aan de beloftes houd.

04-01-2021

Volgende dag in huis vergeet het maar!

Op woensdag 30-12-2020 11.09 uur een douchekruk besteld. De website geeft aan: "Vandaag voor 15.00 besteld, morgen in huis". Deze is nodig omdat mijn 92 jarige moeder plotseling ernstig in gezondheid achteruit gaat en evenwichtsproblemen heeft. Daarom is dit hulpmiddel dringend noodzakelijk. Zondag 3-1-2021 per mail geïnformeerd waar de bestelling blijft. Hierop krijg ik het volgende antwoord: "Wij hebben de leverancier gevraagd om de tracking gegevens, zodat we deze aan u kunnen doorgeven.

Zodra deze beschikbaar zijn, krijgt u hiervan een automatische e-mail". Tegen het eind van de dag, daar ik nog steeds geen antwoord heb, gevraagd waar mijn bestelling blijft. Het volgende antwoord: "Op feestdagen en in het weekend zijn wij gesloten en zal de post niet bezorgen. We hopen u z.s.m. de tracking gegevens door te kunnen geven."

Het is algemeen bekend dat Post.nl ook op zaterdag bezorgd. Nu heb ik begrip dat het erg druk is, maar verwacht mijn pakket dan toch wel op maandag. Helaas!

Ik kan hier alleen de conclusie trekken dat dit bedrijf niet weet waar hun artikelen uithangen en vervolgens nog niet de moeite neemt e.e.a. naar behoren op te lossen. Voor mij nooit meer dit bedrijf en hoop via deze reactie andere mensen te waarschuwen voor een zelfde teleurstelling.

HULPMIDDELENWERELD.NL NOOIT MEER!