Hulpstation.nl reviews

7.0
Trix
15-04-2024

Ik geef een heel laag cijfer omdat dit bedrijf reviews heeft geplaatst op mijn naam!

Heel dom van hun. Als ze dit niet gedaan hadden, had ik een positief review geschreven.

Let hier dus op als u overweegt hun hulp in te roepen.

14-06-2023

Superslecht bereikbare klantenservice. Afspraken worden niet nagekomen. Ben bijna 4 maanden bezig geweest om een Webcam te streamen op onze website. Betaalde ruim € 300,00 aan probeersels. Nu nog steeds geen streamingsdienst die het goed doet en blijft doen. Kortom ook zij moeten het wiel uitvinden en laten dat graag de consument betalen. Fouten die zijn gemaakt worden niet opgelost tenzij je weer om hulp vraagt en dan krijg je als tegemoetkoming voor het ingebreke blijven maar liefst 25% korting op as rekeningen. Wat een mentaliteit. Nóóit meer Hulpstation voor mij!

08-11-2021

Kijk goed naar de kleine lettertjes.

Je moet minimaal 3 kwartier afnemen. De 13,50 slaat op de kwartieren erna.

Bel ze dus alleen als je denkt dat je een probleem hebt dat minimaal 3 kwartier in beslag neemt.

Cisca
05-01-2020

Hulpstation.nl, top service!

Ik ben erg tevreden. Erg behulpzaam. Een vakman (een ict student) die alles binnen no-time in orde heeft gemaakt. Mijn computer draait nu supersnel op windows 10. Echt een aanrader dus! Weg met dat andere bedrijf student aan huis, ik ga voor Hulpstation studenten.

Mieke
03-09-2019

Zeer tevreden

Ik ben al twee jaar lid van hulpstation. Ik heb ze periodiek nodig voor het onderhoud van mijn computer. Ik krijg altijd dezelfde student en ben er erg blij mee. Geduldige jongen en legt stapsgewijs uit wat hij doet en waarom hij het doet. Dik tevreden dus. Ik heb het mijn buurvrouw ook aangeraden en ze is ook lid geworden.

30-07-2019

Super goed geholpen

Ik ben al een aantal jaar lid bij Hulpstation en ben er erg blij mee. Ik neem altijd contact op als er zich problemen voordoen met mijn iMac. Ze zijn snel, vakkundig en altijd gezellig om over de vloer te hebben. Echt een aanrader!

04-08-2016

Betrouwbaar bedrijf

De service is geweldig en de mensen van hulpstation.nl erg sociaal en behulpzaam, je krijgt echt waar voor je geld

De kennis en kunde over de computers van hun is echt geweldig

Jan weenen
01-06-2015

Uitstekend geholpen!

Eergisteren had ik Hulpstation.nl gebeld voor computerhulp. Ik werd door een vriendelijke medewerker te woord gestaan. Mijn problemen netjes uitgelegd. Dit zou een eitje zijn voor Hulpstation.nl zijn. Ze hadden me verteld dat het probleem 60 minuten tijd in beslag zou nemen totdat het opgelost zou zijn, Dat was voor mij prima. Echter hadden ze het in 40 min al opgelost! Dat was fijn! Prijs kwaliteit verhouding ook goed!