Huurexpert.nl reviews

1.1

Kes
04-01-2021

Schurken

Ze blijven continu geld afschrijven en dreigen met incasso buro

Komt continu met oude berichten en niet meer geldige opties.

Blijf weg bij dit zogenaamd bedrijf wat alleen incasserd.

Roel
23-12-2020

Stelen je geld

Heb me proberen af te melden, blijven maar geld per 2 weken afschrijven. Zit ook niks tussen kwa woningen waar ik wat aan had. Ze hebben geen telefoon nummer. Schandalig

Angelo
14-12-2020

Tyfushonden. keihard gescammed

Ik had me net ingeschreven echt net! 19,95 afgeschreven PATS weg account zo uit het niks . ik hoop niet dat dat soort lui bij die zogenaamde word rijk cursussen vandaan komen wat the . ik ben gewoon gescammed!

08-12-2020

Niet doen!

Dit bedrijf heeft geen enkele toegevoegde waarde voor het zoeken naar een woning. Niet aan beginnen.

Daarnaast hanteren ze een zeer bijzonder opzeg procedure.

Op het moment dat je opzegd krijg je direct geen toegang meer tot het woning aanbod, ook als je al voor een maand betaald hebt.

Zakkenvullers.

Iris
03-12-2020

Huurexpres

Vorige maand ingeschreven, 30 euro betaald , maar bij iedere mails kreeg ik te weer rekeningen die ik nog moest overmaken en de woningen nooit gezien. Afspraken werden iedere keer verzet, kut smoesjes, en ben het zat! nooit een woning bezichtigd.

Stelletjes boefen, maar wonen wel in een villa en wijden wel in een dure mecedes!

Hamertje Tik
07-11-2020

Heb ik moeite mee om juisten worden te vinden hoe grote oplichters dat ze zijn. Nooit, nooit inschrijven!

Eline
27-10-2020

Ze komen iedere dag zogenaamd met nieuw aanbod, maar het is steeds oud. Of hij krijgt"nieuwe" woningen te zien die er niet zijn als je verder gaat kijken. Niet doen! Zonde van de geld. Snap niet dat dit soort bedrijven mogen bestaan. Ze zijn er voor hun eigen winst niet voor de klant

Oli
05-10-2020

Worst ever.

Horrible website. Totally misleading and only takes your money.filtering to apartments and 90% is only room.can't see pictures unless you pay. This is ridiculous. Never again.

Wico
17-09-2020

Slecht!

Omdat je er te laat achter komt dat dit bedrijf geen

telefonische hulp biedt maar tevens ook geen telefoonnummer tóónt. Mail wordt niet beantwoord.

Voorts kun je wel je wachtwoord wijzigen maar niet je

gebruikersnaam/emailadres wanneer je je emailadres hebt verandert, je kunt dan dus niet inloggen om je emailadres te veranderen. Dit bedrijf laat heel veel zien op internet wat er bij hen allemaal mogelijk is maar simpel aangeven hoe je je emailadres/gebruikersnaam verandert is er niet bij. Wat een teleurstellende/slechte ervaring bij dit bedrijf!

Kourosh
08-09-2020

Ze zijn tief

Rijks overheid doet niets want ze Zijn tief ook

Anders zou dit bedijf laten onze portemonnee niet zomaar door gelogen leeg makken

Ik vraag iederen samen komen en demonestratie doen

(e-mailadres verwijderd)

Welcome and be United With me

Lisa
04-09-2020

Afrader

20 euro betalen aan abonnementskosten voor niks. Aanbod op de site is alles behalve actueel. Daarnaast staan er vaak geen tot maar 1 foto op. Op het moment dat je de klantenservice er op aanspreekt hebben ze schijt aan je.

Alex
26-08-2020

Schandalig!

Ik krijg net iemand aan mijn deur die mijn apartement wilde huren. Dat had huurexpert hem aangeboden. Die hebben gewoon iets van internet geplukt van 4 jaar geleden. Toen stond het te huur, maar ik heb het daarna gekocht!

Trap er dus niet in!

Aron
21-08-2020

SLECHTSTE WEBSITE OOIT

Linken automatisch naar betaalde stuk, zeer lelijke website die niet gebruiksvriendelijk is. Vragen geld voor woningen die al bezet zijn. Trap er niet in

Hatice
20-08-2020

Stelletje boeven

Deze website is de schandaligste van allen. Op de woningmarkt heb je de hele tijd te maken met boeven die voor alles en nog wat kosten in rekening brengen. Deze website heeft niet eens aanbod. Alle woningen zijn reeds verhuurd. Allemaal.

Ik heb gebruikgemaakt van mijn herroepingsrecht door binnen 14 dagen het abonnement op te zeggen. Ze weigeren echter om het volledige bedrag terug over te maken. Het zijn gewoon een stel ordinaire vuile boeven die in strijd handelen met de wet.

Hicham
16-08-2020

Slecht site

Oplichters ze advertenties

Zijn goedkope woningen tot je gaat betalen dan zie je geen goedkope woningen.

Ingrid
12-08-2020

Voel me echt opgelicht

Via huurexpert gehoopt op korte termijn een huis te vinden, maar niks is minder waar. Eerst €15 betaald, daarna heb ik opgezegd maar moest nog weer €15 betalen, daar bleven ze om vragen. Toch maar betaald om er vanaf te zijn, nu weer €20 afgeschreven! En nogmaals opgezegd, wat een rotlui zeg . Daar zal ook wel weer een aanmaning voor komen want ik heb het gestorneerd. Lastig tot geen contact te krijgen.

Paulien
28-07-2020

Huurexpert

Vul je in dat je voor 1 maand wil kijken voor huizen, wordt je gewoon steeds verlengd. Dikke oplichters! En daarbij er zijn niet eens fatsoenlijke aanboden. Dus gewoon weggegooid geld.

Harmjo
14-07-2020

0,0 cq gebakken lucht

Waarom bestaat deze site nog?.

Veerle
07-07-2020

Belachelijke uitgave voor niks

Ingeschreven, vervolgens wordt je steeds doorverwezen naar andere betaalde sites. Al met al heb je niks aan de site omdat die je gewoon doorverwijst.

Wordt maandelijk een bedrag afgeschreven voor deze “service”.

Verder is de klantenservice of hoe je het mag noemen echt verschrikkelijk. Dreigen met incasso bureau als je niet gelijk betaald en hebben een ontzettende grote mond.

Nooit meer huurexpert!

Zal het absoluut niet aanraden!

Sam
02-07-2020

Geld weggegooid

Vandaag abbonement voor 30 euro afgesloten om te kunnen reageren op woningen omdat ik helaas met spoed een nieuwe woning zoek. Kan je vervolgens niet reageren op woningen. Geld 100% weggegooid terwijl alles al krap zit. Hele nare ervaring in een al hele nare situatie. Jammer dat mensen graag misbruik maken van benarde woningmarkt en mensen in lastige situaties.