Huurexpert.nl reviews

1.1

C.
06-09-2018

Helaas ook ingetrapt

Jammer genoeg niet eerst de reviews opgezocht, waar ik ontzettend veel spijt van heb. €20 euro weggegooid aan een kut bedrijf. Denk je een leuke woning gevonden te hebben, krijg je achteraf pas te zien dat het 55+ is. Heel toevallig toen ik ze op ging zoeken op facebook waarbij ik een slechte review zag, contact gehad met diegene en heeft me verteld van hoe en wat. Ik was nog geen halfuur ingeschreven en heb meteen een herroeping gedaan maar ook meegekregen dat dit niet helpt. Aangezien ik toch al mijn 20 euro kwijt ben heb ik ook maar meteen mijn account verwijderd omdat ik zag dat mensen ook niet meer konden inloggen, om dit te voorkomen heb ik het dus gedaan. Volgende automatische incasso meteen terugboeken en blokkeren. Vieze oplichters.

Gregoire
02-09-2018

Onzin site

Het is geen site waar verhuurders zelf op plaatsen, dus ze ontvangen de reacties niet. Daarnaast blijven oude woningen er op staan om zo de indruk te wekken dat er veel beschikbaar is. Dit is pure oplichterij en buitengewoon zonde van je geld

Lisa
18-08-2018

Trap er niet in!

Waardeloze site waar je dan 20 euro voor betaald! Als je niet op let wordt je account verlengt en ben je weer 20 euro lichter. Geen actueel aanbod, enkele reacties van verhuurders, maar allemaal al verhuurd of geen bezichtiging mogelijk. AFRADER!

Robbert
02-08-2018

Woningaanbod is totaal niet actueel.

Ook ik ben er in getrapt. "Up to date" staat op de site. Woning die ik op het oog had was al een half jaar verhuurd en ik had al geld betaald voor een lidmaatschap natuurlijk. Vervolgens gemaild om mijn inschrijving ongedaan te maken (binnen 2 uur na aanmaken) omdat ik daar niets meer aan had, en het geld terug te storten. Dit doen ze dus niet. Als dit de manier is waarop je als bedrijf geld wil verdienen dan gaat er toch iets mis.

Ferry
20-07-2018

Oplichting

Heb eenmaal een aanbieding van jullie gehad. een kamer van 25 m2 voor 550 euro. me rot gelachen. wat een zooitje bij jullie. jullie dreigen nu met een deurwaarder maar uiteindelijk komen we bij de rechter terecht omdat ik dus uw vordering niet accepteer. daar zie ik u graag, gezien u reputatie.

Emilia
20-06-2018

Niet doen! trap er niet in!

Pas op! betreft SCAM! zoveel mogelijk op sociaal media delen! Had gereageerd op een appt en ontving daarna een email van een zekere Tayla Bowden met emailadres (e-mailadres verwijderd) , blijkt een scammer te zijn! google es! Ik vind persoonlijk dat huurexpert verhuurders grondig moeten ontderzoeken voor ze wat op hun site posten.

Rianne
16-06-2018

Trap er NIET in!

Er worden aantrekkelijke woningen te huur aangeboden maar wanneer je wilt reageren moet je uiteraard eerst betalen. Dan krijg je een link van betreffende verhuurder/makelaar. Wanneer je daar contact mee opneemt, blijkt de woning al een tijdje verhuurd te zijn. Huurexpert.nl blijft dezelfde woning onder het kopje 'nieuw' aanbieden. Dit is met meerdere woningen gebeurd. Het is pure oplichterij en ik wil mensen waarschuwen om er niet in te trappen. Neem direct contact op met de makelaar.

Gody
30-05-2018

Wtf man

Heb betaalt heb op een wooning gereageert en kan nog niet eens inlogen vieze oplitchers nooit meer

Wout
17-05-2018

Dwingen je een account te maken en vertellen vervolgens dat je moet betalen

Hier heb je niks aan

10-05-2018

Waardeloze site

Deze gasten maken misbruik van de benauwde huizenmarkt. Ze bieden zelf geen dienst of service. Het is in wezen geld betalen voor het bekijken van plaatjes van huizen.

Niels
03-05-2018

OPLICHERS

Ingelogd en geen eens een wachtwoord hoeven in te vullen. Wel betaald uiteindelijk en wanneer ik me wachtwoord wilde opvragen kreeg ik geen mail. wachtwoord opvragen deed ik uiteindelijk via laptop, mobiel nog ingelogd. Stel ik was op me mobiel ook uitgelogd dan kon ik gewoon me abbonoment niet opzeggen!

Petra
25-04-2018

Oplichting huizen zijn al verhuurd

Erg! dat tot aan de dag van vandaag deze website van Huurexpert nietsvermoedende klanten voorhoud dat er zoveel betaalbare woningen zijn. Ze bestaan alleen niet. Wel moet je 20 euro per maand betalen. Op Trovit staan er duizenden en die site is dus ook niet meer betrouwbaar. Alleen sites zoal huurexpert, huurwoningen.nl en dat soort websites staan daar misleidend met allerlei woningen die er allang niet meer zijn. Bai :-(

I. Ducasa
11-03-2018

Ze zijn geen professionals

Betaal voor een abonnement voor niets

19-02-2018

Niet actueel, niet aan beginnen.

Alle huizen waar ik op reageerde waren reeds verhuurd, zelf als ik in dezelfde minuut aks de mail binnenkwam reageerde. Innen je gekld en doen daar niet zo heel veel voor.

02-02-2018

Geen goede bemiddelaar.

Vrij simpel, wat de meesten zeggen , je betaalt elke maand ,maar dat is wat Expert alleen doet , je geld incasseren . Ik ben blij dat ik er al weer `n tijdje bij weg ben. Het zijn inderdaad oplichters.

Marjanne
21-01-2018

Waardeloze site

Huurexpert stuurt voor € 20.00 per maand mails door. Jammer genoeg kom je daar pas achter als je betaald hebt. Geen enkele verhuurder reageert. Conclusie: er wordt niets doorgestuurd. Hoe kunnen deze oplichters een halt toegeroepen worden?

Osman
16-01-2018

Huurexpert!

Bij mijn doen ze precies zelfde eenmalig met ideal betaald maar ze hebben weer geld afgescrijven van mijn rekening ik snap het niet hoe dat kan onbegrijpelijk. oplichters

04-12-2017

Alleen geïnteresseerd in je geld!

Voor het eerst in mijn leven op zoek naar een huurwoning. Dan kies je toch voor HuurExpert zou je zeggen; "lekker makkelijk en steeds de nieuwste huurwoningen!; hoe makkelijk wil je het hebben!". Althans dat dacht Ik. Na een week kwam ik er achter dat de informatie elders gewoon gratis is en dat wanneer je via deze site reageert op een woning, dit bericht nooit aankomt bij de verhuurder! Ook het aanbod is vaak al enkele dagen op de markt dus je bent te laat. Nu na 1 maand en een paar dagen willen ze alsnog de tweede termijn betaald hebben terwijl ik alles stopgezet heb. Schande! Tijd voor een rechtszaak tegen deze bedriegers en verwijdering van het internet.

Thomas
12-10-2017

Geen eigen aanbod

Op de website staan veel advertenties, helaas allemaal gelinkt aan andere aanbieders waarbij men vervolgens ook weer voor moet betalen.

Ik heb het juridisch loket benaderd en op hun advies een email gestuurd voor de "ontbinding van overeenkomst binnen de bedenktijd" zoals verwacht geen reactie.

Juridisch loket: In de voorwaarden van Huurexpert.nl wordt verwezen naar artikel 6:230p BW omdat het zou gaan om een "tijdsgebonden product"  Huurexpert levert echter geen tijdsgebonden product.  Met tijdsgebonden producten wordt volgens de wet de levering van kranten of tijdschriften bedoeld.

Joran
22-09-2017

Oplichters

Erg slecht. Ik heb geen toegang meer tot mijn account, dus ik kon mij ook niet afmelden. Iedere maand werd er gewoon geld afgeschreven. Toen ik dit stopzette, kreeg ik wel meteen een aanmaning, terwijl er op mijn mails met vragen over mijn account niet gereageerd werd.

Als ik mijn wachtwoord wil resetten krijg ik de melding dat mijn e-mailadres niet gelinkt is met een account, terwijl hier wel de factuur en aanmaningen naar gestuurd worden. Lekker dan.