Huurexpert.nl reviews

1.1

Zvonimir
18-09-2017

Do NOT use Huurexpert

They didn't help at all and even do I signed up for just two weeks for 14.99 they they deducted the money twice from my account.

Annette
15-09-2017

Betaalde informatie elders gratis

Betaald voor site huurexpert.nl. na een dag al duidelijk dat wat zij boden, gratis te vinden was op funda en andere woonsites. Hup, abonnement meteen stopgezet. vinkje bij niet verlengen. Mail gestuurd met de mededeling dat ik mijn geld terugwilde. natuurlijk geen reactie. totdat ik gister zag, dat ze toch voor een tweede keer (gelukkig pas tweede keer) geld hadden afgeschreven. Meteen teruggeboekt en account verwijderd. toen kreeg wel meteen een mail. verrassend. dat als ik ze nog geld verschuldigd was, ik dat moest betalen. Dacht het niet. Ik zie dat het klachten regent over deze site. Hoe is het in godsnaam mogelijk, dat deze site nog niet uit de lucht is gehaald? iemand een idee hoe dat voor elkaar te krijgen?

Laura
08-09-2017

Oud aanbod en automatische verlenging

Huurexpert mijn reet! Belachelijke service met woningen die niet beschikbaar zijn. Als je reageert, reageert de verhuurder niet. Bovendien is er een automatische verlenging van het contract waardoor ik maanden lang €30 heb moeten betalen. Trap er niet in!

Jurgen
04-09-2017

Misleidende communicatie Huurexpert.nl

IK heb mij enige weken geleden aangemeld voor een huurwoning voor een abonnement van 2 weken (éénmalig betaald via Ideal). Tot mijn grote verbazing staat er voor morgen een automatische incasso gepland. Indien je op de button klikt met "abonnement niet verlengen" veranderd dit automatisch in "abonnement verlengen". Tevens geen telefoonnummer te vinden op de site. Kortom een onbetrouwbare organisatie waarmee ik nooit meer zaken zal doen. Zal dit tevens melden bij de Consumentenbond!

Matthijs
31-08-2017

Oplichters

Zoals iedereen hier ben ik er ook in getrapt. Geen enkele woning was nog beschikbaar en er werd zonder dat ik het door had een automatische incasso ingesteld waardoor ik maanden lang 20 euro per maand heb betaald.

Gnoliy
22-08-2017

Geen goede site

Naast het amateuristische ontwerp van de site, is het niet zoals men dat zou verwachten. Je wordt meestal doorverwezen naar andere instanties en komt dus niet direct in contact met de verhuurders/makelaars(ondanks dat je ervoor betaald hebt). Voor iedereen die opzoek is naar een woning op het internet, raad ik aan om eerst goed recensies te gaan zoeken voordat je ervoor betaalt.

Heleen
17-08-2017

Oplichterij

€20,- betaald om te kunnen reageren op woningen. Vervolgens op een woning gereageerd en kreeg als reactie dat ik, om te reageren, me in moest schrijven bij een andere site, waarvoor ook weer geld betaald moest worden.

Daarbij stond automatisch aangevinkt dat ik mijn abonnement wilde verlengen, wat ik dus absoluut niet wil. Snel het vinkje uitgezet en nu hopen dat de ellende met deze organisatie voor mij voorbij is.

Esther
14-07-2017

Oplichters

Helaas ben ik er ook ingetrapt. Kost alleen maar geld en levert niets op.

Olena
11-07-2017

Zij zijn dieven!

Gebruik deze site niet! Customer service bestaat niet, ik heb geen reactie gekregen.

Judith
06-07-2017

Mega .

Dit bedrijf doet 1 ding voor je! je geld stelen ,deurwaarders op je af sturen, je afgemeld, account weg gehaald,en ja hoor weer geld er af gehaald. geen telefoon nr. en meteen dreigen.

Thijs
09-06-2017

Oplichters!

30 euro betaald. Meerdere malen gereageerd op appartementen en studio's. Nul reacties. Gaan ze na twee maanden nog eens 30 euro afschrijven zonder dat ik daar 'bewust' toestemming voor heb gegeven. je wordt gewoon misleid op de site. Ik heb de tweede incasso terug geboekt komen ze met een aanmaning. Die oplichters zijn niet te bereiken, ook niet na 20 mailtjes. Hier heb je gewoon helemaal niks aan en je wordt opgelicht waar je bijstaat. Dat dit kan in Nederland. ik wou dat ik dit forum eerder had gelezen.

Thomas
31-05-2017

Schrijven onterecht geld af en reageren niet eens op klachten

Er wordt onterecht maandelijks 20 euro afgeschreven, terwijl ik niet eens een abonnement heb afgesloten. Bedrag laten terugstorten, maar nu blijf ik emails krijgen met de factuur. Meerdere keren aangegeven via contactformulier op de website en mails naar Huurexpert Finance dat ze dit moeten uitzoeken en stopzetten, maar geen enkele reactie. De website van Huurexpert kent niet eens mijn emailadres en geeft aan dat ik geen account heb als ik test op 'wachtwoord vergeten'.

29-05-2017

Lekker snel geld verdienen

Op 13 woningen gereageerd, slechts één uitnodiging gehad, 8 woningen reeds verhuurd, rest 0 reactie. Let er op dat je te allen tijde wacht op hun incasso.

Bij mij is dat fout gegaan. Mijn account werd geblokkeerd omdat men een betaling van mij niet kon thuisbrengen, herstel 3 betalingen. Aanmaning voor 3x dezelfde termijn.Duh. "Bezint eer ge begint" is hier het juiste devies.

Charlotte
24-05-2017

Niet inschrijven

Krijg geen antwoord op mijn mails. Heb er meer dan 25 verstuurd. Hele slechte site.

Victor
22-05-2017

Victor

They are scammers. They should be in jail.

Ali
20-04-2017

Huurexpert plaatst oude advertentie's en geven geen antwoord,

Gebakken lucht verkopen ze, plaatsen heel heel heel veel advertentie's, je word financieel geflest en je krijgt ook geen antwoord, zeker 4 mails verstuurd via de officiële site van huurexpert, expert in verkopen van gebakken lucht!

Paula
20-04-2017

NIET INSCHRIJVEN!

Echt niet inschrijven bij dit bedrijf. Uit de diepste grotten van het internet weten ze je woningen aan te bieden die al maanden, zo niet jaren van de markt zijn. Andere woningen waar je op wilt reageren wordt je doorgelinkt naar andere bedrijven waar je je ook weer in moet schrijven. Zeg je niet tijdig op hang je alsnog voor het gekozen abonnement vast ondanks dat je account al is verwijderd.

Susan
11-04-2017

Geen reactie van mijn brief! OPLICHTERIJ

Ik heb op 9-4-17 ingeschreven en meteen kan ik niet inloggen. Blijft zeggen dat mijn gebruikernaam is onbekend op het systeem! Ik heb brief geschreven en helemaal geen reactie gekregen tot nu toe! Ik heb betaald 20 euro for niks! Huur expert. Nl is een OPLICHTERIJ! Hoe kan ik mijn profiel uitschrijven als ik kan niet inloggen? Heeft iemand zelfde ervaring!

Saskia
07-04-2017

Geldklopperij

Niet inschrijven bij huurexpert! Wat een waardeloos en slecht bedrijf! Huurwoningen aanbieden die al lang verhuurd zijn. Daarbij meerdemalen per maand geld afschrijven, hierover gemaild en geen reactie op terug gekregen. Betaal je niet krijg je meteen een brief binnen dat je binnen 2 weken moet betalen en dan nog wel het dubbele! (Ook al ben je uitgeschreven en is je account verwijdert!) dit is een site/bedrijf wat eigenlijk zou moeten verdwijnen! Mensen alleen maar oplichten en geld willen vangen.

Emiel
30-03-2017

Huurexpert, huurwoningen, boerenspul.net > Oplichting !

Na maanden op zoek te zijn geweest naar een geschikte woning kom je uiteraard ook in aanraking met Nederwoon,Findai, Huurexpert, Boerenspul.net en ga zo maar door. Oplichters eerste klas, ze doen niets voor je, maar willen wel je contributie innen , zo word er veel geadverteerd met woningen die al zijn verhuurd ! Boerenspul vroeg zelfs 100,- inschrijfgeld om op de lijst te komen om kans te maken op een huis ! (waarop ik hun 500,- aanbood voor het vinden passende woning, U raad het al, nooit iets van terug gehoord !)

let goed op met wie u in zee gaat, neem een makelaar of ga zelf aan de slag via bijv. Facebook met het zoeken

wees gewaarschuwd ;)