Huurexpert.nl reviews

1.1

26-03-2017

Wat een verschrikkelijk KUT bedrijf

Een website met weinig aanbod. Je krijg geen reacties. En word doorgestuurd naar andere websites waar je weer moet betalen.

Ook incasseren ze geld van je rekening als je daar geen toestemming voor hebt gegeven. Uiteraard geen telefoon nummer wat je kan bellen anders zouden ze de hele dag lastig gevallen worden door de mensen die ze aan het oplichten zijn.

Bij deze ook aangegeven bij de politie voor zwendel. Wat een achterlijk KUT bedrijf.

20-03-2017

De huizen op site zijn niet te huur

Bij het bezoeken van een huis dat volgens huurexpert te huur staat is of al heel lang geleden verhuurd of de verhuurder reageert niet ook zijn telefoon nummers niet meer in gebruik. Ook als je een abonnement heb moet je vak nog eens betalen om een huis te mogen bezichtigen. Ik had een automatische incasso als dan opzegt gaan ze gewoon door met incasseren en als het geld terug haalt krijg je een herinnering ook is het niet duidelijk van wanneer tot wanneer je betaald Mijn bevindingen mooie geld klopper ei stelt echt niets voor die site uit de lucht met dit soort een advies niet meer gebruiken

Inge
16-03-2017

Geldklopperij hier vind je geen kamer

Verzamelsite en daar vragen ze geld voor. Je kunt beter je kamer vinden bij Kamernet.nl

Isabel
24-02-2017

Nooit doen!

Oplichters! Geld naaierij.

Charlotte
22-02-2017

HuurExpert geld kwijt!

In december heb ik me ingeschreven (eenmalig) om voor 15 euro huur huizen te mogen bezichtigen op hun site. Echter had ik heel snel, niet via hun, een huurhuis gevonden en mijn account gedeactiveerd. Nu heb ik al 2 aanmaningen gehad of ik 15 euro wil storten. Ik heb ze keer op keer gemaild dat ik geen gebruik wens te maken van HuurExpert. keer op keer krijg ik niks terug. ze dreigen met incasso! ik wilde mijn zogenaamde account eens zien daar, wat blijkt? hij bestaat niet meer! wat nu?

22-02-2017

Betaald en dan weer moeten betalen

Ik heb 15 euro betaald voor 2 weken om gebruik te maken van de site, dan ga ik ervan uit dat ik met iedere verhuurder in contact kan komen die zij aanbieden. Ik zag een leuk huisje en werd doorgestuurd naar een andere site, op zich geen probleem, totdat ik een bezichtiging wilde plannen maar daarvoor me ook op die site moest inschrijven en betalen voor die functie.

Als ik 15 euro betaal voor maar 2 weken dan ga ik ervan uit dat huurexpert zelf met alle verhuurders een contract heeft en dat ik zonder extra kosten op alle huizen kan reageren!

Ik wou dat ik eerst zo verstandig was om reviews op te zoeken, maar het leek best aantrekkelijk.

Frenk
24-01-2017

Er wordt slechts aanbod gebruikt wat al lang niet meer actueel is.

Er wordt slechts aanbod gebruikt wat al lang niet meer actueel is. Er wordt helemaal niet onderzocht of de doorgestuurde objecten nog wel te huur staan. Zonde van je geld dus!

Petr
15-01-2017

Nooit mee in zee gaan

Is enkel doorgeefluik; als je iets vindt moet je betalen voor de werkelijke site die de woning aanbiedt. Dat kun je de beter in eerste instantie doen. Bovendien blijk je als je je eenmalig aanmeldt plots een doorlopend abonnement te hebben en moet je zonder waarschuwing steeds door betalen ook al heb je je account gestopt. E mails beantwoorden ze niet. Contact niet te krijgen. Mi iedereen af raden

Rick
04-01-2017

Tussen persoon, geldklopperij

Huurexpert bied een ruime keuze aan in verschillende woonruimtes. Maar naar 5 min een beetje goed gezocht te hebben, kom je er achter dat je bijna elke keer naar een andere site word verwezen. Vaak moet je hier dan nog een betaling doen gezamenlijk met een account aanmaken. Waarnaar je eindelijk de contact gegevens vrij hebt.

Voor de mensen die hun account willen beëindigen: Op het moment dat je op de link stop betaling klikt is het van belang even rustig te lezen en dan eerst het venster te ont-vinken. Anders geef je alleen maar aan dat je door wilt gaan met betalen.

Conclusie:

Echt waardeloos. ik heb er geen andere worden voor.

Laura
20-12-2016

Onterecht geld afschrijven, lompe klantenservice, slechte website

Ik heb voor 20 euro een account aangemaakt op huurexpert.nl, kort na het aanmaken klik ik op de knop om NIET mijn abonnement/betaalde account te willen verlengen. Deze knop is duidelijk te zien bij de informatie van je account. Toch schrijven ze weer 20 euro af voor nog een termijn?!?! Ik stort het bedrag terug en krijg meteen een herinnering om te betalen binnen 14 dagen of anders. Ik mail terug met uitleg en mij wordt verteld dat ik mijn account pas later heb verwijderd(namelijk op 15 dec). Ze wilde dat ik daarom de periode van 8dec-8jan zou betalen, echter heb ik ruim voor 8dec aangegeven dat ik niet wilde verlengen. Nu heb ik mijn account pas verwijderd op 15 dec omdat ik toen zag dat men nogmaals geld wilde afschrijven.(Ik wist niet eens dat het nodig was om je account te verwijderen als je al had aangegeven het niet te willen verlengen) Dus nu moet ik betalen, voor het gebruiken van een account wat ik al heb verwijderd en al heel lang geleden heb opgezegd. Na hen te hebben gemaild wordt er niet ingegaan op mijn opmerkingen en onbeschoft door geduwd op het overmaken van het geld.

Daarbij heb ik ook 2 keer geen huurwoning op huurexpert gevonden aangezien het een waardeloze site is. Iedere woning stuurt je door naar een makelaar of andere website waar je ook weer geld moet betalen voor je in contact kan komen met de eigenaar van de huurwoning. De website is een onnodige tussenstap waar mensen gewoon graag geld willen verdienen aan het verlenen van waardeloze diensten.

Marion
18-11-2016

Abbonnement zonder het te weten

Ik heb eenmalig gebruikt gemaakt van de diensten van huurexpert.nl en heb die ook keurig betaald. Dit was 15 euro om 2 weken de website te mogen bezoeken.

Nu hebben ze zonder een machtiging van mij het abbonnement verlengd, terwijl ik me er niet van bewust was dat ik een doorlopend abbonnement ben aangegaan. Ik ging er vanuit dat het eenmalig 2 weken was. Ik heb hierover ook geen mail ontvangen dat het verlengd werd. Als ik namelijk wel had willen verlengen had ik ook graag de keuze gehad om dan voor een maandabbonnement te gaan ipv 2 weken omdat dit relatief goedkoper is.

Ik heb het bedrag geweigerd te betalen en nu krijg ik een betalingsherinnering en dreigen ze met een incassobureau.

Als ik dan nog daadwerkelijk 15 euro zou moeten betalen, waarom zou ik dan die 2 weken niet de website mogen bezoeken? Ik heb ze hierover gemaild en ze geven als reactie dat ik mijn account verwijderd heb, terwijl ik dat niet zelf heb gedaan.

Er is geen telefonische klantenservice waar ik met vragen en klachten terecht kan.

Christina
17-11-2016

Oplichting

Ze schrijven automatisch geld van je rekening af, zonder dat je hier iets van af weet. Daarbij kan je na betaling nog steeds nauwelijks iets zien.

26-10-2016

Aanbod is oud, erg oud

Het aanbod op deze site is niet up to date, elke keer als ik de makelaar bel dan krijg ik te horen "dit pand is al . jaar geleden vergeven, ja huurexpert daar krijgen we wel vaker mensen van die reageren op oude woningen!

Slechte site dus, niet je geld waard!

Kirsten
01-10-2016

Oplichters!

€15 betaald voor 2 welen, afgemeld en een betalingsherinnering ontvangen. Reageren niet op mijn mails wat hun enige contactgegeven is. Dreigen met incasso van €40, wat een onzin!

Zaiem
19-09-2016

WAT EEN ONZIN WEBSITE

Dit raad ik niemand. Ik ben dringend opzoek naar appartement, maar ik kan geen contact opnemen met huurder via deze website. Wanneer je een appartement vind duurt ook nog weken lang tot je iets terug krijgt en misschien ook helemaal niet. Ik heb al op zoveel appartementen gereageerd afgelopen tijd maar tot nu toe geen reacties van de huurder en die appartementen staan nog altijd online. MET ANDERE WORDEN MENSEN BETALEN VOOR NIKS, ZE KUNNEN NET GOED ZELF GAAN ZOEKEN VIA ONBETAALDE WEBSITES.

Met vriendelijk groet,

Zaiem

Aradhana
02-09-2016

Advies: NIET INSCHRIJVEN EN BETALEN

HuurExpert.nl is naar mijn mening totaal niet professioneel. Ik was op korte termijn (3 maanden) op zoek naar een appartement. Inmiddels heb ik wat gevonden via een niet betalende website.

Op 26-08-2016 een mail ontvangen betreft een 1e betalingsherinnering met een termijn van 14 dagen, met een in de bijlage een aanmaning gedateerd op 21-08-2016. In de Aanmaning werd een periode van 1 maand omschreven en in de betalingsherinnering een periode van 2 maanden Vandaag 02-09-2016 heb ik een 2e herinnering ontvangen, terwijl de 14 dagen nog niet verstreken!, waarin gedreigd wordt met incasso.

Mijn advies aan een ieder die (op korte termijn) op zoek is naar een huurwoning, totaal niet in te schrijven op websites waar betaald voor moet worden. Trap er niet in, zij maken misbruik van de situatie.

De overgrote deel van de huizen zijn al verhuurd, daarnaast adverteren zij met woningen die ook op andere, niet betalende, website aangeboden worden.

Jason
31-08-2016

Vreemd bedrijf

Krijg zojuist een aanmaning binnen. Grappig, ik heb mijn account meteen stopgezet na mijn eerste betaling van €15 en hiervan een bevestiging gekregen.

Ze dreigen in de mail wel met het incassobureau, hier wens ik ze veel succes mee.

Cor
27-08-2016

Dit is een feek website

Ik was op zoek naar een tijdelijke woning voor 6 maanden. Via Huurexspert. nl gezocht en zij hadden 28 woningen in de aanbieding, om meer te kunnen zien moest je je eerst aanmelden en een abonnement afsluiten. Ik heb een abonnement voor één maand genomen. Toen ik de informatie kon bekijken klopte er niest van, alle aangeboden woningen waren minimaal voor één jaar te huren. Ik had aangegeven voor 6 maanden. Ik heb het gevoel dat het hen alleen gaat om het afsluiten van een abonnement en zij halen de informatie ergens van het internet. Ik heb inmiddels via een andere website (kosteloos) een tijdelijk huis gevonden. Deze woning stond ook in de lijst van Huurexspert, alleen met de melding van huurtijd van minimaal 1 jaar. De eigenaar van deze woning heeft niets gemeld aan Huurexpert.nl en was ook verbaast waar de informatie van minimaal 1 jaar huren vandaan komt.

Emmy
24-08-2016

K.zooi

Ook ik een superslechte ervaring ben ooit lid geworden. Probeer al maanden mijn abonnement op te zeggen wat gewoonweg niet lukt, heb daarom betaling gebokkeerd en krijg gelijk een aanmaning. Heb nu weer via de mail gereageerd en een brief verzonden met alle revieuws die hier op de pagina's vermeld staan. Misschien dringt het ooit tot ze door? Wacht reactie af

Tuur100
15-08-2016

Huurexpert = FRAUDE

Zojuist 20 euro verloren aan het frauduleus bedrijf Huurexpert. Schrijf je niet in, want de dienst welke huurexpert levert is het doorverwijzen naar andere bedrijven waar je je nogmaals in moet schrijven.