Hypie.nl27 ervaringen

Chantal
14-08-2020

Misleiding en oplichting

Zoals velen hier in Hypie.nl gestonken.

Reageren nergens op, je kan niet annuleren of je geld terug krijgen. Ik denk dat ik dit product (5x zo duur als bij wish) Nooit binnen ga krijgen.

Triest als je zo aan je geld komt.

Pascal
Pascal
10-08-2020

Fake bedrijf

Op 29 maart car organizer besteld, 2 mails gestuurd waar het bestelde artikel blijft , zou aangekomen zijn op 30 juli in de luchthaven , maar tot op heden nog niks ontvangen , niet aan te raden site

Sophie
04-08-2020

Bh'besteld nooit gekregen zijn

Bestel er niet zijn oplichters je krijgt niet het artikel en geen geld terug mensen niet doen in april besteld maar niks

Alice
17-07-2020

Bestelling nooit geleverd!

Helemaal eens met andere reviews. Onbetrouwbaar.
In maart bestelling gedaan en nooit geleverd. Meerdere mails gestuurd en iedere keer ontvang je een standaard bericht met verzoek nog even 1 of 2 weken te wachten. Ik geef het op. Les om voortaan eerst te checken en niet meer te bestellen via FB of Instagram.

Andy
Andy
07-07-2020

Fake bedrijf 1ste klas.

Bestelling nooit aangekomen. Wel mails met verontschuldigingen, een geluk dat ik met paypall had betaald. Bij deze instantie en testaankoop een claim ingediend. Daarna heeft het niet lang geduurd en kreeg ik mijn geld terug. dankzij Paypall die een verzekering hierbij biedt.
Hypie.nl staat geseind als oplichting door een zekere Olgan, Turkse oplichter.

Bea
05-07-2020

Hoax bedrijf

3 mondkapjes besteld in april. Meer dan 30 euro betaald voor die lapjes stof + levering. Wordt nu al weken aan het lijntje gehouden met verontschuldigende mails dat door corona de bestelling iets vertraging oploopt. Het pakje is ook altijd net verstuurd dus kunnen ze het niet terugbetalen. Het track and trace systeem wordt volgens mij door hen bestuurd en niet door de leveringsdienst (als die al bestaat). Dit bedrijf is een spookbedrijf dat rijk wordt op kosten van nietsvermoedende klanten. Dat ze ook via Facebook ronselen is helemaal laakbaar.

Gerard
04-07-2020

Oplichting

April bestelling gedaan. Nu, juli nog niets ontvangen. Steeds dezelfde mail als antwoord op mijn vraag wanneer ik het bestelde kan verwachten. Laatste mail met de vraag om dan maar mijn geld terug te storten werd helemaal niet meer beantwoord. Nep bedrijf, nooit wat bestellen!

Nele
Nele
27-06-2020

Oplaadkabels

Ik heb mijn oplaadkabels aangekregen.
Ik dacht: nederlandse site.dit is oké. Krijg ineens bericht dat het van china of japan of whatever moet komen.
Ik heb blijkbaar nog geluk dat mijn pakket is aangekomen maar.
Het is dus niks waard. Ipv oplaadkabels zijn dit aflaadkabels. Een schande gewoon.
Koop op deze site niks want je komt er bedrogen uit.

24-06-2020

Niets bestellen

Zij bestellen gewoon bij Ali expres en laten op jouw adres komen.Met een beetje geluk ontvang je het na enkele maanden.Wel tegen een veelvoud van de prijs

Marja
21-06-2020

Product wordt niet geleverd.

Ze pakken je geld, maar leveren niets. Ik wacht al maanden. Wanneer je mailt, dan stuurt een mailbot een standaard mail toe.
Oplichters dus. TrustPilot staat er vol mee. Had eerst moeten checken. Jammer.

20-06-2020

Bestel hier niet!

Zeer lange levertijd en vervolgens krijg je ook nog het verkeerde product. Klantenservice wenst het niet op te lossen en liegt dat je zelf dit product hebt besteld, terwijl de bewijzen iets heel anders vertellen. Nooit hier bestellen! Ongehoord!

13-06-2020

Oplichting

Nooit iets ontvangen

Fidan
Fidan
10-06-2020

Afzetters

Heb net gekeken de btw nr van hypie.nl is BTW: NL002403694B58 waarbij ik deze btw nr op google zoek kom ik terecht bij een andere site met de zelfde btw nr 🤣 mensen zeg u 1 ding laat u niet vangen. zoek zelf maar via google mss kom je nog gegevens tegen 😉

Gisele
08-06-2020

Bestelling na 72 dagen nog niet ontvangen !

Ik ben dom geweest, ik had eerst de reviews moet opzoeken en lezen, dan zou ik waarschijnlijk geen bestelling meer geplaatst hebben. Kan iemand hier iets aan doen?

Fati
04-06-2020

Bestelling nooit ontvangen

Koop aub nooit iets van hypie.nl echte oplichters zijn het ,je zal ofwel nooit uw bestelling krijgen ofwel iets van ali expres rotzooi! Heb al 3a4 maanden niks gekregen! Er zijn andere sites die wel betrouwbaar zijn ,maar niet deze😡

Josien
Josien
26-05-2020

Super slechte service en super slechte kwaliteit

Jeans legging besteld waarbij op de site een heel ander product op de foto stond dan geleverd werd. Wat ik ontving was een 100 % synthetische Alli Express legging met de opdruk van een jeans die ook nog eens beschadigd was. Ik stuurde gelijk een duidelijke mail met een klacht over de kwaliteit, dat het product ook nog eens beschadigd was en dat ik het retour wilde sturen en mijn geld incl alle gemaakte verzendkosten terug wil (waar je als consument recht op hebt). Krijg ik als reactie dat ze het betreuren dat het product beschadigd is of ik een andere wil ontvangen. Ze negeerde gewoon doodleuk de rest van mijn mail en heeft sindsdien nergens meer op gereageerd! Product heb ik vorige week al retour gestuurd met nog 2 emails erachter aan waar ook geen reactie op gekomen is. Ik wil gewoon mijn geld terug! Bestel hier gewoon niet mensen want het is echt vreselijk slechte kwaliteit en de service is net zo belabberd

Kristel-ann
24-05-2020

Sandalen nooit aangekregen/ OPLICHTING

Al zoveel mails gestuurd met telkens andere reden, andere mensen die reageren & mails vol spelfouten
Niets bestellen dus!

Sietske
20-05-2020

Nooit iets ontvangen

Vanaf 8 februari gewacht op mijn bestelling.
Via "tig" mails begrepen dat mijn pakketje onderweg was.en weer.en weer. Ws maakt het pakketje een wereldreis.en is nooit aangekomen.
Gelukkig via Paypal betaald en uiteindelijk daar een geschil geopend.
Ik heb mijn geld terug ontvangen.
Hypie of ook wel Tolgahanmedia.nooit iets bestellen.
Oplichters zijn het!

Paula
18-05-2020

Waar blijft mijn pakket

15 maart iets besteld betaald en nog steeds niets ontvangen oplichting?

Joyce
25-04-2020

Geen ster waard

Die ene ster niet eens waard. Mijn dochter hoort nu al 3 maanden dat haar pakje onderweg is! Na nu al 2x haar geld terug te hebben gevraagd en het pakje niet meer te willen blijven ze zeggen dat t onderweg is. Nu net mail gehad day 2 dagen gelee op de post is gedaan. Hoe dan als dat 2 maanden gelee ook al zo was en dat zelfde antwoord een maand geleden ook al kreeg. Wat een oplichters zijn jullie! Wat gaan jullie hieraam doen? Pakje willen we niet meer, die gaan wij ook niet op ons eigen kosten terug sturen. Waar is jullie service als dat meisje nu al 4 maanden verder is na haar bestelling en nog niets heeft ontvangen. Schaam jullie en zorg dat zij haar geld terug krijg aub!

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Hypie.nl?