Hypie.nl33 ervaringen

5 maanden besteld en nog steeds niks ontvangen

20/11/2020 Bestelling geplaatst van 2 laptoptafel
Verschillende mails naar Hypie gestuurd
Ze antwoorden maar na 10 Tot 15 dagen met uitstelgedrag
Tot op heden nog steeds niks ontvangen

Hell
04-04-2021

Bestel hier nooit bestel nooit bij hypie.nl

Zovaak gemailed bestelling nooit gekomen, bestel hier niet

Merel
14-03-2021

Oplichting & Fraude

Bestelling geplaatst voor 2 telefoon-hoesjes. 1 hoesje defect gekregen, de 2e nooit ontvangen. Ik heb per email contact gezocht, en aangegeven dat ik gebruik wou maken van de "niet tevreden? geld-terug-garantie bij hypie.nl!" hier reageren ze gewoon niet meer op. Echt een schandalig bedrijf! heb er geen woorden voor! ik heb dit bedrijf, nog 1 week de tijd gegeven, om het geld op mijn rekening over te maken, anders ga ik volgende week aangiften doen bij de politie. Maar de beste tip is. Bestel hier echt niets!

Suzan
22-12-2020

Oplichting

Nooit iets hier bestellen. Krijgt je product niet.

Kenza
06-12-2020

Geld overgemaakt bestelling niet ontvangen

Op 30 sept 2020 heb ik een bestelling gedaan gelukkig voor €30 maar. December is de bestelling nog niet ontvangen, gemail meerdere keren niet eens een reactie.
Stelletjes oplichters.

Barbara
Barbara
30-11-2020

Waardeloos!

Waardeloos! Na 7 maanden nog steeds niets ontvangen. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Makkelijke manier van geld verdienen. Stelletje oplichters!

Chantal
14-08-2020

Misleiding en oplichting

Zoals velen hier in Hypie.nl gestonken.

Reageren nergens op, je kan niet annuleren of je geld terug krijgen. Ik denk dat ik dit product (5x zo duur als bij wish) Nooit binnen ga krijgen.

Triest als je zo aan je geld komt.

Pascal
Pascal
10-08-2020

Fake bedrijf

Op 29 maart car organizer besteld, 2 mails gestuurd waar het bestelde artikel blijft , zou aangekomen zijn op 30 juli in de luchthaven , maar tot op heden nog niks ontvangen , niet aan te raden site

Sophie
04-08-2020

Bh'besteld nooit gekregen zijn

Bestel er niet zijn oplichters je krijgt niet het artikel en geen geld terug mensen niet doen in april besteld maar niks

Alice
17-07-2020

Bestelling nooit geleverd!

Helemaal eens met andere reviews. Onbetrouwbaar.
In maart bestelling gedaan en nooit geleverd. Meerdere mails gestuurd en iedere keer ontvang je een standaard bericht met verzoek nog even 1 of 2 weken te wachten. Ik geef het op. Les om voortaan eerst te checken en niet meer te bestellen via FB of Instagram.

Andy
Andy
07-07-2020

Fake bedrijf 1ste klas.

Bestelling nooit aangekomen. Wel mails met verontschuldigingen, een geluk dat ik met paypall had betaald. Bij deze instantie en testaankoop een claim ingediend. Daarna heeft het niet lang geduurd en kreeg ik mijn geld terug. dankzij Paypall die een verzekering hierbij biedt.
Hypie.nl staat geseind als oplichting door een zekere Olgan, Turkse oplichter.

Bea
05-07-2020

Hoax bedrijf

3 mondkapjes besteld in april. Meer dan 30 euro betaald voor die lapjes stof + levering. Wordt nu al weken aan het lijntje gehouden met verontschuldigende mails dat door corona de bestelling iets vertraging oploopt. Het pakje is ook altijd net verstuurd dus kunnen ze het niet terugbetalen. Het track and trace systeem wordt volgens mij door hen bestuurd en niet door de leveringsdienst (als die al bestaat). Dit bedrijf is een spookbedrijf dat rijk wordt op kosten van nietsvermoedende klanten. Dat ze ook via Facebook ronselen is helemaal laakbaar.

Gerard
04-07-2020

Oplichting

April bestelling gedaan. Nu, juli nog niets ontvangen. Steeds dezelfde mail als antwoord op mijn vraag wanneer ik het bestelde kan verwachten. Laatste mail met de vraag om dan maar mijn geld terug te storten werd helemaal niet meer beantwoord. Nep bedrijf, nooit wat bestellen!

Nele
Nele
27-06-2020

Oplaadkabels

Ik heb mijn oplaadkabels aangekregen.
Ik dacht: nederlandse site.dit is oké. Krijg ineens bericht dat het van china of japan of whatever moet komen.
Ik heb blijkbaar nog geluk dat mijn pakket is aangekomen maar.
Het is dus niks waard. Ipv oplaadkabels zijn dit aflaadkabels. Een schande gewoon.
Koop op deze site niks want je komt er bedrogen uit.

24-06-2020

Niets bestellen

Zij bestellen gewoon bij Ali expres en laten op jouw adres komen.Met een beetje geluk ontvang je het na enkele maanden.Wel tegen een veelvoud van de prijs

Marja
21-06-2020

Product wordt niet geleverd.

Ze pakken je geld, maar leveren niets. Ik wacht al maanden. Wanneer je mailt, dan stuurt een mailbot een standaard mail toe.
Oplichters dus. TrustPilot staat er vol mee. Had eerst moeten checken. Jammer.

20-06-2020

Bestel hier niet!

Zeer lange levertijd en vervolgens krijg je ook nog het verkeerde product. Klantenservice wenst het niet op te lossen en liegt dat je zelf dit product hebt besteld, terwijl de bewijzen iets heel anders vertellen. Nooit hier bestellen! Ongehoord!

13-06-2020

Nooit iets ontvangen

Fidan
Fidan
10-06-2020

Afzetters

Heb net gekeken de btw nr van hypie.nl is BTW: NL002403694B58 waarbij ik deze btw nr op google zoek kom ik terecht bij een andere site met de zelfde btw nr 🤣 mensen zeg u 1 ding laat u niet vangen. zoek zelf maar via google mss kom je nog gegevens tegen 😉

Gisele
08-06-2020

Bestelling na 72 dagen nog niet ontvangen !

Ik ben dom geweest, ik had eerst de reviews moet opzoeken en lezen, dan zou ik waarschijnlijk geen bestelling meer geplaatst hebben. Kan iemand hier iets aan doen?

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Hypie.nl?