Hypie.nl reviews

Periode2021

07-12-2021

Product ontvangen en was niet als omschreven op de website.

Naar meermaals verzoek over te gaan tot annuleren van de aankoop overeenkomst blijft elk contact van de verkoper uit.

Een laatste poging gedaan om tot terugbetaling van het aankoopbedrag te komen. Mocht hier geen gehoor aan gegeven worden dan zal aangifte van oplichting worden gedaan.

Liek
19-10-2021

Grote oplichters! De troep komt kapot uit Valencia Spanje. Je ontvangt ook nog eens de verkeerde en de spiegel waarvoor € 41,10 is betaald en ook nog eens € 7,25 retourkosten. Retour kan alleen naar Den Haag want een adres in Valencia in niet te vinden. Bestel hier NOOIT wat! Het is goedkope rotzooi en is geen kwartje waard.

Waarom kan hier niets aan gedaan worden.

Kan dit zgn. bedrijf nu gewoon ongestraft door? In welk land leven wij eigenlijk.

Het kan er bij mij niet meer in.

Opsluiten die schooiers!

Darina
08-10-2021

Vreselijk dif bedrijf. Ik heb een Spiegel besteld. Ik dacht dat het om Nederlandse bedrijf gaat maar niets waar. Volgens Track and Trace hebben ze mijn artikel uit Spanje gestuurd. Na 1 week toch aangekomen maar natuurlijk helemaal kapot.En ze reageren niet meer. Geen reakcie niks.Ik ben 40 Eur kwijt. Blijf van dit bedrijf af.

Baba
10-08-2021

Ter aanvulling

Als update op mijn eerdere ervaring met hypie.nl

moet ik iets terugnemen.

Niet lang na mijn vorige post kreeg ik een e-mail met excuses en uitleg,en dat het helaas allemaal iets langer ging duren.

Vandaag kreeg ik zowaar mijn bestelling binnen.

Dus in mijn geval dus toch geen gebakken lucht waarvoor ik heb betaald.

Wel is het zo dat het van een kwaliteit is om van te huilen.

En ook niet de kleuren die ik had besteld.

Maar goed…dat risico loop je altijd bij online bestellen.

Mijn advies blijft ondanks deze levering toch :Koop niet bij dit bedrijf.

Slechte service…slechte kwaliteit en lotgenoten die nog slechter af zijn doordat ze niks ontvingen

Astrid
19-07-2021

Nooit kopen bij dit bedrijf.

Eigenlijk wil ik GEEN ster geven, maar dat kan helaas niet.

Ik wacht al vanaf begin maart 2021 op een telefoon hoesje. Ik zou binnen 3 tot 5 werkdagen een track en trace code ontvangen, maar heb deze nooit gehad.

Na veel over en weer mailtjes wil ik mijn geld terug. Dat kan dus niet, en sturen ze het “opnieuw” op. Nu alweer een maand verder en natuurlijk nog steeds niets binnen.

Mijn mails worden wel beantwoord, maar verder gebeurt en helemaal niets.

Dus niets kopen hier!

Roos
10-07-2021

Alleen defecte artikelen kunnen retour gestuurd worden.

Ik heb bh's besteld in verschillende maten met de bedoeling dat ik degene die niet goed past, kon retourneren.

Helaas, ondanks dat er staat dat je binnen 14 dagen mag retoureneren, blijkt dat dit alleen kan als de producten defect zijn.

Dat de klanten service 24/7 bereikbaar is, klopt ook niet. Je krijgt alleen een email na enkele dagen, hierin staat steeds hetzelfde: sorry voor het ongemak maar alleen defecte artikelen mogen retour gestuurd worden.

22-06-2021

Tevreden

Ook onze 2de bestelling is snel toegekomen!

Janny
20-04-2021

Waardeloos artikel

Afgelopen dec 2020 heb ik een elektrische eeltverwijderaar gekocht merk Pedivac.

Na 4 gebruikt te hebben weigert het apparaat al om op te laden. Waardeloos ding. Niet kopen!

Philippe
08-04-2021

5 maanden besteld en nog steeds niks ontvangen

20/11/2020 Bestelling geplaatst van 2 laptoptafel

Verschillende mails naar Hypie gestuurd

Ze antwoorden maar na 10 Tot 15 dagen met uitstelgedrag

Tot op heden nog steeds niks ontvangen

Hell
04-04-2021

Bestel hier nooit bestel nooit bij hypie.nl

Zovaak gemailed bestelling nooit gekomen, bestel hier niet

Merel
14-03-2021

Oplichting & Fraude

Bestelling geplaatst voor 2 telefoon-hoesjes. 1 hoesje defect gekregen, de 2e nooit ontvangen. Ik heb per email contact gezocht, en aangegeven dat ik gebruik wou maken van de "niet tevreden? geld-terug-garantie bij hypie.nl!" hier reageren ze gewoon niet meer op. Echt een schandalig bedrijf! heb er geen woorden voor! ik heb dit bedrijf, nog 1 week de tijd gegeven, om het geld op mijn rekening over te maken, anders ga ik volgende week aangiften doen bij de politie. Maar de beste tip is. Bestel hier echt niets!

Suzan
22-12-2020

Oplichting

Nooit iets hier bestellen. Krijgt je product niet.

Kenza
06-12-2020

Geld overgemaakt bestelling niet ontvangen

Op 30 sept 2020 heb ik een bestelling gedaan gelukkig voor €30 maar. December is de bestelling nog niet ontvangen, gemail meerdere keren niet eens een reactie.

Stelletjes oplichters.

Barbara
30-11-2020

Waardeloos!

Waardeloos! Na 7 maanden nog steeds niets ontvangen. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Makkelijke manier van geld verdienen. Stelletje oplichters!

Chantal
14-08-2020

Misleiding en oplichting

Zoals velen hier in Hypie.nl gestonken.

Reageren nergens op, je kan niet annuleren of je geld terug krijgen. Ik denk dat ik dit product (5x zo duur als bij wish) Nooit binnen ga krijgen.

Triest als je zo aan je geld komt.

Pascal
10-08-2020

Fake bedrijf

Op 29 maart car organizer besteld, 2 mails gestuurd waar het bestelde artikel blijft , zou aangekomen zijn op 30 juli in de luchthaven , maar tot op heden nog niks ontvangen , niet aan te raden site

Sophie
04-08-2020

Bh'besteld nooit gekregen zijn

Bestel er niet zijn oplichters je krijgt niet het artikel en geen geld terug mensen niet doen in april besteld maar niks

Alice
17-07-2020

Bestelling nooit geleverd!

Helemaal eens met andere reviews. Onbetrouwbaar.

In maart bestelling gedaan en nooit geleverd. Meerdere mails gestuurd en iedere keer ontvang je een standaard bericht met verzoek nog even 1 of 2 weken te wachten. Ik geef het op. Les om voortaan eerst te checken en niet meer te bestellen via FB of Instagram.

Andy
07-07-2020

Fake bedrijf 1ste klas.

Bestelling nooit aangekomen. Wel mails met verontschuldigingen, een geluk dat ik met paypall had betaald. Bij deze instantie en testaankoop een claim ingediend. Daarna heeft het niet lang geduurd en kreeg ik mijn geld terug. dankzij Paypall die een verzekering hierbij biedt.

Hypie.nl staat geseind als oplichting door een zekere Olgan, Turkse oplichter.

Bea
05-07-2020

Hoax bedrijf

3 mondkapjes besteld in april. Meer dan 30 euro betaald voor die lapjes stof + levering. Wordt nu al weken aan het lijntje gehouden met verontschuldigende mails dat door corona de bestelling iets vertraging oploopt. Het pakje is ook altijd net verstuurd dus kunnen ze het niet terugbetalen. Het track and trace systeem wordt volgens mij door hen bestuurd en niet door de leveringsdienst (als die al bestaat). Dit bedrijf is een spookbedrijf dat rijk wordt op kosten van nietsvermoedende klanten. Dat ze ook via Facebook ronselen is helemaal laakbaar.

Meer Hypie.nl reviews