Hypie.nl reviews

Periode2021

04-07-2020

Oplichting

April bestelling gedaan. Nu, juli nog niets ontvangen. Steeds dezelfde mail als antwoord op mijn vraag wanneer ik het bestelde kan verwachten. Laatste mail met de vraag om dan maar mijn geld terug te storten werd helemaal niet meer beantwoord. Nep bedrijf, nooit wat bestellen!

Nele
27-06-2020

Oplaadkabels

Ik heb mijn oplaadkabels aangekregen.

Ik dacht: nederlandse site.dit is oké. Krijg ineens bericht dat het van china of japan of whatever moet komen.

Ik heb blijkbaar nog geluk dat mijn pakket is aangekomen maar.

Het is dus niks waard. Ipv oplaadkabels zijn dit aflaadkabels. Een schande gewoon.

Koop op deze site niks want je komt er bedrogen uit.

Etienne
24-06-2020

Niets bestellen

Zij bestellen gewoon bij Ali expres en laten op jouw adres komen.Met een beetje geluk ontvang je het na enkele maanden.Wel tegen een veelvoud van de prijs

Marja
21-06-2020

Product wordt niet geleverd.

Ze pakken je geld, maar leveren niets. Ik wacht al maanden. Wanneer je mailt, dan stuurt een mailbot een standaard mail toe.

Oplichters dus. TrustPilot staat er vol mee. Had eerst moeten checken. Jammer.

20-06-2020

Bestel hier niet!

Zeer lange levertijd en vervolgens krijg je ook nog het verkeerde product. Klantenservice wenst het niet op te lossen en liegt dat je zelf dit product hebt besteld, terwijl de bewijzen iets heel anders vertellen. Nooit hier bestellen! Ongehoord!

Etienne
13-06-2020

Oplichting

Nooit iets ontvangen

Fidan
10-06-2020

Afzetters

Heb net gekeken de btw nr van hypie.nl is BTW: NL002403694B58 waarbij ik deze btw nr op google zoek kom ik terecht bij een andere site met de zelfde btw nr ? mensen zeg u 1 ding laat u niet vangen. zoek zelf maar via google mss kom je nog gegevens tegen ?

Gisele
08-06-2020

Bestelling na 72 dagen nog niet ontvangen !

Ik ben dom geweest, ik had eerst de reviews moet opzoeken en lezen, dan zou ik waarschijnlijk geen bestelling meer geplaatst hebben. Kan iemand hier iets aan doen?

Fati
04-06-2020

Bestelling nooit ontvangen

Koop aub nooit iets van hypie.nl echte oplichters zijn het ,je zal ofwel nooit uw bestelling krijgen ofwel iets van ali expres rotzooi! Heb al 3a4 maanden niks gekregen! Er zijn andere sites die wel betrouwbaar zijn ,maar niet deze?

Josien
26-05-2020

Super slechte service en super slechte kwaliteit

Jeans legging besteld waarbij op de site een heel ander product op de foto stond dan geleverd werd. Wat ik ontving was een 100 % synthetische Alli Express legging met de opdruk van een jeans die ook nog eens beschadigd was. Ik stuurde gelijk een duidelijke mail met een klacht over de kwaliteit, dat het product ook nog eens beschadigd was en dat ik het retour wilde sturen en mijn geld incl alle gemaakte verzendkosten terug wil (waar je als consument recht op hebt). Krijg ik als reactie dat ze het betreuren dat het product beschadigd is of ik een andere wil ontvangen. Ze negeerde gewoon doodleuk de rest van mijn mail en heeft sindsdien nergens meer op gereageerd! Product heb ik vorige week al retour gestuurd met nog 2 emails erachter aan waar ook geen reactie op gekomen is. Ik wil gewoon mijn geld terug! Bestel hier gewoon niet mensen want het is echt vreselijk slechte kwaliteit en de service is net zo belabberd

Kristel-ann
24-05-2020

Sandalen nooit aangekregen/ OPLICHTING

Al zoveel mails gestuurd met telkens andere reden, andere mensen die reageren & mails vol spelfouten

Niets bestellen dus!

Sietske
20-05-2020

Nooit iets ontvangen

Vanaf 8 februari gewacht op mijn bestelling.

Via "tig" mails begrepen dat mijn pakketje onderweg was.en weer.en weer. Ws maakt het pakketje een wereldreis.en is nooit aangekomen.

Gelukkig via Paypal betaald en uiteindelijk daar een geschil geopend.

Ik heb mijn geld terug ontvangen.

Hypie of ook wel Tolgahanmedia.nooit iets bestellen.

Oplichters zijn het!

Paula
18-05-2020

Waar blijft mijn pakket

15 maart iets besteld betaald en nog steeds niets ontvangen oplichting?

Joyce
25-04-2020

Geen ster waard

Die ene ster niet eens waard. Mijn dochter hoort nu al 3 maanden dat haar pakje onderweg is! Na nu al 2x haar geld terug te hebben gevraagd en het pakje niet meer te willen blijven ze zeggen dat t onderweg is. Nu net mail gehad day 2 dagen gelee op de post is gedaan. Hoe dan als dat 2 maanden gelee ook al zo was en dat zelfde antwoord een maand geleden ook al kreeg. Wat een oplichters zijn jullie! Wat gaan jullie hieraam doen? Pakje willen we niet meer, die gaan wij ook niet op ons eigen kosten terug sturen. Waar is jullie service als dat meisje nu al 4 maanden verder is na haar bestelling en nog niets heeft ontvangen. Schaam jullie en zorg dat zij haar geld terug krijg aub!

Janine
23-04-2020

Slechte service / kwaliteit

Artikel binnen 5 sec stuk (reuze ballon)

Zeer lange levertijd

Ali zooi

Super duur

Loos
03-04-2020

Vals KVK nummer

Dit is een fake bedrijf bij de KVK zijn ze niet bekend, niets bestellen dus .

Floor
24-03-2020

Waar blijft mijn product

Ik heb een kapot product ontvangen. Ze zouden mij een nieuwe opsturen maar nooit meer iets gekregen en mailtjes worden ook niet beantwoord

Coen
18-02-2020

Dieven

In december besteld en betaald. Nooit iets mogen ontvangen. Of contact gehad.

Mirjam
29-01-2020

Dit "bedrijf" int je geld en levert niks

In december besteld en betaald met Ideal. Niks meer gehoord. Geen reacties.

Als er mensen zijn die met mij aangifte willen doen hoor ik het graag.

Heb al melding gemaakt op Linkedin en Consumentenbond.

Angelique
19-01-2020

Nooit ontvangen

Eind november bestelling geplaatst niets ontvangen. Meerdere keren gemaild en geappt,maar helaas geen gehoor.