Ikzoekeenwittewerkster.nl reviews

1.1

Jacob
30-01-2022

Weet waar je aan begint. Ik raad het gebruik van deze service ten zeerste af! Er wordt tijdens het aanmelden nergens duidelijk vermeld dat het gaat om een jaarabonnement. Je betaald een jaar lang maandelijks zodra ze je het eerste telefoonnummer van iemand sturen, ook al wordt er nooit iets bij je schoongemaakt. Wanneer er in jouw buurt niemand beschikbaar is heb je dikke pech en loop je het risico een heel jaar voor niks te betalen. Bij ons werd er maar 1 schoonmaakster aangeboden, welke ook nog niet reageerde en pas na een aantal dagen aandringen liet weten niet te kunnen.

15-01-2022

Op het moment dat je je inschrijft zit je gelijk vast aan een abonnement van 1 jaar. Kandidaten die niet op komen dagen. Mocht je een iemand aan het werk hebben die zich ziekmeld moet je die doorbetalen, zonder dat er enige controle is. En als je aan het einde van je abonnementsperiode wil opzeggen kan dat pas een dag later, met als gevolg een maand extra betalen. Ik ben opgelicht en adviseer dan ook iedereen om niet met dit bedrijf in zee te gaan.

14-01-2022

Na een keertje een werkster geprobeerd te hebben van hen (die totaal geen ervaring had) zat ik vast aan een jaar contract.

Sanne
23-12-2021

Oplichters. Kan er helaas niks beters van maken.

Petro
16-12-2021

Oplichters smeren je een jaarcontract aan zonder wat te leveren

Duco
27-10-2021

Waardeloze oplichterij. Je zoekopdracht gaat automatisch over in een jaarabonnement als ze iemand hebben aangeboden die jij afkeurt.

Je zit er gelijk aan vast en dan mag je het afkopen voor 32,97euro. Wat een oplichterij! je zou eigenlijk gewoon de politie erop af moeten sturen

Jansen
26-10-2021

Waardeloze club: contactpersonen komen niet opdagen, je zit direct vast aan een jaarabonnement. NIET DOEN

Carin
16-09-2021

Compleet waardeloos. Kandidaten komen stuk voor stuk niet opdagen voor kennismaking maar vervolgens moet je wel betalen. Opzeggen kan niet binnen een jaar. Info op de site is compleet misleidend. Er staat dat als ze geen geschikte kandidaat vinden je niet hoeft te betalen, nou dus wel! Helaas ben ik er ingetrapt. Hoop dat er iemand juridische stappen onderneemt. Ik zal in ieder geval een melding doen bij de consumentenbond

Brendan
06-09-2021

Mensen van uit de hell

Sneaky mensen die je een contract opdragen zonder dat je dat door hebt

tuig

04-08-2021

Zeer slecht. Geen contact.

Slechte ervaring. Ze weten je te vinden als er een contract moet worden afgesloten (wat ineens moest), maar bij vragen e.d. komt er nergens antwoord op.

Drie waardeloze mensen geleverd (een oudere vrouw, die lichamelijke klachten bleek te hebben, een ex-junk met problemen en eentje die niet wist, dat als je een uitkering hebt, je gekort kan worden en het gelijk maar voor gezien hield), waar ik steeds mijn tijd en energie in moest steken.

Ik moet het abonnement uitzitten, terwijl er niet goed geleverd wordt.

Ze zouden beter geld kunnen steken in goede levering, dan in de nep reviews op hun site.

Onbegrijpelijk dat dit niet uit de lucht wordt gehaald.

Wat mij betreft ontploffen ze.

Marrie
08-07-2021

Pure oplichting

Kreeg een naam door van een mogelijke kandidaat, geprobeerd contact op te nemen. Telefoonnummer niet meer in gebruik, 2e nummer wel. Afspraak gemaakt voor kennismaking. Kandidaat is niet op komen dagen en reageert verder niet.

Abonnement binnen 14 dagen opgezegd, toch een dwingende mail ontvangen dat je het abonnement nog een jaar zou moeten betalen, hetgeen juridisch onjuist is.

Lndrt
22-06-2021

Nep

Dit bedrijf doet alsof je pas moet betalen nadat zij een werkster voor je hebben gevonden. Niets is minder waar. Tot tweemaal toe een naam en nummer toegestuurd gekregen waar niemand op nam, en dan zit je eraan vast. 1 jaar lang 11.99 per maand. Oplichters. Het schuim der aarde.

Jac
15-06-2021

Het zijn boeven

Misleiding en oplichting met niet geleverde FAKE diensten

Sbakker
26-04-2021

Malafide bedrijf

Helaas een vast contract getekend. De goede 1000den reviews zijn nep! Ik ken meer mensen die hier in zijn getrapt helaas. De personen komen of niet opdagen of reageren niet eens. Toch wordt er steeds geld gevraagd en ook nog eens een extra bedrag aan het begin van het contract. Er is geen telefoonnummer en persoonlijk contact is niet mogelijk. Trap er niet in!

Monica
26-04-2021

Onbetrouwbaar, klantonvriendelijk

Bemiddelen in werknemers die niet op komen dagen, afzeggen op het laatste moment. Spijt dat ik hier ben ingetrapt. Ze doen niks voor je en daar betaal je veel geld voor. Telefonisch kun je ze niet bereiken, dat zegt al veel.

Melanie
02-03-2021

Niet doen - je sluit JAAR abonnement af!

Niet doen! Oplichters! Je sluit gelijk een jaar abonnement af als je je inschrijft. Ik heb in een paar weken tijd maar één kandidaat gestuurd gekregen die nog niet eens Nederlands praatte. En daarvoor moet je dan 69,95€ betalen! Moeten ze verbieden dit bedrijf

Francis
16-02-2021

Trap er niet in!

~ik dacht alleen wat info op te vragen en zit nu vast aan een wurgcontract van een jaar, waarbij de bemiddelingskosten oplopen tot ca 200 euro. Nergens op de website staat dat je direct vast zit voor een jaar. Heel erg slecht.

Ik 'mag' mijn contract nu afkopen voor 50% van het bedrag. Boeven zijn het!

Alex
02-02-2021

Oplichting in plaats van schoonmaakster

Het bedrijf stuurt je totaal ongeschikte kandidaten en zegt dan dat ze bemiddeld hebben.

Sturen rekeningen en zeggen dat je die moet betalen.

Trap er niet in!

Vicenta
05-10-2020

Duur google moment

WAs op zoek naar een witte werkster en schreef mij bij een paar in. Van Ikzoekeenwittewerkster heb ik nooit gebruik gemaakt. Wel kreeg ik een rekening voor bemiddelingskosten en nu mag ik mijn contract(?) afkopen. Wat een geldwolven. Trap er niet IN!

Linda
13-08-2020

Dubieus bedrijf

Na ingeschreven te hebben op de site kreeg ik twee dagen later gelijk de gegevens van een ‘kandidaat’. Deze zogenaamde kandidaat reageerde niet op mijn mail, app of sms. Afgewezen en weer verder zoeken. Vervolgens kregen we weer een ‘kandidaat’ toegewezen. App contact gehad maar deze vrouw had een totaal andere naam dan werd doorgegeven en bleek ook helemaal niet op zoek te zijn naar schoonmaakwerk!

Ik kan niet anders dan de conclusie trekken dat ikzoekeenwittewerkster.nl nep kandidaten voorstelt om je op die manier aan een wurgcontract te kunnen houden!

Oplichting! Niet doen!