ING Verzekeringen reviews

3.7

02-08-2011

Het is mij totaal onduidelijk waarom Fred ING zo'n laag cijfer geeft. Slechte recensie.. Daarom wil ik mijn ervaring met een woonverzekering bij ING delen om een beter beeld te geven.

Een half geleden was er met een storm een boom op mijn garage gevallen. De schade viel op zich wel mee vergeleken met wat ik op het nieuws zag maar het dak en een gedeelte van de muur waren wel zwaar beschadigd. Uiteraard verwachte ik dat mijn woonverzekering dit wel zou vergoeden wat ook zo is. Maar toen ik ING belde werd ik kei goed geholpen. De meneer die mij heeft geholpen was erg vriendelijk en behulpzaam en toonde zich betrokken. Mijn garage is destijds volledig hersteld en ING heeft alles vergoed. Ik heb dus hartstikke goede ervaringen met mijn verzekering bij ING. Overstappen zal ik dan ook zeker niet doen, eerder mijn andere verzekeringen hierheen verhuizen! ING bedankt!

30-07-2011

Toen wij afgelopen week terug kwamen van vakantie bleek dat er lekkage was geweest in ons huis. Omdat het twee weken lang door heeft kunnen lekken was onze vloer geheel vernageld. Maar omdat ik mijn inboedel en opstal heb verzekerd bij ING nam ik direct contact op met de ING. Toen ik belde duurde het wel even voor ik geholpen werd maar toen ik geholpen werd was de man aan de lijn wel erg vriendelijk. Hij legde mij precies uit hoe ik moest gaan declareren. Dit heb ik nu inmiddels ook gedaan en binnenkort krijgen wij een nieuwe vloer. Al met al dus toch handig zo'n opstal en inboedelverzekering. Uit eerdere ervaringen die ik had met verzekeraars had ik dit niet verwacht. ING is top!

29-03-2011

Niet te beoordelen hoe slecht. Ik ben inmiddels al meer dan 18 jaar klant van de ING en heb slecht 2 maal aanspraak "geprobeerd"te maken op mijn verzekering. In beide gevallen was en klip en klaar dat de ING zou moeten uitkeren. Beide keren kreeg ik nul. Het maakt het des te teleurstellender dat blijkt dat bij de ING gegevens niet kloppen en het een administratieve puinzooi is waardoor ik beide keren niet uitgekeerd krijg. Voor mij betekent dit dat ik naar een andere bank ga met al mijn producten. Daarnaast zijn ook mijn ervaringen ten aanzien van een hypotheek zeer teleurstellend. Valse beloften, niet nakomen van afspraken, arrogant gedrag van de adviseur. Waardeloos. Voor mij nooit meer ING.

24-12-2010

Zeer slechte ervaring met ING woonverzekering op het punt van risico wijziging (art 13 polisvoorwaarden) de omschrijving is niet duidelijk, heb je er eenmaal mee te maken dan doen ze er alles aan er onderuit te komen.

Ze gaan zelfs tegen hun voorwaarden in door je gewoon over de periode de premie terug te storten en zeggen we dekken niet dit terwijl hun voorwaarden wel duidelijk aangeven 2 maanden door te dekken, er word verder geen enkele moeite gedaan en verder 10 jaar nieuwwaarde?? vergeet het maar.

Ze bieden nu zelfs 3 maanden gratis rechtsbijstand aan maar wat kun je ermee als zij hun eigen voorwaarden niet nakomen, je zult ze maar tegen hunzelf nodig hebben.

18-06-2010

Omdat ik veel verzekeringen en mijn hypotheek bij de ING heb besloot ik daar ook mijn autoverzekering af te sluiten uit gemak.

Daar heb ik nu echt spijt van want achteraf blijkt de ING vele male duurder voor een autoverzekering te zijn dan de andere verzekeraars als Ditzo en Ohra. Wanneer zich de mogelijk voor doet zal ik ook direct overstappen. Vooral bij Ditzo kan ik z'n 20/30 euro per maand besparen. Voor mij wordt het dus bij de volgende verzekering eerst goed kijken of de ING of andere verzekeraar wel de goedkoopste is.

Voordelen van ING: Niet echt veel met verzekeringen te maken maar bij de ING kon ik wel de beste hypotheek aflsuiten...

Nadelen van ING: De autoverzekering bij ING heeft voor mij een veel hogere premie dan bij andere verzekeringsmaatschappijen.

17-06-2010

Ik ben al lang klant bij de ING zo heb ik daar probleemloos mijn hypotheek, spaar en creditcard ondergebracht. Nooit problemen gehad.

Voordelen van ING: Nu ben ik verhuist en leek het mij uiterst handig om een nieuwe woonhuisverzekering en inboedelverzekering af te sluiten. Omdat ik het handiger vindt om meerdere diensten bij 1 aanbieder te hebben heb ik er voor gekozen om mijn inboedelverzekering af te sluiten bij de ING waar ik nog meer diensten af neem zoals eerder gezegd. Nu is dit allemaal prima gegaan en mijn inboedelverzekering bij de ING is vlekkenloos afgesloten.

Nadelen van ING: Maar wat wel een groot nadeel en mispunt is dat de ING een veel hogere premie vraagt voor dan dat ik bij andere verzekeraars zou moeten betalen. Dus wanneer ik tijd heb ga ik toch nog overstappen. ING is prima dienstverlener maar wel te duur wanneer het aankomt voor een inboedelverzekering (in mijn geval dan).