ING Autoverzekering

2 ervaringen
Kurt
11-03-2016

Slechtste verzekeraar ooit

Mijn schadegeval is reeds 3e jaargang aangevat,nog steeds geen overeenkomst,ING geeft niet thuis,nu ja,ik heb ondertussen alles reeds overgezet naar andere banken,heb wat gawacht met autoverzekering,maar ondertussen nog goedkoper ergens anders verzekerd(ik kan niet zeggen of het beter is,dat zal de tijd wel uitwijzen als er een voorval voordoet. Vele groeten,

18-06-2010

Omdat ik veel verzekeringen en mijn hypotheek bij de ING heb besloot ik daar ook mijn autoverzekering af te sluiten uit gemak.

Daar heb ik nu echt spijt van want achteraf blijkt de ING vele male duurder voor een autoverzekering te zijn dan de andere verzekeraars als Ditzo en Ohra. Wanneer zich de mogelijk voor doet zal ik ook direct overstappen. Vooral bij Ditzo kan ik z'n 20/30 euro per maand besparen. Voor mij wordt het dus bij de volgende verzekering eerst goed kijken of de ING of andere verzekeraar wel de goedkoopste is.

Voordelen van ING: Niet echt veel met verzekeringen te maken maar bij de ING kon ik wel de beste hypotheek aflsuiten...

Nadelen van ING: De autoverzekering bij ING heeft voor mij een veel hogere premie dan bij andere verzekeringsmaatschappijen.

Welk cijfer geef jij ING Verzekeringen?