Ben
01-08-2023

Jammer da de laagste cijfer hier is 1 en niet 0,

slecht verzekeraar,duur,voor telefonisch contact moet jij soms langer dan 30 minuten wachten(maar minstens 10 minuten!)

en. antwoord:stuur email(binnen 10 werkdagen krijg jij antwoord)

nu bijna 7 weken later(schade bij mijn geparkeerde auto door andere,ze hebben de schadeformulier en offerte van hun erkende garage) heb ik het bedrag nog niet ontvangen!

31-05-2023

Ik ben bijzonder goed geholpen door ING. mijn voormalige werkgever kocht zijn ‘lease auto’s’ zelf. Prima natuurlijk maar wanneer je daarna zelf een auto koopt (ik ben inmiddels ondernemer) en wilt verzekeren tellen je schade vrije jaren niet meer mee. Bij ING waren ze bereid hier in mee te denken en mijn situatie écht te zien. Ik kreeg de schadevrije jaren alsnog. Heel fijn. Deze flexibiliteit zie je zelden bij verzekeraars!

Rik
20-10-2021

Ik krijg geen autoverzekering omdat ik een handicap aan een hand heb. Dit zeggen ze niet zo letterlijk maar wanneer ik alle gegevens bij aanvragen identiek invul maar alleen het vinkje bij het gedeelte handicaps uitzet dan is een autoverzekering afsluiten ineens wel mogelijk. Medewerkers verschuilen zich achter `zo is het systeem nu eenmaal en kunnen we niks aan doen´. of `het systeem is bepalend´. en daar kan ik het dan mee doen. Ik heb reeds 16 jaar mijn B rijbewijs en rijd al die jaren al schadevrij. De enige vereiste is het hebben van stuurbekrachtiging. ING blijft onbuigzaam. Discriminatie op grond van gezondheid naar mijn mening.

Kurt
11-03-2016

Slechtste verzekeraar ooit

Mijn schadegeval is reeds 3e jaargang aangevat,nog steeds geen overeenkomst,ING geeft niet thuis,nu ja,ik heb ondertussen alles reeds overgezet naar andere banken,heb wat gawacht met autoverzekering,maar ondertussen nog goedkoper ergens anders verzekerd(ik kan niet zeggen of het beter is,dat zal de tijd wel uitwijzen als er een voorval voordoet.

Vele groeten,

18-06-2010

Omdat ik veel verzekeringen en mijn hypotheek bij de ING heb besloot ik daar ook mijn autoverzekering af te sluiten uit gemak.

Daar heb ik nu echt spijt van want achteraf blijkt de ING vele male duurder voor een autoverzekering te zijn dan de andere verzekeraars als Ditzo en Ohra. Wanneer zich de mogelijk voor doet zal ik ook direct overstappen. Vooral bij Ditzo kan ik z'n 20/30 euro per maand besparen. Voor mij wordt het dus bij de volgende verzekering eerst goed kijken of de ING of andere verzekeraar wel de goedkoopste is.

Voordelen van ING: Niet echt veel met verzekeringen te maken maar bij de ING kon ik wel de beste hypotheek aflsuiten...

Nadelen van ING: De autoverzekering bij ING heeft voor mij een veel hogere premie dan bij andere verzekeringsmaatschappijen.