ING Aansprakelijkheidsverzekering reviews

Periode20232022
Marian
25-09-2023

Helaas kon ik niet lager dan een 1 want zelfs dat is al teveel. ik zou zeker NIET deze maatschappij nemen voor je verzekeringen. Je wordt 5 maanden aan het lijntje gehouden 4 verschillende medewerkers gehad, na 45 minuten wachttijd de lijn verbroken want de dame vond me geen vriendelijke stem hebben. Tja en dan wordt je na 5 maanden uitgemaakt voor leugenaar dat de schade die je heb ingediend volgens hun niet kan, ze willen liever dat je een leugen vertel en het erg aandikt dan de waarheid en dit wordt met een foto beoordeeld op de vraag dat ze dan maar persoonlijk te komen kijken naar de schade dat gaan ze niet doen. Ik denk dat daar de schade managers het van hun eigen bonus moeten betalen of zo want er wordt een partij moeilijk gedaan over een luttel bedrag. Nee er zijn betere verzekeringen dan deze klant onvriendelijke Maatschappij. wel innen maar als er iets is niet uitkeren. Lekker naar Centraal beheer gaan die doen niet moeilijk!

Stefan
19-01-2023

Mijn tv is beschadigd door mijn mantelzorger geeft die dat op aan zijn w.a verzekering , stuur je foto rekening leg je alles uit ook mijn mantelzorger , en vervolgens willen ze nog meer weten . nee fijne verzekering ing

04-09-2022

Nooit ietseerder gedeclareerd.

Bij geleende auto van familie ruit in moeten slaan omdat de hond in de auto opgesloten zat op bloed hete dag. Gelukkig was hij eruit binnen een paar minuten.

Mededeling ING: nee je hebt de auto geleend dus keren wij niks uit.

Bij deze mijn 1 ster review!

28-10-2011

Mijn ervaring bij ING bedrijsverzekeringen....

Zeer slecht.

Klantenservice beloofd veel, komt niet na.

Klantenservice maakt grove fouten door administratieve puinzooi, ING neem hier geen verantwoording voor en schermt met Algemene Voorwaarden en zijn alleen verantwoordelijk voor directe schade, maar niet voor indirecte schade. Dus dat jij als klant schade leidt door fouten van hen is niet belangrijk. Met andere woorden zij MOGEN fouten maken en dat kost hen niets en jij MAG geen fouten maken, want dat kost jou geld.

Een zielig briefje van hen gekregen waarin als volgt staat:"Wij vinden het vervelend dat u niet juist bent geïnformeerd en bieden onze excuses hiervoor aan."

Dan geeft iedereen daar op die klantenservice welk verkeerde informatie, want ik heb dan nog nergens goede info gekregen. Dat kostte mij als bedrijf zijnde door een fout die aan hun zijde is gemaakt... 3 weken geld. Ik kon het werk niet aannemen daar ik niet verzekerd was en enkel omdat zij mij een polisnummer hadden gegeven welke achteraf in eerste instantie nog niet eens klopte en bij navraag voordat ik mijn werk wilde aannemen te horen kreeg dat ik niet verzekerd was. Wat zegt ING u heeft van ons een polisnummer ontvangen en daarmee is de kous af.