InShared reviews

3.8

Ingrid
31-01-2019

Onbereikbaar en zeer slechte organisatie

Ik had mijn verzekeringen bij Inshared ondergebracht zonder goed te kijken wat dit voor organisatie was. Tot mijn stomme verbazing is deze club op geen enkele manier te bereiken en toen ik een glasverzekering erbij wilden nemen bleek dat zo ingewikkeld dat ik naar een ander ben gegaan. Ik ben nu veel goedkoper uit en kan gewoon telefonisch contact opnemen. Het rekeningnummer van Inshared is blijkbaar ook geheim want zij krijgen nog een restant van €2,50 die ik niet over kan maken aangezien het rekeningnummer niet bekend is. Ik raad deze verzekeraar dan ook ten sterkste af.

11-12-2018

Snel en handig

Niet iedereen lijkt blij met deze verzekeraar,maar tot nu toe geen problemen.dat wil ik zo houden!

Linda
17-10-2018

Dierenverzekering

Worden compleet aan ons lot overgelaten. Contact zéér moeizaam. Doen werkelijkwaar niets. Klantonvriendelijk en hierdoor nutteloze verzekering. Polisvoorwaarden houden ze zich niet aan.

Bertan
22-08-2018

Gestolen scooter 5maanden oud met kettingslot (gekeurd)

Goedemiddag allemaal

Ik zit momenteel al 3jaar bij inshared voor mijn brommer verzekering en ik woon zelf in de stad dus heb bewust gekozen voor 50 euro per maand voor allrisk + diefstal mijn scooter is aangeschaft in termijnen van 2-3jaar omdat ik een nieuwe wilde aanschaffen heb totaal 2.2k betaald voor mijn scooter en bewust de duurste pakket genomen Ik zelf woon in een huis die een achteraf project was Dat houd in dat mijn huis later is bij gebouwd omdat ze ruimte over hadden maar daardoor is er geen schuur of tuin aanwezig dus ik moet mijn scooter naast me deur plaatsen met een ketting slot ik heb soms hem bevestigd aan een lantaarnpaal alleen ik woon in een smalle pad waar mensen van dirk van den broek afkomen met een winkelkarretjes dus dan krijg ik daardoor klachten van de buurt Dus zelf heb ik echt alles eraan gedaan om het diefstal te verkomen wat mijn echt ook pijn doet is dat ik nog steeds voor iets betaal wat ik niet meer heb. Scooter was 5 maanden oud en zit momenteel zonder vervoer en ik heb momenteel ook geen geld om een nieuwe te halen Ik zal dit gevoel niemand kunnen oprecht voel je je genaaid.

07-08-2018

Aansprakelijkheidsverzekering

Telefonisch niet bereikbaar. Geen adequate antwoorden/reactie op mail. Enkel standaard antwoorden. Sluit hier geen verzekering af!

Janpep
30-07-2018

Geen dekking reisverzekering indien afgesloten bij niet europeese organisatie

Na anuleren door ernstige ziekte nul op rekest. Reden: de reis was niet afgesloten bij een europeese organistie (direct bij Franse camping) Nooit meer een produkt bij hun kopen dus.

Albert
04-06-2018

Keurig geregeld

Vragen over mijn auto verzekering werden snel en vriendelijk beantwoord. Verder is de premie goed.

20-04-2018

Ver weg van blijven

Als je klein probleem hebt , wat je in 30 sec kunt oplossen moet je een mail sturen waarbij staat dat je binnen 24 uur antwoord krijgt. Wat schetst mijn verbazing ze reageren tot 3 keer toe totaal niet. Beste mensen geef 2 euro extra uit per maand bij een maatschappij die een telefonische helpdesk of klanten service heeft want deze maatschappij is drama. Ik weet eigenlijk niet waar deze maatschappij onder valt. Denk incasso bureau want verders bestaan ze blijkbaar niet.

Roald
13-04-2018

Slecht slecht slecht

Ze zijn telefonisch niet bereikbaar, en via de mail krijg je of geen antwoord of ze komen niet verder dan de standaard antwoorden.

Sylvia
06-04-2018

Misleiden met polisvoorwaarden

Lekkage plat dak door regen. 2 medewerkers vertelden me dat schadeoorzaken vrijwel nooit worden vergoed. Terwijl in de polisvoorwaarden staat dat het wel vergoed wordt. Totaal onbetrouwbaar en slechte afhandeling.

26-02-2018

Misleidende offertes

Zonder kenteken (wel juiste type) offerte voor 38 euro om dan een paar weken later met kenteken 58 euro te vragen.

Natuurlijk gevraagd hoe dat zit: dat doen we altijd zo, soms is de echte premie lager. Ja, ja.

Dick
03-01-2018

Leeftijdsdiscriminatie bij Inshared

Als je 70 jaar bent geworden wordt automatisch de premie verhoogd met ongeveer € 3 per maand. Staat nergens in de voorwaarden. Rij al ruim 40 jaar schadevrij. Dit is discriminatie en dus in strijd met artikel 1 van de grondwet. Inshared stoort zich daar niet aan! Zij leven schijnbaar boven de wet.

13-11-2017

Misleidende tekst website komt niet overeen met voorwaarden

Eerlijkheid net geen cijfer gegeven, maar toch heb ik volgens jullie een 6 gegeven hoe kan dit. er si geen werkelijkheid bij jullie, teksten op de website komen niet overeen met voorwaarden zeer misleidend. inboedelverzekeing blokjes punt 7 Vallen smartphones en tablets onder de inboedelverzekering?

Sneuvelt één van uw kostbare apparaten binnenshuis? Dan is deze schade gedekt door de Inboedelverzekering van InShared. Met de aanvullende dekking Mobiele apparaten & extra kostbaarheden bent u ook verzekerd tegen schade buitenshuis. volgesn de tekst verzekerd in de inboedel, maar volgens de kleine letters in de voorwaarden niet dan moet j eerst de kostbaarheden aflsuiten, maar die is voor het buitenland zoals ik het hier lees? na een schadegeval wordt er niks uitgekeerd wordt alleen gezocht naar allerlei mogelijkheden om er onderuit te komen. net een mail gehad over verhoging premie, er zijn meer auto ongevallen daarom gaat uw inboedel premie van de woning omhoog, dit verband snap ik niet. daarnaast cijfer geven bij beoordeling en feedback is niet zo heel duidelijk net als de rest van jullie site en voorwaarden ik ben blij dat ik ga overstappen

Maikel
05-09-2017

Premie met 30% omhoog

Ik werd aangenaam verrast met een mail dat mijn autoverzekering premie met 30% wordt verhoogd. Reden zou zijn dat iemand die nu dezelfde verzekering afsluit meer betaalt dan mij. Vreemde gang van zaken.

Charlotte
01-07-2017

Waardeloze verzekeringsmaatschappij

Ik raad iedereen af een verzekering af te sluiten bij Inshared! Na 5 jaar gedacht te hebben dat mijn auto goed verzekerd zou zijn via Inshared blijkt nu dat Inshared niets voor mij kan betekenen. Iets in het systeem bij Inshared blijkt niet goed te zijn ingevuld waardoor ik nooit recht heb gehad op een verzekering. Gek genoeg heb ik 2 jaar geleden wel mijn schade vergoed gekregen zonder enig bericht van Inshared dat iets in mijn persoonlijke gegevens niet juist stond genoteerd. Nu wilde ik weer schade melden, wat in eerste instantie geen probleem bleek te zijn. Echter stuurt Inshared mij een week later een korte mail waarin zij melden dat mijn gegevens niet kloppen, ik nergens recht op heb, niets vergoed krijg, alle premie terug moet betalen én de vergoede schade van 2 jaar geleden terug moet betalen. Of ik dit alles binnen een maand kan betalen. Na eindeloos heen en weer mailen met medewerkers (niet echt professioneel in tekst en benadering) van Inshared (studenten?) krijg ik nergens hulp bij vanuit Inshared. Ik kan niemand persoonlijk spreken en wordt als een soort crimineel behandeld alsof ik bewust mijn verzekering verkeerd zou hebben afgesloten. Klantgerichtheid, probleemgericht werken en persoonlijke service staat bij Inshared kennelijk niet hoog in de prioriteitenlijst. De verzekering is lekker goedkoop maar als je de verzekering nodig hebt laat Inshared het afweten! Een waardeloze verzekeringsmaatschappij die kennelijk iedereen accepteert als klant maar klanten ook daadwerkelijk willen helpen is kennelijk te veel gevraagd! Sluit NOOIT een verzekering af bij Inshared!

Den
28-06-2017

Inshared niet aan beginnen

Mijn ervaring met Inshared is niet positief te noemen.

Een aantal punten waardoor ik geen verzekering bij hun af zou sluiten: - 1. Mijn eerste schadegeval met de auto in 27 jaar, naar mijn inzien nog steeds niet mijn schuld. Ik ga in 1 keer van 27 schadevrije jaren naar 10 schadevrije jaren, - 2. Een premieverhoging uit de hoge hoed, ik moet opeens 5,50 euro per maand meer gaan betalen. Reden, omdat nieuwe klanten meer als mij betalen voor hun verzekering vonden ze het wel zo eerlijk dat dit gelijk getrokken zou worden, dus ik kan meer gaan betalen. Ik lees dat anders, hun willen gewoon meer premie ontvangen, -3. Ze zijn telefonisch totaal niet te bereiken, alles gaat per email. Dus je kunt geen discussie aan gaan met ze, -4. Enkele jaren geleden waren ze echt een stuk goedkoper dan andere verzekeringsmaatschappijen omdat je polissen etc online staan. Tegenwoordig zijn ze even duur of zelfs duurder dan een normale verzekeraar die je gewoon aan de telefoon kunt krijgen.

23-06-2017

Schade afhandeling is super slecht bij verhaal tegenpartij.

Inshared doet niet haar best bij verhaal op tegenpartij. Al bijna 11 maanden verder en nog geen uitkering. Ze reageren niet op vragen. Bellen heeft geen zin er is nooit iemand aanspreekbaar met kennis van zaken. Ze leunen erg op ondersteuning van Achmea. Erg bureaucratisch allemaal. Spreken tegen wat er in de voorwaarden staat. Jij moet ze daarop wijzen. Echt te gek voor woorden. Als er een reactie is dan vaak weer ontwijkende antwoorden of smoesjes. We zijn er mee bezig; er is wat fout gegaan; we moeten antwoord afwachten van collega ( Achmea); Er is wat binnen maar kan nog noet zeggen hoe of wat. Etc etc.

Mensen wees gewaarschuwd.

12-06-2017

Inshared nooit doen!

Had mijn auto 7 jaar all risk verzekerd bij Inshared,tot dat mijn dochter een ongeluk kreeg met mijn auto. De auto was totaal los. Ik werd gebeld door de taxateur dat ik goed verzekerd was en dat ik 4800 voor de auto terug zou krijgen. Vervolgens werd mij verzocht om de auto van de hand te doen aan een handelaar voor een bedrag van 1500 zodat de verzekering 1500 minder hoefde uit te betalen. Nou prima opgelost zou je zeggen tot dat ik na weken weer wat hoorde van Inshared. De schade was voor mij zelf ,want de auto stond op mijn dochter haar naam. Ik heb geprobeerd om uit te leggen waarom de auto in 2012 op haar naam is gezet ivm hoge parkeer tarieven op een adres waar ze tijdelijk verbleef en geregeld de auto meenam. Een parkeerkaart kon alleen op haar naam staan als ook de auto op haar naam zou staan. Ik heb daar verder nooit geen aandacht meer aan besteed ik betaalde tenslotte de verzekering en het is een familielid voorzag geen problemen. Ook in de voorwaarden van 2010 toen ik mijn auto verzekerd heb bij Inshared mocht de auto op een andere familielid staan Echter ziet Inshared dat anders. Je mag dus wel jaren de premie betalen,maar uitbetalen bij schade is er bij Inshared niet bij. Heb geprobeerd het uit te leggen maar je krijgt niemand aan de lijn alles gaat via de mail. Ze nemen totaal niet de moeite om er uit te komen maar houden zich vast aan het niet te hoeven betalen. Kortom neem een verzekering met een agentschap ,want dit is een walgelijk bedrijf.

Wessel
01-06-2017

In de aap gelogeerd

Na het lezen van verschillende reviews dacht ik met Inshared de beste autoverzekering af te sluiten tegen een redelijk prijs. Het was een maandelijks bedrag van €63,-.

Toen Inshared mijn schadevrije jaren niet konden achterhalen heb ik een verklaring van leasemaatschappij laten zijn waarin 3 schadevrije jaren bleek. Van Inshared kreeg ik te horen dat dat voldoende was.

Een maand later bleek toch de premie naar €185,- (!) te zijn opgehoogd. Toen ik ze wees op de eerdere mail kreeg ik te horen dat het een "typfout" was en dat ze er toch echt niets aan kunnen doen dat ik nu drie keer de premie moet betalen.

Ik heb per direct opgezegd!

Janou
04-05-2017

Voor 450,- pm geen telefonische klantenservice!

Totaal verontwaardigd dat ik telefonisch niet verder geholpen kan worden bij mijn vragen. Laat staan opzegging van polis. Ik betaal 450,- per maand om mijn sportwagen te verzekeren, maar een antwoord op mijn vraag of ik z.s.m mijn polis kan opzeggen wordt vermeden. "wij zijn een online verzekering, dus wij doen niet aan telefonisch contact" was het schandalig en belachelijk antwoord. Duur en slechte hulp, ik zeg NIET verzekeren hier!