InShared reviews

3.8

Roy
29-01-2016

We all benefit, yes sure

Mijn nieuwe auto verzekerd bij InShared. Helaas snel schade door iemand die achterop reed. Het is al vervelend genoeg als je nieuwe auto door iemand anders beschadigd raakt, maar als je dan met InShared aan de slag gaat, dan wordt het pas echt vervelend.

Met tegenzin een ruim een half uur in de auto gezeten om bij de ABS Autoherstel aan te komen, de voorgeschreven hersteller zelfs als de tegenpartij schuld heeft.

Expertise door de medewerker van ABS, dat alle gespoten delen niet vervangen hoefde te worden, maar dat met wat plamuur en wat spuitwerk het wel klaar was.

Natuurlijk niet akkoord met de methode want plamuur op een dorpel bij de kofferbak is het begin van nog meer ellende. Na contact gehad met InShared zou er een expert komen, echter geen vervangend vervoer inbegrepen, dus voor eigen rekening. Afgesproken met InShared dat ik bij de expertise zou zijn, ABS weigert dit omdat de auto een hele dag nodig is. Vervangend vervoer mag je dan ook zelf betalen.

Na weer contact met InShared gevraagd of ik ook een expertise mocht laten doen bij een andere erkende schadehersteller. Het antwoord is nee, want ABS rekent met korting op het uurloon en korting op onderdelen. InShared betaalt je nooit meer dan dat, terwijl je weet dat geen andere partij het daarvoor kan maken.

Als een andere herstellen bij wijze van spreke 100 euro meer vraagt voor dezelfde reparatie, dan mag je het daar natuurlijk laten herstellen, de 100 euro zijn dan voor je eigen rekening.

Je hoopt altijd dat je eigen verzekering aan je kant staat, maar helaas is dat niet zo. De verzekering van de tegenpartij was uiteindelijk bereidwilliger dan mijn eigen verzekeraar.

Als je dit meemaakt en je bent niet schuld, ga je snel afscheid nemen van InShared.

Kortom, als je een wat duurdere, jongere auto hebt, dan is InShared wellicht een van de slechtste keuzes die je kunt maken want ze zullen alleen op de goedkoopst mogelijk manier de schade proberen weg te werken. Kwaliteit komt niet voor in het woordenboek.

05-01-2016

Bedroevend slechte service

Schade aan auto, 50/50 verzekerd. Maar ik moet eerst een eigen risico betalen van 250 euro. Totdat de tegen partij heeft uitbetaald. Niet te bereiken alleen online via email. Baal enorm, en ga dus weg bij inshared.

De prijs heeft mij geleid tot deze verzekering, maar de bereikbaarheid en slechte afhandeling vind ik erg belangrijk.

Leo
23-12-2015

Inshared, waardeloos bedrijf

In onze auto ingebroken in Italie, bij geen reisverzekering geld diefstal uit auto, uitkering door inshared.

Ze keren niet uit omdat volgens hun de handtas van mijn vrouw zichtbaar in de auto lag, het lag onder een dekbed.

Dus niet zichtbaar!

Verder zeer slechte ervaring met hun bereikbaarheid en geautomatiseerde mailtjes die niet eens goed beantwoord worden.

Nee, voor mij nooit meer Inshared.

Joop
31-08-2015

Passen aftrek bij schadebetaling toe, staat niet in de polis vermeld.

Inshared autoverzekeringen passen eigenhandig aftrek toe (nieuw voor oud) bij een schade uitbetaling, terwijl dat NIET in de polisvoorwaarden wordt vermeld.Hier tegen heb ik met succes (kosteloos via schadecoach.com) geprocedeerd.

Ze proberen het toch maar, daar de meeste mensen toch niet gaat procederen.

Deborah
30-07-2015

Waardeloze verzekering

Ik heb de tv van mijn moeder laten vallen nu paar weken later blijfb inshared zeuren om een bon die er niet meer is en is contact betaald dus ook geen bank afschrift meer van betalen Ho maar duurt eeuwig zonder resultaat

27-05-2015

Verschrikkelijk! Nooit lid worden

Een jaar geleden kocht ik mijn scootertje. Ik ben toen verzekeringen gaan vergelijken en kwam toen bij inshared, mede door de vele dekkingen en lage premie. Ik kon zo klant worden, kreeg de groene kaart via de mail en ik dacht dat alles geregeld was. Echter ben ik begin maart van mijn scooter gereden door een 63 jarige man die een erf verliet, daar waar ik gewoon op het fietspad naast de weg reed. Meneer bood meteen excuses aan en heeft (ook op het schadeformulier) schuld bekent. Om het maar even zo te zeggen. Ik heb samen met deze man een schadeformulier ingevuld, en heb bij thuiskomt meteen de schade online gemeld want er is niemand van Inshared waar je mee in contact kan komen om je te helpen. Heb al het papierwerk ge-upload en Inshared gaat aan de slag. Dit is letterlijk wat er op de site stond na het uploaden. Inmiddels zijn we nu bijna 2 maanden verder en staat dit nog steeds op de Inshared site. Ben er nu dus flink ziek van aangezien die scooter mijn enige vervoer is en ik deze al die tijd al niet kan gebruiken, heb nu dus zelf maar contact opgenomen met de verzekering van de andere partij. Beide partijen hadden alle benodigde administratie hadden opgestuurd naar de verzekeringen de dag na de hele gebeurtenis Kortom het is redelijk goedkoop en je denkt veel gedekt te hebben, maar als er iets aan de hand is sta je er alleen voor en moet je het maar uitzoeken. Inhared had naar mijn idee niet heel veel meer hoeven doen, maar in plaats daarvan hebben ze een mooie en betrouwbaar uitziende website en leuke reclame's maar doen ze helemaal niets.

Sjors
18-03-2015

Zojuist geprobeerd mijn motor te verzekeren. Helaas worden mensen onder de 25 jaar niet verzeker vanwege een verhoogd risico. Inshared is alleen voor een elite groep die zich BEWUST noemt!

Het komt er dus op neer dat ik maar onverzekerd rond moet gaan rijden...

Jacki
27-01-2015

Top geholpen

Ongeluk met de auto. Veel schade. Claim ingediend bij Inshared en ben daarna goed en snel geholpen. Auto is inmiddels totalloss verklaard en Inshared heeft het bedrag uitgekeerd. Ik koos voor inshared vanwege de lage premie. Nu blijf ik er vanwege de service! Hopelijk wordt mijn premie na dit ongeval niet hoger

C. de Haan
22-01-2015

Teleurstellend op basis van de prijs

Via Independer bij Inshared terecht gekomen met 12 schade vrije jaren een premie voorspiegeling van €51,- een week later bericht van Inshared dat mijn schadevrije jaren zelfs nog een jaar hoger lag dus 13 t.o.v. 12. Dat zou dan een positief effect hebben verwacht je, maar wat schetst de verbazing Inshared schrijft momenteel €73,00 per maand af. Ik voel me dus aardig genept want misschien krijg ik het aan het einde terug, voor nu speel ik voor bank en schiet ik geld voor (dan verwacht ik ook rente). Nee voor mij geen Inshared meer, dit voelt een beetje als valse voorwendselen. Tevens een bericht dat de polisvoorwaarden worden aangepast, nadat ik al heb afgesloten dat voelt als het wijzigen van de spelregels tijdens het spel.

13-01-2015

Zeer goede service van Inshared!

Onlangs heb ik wat problemen gehad met de verzekering en het opzeggen van een verzekering.

Naar een paar mailtjes met InShared werd dit helemaal opgelost en nu is alles prima geregeld.

Op mijn e-mailtjes werd heel snel gereageerd.

Ga zo door!

En nog bedankt!

M. Bosvelt
06-01-2015

Bar slecht

Bij Inshared ben je een tevreden klant totdat je een beroep op ze doet.

Mijn auto werd gestolen, wat op zich al erg vervelend is. Maar wat nog veel vervelender is, is de afhandeling er van door Inshared.

Inshared besteedt dit grotendeels uit aan Dekra. Van Dekra krijg je een waslijst aan vragen. Vragen waar niemand uit zijn hoofd een antwoord op weet. Na de vragen beantwoord te hebben blijft het angstvallig stil. Bij Inshared geven ze iedere keer weer aan: we hebben nog niets van Dekra ontvangen.

Maar vervolgens mag je het zelf uitzoeken.

Ik wacht nu al 5 weken en in die 5 weken heb ik niks van Inshared vernomen.

Dit was de eerste en laatste ervaring met Inshared.

Doe jezelf een plezier en kies een verzekeraar die zelf de schade afhandeld.

Mvg. Merlijn

K. de V
19-12-2014

Teleurstellend

Inshared heeft tot 2 x maal toe de premie van de autoverzekering verlaagd als ik dezelfde auto bij hen verzeker. Zij vertellen dit echter niet aan hun bestaande klanten. Een klacht van mijn kant werd afgedaan met het feit dat zij dit niet voor alle klanten in de gaten kunnen houden. Bij premieverhogingen kunnen ze dit wel, niet bepaald fair.

J. van der Knaap
08-12-2014

'Wij denken oplossingsgericht met u mee'

Pony's blijken bij Inshared geen huisdieren te zijn en als de eigenaar van de pony's wettelijk aansprakelijk is dekken zij die schade niet.

RobOss
07-10-2014

Teleurgesteld In InShared autoverzekering

Zeer verbaasd en hoogst teleurgesteld, dat de premie van de autoverzekering van InShared met 8% PER JAAR wordt verhoogd, dit na het bereiken van de leeftijd van 70 jaar. Na 6 jaar is dit een premieverhoging van MEER DAN 50%! InShared zou deze premieaanpassing beslist moeten herzien, daar de meeste verzekerden hiervan niet op de hoogte zijn met de verhoging van 8% PER JAAR!

WIllem
06-10-2014

Duidelijk, overzichtelijk en de juste dekking versus premie.

Ohra is te duur als je echt goed naar de voorwaarden kijkt en krijg vooral geen schade! Ik ben nu een maand bezig met een simpele claim op de doorlopende reisverzekering waar ik door de jaren heen een vermogen aan premie (naast al mijn andere verzekeringen) voor betaald heb. Zonder enige schaamte meldt Ohra een reactietijd van 10 werkdagen te hebben. Het communicatieniveau is niet doeltreffend, klantvriendelijk en meerdere Ohra medewerkers komen met verschillende vragen en verklaringen (lees afwijzingen) Daarnaast hanteert de Ohra nog steeds een opzegtermijn van een maand na ontvangst opzegging. Ohra is niet meer van deze tijd. Dus Ohra opzeggen en shoppen, Inshared is voor mij een goed alternatief.

Marijke van der Leest
01-10-2014

Top maatschappij!

Eind 2011 stapten wij o.a. met de woonverzekering over naar Inshared, na meer dan 40 jaar schadevrij verzekerd te zijn geweest bij een andere maatschappij. Begin 2012 sprong er tijdens onze vakantie een waterleiding boven. Gevolg grote schade aan plafond, muren en parketvloer beneden. Ik vond het erg vervelend om twee maanden na de overstap al een schade te moeten claimen. Maar de mensen bij Inshared weerlegden dit bezwaar en de schade is prima afgewikkeld. Alle schade werd vergoed, hersteld of vernieuwd.

Nu hadden we in april weer schade. Een plaatselijk noodweer met extreem grote hagelstenen, veroorzaakte wateroverlast in de serre doordat het dakraam en de goten dit niet konden verwerken. Het water kwam met bakken tegelijk naar binnen. Gevolg schade aan de parketvloer in de serre en gaten in het dek van het zwembad Dit laatste was een schadepost van meer dan 5000,00. Alles werd weer vergoed en hersteld. De contacten met de medewerkers waren zeer begripvol en vriendelijk. Ze leefden ook nog mee met een ziekenhuisopname van mijn man die moest plaatsvinden. Alle lof voor Inshared voor de coulante en snelle afhandeling

N. steliatos
26-09-2014

Goedkoop, tot je iets hebt

inshared is goedkoop. Zonder meer. Maar op het moment dat je een schade hebt geven zij niet thuis. Dan blijk je gewoon bijna nergens voor gedekt te zijn. Antwoord van Inshared: 'had u maar de polisvoorwaarden moeten lezen'. Feitelijk heeft mevrouw daar natuurlijk gelijk in ware het niet dat ik de verzekering niet afgesloten heb. Ik kwam er pas later bij. Dat ze zonder meer maar gewoon die aanname deed irriteerde me. Erg onvriendelijke dame.

Het komt er op neer dat we standaard verzekerd zijn tegen hetgeen dat moet. NIet meer, niet minder. Inshared is bijzonder slecht te bereiken en ze lezen ook bijzonder slecht. In mijn geval ging het over mijn telefoon die door mijn dochter kapotgemaakt is. Zij schrijven vervolgens een antwoord dat het wel vervelend is dat de telefoon van mijn dochter kapot is...! Ze is 2, oud genoeg voor een telefoon blijkbaar.

Afhandeling: onvriendelijk en ongeinteresseerd.

Weinig pro-actieve houding. Niet aan het werk om klanten verder te helpen.

Ik ben me nu aan het orienteren op een andere verzekering want ik betaal toch liever ietsje meer zodat ik een wat vriendelijkere organisatie tegenover me heb en vooral een die bereikbaar is.

12-09-2014

Volkomen waardeloos

Pas op trap niet in de gladde praatjes van Inshared want als je na jaaaaaaaren een kleinigheid claimt dan ondervind je wat deze verzekering echt is.

De slogan we all benefiet daar klopt helemaal niets van nog nooit is mijn woonverzekering omlaag gegaan veel beloven maar helemaal niets geven met veel plezier zeg ik doei telgen deze totaal waardeloze verzekering ga maar lekker door arme mensen geld uit de zak te kloppen bah

Jacki
14-08-2014

Top maatschappij

Als verzekerde bij Inshared heb ik schade gehad. Schade aangemeld bij inshared. Ik zocht een telefoonnummer maar die kon ik niet vinden. Daarom heb ik het online geregeld. Achteraf best makkelijk en snel gepiept. Ze hebben contact met me opgenomen en ik wacht nu de rest van de afhandeling af. maar zoals het er nu uitziet verloopt alles gladjes! Was maar afwachten omdat ik minder betaal dan mijn oude maatschappij, you never know.

W de graaf
13-08-2014

Niet goed

ben 8 jaar schadeloos klant geweest van inshared.

ben verhuisd 17 maanden geleden en ben heeeel lang bezig geweest om mijn woonverzekering op een ander adres onder te brengen…

lijkt mij een hele simpele administratieve handeling.

ga het nu opzeggen want als ik nu schade heb krijg ik geen cent… omdat die nog op oude adres staat.

de optie om dit zelf te doen op de site bestaat er niet, en hun zeggen dat ik het moet opzeggen en opnieuw aanvragen…. dus vaarwel punten van 8 schadeloze jaren…..

SCHANDALIG VIND IK HET!