InShared reviews

3.8

03-06-2014

Slechte bereikbaarheid

Schade aan auto, all risk verzekerd. Maar ik moet eerst een eigen risico betalen van 135 euro. Totdat de tegen partij heeft uitbetaald. Niet te bereiken alleen online via email. Baal enorm, en ga dus weg bij inshared.

De prijs heeft mij geleid tot deze verzekering, maar de bereikbaarheid en slechte afhandeling vind ik erg belangrijk.

Jacki
09-04-2014

Premie lager & alles online

Ergens in de zomer van 2013 koos ik voor Inshared omdat in mijn geval de premie bij veel lager was dan bij andere verzekeraars waarbij ik een premie had opgevraagd. Dit is mijn eerste positieve punt over inshared. Mijn tweede positieve punt is dat alles online is te regelen. Ik had schade en kon die gewoon via de website opgeven. Geen telefoontje aan te pas geweest. Mijn vergoeding heb ik inmiddels gehad. Verzekeren bij inshared, ik zeg doen!

Gerrit Rijpkema
07-03-2014

Ik werd geweigerd

Ik wilde mijn motor, een BMW R1150RT tourmotor, verzekeren maar werd geweigerd. Ik heb daarop een email gestuurd met de vraag waarom.

Ik kreeg het volgende antwoord; "We vinden het jammer, maar op dit moment kunnen we uw motor niet verzekeren. Dit heeft te maken met de diefstalgevoeligheid van bepaalde importvoertuigen. Helaas valt uw motor hier ook onder en kunnen wij u geen aanbieding doen."

Dit slaat helemaal nergens op, mijn motor is vanuit Duitsland geïmporteerd maar wijkt in niets af van in Nederland geleverde motoren. Bovendien staat hij thuis bij mij in de garage en doe ik alleen dagtochten waarbij de motor nooit onbeheerd staat. In ieder geval hanteren ze onduidelijke selectienormen.

Ik ben meteen verder gaan kijken en zonder problemen geaccepteerd bij Verzekeruzelf.

Dus bij deze de tip, laat Inshared voor wat het is, ze hebben alleen mooie reclames maar daar blijft het bij.

R de Vries
24-02-2014

Incasso na opzeggen

Een half jaar geleden mijn brommer verzekering opgezegd daar ik een veel goedkopere verzekering gevonden had.

Nu kreeg ik zaterdag een brief van het incassobureau met de mededeling dat ik een achterstand heb van bijna een half jaar, de vordering i inmiddels aan het incassobureau overgedragen.

De heren van Inshared hebben mij inmiddels heel slim de toegang tot mijn inshared geblokkeerd. Wellicht in de hoop dat ik dan niets meer kan bewijzen dat ik heb opgezegd.

De Vries
19-02-2014

Ondanks schoon schadeverleden geen coulantie

Klantenservice weinig coulant, zeer grote tegenvaller. Strikt polisbeleid, geen enkele uitzondering mogelijk, ondanks schoon schadeverleden

18-02-2014

Ben vanaf 4-2011 bij jullie verzekerd, heb ruitschade gehad, werd een bedrijf ingeschakeld zonder enige ervaring, ruit opgemeten, verkeerde maat! Bedrijf 2 kwam na 6 weken, en die heeft het netjes opgelost. Wel 125 euro eigen risico!

Nu (Februari 2014) heeft mijn hond een dure afstandsbediening van 150 euro stuk gebeten bij vrienden. Ik schade melden, u word teruggebeld binnen 2 dagen.

Niks gehoord, ik zelf bellen, krijg ik te horen dat jullie alleen de dagwaarde uitkeren.

Dus als ik het goed begrijp moet ik nu een afstandsbediening voor een paar tientjes op marktplaats gaan zoeken

Zegt de klantenservice: Ja dan had u de polisvoorwaarden maar beter moeten lezen!

Een verzekering gaat om vertrouwen! (zoals jullie zelf zeggen) En het vertrouwen is nu een beetje weg inshared!

BH
17-01-2014

Wat een slechte service. Op zich is tarief concurrerend. Maar telefonisch contact kennen ze niet (daarom noemen ze zichzelf zo goedkoop). Anyway, hele discussie gehad over schadevrije jaren. En dat per mail. Dat werkt dus niet. dan maar een andere verzekering! En, zelfde tarief.

Voor mij NOOIT meer inshared.

RobOss
11-11-2013

Tevreden over mijn autoverzekering

Tevreden over mijn huidige autoverzekering bij Inshared. Premie is gunstig te noemen. Toch een minpuntje voor Uw premieberekening na het bereiken van de leeftijd van 70 jaar en ouder. De premieberekening gaat dan namelijk zeer fors omhoog vanaf de leeftijd van 70 jaar. Ieder jaar gaat de premie met ongeveer 8% omhoog. Dit betekent na 6 jaar een premieverhoging van in totaal van meer dan 50%. Dit ondanks van mijn huidige opgebouwde 22 schadevrije jaren. Andere verzekeringsmaatschappijen hanteren een minder of zelfs geen premieaanpassing vanaf deze leeftijd. Dringend advies aan Inshared: Geen forse premieverhogingen toepassen na het bereiken van de leeftijd van 70 jaar.

Cees
19-09-2013

Geweigerd

Ik heb net geprobeerd om een woonhuis verzekering af te sluiten. Dit lukte via de website niet!? in een antwoord op mij mail kon ik lezen dat ik niet aan "alle criterias voldeed" en dat InShared "niet voor iedereen is". Na gebruik te hebben gemaakt van de terugbel service (de enige manier om in contact te komen met deze club) knapte ik meteen af. Ronduit een onbeleefd persoon aan de telefoon en geen antwoord op mijn vragen waar het mis gaat.

Even voor de duidelijheid, mijn huis is een rijtjeshuis met dakpannen en een OZB waarde van 280,000 euro, inboedel blijft ook ruim onder de 150,000 euro, heb nog nooit ( 30 jaar ! ) ook maar 1 cent bij een verzekering geclaimt en heb echt geen problemen of betaling achtestanden gehad.

Ik voel me nu wel net een halve crinineel, maar ach als ze mij niet willen hebben zegt dat meer over InShared dan over mij.

11-08-2013

Afwezen bij het afsluiten

Geprobeerd aan te melden, werd afgewezen omdat ik in het verleden een conflict met een andere verzekeraar heb gehad. Ben al m'n hele leven schadevrij en nog nooit een rekening niet betaald.

Jack van Beek
09-07-2013

Niet goed te bereiken

Was jaren klant bij Inshared beviel mij goed ik heb 2 auto's die ik afwisselend gebruik, eerst was plots de all risk mogelijkheid niet meer aanwezig , jammer maar te overleven en nu kan ik mijn auto niet meer verzekeren bij hun omdat hij te oud is dit word alles zonder enige communicatie naar de klant maar even veranderd, de inboedel verzekering is deze maand maar even met 19% verhoogd de reclame u krijgt geld terug nou echt niet al 2 jaar hebben ze een te kort, maar er wel reclame mee maken, en dan voor mij als klap op de vuurpijl ze vergeten de klanten ook de no claim jaren door te geven aan het systeem van de verzekeraars zodat je daar ook nog achteraan moet die dan niet blijken te kloppen en daar moet je dan weer een mail achter aan sturen waarna het weer niet goed gaat enz enz nee voor mij voortaan maar weer een maatschappij die normaal te bereiken is en niet allerlei regeltjes invoert zonder enige communicatie met de klant

01-07-2013

Wij hebben een woonverzekering sinds 5 maanden bij Inshared, 6 weken geleden is er ingebroken bij ons thuis en afgelopen week hebben ze netjes betaald.

Je moet wel achter ze aan blijven zitten want het is erg druk en duurt allemaal erg lang.

Als je belt moet je ook altijd naar je schadebehandelaar bellen want anders word je telkens afgekapt en word er verteld dat ze contact opnemen als ze vragen hebben,

ik merkte dat als je naar de behandelaar vraagt je wel word doorverbonden.

Het duurt redleijk lang en erg veel onduidelijkheid maar ze komen wel hun woord na,

erg goed geholpen verder en netjes afgewikkeld.

11-04-2013

Ik heb een dierenverzekering voor mijn hond bij Inshared,maar zou echt niet weten waar ik in s'hemelsnaam mijn declaraties naartoe moet sturen.! Zelfs na uren zoeken zie ik geen adres of een verwijzing , zelfs geen telefoonnnummer.

24-03-2013

Inshared is een leuke internet verzekeraar als je binnegehaald moet worden. Een groot probleem doet zich echter voor als je wil opzeggen, stopzetten , uitschrijven , beeindigen. Is het nou zo moeilijk om een optie op de site te zetten: Ik wil Beeindigen? Je bent minstens een uur aan het zoeken en dan moet je maar uit pure ellende een mailtje sturen, er is niet uit te komen.

21-03-2013

Ben erg tevreden

Ben erg tevreden over InShared. Net een schade gehad . Heel snel opgelost, en ik ben heel goed geinformeerd. Voor mij een 10!

19-12-2012

Ohra is goedkoper

Ik heb nu een inboedelverzekering van de Ohra van 8 euro per maand met voldoende dekking , bij Inshared kost dat 25 euro per maand, dat doen we dan maar niet

02-12-2012

Concurerende prijs

prima verzekering met concurrerende prijs !

18-09-2012

Ik kon niet verzekerd worden

Aangemeld voor autoverzekering, kreeg aan het einde van de registratie te horen dat ik niet verzekerd kon worden. Werd verder geen reden gegeven. Ik heb nog nooit iets geclaimed bij een autoverzekering en nog nooit te laat betaald. Ik begrijp niet waarom men zo moeilijk doet, ik zit nu bij Centraal Beheer en daar ging aanmelden prima.

30-08-2012

Snel en efficient

Afsluiten ging prima , snel en efficient. Ik heb hier wa, en woonverzekering.

Ik zag dat mijn rekening nummer op de factuur stond, welke per email verstuurd wordt, hier was ik niet blij mee omdat email niet veilig is.

Dit heb ik gemeld en gevraagd of ze dit willen aanpassen. Het antwoord was dat email wel goed beveiligd is :-(.

Het letterlijke antwoord hieronder:

Al onze klanten zijn zelf verantwoordelijk voor het opgeven van een juist emailadres. De emailberichten zijn gekoppeld aan de juiste rekeningnummers. De klant geeft namelijk zelf het rekeningnummer op. De emailberichten zijn goed beveiligd. Wij kunnen de emailberichten niet aanpassen. Met vriendelijke groeten,Van iedereen bij InShared.

09-06-2012

Mijn ervaring met Inshared is slecht. Ik wilde mijn woonverzekering en autoverzekering bij hen onderbrengen. Vooral de all risk auto verzekering was voordelig met 45 euro. Het online afsluiten verliep prima. Na één maand werd de premie echter meteen verhoogd naar 52 euro (premieverhoging van 15%!!) met een bericht dat dat helaas nodig was omdat Inshared plotseling veel meer schades moest vergoeden in 2011. Daarna volgende een e-mail dat de premieverhoging in mijn geval onjuist was en er nog een aanpassing zou volgen. Na 2 maanden echter geen verschil en op een vraag per e-mail (bellen kan dus niet!!) werd niet gereageerd. Uiteindelijk besloten de All Risk verzekering aan te passen naar WA+ maar deze vorm heeft Inshared niet. Slechts halve All Risk is beschikbaar en anders gewoon WA maar dat vind ik niets. Dus overgestapt naar een andere verzekeraar: "AllSecur". Afsluiten verliep prima tot dat ik na 2 maanden de melding kreeg dat Inshared mijn schadevrije jaren (10) niet aan het RoyData systeem had toegevoegd. Zoals gezegd is bellen niet mogelijk en ben ik weer gaan mailen. Op de site staat dat je binnen 2 dagen een reactie ontvangt, maar vergeet het maar. Uiteindelijk een klacht ingediend maar ook geen reactie. Na ruim 2 weken kreeg ik op mijn allereerst mail een berichtje dat men de schadevrije jaren terug in het RoyData systeem had gezet zodat mijn nieuwe verzekeraar deze kon koppelen aan de nieuwe verzekering. Allsecur heeft dit direct gedaan en stuurde meteen een bevestiging. Zij zijn overigens wel telefonisch bereikbaar (top service bij Allsecur!).