InShared reviews

3.8

23-07-2010

wat een goedkope premie moet je betalen bij Inshared! ik bespaar nu meer dan 200 euro per jaar en ik heb de zelfde voorwaarden als bij mijn oude verzekering. het online afsluiten van de autoverzekering op de inshared website was in een piep en een scheet gebeurd. ik berekende mijn premie en direct daarna sloot in mijn verzekering af. inshared is onderdeel van achmea zag ik dus ook dat zit wel goed. Kort mijn auto ervaring met inshared: makkelijk af te sluiten, betrouwbaar (door achmea) en goedkoop!

13-07-2010

Ik zag op de TV reclames van InShared. Deze sprak mij aan waardoor ik mijn premie voor een autoverzekering ging berekenen op hun website.

Voordelen van InShared: Toen ik mijn autoverzekering premie ging berekenen op de Inshared website zag ik dat hun premie erg laag is de laagste zelfs. Daarom deel ik ook mijn inshared ervaring omdat deze verzekeraar echt veel goedkoper is. Ik heb met meerdere verzekeraars vergeleken via verzekering-adviseur.nl maar inShared is echt de goedkoopste.

Het online afsluiten ging ook erg makkelijk waardoor ik nu door een half uurtje vergelijken en afsluiten elke maand 40 euro bespaar. Ik raad daarom iedereen aan tenminste je premie voor autoverzekering te berekenen op de inShared website!

08-03-2010

Ik ga op reis maar moet natuurlijk wel een reisverzekering hebben. deze was ik vergeten af te sluiten maar dat was geen probleem want bij inshared kon in een reisverzekering afsluiten die meteen ingaat. Voordeel bij inshared was dat zij een mooie verzekering aanboden in het mensenpakket. Hierin zaten meteen meerdere voor mij vereiste voorwaarden, ook uitgebreide dekking zat erbij en de kosten zijn weinig per maand. Deze heb ik dus afgesloten. Mooie is dat ik nu bij inshared beter verzekerd ben tegen een lagere prijs dan een reisverzekering die ik twee jaar geleden hij de europeesche verzekeringen dacht ik heb gehad.

16-01-2010

Ik ben sinds kort werkeloos en heb dus veel tijd over tot ik een nieuwe baan heb. Daarom ging ik op zoek naar een goedkopere autoverzekering en vond deze bij Inshared. Omdat mijn vrouw elke dag met de trein naar haar werk rijdt kregen we extra korting, treinreizigers korting hete het volgens mij. Maar nu zijn we een stuk goedkoper uit. Ik berekende de premie op hun site waarna ik hem direct online kon afsluiten. Super snel en handig! Ik hou er ook niet van om uren aan de lijn te hangen bij een helpdesk en bij Inshared kun je mailen met de helpdesk. Wel zo handig, ik kreeg binnen een dag een vriendelijke en behulpzame reactie terug.

Mijn ervaring met Inshared is dan ook logischerwijs prima.

06-01-2010

Ik ben net verhuist en naast een nieuw huis is een nieuwe woonverzekering ook niet verkeerd. Daarom heb ik de nieuwe verzekering afgesloten bij InShared. Hun verhaal beviel me wel. Zoals de eerste drie jaar de nieuwwaarde verzekerd is toch wel handig aangezien we hier in huis vaak nieuwe spullen hebben.

Zelfde geld voor de broekzakdekking van 1000 euro, wel handig is me Blackberry direct meeverzekerd. Omdat ik 52 ben hoef ik ook minder te betalen dan iemand van 20, misschien een beetje oneerlijk maar ik vind het wel een uitkomst haha!

De premie werd met al die opties nog goedkoper dan onze vorige huisverzekering.

Voordelen van InShared: Mooie standaard punten die ik niet allemaal bij 1 andere verzekeraar heb gezien.

Nadelen van InShared: De roze kleur van de website, wat een suikerspin kleur...