05-01-2016

Bedroevend slechte service

Schade aan auto, 50/50 verzekerd. Maar ik moet eerst een eigen risico betalen van 250 euro. Totdat de tegen partij heeft uitbetaald. Niet te bereiken alleen online via email. Baal enorm, en ga dus weg bij inshared.

De prijs heeft mij geleid tot deze verzekering, maar de bereikbaarheid en slechte afhandeling vind ik erg belangrijk.

Joop
31-08-2015

Passen aftrek bij schadebetaling toe, staat niet in de polis vermeld.

Inshared autoverzekeringen passen eigenhandig aftrek toe (nieuw voor oud) bij een schade uitbetaling, terwijl dat NIET in de polisvoorwaarden wordt vermeld.Hier tegen heb ik met succes (kosteloos via schadecoach.com) geprocedeerd.

Ze proberen het toch maar, daar de meeste mensen toch niet gaat procederen.

27-01-2015

Top geholpen

Ongeluk met de auto. Veel schade. Claim ingediend bij Inshared en ben daarna goed en snel geholpen. Auto is inmiddels totalloss verklaard en Inshared heeft het bedrag uitgekeerd. Ik koos voor inshared vanwege de lage premie. Nu blijf ik er vanwege de service! Hopelijk wordt mijn premie na dit ongeval niet hoger

C. de Haan
22-01-2015

Teleurstellend op basis van de prijs

Via Independer bij Inshared terecht gekomen met 12 schade vrije jaren een premie voorspiegeling van €51,- een week later bericht van Inshared dat mijn schadevrije jaren zelfs nog een jaar hoger lag dus 13 t.o.v. 12. Dat zou dan een positief effect hebben verwacht je, maar wat schetst de verbazing Inshared schrijft momenteel €73,00 per maand af. Ik voel me dus aardig genept want misschien krijg ik het aan het einde terug, voor nu speel ik voor bank en schiet ik geld voor (dan verwacht ik ook rente). Nee voor mij geen Inshared meer, dit voelt een beetje als valse voorwendselen. Tevens een bericht dat de polisvoorwaarden worden aangepast, nadat ik al heb afgesloten dat voelt als het wijzigen van de spelregels tijdens het spel.

13-01-2015

Zeer goede service van Inshared!

Onlangs heb ik wat problemen gehad met de verzekering en het opzeggen van een verzekering.

Naar een paar mailtjes met InShared werd dit helemaal opgelost en nu is alles prima geregeld.

Op mijn e-mailtjes werd heel snel gereageerd.

Ga zo door!

En nog bedankt!

K. de V
19-12-2014

Teleurstellend

Inshared heeft tot 2 x maal toe de premie van de autoverzekering verlaagd als ik dezelfde auto bij hen verzeker. Zij vertellen dit echter niet aan hun bestaande klanten. Een klacht van mijn kant werd afgedaan met het feit dat zij dit niet voor alle klanten in de gaten kunnen houden. Bij premieverhogingen kunnen ze dit wel, niet bepaald fair.

RobOss
07-10-2014

Teleurgesteld In InShared autoverzekering

Zeer verbaasd en hoogst teleurgesteld, dat de premie van de autoverzekering van InShared met 8% PER JAAR wordt verhoogd, dit na het bereiken van de leeftijd van 70 jaar. Na 6 jaar is dit een premieverhoging van MEER DAN 50%! InShared zou deze premieaanpassing beslist moeten herzien, daar de meeste verzekerden hiervan niet op de hoogte zijn met de verhoging van 8% PER JAAR!

14-08-2014

Top maatschappij

Als verzekerde bij Inshared heb ik schade gehad. Schade aangemeld bij inshared. Ik zocht een telefoonnummer maar die kon ik niet vinden. Daarom heb ik het online geregeld. Achteraf best makkelijk en snel gepiept. Ze hebben contact met me opgenomen en ik wacht nu de rest van de afhandeling af. maar zoals het er nu uitziet verloopt alles gladjes! Was maar afwachten omdat ik minder betaal dan mijn oude maatschappij, you never know.

03-06-2014

Slechte bereikbaarheid

Schade aan auto, all risk verzekerd. Maar ik moet eerst een eigen risico betalen van 135 euro. Totdat de tegen partij heeft uitbetaald. Niet te bereiken alleen online via email. Baal enorm, en ga dus weg bij inshared.

09-04-2014

Premie lager & alles online

Ergens in de zomer van 2013 koos ik voor Inshared omdat in mijn geval de premie bij veel lager was dan bij andere verzekeraars waarbij ik een premie had opgevraagd. Dit is mijn eerste positieve punt over inshared. Mijn tweede positieve punt is dat alles online is te regelen. Ik had schade en kon die gewoon via de website opgeven. Geen telefoontje aan te pas geweest. Mijn vergoeding heb ik inmiddels gehad. Verzekeren bij inshared, ik zeg doen!

De Vries
19-02-2014

Ondanks schoon schadeverleden geen coulantie

Klantenservice weinig coulant, zeer grote tegenvaller. Strikt polisbeleid, geen enkele uitzondering mogelijk, ondanks schoon schadeverleden

BH
17-01-2014

Wat een slechte service. Op zich is tarief concurrerend. Maar telefonisch contact kennen ze niet (daarom noemen ze zichzelf zo goedkoop). Anyway, hele discussie gehad over schadevrije jaren. En dat per mail. Dat werkt dus niet. dan maar een andere verzekering! En, zelfde tarief.

Voor mij NOOIT meer inshared.

RobOss
11-11-2013

Tevreden over mijn autoverzekering

Tevreden over mijn huidige autoverzekering bij Inshared. Premie is gunstig te noemen. Toch een minpuntje voor Uw premieberekening na het bereiken van de leeftijd van 70 jaar en ouder. De premieberekening gaat dan namelijk zeer fors omhoog vanaf de leeftijd van 70 jaar. Ieder jaar gaat de premie met ongeveer 8% omhoog. Dit betekent na 6 jaar een premieverhoging van in totaal van meer dan 50%. Dit ondanks van mijn huidige opgebouwde 22 schadevrije jaren. Andere verzekeringsmaatschappijen hanteren een minder of zelfs geen premieaanpassing vanaf deze leeftijd. Dringend advies aan Inshared: Geen forse premieverhogingen toepassen na het bereiken van de leeftijd van 70 jaar.

11-08-2013

Afwezen bij het afsluiten

Geprobeerd aan te melden, werd afgewezen omdat ik in het verleden een conflict met een andere verzekeraar heb gehad. Ben al m'n hele leven schadevrij en nog nooit een rekening niet betaald.

Jack van Beek
09-07-2013

Niet goed te bereiken

Was jaren klant bij Inshared beviel mij goed ik heb 2 auto's die ik afwisselend gebruik, eerst was plots de all risk mogelijkheid niet meer aanwezig , jammer maar te overleven en nu kan ik mijn auto niet meer verzekeren bij hun omdat hij te oud is dit word alles zonder enige communicatie naar de klant maar even veranderd, de inboedel verzekering is deze maand maar even met 19% verhoogd de reclame u krijgt geld terug nou echt niet al 2 jaar hebben ze een te kort, maar er wel reclame mee maken, en dan voor mij als klap op de vuurpijl ze vergeten de klanten ook de no claim jaren door te geven aan het systeem van de verzekeraars zodat je daar ook nog achteraan moet die dan niet blijken te kloppen en daar moet je dan weer een mail achter aan sturen waarna het weer niet goed gaat enz enz nee voor mij voortaan maar weer een maatschappij die normaal te bereiken is en niet allerlei regeltjes invoert zonder enige communicatie met de klant

21-03-2013

Ben erg tevreden

Ben erg tevreden over InShared. Net een schade gehad . Heel snel opgelost, en ik ben heel goed geinformeerd. Voor mij een 10!

02-12-2012

Concurerende prijs

prima verzekering met concurrerende prijs !

18-09-2012

Ik kon niet verzekerd worden

Aangemeld voor autoverzekering, kreeg aan het einde van de registratie te horen dat ik niet verzekerd kon worden. Werd verder geen reden gegeven. Ik heb nog nooit iets geclaimed bij een autoverzekering en nog nooit te laat betaald. Ik begrijp niet waarom men zo moeilijk doet, ik zit nu bij Centraal Beheer en daar ging aanmelden prima.

09-06-2012

Mijn ervaring met Inshared is slecht. Ik wilde mijn woonverzekering en autoverzekering bij hen onderbrengen. Vooral de all risk auto verzekering was voordelig met 45 euro. Het online afsluiten verliep prima. Na één maand werd de premie echter meteen verhoogd naar 52 euro (premieverhoging van 15%!!) met een bericht dat dat helaas nodig was omdat Inshared plotseling veel meer schades moest vergoeden in 2011. Daarna volgende een e-mail dat de premieverhoging in mijn geval onjuist was en er nog een aanpassing zou volgen. Na 2 maanden echter geen verschil en op een vraag per e-mail (bellen kan dus niet!!) werd niet gereageerd. Uiteindelijk besloten de All Risk verzekering aan te passen naar WA+ maar deze vorm heeft Inshared niet. Slechts halve All Risk is beschikbaar en anders gewoon WA maar dat vind ik niets. Dus overgestapt naar een andere verzekeraar: "AllSecur". Afsluiten verliep prima tot dat ik na 2 maanden de melding kreeg dat Inshared mijn schadevrije jaren (10) niet aan het RoyData systeem had toegevoegd. Zoals gezegd is bellen niet mogelijk en ben ik weer gaan mailen. Op de site staat dat je binnen 2 dagen een reactie ontvangt, maar vergeet het maar. Uiteindelijk een klacht ingediend maar ook geen reactie. Na ruim 2 weken kreeg ik op mijn allereerst mail een berichtje dat men de schadevrije jaren terug in het RoyData systeem had gezet zodat mijn nieuwe verzekeraar deze kon koppelen aan de nieuwe verzekering. Allsecur heeft dit direct gedaan en stuurde meteen een bevestiging. Zij zijn overigens wel telefonisch bereikbaar (top service bij Allsecur!).

11-05-2012

Geweigerd bij Inshared

Heb 6 maal online een autoverzekering proberen af te sluiten. Steeds aan het eind kreeg ik de melding dat ik op basis van deze gegevens niet te verzekeren ben. Na ruim 2 weken en 8 e-mails later krijg ik van InShared de melding: Uw aanvraag hebben wij afgewezen omdat Achmea u ooit een verzekering weigerde of uw verzekering beëindigde. Daarmee past uw risicoprofiel niet binnen de door ons gestelde acceptatiecriteria. Wat een pertinente leugen is! Ik rij al 20 jaar schade vrij, heb 80% no-claimkorting, maar wil een andere autoverzekering omdat de premie van mijn huidige verzekering fors omhoog is gegaan. Heb nu in 5 minuten tijd een verzekering afgesloten bij AllSecur, zonder problemen. InShared doet aan klantenselectie!