Interpolis reviews

3.8

Dukes
09-02-2015

Waardeloos!

Een goede vriendin van mij had mijn stofzuiger laten vallen. Zij aanspraak gedaan op haar verzekering. Kreeg zij te horen dat ik het maar zelf moest gaan verhalen bij mijn verzekeraar.(Interpolis) En vervolgens wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Maar betalen, nee hoor. Wij hadden al het gevoel dat we werden opgelicht door Interpolis omdat bij het verlengen van de verzekering bij beide de premie behoorlijk verhoogd was.Waren zogenaamd verkeerd ingedeeld bij het soort huishouden.Mensen let op,ga niet in zee met Interpolis! Zee lichten je op waar je bij staat. Als het er op aankomt zijn ze er niet voor je.Alles is er op gericht om niet uit te betalen. Interpolis is een schande voor verzekeringsland! Jullie zijn gewaarschuwd!

Zeliha
06-02-2015

Waardeloze verzekering

Op 3 november 2014 is er bij mij thuis ingebroken, ik heb direct interpolis op gebeld.

Gelukkig had ik nog veel foto's van alles wat weg was, je zou denken dat dat handig zou zijn, maar nee hoor interpolis doet nog steeds niks!

Ik heb alle stukken meerdere malen aangeleverd bij de verzekering, ook heb ik veel gebeld en gemaild met de behandelaar.

Er is een expert thuis gestuurd, en de sieradendeskundige is ingeschakeld.

Maar hier had interpolis ook geen genoegen aan, gewoon om het bedrag niet uit te keren wordt er steeds wat verzonnen.

Uiteindelijk is er een 2e expert langs geweest, dat is inmiddels ook aal paar weken geleden!

Ook is er voor de 2e keer een sieradendeskundige ingeschakeld, ook al weken terug maar tevergeefs zonder reactie!

Iedere keer als ik bel met de behandelaar hoopt ze deze week meer duidelijkheid te hebben, ieder keer het zelfde liedje wat ik hoor als ik bel.

Nu, 3 maanden verder wil interpolis het contante geld niet vergoeden terwijl in de polis staat dat er max. 1250 euro vergoedt zal worden, mooi verkoop plaatje dus.

ook heeft de behandelaar de dossier nu na 3 maanden afgedragen aan iemand anders die nog de dossier mort doornemen en een besluit moet nemen..

Ook wordt er niet meer gereageerd op mijn mail, en als ik bel wordt ik verzocht nog geduld te hebben..

Ik raad niemand aan zich bij interpolis te verzekeren, er zijn genoeg verzekeraars die wel weten om te gaan met hun verzekerden.

IK
04-02-2015

Zeer slecht!

iPhone 6 laten vallen en het scherm gebroken. Kosten 299 euro. Interpolis had 299 op mijn rekening gestort. Toen ik mijn iphone wilde laten repareren, bleek hij door de val ook niet meer op te laten. Die alles bij elkaar ging veel geld koste, dus besloot ik een 2e hands iphone 6 van iemand te kopen.

Toen kreeg ik een telefoontje van interpolis dat er een steekproef kwam. Ik netjes heel het verhaal uit gelegd aan interpolis. Dat ik particulier een ander toestel heb gekocht en mijn kapotte verkocht voor een paar tientjes. Ze geloven mij niet, dus ik zeg netjes, oké dan stort ik het bedrag wel terug. Krijg ik later bericht dat ze me niet meer vertrouwen als klant en mijn alles in 1 polis gaan stoppen. Ik ben al vele jaren klant bij Interpolis en dan krijg je in eens dit! Gewoon weg schandalig. Per oktober zouden ze alles stoppen, maar daar wacht ik echt niet op. Gelijk een andere verzekering gezocht. Geen Interpolis meer voor mij!

J.Orsel
30-01-2015

Nooit meer interpolis

had water schade door gesprongen slang van cv bijvullen in 15 min tijd 7500 euro schade plafond was door weekt tv .s de muren alles weer sauzen te veel om op te noemen werd niet vergoed zegt een wijsneus je aan de telefoon altijd via rabo daar verzekerd geweest en die doen ook of hun neus bloed was razend en nog . waar heb je een verzekering voor? alleen om premie te betalen huis is verkocht nu en zoek wel een ander verzekering voor het volgend huis. ik had het kunnen weten mijn zoon werd eens aangereden die ook bij hun verzekering was . het meisje zwalkte plotseling de weg op had hij haar maar niet moeten voorbij gaan dat meisje haar vader heeft uit eigen zak de schade betaald.

Vugts
30-12-2014

Triest

Door vergeetachtigheid na ernstige ziekte kraan open laten staan veel schade en dus heel veel werk.

eerlijk gezegd .geen begrip ondanks dat ik ernstig ziek was geweest een lange periode en de vergeetachtigheid hier de boosdoener was.bedankt interpolis dat jullie mij in de kou hebben laten staan in een periode die toch al zo eelendig was eerlijkheid duurt dus wel erg lang want de ziekteperiode kostte al veel geld dan kan dit er ook nog wel bij en wij maar betalen voor mensen die een goede smoes bedenken zo ben ik niet opgevoed en doe er dus niet aan mee ik dacht dat eerlijkheid beloond werd nou bij jullie niet triest dat het zo gaat!

Chantal
10-12-2014

Absoluut niet klantvriendelijk

door menselijk fout ( wat ook aantoonbaar is) is er per ongeluk een auto uit de verzekering gegaan! Interpolis kan de ingangsdatum 30 dagen terugzetten. In ons geval gaat het om 2 dagen....zonder dat er in die 2 dagen schade is geweest! zegt Interpolis GLAS HELDER: dat doen we niet. Resultaat 400 euro boete van het RDW! Polis loopt al 22 jaar maar blijkbaar verdienen ze niet genoeg aan ons.

Interpolis slecht meedenkend/ meevoelend met de klanten die al jaren zonder problemen trouw zijn geweest......Van je trouwe klanten moet je het hebben Interpolis!

07-11-2014

Meeste geld gaat naar de RABOBANK

Interpolis is een goed bedrijf goede verzekeringen ,alleen de rabobank zit er tussen en rekenen een soort service kosten? die echt de pan uitlopen ,als je deze kosten met een paar verzekeringen opteld zijn de verzekeringen veeel te duur en kan je ergens anders zonder rabobank veel goedkoper uitzijn

Ozkan
10-08-2014

Uitstekend

Mijn naam is Ozkan Ilhan Ben sinds 15 jaar in Nederland. Heb ook zo lang bij Interpolis een verzekering afgesloten via Rabobank.Ik had weleens groot wel eens kleinschalig schade gehad. Ik ben erg blij mee hoe ik geholpen ben.Interpolis is een bedrijf:klant gericht ,mee denkend, snel en kwalitatief beste in zijn/haar branche. Ik kan op mijn verzekering maatschappij als Interpolis zegen Dank jullie wel allemaal.

Gr ozkan Ilhan

Uiteindelijke premie 83€ per maand

Patricia
15-04-2014

Teleurstellend

Vanwege onderhoud ( schuren en lakken) aan onze houten vloer, hebben we onze meubels tijdelijk opgeslagen in een tent( 4x8 m) in onze achtertuin. Toen deze tent de lucht in vloog ivm plotselinge windstoten, en het begon te regenen, zijn onze meubels nat geworden. Helaas valt deze schade niet onder de dekking, terwijl we waarschijnlijk alle meubels moeten vervangen ! Enorm teleurgesteld over tegenallende polisvoorwaarden !

11-04-2014

Nooit meer Interpolis

Op geen enkele manier medewerking of meedenken na een grove fout met grote gevolgen door handelen medewerkers van Interpolis. Schandalige behandeling. Nul medewerking.

06-03-2014

een dietiste zou niet declareren (zwart op wit bewijs hiervan) stuurt echter toch rekening naar zorgverzekering. Interpolis betaalt ten onrechte de dietiste en verhaalt de kosten op mij. Ondanks leveren van bewijs van onterechte declaratie, mag dietiste toch declareren volgens interpolis. Klantenservice zegt dat er gesproken is met dietiste, een ander ontkent dit weer, weer een ander adviseert mij een klacht over de dietiste in te dienen, en uiteindelijk wordt er gesteld dat het een conflict is tussen dietiste en ik. Alleen snappen ze daar niet dat door de declaratie aan de dietiste te betalen dat interpolis onderdeel is geworden van het probleem. Ik wil mijn geld terug. Een loodgieter die een lek maakt ipv repareert, betaal je toch ook niet?

27-02-2014

Mijn dochter had een glas water omgegooid over mijn iPhone en externe harde schijf, ik kon de volgende dag bij de iCentre langs voor een nieuw toestel en mij harde schijf werd ook vergoed zonder dat ik maar ook iets hoefde op te sturen.

Ik ben tevreden.

Nick
20-02-2014

Al een lange tijd ben ik verzekerd bij Interpolis. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Ik had een bijzonder hoge schade aan mijn woonhuis. Of er dekking kon plaats vinden was niet geheel zeker bij het bekijken van de polisvoorwaarden. De schade viel in het "grijze gebied".

Interpolis had met alle recht kunnen zeggen dat ze de schade niet zouden vergoeden. Anderzijds was er ook een goede reden om te zeggen dat ze het juist wel zouden moeten doen.

Zonder getouwtrek heeft Interpolis de schade vergoed.

Dit is zeker een hele grote pluim waard. Ik zou Interpolis zeker bij iedereen aanraden. Dit geld ook voor de overige verzekeringen die zij aanbieden.

Jenny Donkervoort.
03-01-2014

Zeer tevreden. Door een ongeluk (door mijn zoon) is mijn telefoon onbruikbaar en het glas en de telefoon waren op meerdere plaatsen gebroken. Mijn zoon gooide hem namelijk van een betonnen trap naar beneden. Helaas kon deze na na vraag niet meer gerepareerd worden. Ik vulde die zelfde dag een schade formulier in en kreeg meteen de volgende dag bericht via de mail of ik nog even contact wilde op nemen. Mevrouw keek even hoe het met mijn polis stond en wat de nieuw waarde van mijn telefoon op dit moment is (want hij was nog geen 3 maand oud). Het minimale bedrag (helaas 100,00 minder dan het bedrag wat ik heb gevonden) werd vergoed! Het bedrag staat meteen de volgende dag op mijn rekening en ik kon meteen dezelfde dag een nieuwe telefoon bestellen. Zo gezegd zo gedaan. Met een kleine bijbetaling heb ik de volgende dag een nieuwe telefoon in huis. En dan te bedenken dat ik binnen 3 dagen (want 1 januari waren ze dicht waarschijnlijk bij Interpolis) een nieuwe telefoon in handen heb. Van mij krijgt de Interpolis dus een dikke 10 en ben ik blij dat ik zo goed verzekerd ben. Ik kan op ze vertrouwen! Een zeer tevreden klant van Interpolis! Galshelder! (Al was mijn telefoon dat niet meer).

Danielle
12-12-2013

Mijn ervaring met Interpolis is gewoon super.

het begon met een inbraak in mijn oude woning, de dag nadat de expert was langs geweest stond het geld al op mijn rekening.

Een jaar later is onze nieuwe woning uitgebrand, de dag na de brand stond het royale voorschot voor alle spullen die we met spoed voor onder andere ons pasgeboren kindje nodig hadden op de rekening.

Ook mijn auto was door de brand verwoest, 3 dagen na de brand reed ik dankzij de snelle uitkering van Interpolis in een andere auto.

Ook de verdere afhandeling van de brandschade is perfect afgehandeld, de expert was ontzettend medelevend en we hebben alles wat onbruikbaar was geworden door de brand vergoed gekregen.

Een jaar na de brand is er bij ons ingebroken en weer heeft Interpolis alles supersnel en correct afgehandeld.

Ik ben een zeer tevreden klant en ga nu ook met de zorgverzekering naar Interpolis.

Selma
24-11-2013

Hallo, mijn man en ik zijn in maart 2012 voor de deur van mijn toenmalige werkgever aangereden terwijl we stil stonden om af te slaan met een snelheid van wel 80km per uur. We hebben gelukkig niets ernstigs opgelopen, echter heeft Interpolis ons zeer slecht geholpen met gevolgen van dien. Ik ben namelijk door dit ongeval mijn baan kwijtgeraakt en zo zit ik nog steeds werkloos thuis. Interpolis (dhr. Scholten) heeft mij na 5 maanden na het ongeval tijdens een doodnormaal telefoongesprek gevraagd of wij het dossier willen afsluiten met een finale kwijting van Eur 10.000 euro. Aangezien ik geen baan meer had vroeg ik om een bedrag van Eur 15.000. Deze hebben we geaccepteerd en de zaak is afgesloten. Echter kwamen wij in februari 2013 in financiële problemen omdat ik nog steeds geen inkomen had en het geld ging al snel op aan de verhuizing (lees 2 dagen na het ongeval kregen wij ons nieuwe huissleutel), aan opgelopen schulden en medische kosten. In maart 2013 heb ik toch maar een advocaat in de arm genomen. Deze heeft snel geconstateerd dat Interpolis niet goed bezig was. Interpolis behandelde ons niet als zijn cliënt, maar als de tegenpartij. Interpolis had met de verzekering van de tegenpartij Eur 3000 geëist voor het sluiten van het dossier, commissie voor het snel afsluiten van de zaak! Ook had Interpolis in ons dossier genoteerd dat wij zogenaamd claimgericht waren, op geld uit waren...dit terwijl dat geld ons goed recht was! Mijn advocaat heeft Interpolis een aantal keren geschreven, maar Interpolis bleef bij zijn standpunt dat de zaak gesloten was en er niks meer te doen was voor ons. De schadevergoeding van Eur 15.000 bleek achteraf de grote gat niet te vullen. Inmiddels ben ik een salaris vanwel Eur 28.000 misgelopen, medische behandelingen misgelopen en nu zitten we ook nog in schuldhulpverlening en moeten we leven van Eur 50 per maand. Ik heb onlangs een burn out gehad, ik wilde geen tijd meer doorbrengen met mijn kind en mijn man, kortom het ongeluk hebben we overleefd maar ons leven is nu een hel. De verzekering van de tegenpartij heeft het dossier gelukkig weer heropend. We moeten nu veel bewijzen verzamelen echter dat kost tijd. Interpolis vergeef ik niet! Mijn advocaat heeft onlangs ook een klacht ingediend bij KIFID en ook in de media willen we dit kenbaar maken. Interpolis geeft totaal niet om zijn cliënten, maar om het geld wat ze naar binnen harken. Ze zijn snel in het uitbetalen en met communiceren, maar menselijk zijn ze niet. Ik hield me al maanden in om dit niet kenbaar te maken, maar van me af schrijven zou me goed doen zegt mijn psycholoog. Dames en heren kijk uit met de afspraken die je maakt met een verzekeraar! Wij hebben van onze fouten geleerd! Trap er nooit maar ook nooit in! We hadden het dossier never nooit moeten sluiten om wat voor geld dan ook! De beste zaak is als het dossier minimaal 2 jaar geopend blijft zodat je altijd beroep kunt doen op de zaak. Het is natuurlijk ook ten zotte dat een schadespecialist dit niet weet en 5 maanden na het ongeluk met een stom voorstel komt. Wees gewaarschuwd....

PAJ
11-11-2013

Ik had een tuinbouwbedrijf. Door aanwijsbare fouten in een nieuwe installatie had ik een schade van 350.000,-

Ik schakelde de rechtsbijstandsverzekering van Interpolis in. Zonder overleg vooraf stelde hij aan de installateur voor dat hij geen schade zou vergoeden als hij de installatie zou herstellen. Na veel moeite kwam er toch een rechtszaak, die 10 jaar duurde. Het was voor zowel Interpolis als voor de installateur voordelig als de zaak zo lang mogelijk was gerekt. Ik was bij Interpolis verzekerd, maar mijn belangen telden niet.

Na 10 jaar werd de schadeclaim afgewezen omdat de rechter bepaalde dat de expert een overeenkomst had gesloten.

Andere fouten in het schaderapport waren;

De werkelijke oorzaak van de schade is niet vermeld

De expert weigerde een deel van de schade in het rapport op te nemen.

De expert geeft mij geheel onterecht voor een deel de schuld van de oorzaak van de schade omdat ik ook fouten gemaakt zou hebben. De enige fout die ik gemaakt heb is dat ik de expert niet bij kop en kont de deur uitgesmeten heb toen hij zei dat hij de advocaat van de duivel was!

Het is wel lang geleden maar Interpolis staat nog steeds achter deze gang van zake, ze zegt nog steeds at ze geen fouten gemaakt heeft, wil nog steeds niet reageren op mijn klacht en beantwoordt mijn mail niet en als ik bel wil men mij niet te woord staan en verbreekt de verbinding.

Ik heb ook de Rabobank benaderd als grootste sponsor van Interpolis, om te bemiddelen, maar ook de Rabobank reageert nergens op.

Ik voel me opgelicht door Interpolis, maar heb geen financiële middelen om te procederen.

07-11-2013

Heeft een vermogensbeheerder voor mij een verzameling verzekeringen afgesloten bij interpolis dacht alles goed verzekerd te hebben is de huisgenoot niet meeverzekerd. Erg ontevreden hierover. Ook jammer dat je die niet extra KUNT meeverzekeren. Ik heb ook al mijn verzekeringen bij Interpolis maar dat duurt ook niet lang meer.De alles in een polis is hierdoor misleidend want het is niet alles in een want anders was mijn huisgenoot ook wel meeverzekerd.....

30-10-2013

Waardeloos,Na een gaslek te hebben gehad met Explosie gevaar,een bedrijf laten komen om het op te lossen.Kosten daarvoor worden niet vergoed,gevolgen van een eventuele gasexplosie wel.Met andere woorden ik had de boel beter kunnen laten ontploffen.Sorry hoor maar dit gaat er bij mij niet in.Ik heb alle verzekeringen via interpolis maar dat duurt niet lang meer.