Interpolis reviews

3.8

05-12-2020

Zwakzinnige verzekeraar

Wat een losers werken er hier, hebben 4 weken nodig om een simpele auto verzekering te beoordelen (voor een oud ding overigens). Vervolgens geen enkel bericht, 4 weken lang. Trieste bedoeling hoor.

Gerhard-Jan
16-11-2020

Probeer maar eens geld terug te krijgen

Heb een verzekering opgezegd en krijg nog 159 euro terug, dit is bevestigd door Interpolis, ze hebben alleen het geld naar een verkeerde rekening overgemaakt, dit weten ze al meer dan een maand en hebben beloofd het recht te zetten, ze hebben alleen niet gezegd in welk jaar .

Kelly
01-09-2020

Zeer slechte ervaring

Zeer slechte ervaring. Onze vloer is helemaal kapot gegaan door het gebruik van een elektrische kinder motor. Uiteraard hadden wij niet in de gaten dat het schade veroorzaakte. Het kwaad was al geschoten. Netjes de verzekering gebeld, maar volgens hun is dit schade door normaal gebruik. Dus kunnen ze er niks aan doen. Ook een tijd geleden hebben wij schade gemeld van ons zonnescherm. Touw was geknapt. Wij hebben aangegeven dat we dit huis nog maar net hebben en daardoor zagen hun een reden om het af te wijzen. Reden was, dat wij het huis van een ander hebben gekocht en ze daardoor niet de oorzaak weten. Terwijl die gewoon heeft gefunctioneerd. Kortom, slechte zaak! Zeker geen aanrader dus! Premie betalen, maar oplossen, nee!

Leon
27-08-2020

Komen afspraken niet na

Al jaren klant bij Interpolis (verschillende verzekeringen). Nooit iets gedeclareerd maar helaas is mijn fiets omgevallen en de fietsnavigatie kapot. Ik heb een inboedelverzekering All risk (waar bij staat ook bij vallen en omstoten). Willen niets uitkeren. Nou hier klopt niets van en dit is misleidend. Ga binnenkort op zoek naar andere verzekeringen. waardeloos bedrijf!

19-08-2020

Treurige verzekeraar

Tijdens mijn bezoek aan de dierenarts in veghel werd het plotseling noodweer, helaas was mijn zonnescherm nog uitgedraaid.

Bij thuiskomst bleek een stelblok gebroken en een knikarm verbogen, gelukkig goed verzekerd bij interpolis (dacht ik).

Na een discussie van een uur over de oorzaak, wind (niet verzekerd onder windkracht 7) of wateroverlast (wel verzekerd), of het zonneschermscherm op foto nu wel of niet nat was en na eindeloos overleg met anderen kwam de beslissing.

"het zonnescherm is 10 jaar oud en afgeschreven, de vergoeding bedraagt nog maar 10% van de aanschafprijs, € 120 wordt naar uw rekening overgemaakt"

Dank u wel interpolis!

Kosten reparatie € 475,- ( knikarm plus stelblok

€ 310,- voorrijdkosten € 65,- twee werkuren € 100,-) trek ik de riante vergoeding van € 120,- hiervan af kan ik zelf € 375,- ophoesten om het zonnescherm te laten repareren.

Als alles in en rond mijn huis ouder dan 10 jaar is afgeschreven, dan kan ik deze verzekering maar beter óók maar afschrijven.

Anne
11-08-2020

Alles om niet uit te hoeven keren

Al jaren klant, in al die jaren tot 2020 maar 2 keer een schade ingediend. Deze zijn destijds netjes afgehandeld. Nu in 2020 helaas 2 keer pech op vakantie. 1 claim is 100% afgewezen op basis dat ik blijkbaar niet goed op mijn spullen pas. 1 claim (aansprakelijkheid) nog in behandeling, proberen ze onderuit te komen en te leggen bij de gedupeerde. Terwijl ik zelfs op foto heb wat er gebeurd is.

Ik ga een andere verzekering zoeken. Jammer was jaren tevreden over interpolis maar blijkbaar is er iets gewijzigd in hun beleid en protocol. Je betaalt voor niks.

Wil
11-08-2020

Waardeloos maatschappij

Ze doen er alles aan om declaraties niet te vergoeden. Eerst komen ze met een reden daarna weer een andere reden en daarna weer iets anders. Elke keer proberen ze iets anders om er onderuit te komen.

Echt een waardeloos verzekeringsmaatschappij! Na vele jaren wordt het tijd om het op te zeggen.

Remko
22-06-2020

We gaan ons per direct uitschijven

Door PTSS ontstane schade is na een jaar nog steeds niet vergoed door Interpolis, ondanks alle bewijs van artsen. Na 22 jaar ga we per direct naar een andere verzekeraar.

20-06-2020

Verzekering afsluiten drama

Mijn zoon heeft een nieuwe scooter gekocht. Is zakelijk klant bij interpolis. Hij krijgt op vrijdagmiddag 1500 u kenteken en meldcode door van scooter bedrijf. Ok dan even snel verzekeren bij interpolis. Volgende dag zaterdag ophalen dus moet de scooter verzekerd zijn. Op het moment van bellen naar de rabobank rijden wij bij Gorinchem a27 richting Breda.na heel lang wachten wordt er opgenomen. Na weer heel lang wachten zakelijk verzekeren niet mogelijk. Dan maar particulier verzekeren. Na heel lang wachten ik ga u doorverbinden.inmiddels in Breda gearriveerd nog steeds niemand aan de lijn. Tenslotte maar opgehangen. Scooter verzekerd via independer in 5 minuten klaar met bevestiging .

Wiel
19-06-2020

Kortsluiting orgel

Mijn orgel is door kortsluiting in brand geraakt Interpolis keert niet uit . heb al meer dan 55 jaar premie betaald ,,alles in een polis'' en zelden iets geclaimd Interpolis wil alleen premie innen maar niet uitkeren W.S

Alex
11-05-2020

Na 20 jaar klant nu zeer ontevreden

Al meer dan 20 jaar klant van interpolis echter gezien laatste contacten met intepolis erg ontevreden over klantvriendelijkheid en de afhandeling van schades. Ze geven vaak niet huis. Ook rechtsbijstand (digitaal dossier opmaken maar reageren niet of nauwelijks).

Pieta
23-04-2020

Annulerings verzekering blijkt niets waard !?

Annuneleringsverzekering blijkt niets waard!

Rog
16-04-2020

Interpolis zakt door het ijs

Na een aantal Jaren goede ervaringen met Interpolis (overigens betaal je daar echt iets meer voor). Zakken ze nu echt door het ijs.

Reisverzekering en annulerings deel is niets meer waard. Men is nu in staat alles in de tijd weg te managen, ontmoedigen zodat je er maar bij neerlegt.

De polis voorwaarden worden verdraaid, men is in staat om de tekst, geheel anders uit te leggen, en zeggen door leuk, ja zo zien wij het.

Er blijft niet anders over om deze club juridisch aan te pakken om je gelijk te halen.

heel bijzonder, juist nu moet je laten zien dat je glashelder bent, inplaats van matglas met heel veel smoesjes.

Nederland ga tot het gaatje met uw gelijk halen.

want wat hier gebeurd kan echt niet!

Ki
15-04-2020

Sluit geen verzekering meer af

Negatief reisadvies maar moet eerst wachten wat vliegmaatschappij gaat doen. Eerst een bericht krijgen dat je schade hebt, ja, dat gaan ze nooit doen dus ook geen bewijs dat er schade is. Jarenlang verzekerd en nooit iets gehad. Nu is er een negatief reisadvies en krijg je helemaal niets. Heel erg slecht! De verzekering wordt binnenkort opgezegd

14-04-2020

Annulering reis

Ik heb een doorlopende annuleringsverzekering bij Interpolis. Ik heb een reis geannuleerd die op 5 mei zou beginnen met een vliegreis (met Transavia) naar Griekenland. Transavia vliegt niet t/m 6 mei. Interpolis doet een beroep op het "negatieve reisadvies" en vergoed NIETS. Moeten wij lopen? Ik snap deze maatschappij niet, jarenlang geld opstrijken en dan zo'n standpunt.

07-04-2020

Interpolis geeft niet thuis

Moest binnenlandse reis (meivakantie) annuleren ivm corona. Interpolis vergoedt niets omdat er geen negatief reisadvies is voor Nederland, ongeacht de gegeven persconferentie waarin reizen wordt afgeraden. Wie bedenkt dit trouwens, een reisadvies voor een land waar je al woont? Inderdaad, dat kan alleen Interpolis. Glashelder.

Marijke
30-03-2020

Niet verzekerd wel betalen

Bij een geschil met een landeigenaar weigert Interpolis te bemiddelen omdat het betreffende perceel niet grenst aan ons woonperceel. In 2005 is er eenzelfde soort probleem geweest met hetzelfde perceel maar met een andere landeigenaar en dat heeft Interpolis toen wel opgepakt! De reden dat zij deze zaak niet oppakken en een soortgelijk geval wel, is omdat er in 2005 een interpretatiefout is gemaakt. Wij zijn via de Rabobank verzekerd bij Interpolis. Rabobank zegt dat dit soort dingen bij hen niet te verzekeren is! Dat hadden ze bij aanvang van de verzekering moeten vertellen!, daarvoor werd namelijk de Rechtsbijstandverzekering afgesloten!

Jacqueline
16-03-2020

Zeer tevreden

Vandaag werd ik wederom bevestigd dat Interpolis voor mij een zeer betrouwbaar, klantgerichte verzekeringsmaatschappij is. Van alle keren dat ik helaas schade heb moeten melden, voelde ik me gehoord en hebben ze de afwikkeling correct uitgevoerd. Ik ben al vanaf mijn 18e klant bij hen, maar geloof niet dat ik ooit over zal stappen.

Hanan
27-02-2020

Na 15 jaar klant enorm tevreden!

Schade gemeld bij Interpolis. Bij deze schade was onze zoon betrokken. Mevr Leontien Smit nam de tijd om naar mijn verhaal te luisteren, wat ik als prettig heb ervaren. Ik ben een trouwe klant bij Interpolis omdat alles loopt zoals het moet lopen. Goeie duidelijke communicatie? Vanmorgen tref ik een leuke verrassing van mevr Smit om ons een hart onder de riem te steken. Dankjewel Leontien voor je medeleven en een superlief gebaar waarderen wij als familie enorm!

Linda
29-01-2020

Klantonvriendelijk

Al 15 jaar verzekerd. Nu voor de tweede keer aanspraak gedaan. Dit keer ivm diefstal, valt het niet onder je verzekering zeggen ze dan. Er valt ook niet te praten over een oplossing, terwijl ze genoeg aan ons hebben verdiend. Schandalig. Had ik mn claim nu maar een beetje verdraaid (gelogen dus.) dan had ik het wel vergoed gekregen.